Nek birokrat pri uvozniku pa je razlozil, da zato ker avto pred 4 leti 2x ni bil na uradnem servisu, garancija za prerjavenje ne velja. Poucil me je, da ce bi bil avto na rednem servisu, bi rjo opazili in odpravili.
Se pravi mora? stalno 12 let voziti na uradni servis... v teh letih te za toliko oderejo, da lahko da? cel avto prebarvat k li?arju (vklju?no s kleparijo), gre? s 4-?lansko dru?ino za 2 tedna z letalom na dopust (all inclusive)...ko se vrne? ima? avto kot nov in gre? pla?at cestnino, zavarovanje, kasko, vinjeto...pa ?e za kofe ti ostane
On ti je o?istil motor?ek prostega teka - to je najve?krat problem nihanja obratov na standgasu. Ker to ni odpravilo napake pomeni, da ni bil zapacan. ?e vedno pa obstaja mo?nost, da je 'fu?'. Moral bi probati z enim, ki dela BP (si sposodi?).
Lahko da ti tudi vle?e 'fou?' zrak, ?e ima? kje prepareno ali preluknjano gumijastvo cev za zrak.
Lahko tudi kak?en kabel prebija ali je kak?na sve?ka fu? - ?eprav malo verjetno.
V vsakem primeru mora? najprej re?it problem pri delovanju na bencin!
(do zdaj sem placal edino za menjalnik in bat, kar je 1800eur, servisi pa bolj ali manj isti mogoce razlika par 100eur), ostane se vedno vec kot 3000 eur pa lepsa voznja
aja, da me ne boste skurcali, to je samo moje mnjenje in velja izkljucno samo za mazdo 6
res je, ampak dejstvo je da pri meni pac odkar sta ti dve stvari noter, je poraba olja vecja....
do 180.000km ni blo treba nikol dolit olja med servisoma (20.000km), po teh kilometrih je bil nov bat in sem dodal 1liter med servisoma...in zdaj kar naenkrat je taka poraba, vse drugo pa isto...
mozno je vse, mene pac nista prepricala, ostalih 99 uporabnikov pa je, tako da je to se vedno dobra referenca
Hm, men se je po uporabi bonda tud zvi?ala poraba olja :ne vem:
Za mazdo letnik 96, Xedos6 1.6 16v 79kW tip motorja B6 i??em katalo?ko ?tevilko originalnih kablov.
Lp.
Ne vem katera je katalo?ka ?tevilka...ampak najcenej?i so pri Herkulesu - jaz sem jih dobil za 50? dobro leto nazaj. Verjetno imajo tudi katalo?ko ?tevilko.
Sm opazu da zna cukat tut ko je ogret, benz filter pa ne ?tekam kok ma veze, ker se isto dogaja na benz in LPG!
?e ti na obeh cuka je nekaj drugega. Benz pumpa pol tud ni. Dobro preglej tisto nagubano cev, ?e kje pu??a. V vsakem primeru jo fanj oblepi s kak?nim alu trakom al ?em podobnim. S tem re?i? problem 'fou?' zraka.
?e pa ima? filing, da v?asih dela po dveh ali treh batih pa je mo?no tudi da frtajler ne da vsaki? iskre.
A si odprl razdelilno kapo, pobrusil konktorje not, posprejal priklju?ke luftmeserja ...mogo?e ti Dando posodi dober luftmesser za test...
Ne vem se mi zdi da tile 1.5 motorji imajo kr probleme z elektriko...
Ne bo? verjel kaj je blo pri meni, ko je cukal. O?istil vse kontakte v razdelilnik kapi, konektorje od 'luftmeserja', O2 senzorja, ... - isto. Poizkusil z drugim 'luftmesserjem' - isto. Na koncu zamenjal filter bencina in glej ga zlomka n? ve? cukanja
Cena dizla pri nakupu je dra?ja za pribli?no toliko kot stane vgradnja LPG (oba 1.6). Tako da se ceneje vozi? od samega za?etka. Servisi bencinarja so cenej?i. ?e ima avto 90.000 in ti dela? 40.000 letno bo imel avto po 5. letih 300.000km. Koliko stanejo vse redni servisi do 300-350km pri obeh in koliko gorivo? Dizel je veliko bolj kompliciran motor...kaj se lahko pokvari na bencinarju in kaj na dizlu do toliko km in koliko stane tako popravilo?
Tiste 'mo?ke' (beri fantovske) razprave o konjih pa navoru pa klancih pa kestlih pa kr presli? - moja sestra ima 1.4 pa je ?ist zadovljna (pa? umirjen voznik). ?e si bolj ?portno naravnana, rada hitro pospe?i?, prehiteva? pa je bolj?a varijanta mo?nej?i bencinar + LPG.
Pa to je samo moje skromno mnenje. V vsakem primeru upam, da ti bo dobro slu?il
Kaj se pa zgodi z motorjem, ki mu je nabrana svinjarija omogo?ala tesnenje?
Verjetno isto kot takrat ko zamenja? proizvajalca olja pa za?ne avto kadit.
Hm, se mi zdi da se je men glih to zgodil.....
Prej je bilo olje po 500-1000 ?e skor ?rno zdej pa kr skoz lepo prozorno. Kje je zdej tista svinajrija, ki bi po?rnila olje, ?e ne bi bilo 'zlatka' Sirius?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
SRAMOTA za mazdo je tole!
Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Povezava za deljenje
Deli na druge strani