Na koliko kilometrov se menja zavorno, mislim da me tole ?aka na servisu. ?e je full vode na cesti (npr. sploh na relacijah na avtocesti) in potem ?elim zabremzati je pedalo kar trdo oz. je potrebno res mo?neje pritisniti. Ne vem no, ob de?evnih dnevih se mi to pojavlja, tudi par dni nazaj se mi je pa je bil avto na de?ju potem v gara?i in ?ez 8 ur tr?e pedalo in slab?e zavira...po kilometru pa je spet ok. Res pa da moram plo??ice ?e pregledati, ?eprav nazadnje ko sem jih je bilo ?e vse ok. Avto ima 50.000km.
Se pravi kot ka?e Renaultova te?ava pri dizlih, pa ?e kar nobenega vpoklica, evole moja enajstka je bla letnik 1988, se pravi da jim dizli ?e vedno laufajo v iberture Moj motoj je bil 1.6 D
Canyon...ne vem ampak meni se motor ni pregreval (vsaj kazalec za temperaturo je bil lepo na svojem mestu), edini simptom je bil da je kar od enkrat za?el olje ?ret (vse v istemu dnevu), ampak nenormalno veliko olja ?ret...?e sedaj se spomnim mehankarja v Semi?u v Beli krajini...sem mu rekel ?e ma kej olja da mi ga je za?el full pit...in sem vzel 3-4 litre olja od INE....pa mi je ?ist bled rekel...sam to je res sam za doto?it ....no v glavnem po dogodku z iberture sem se peljal 10km nazaj do ?rnomlja, pa? se je kadil kot iz dimnika, pa ene 30 km/h je ?lo.
Druga?e pa nima? kej zapirat, sploh ni ?asa, predstaljajte si da kar odenrat na?ge obrate do amena, se za?ne kadit izpod havbe,?ez re?e za zra?enje, klju? da? ven iz klju?avnice avto pa laufa in se dere kot zme?an. Samo be?i? stran in ?aka?. Motor pa kot je Symon napisal je za stran, nima smisla rihtat, jest sem takrat prodal Renoj?ka (avto je ?e vedno v?igal ), in kupil avto kot se zagre MITSUBISHI made in Japan ,kasneje pa Mazde in to je to.
To se je meni zgodilo na R11 dizl prepihal oz. prepikal bat (ne vem to?no kako se re?e ) in za?ne olje ?ez te?t tako da avto dela na olje tudi ?e dovod bencina prekine?. Simptomi isti kot so napisani v prvem postu. Temu se re?e da gre avto v iber ture oz. nekaj podobnega. Je pa zanimivo no, in hkrati stra?ljivo, ko ima? klju?e v rokah in si 5m od avta, izpod havbe in vse okoli se kadi, avto pa dela na tak?nih obratih da ti ni? ni jasno. V glavnem motor je za v kanto oz. ornk generalka ?e se spla?a. Ker sem bil z avtom takrat bogu za hrbtom, sem nato?il olje notr in se peljal z njim ene 10km do mesta, 30 km/h pa kadil se je zadaj kot v tistmu busu ko to tamo pjeva Aja, pa kak?en liter olja oz. dva sem porabil za teh 10 km.
?isto normalno, gre? v pralnico in opere?, to je to oz. na ro?no pralnico in ga spere?. Ni nobenega problema, vsaj jest tako delam. Res pa da kapljice potem na avto zmrznjejo, in je umazan ?e po 3 kilometrih.
Mogo?e mal off topic: Sam kaj je to s temi dizlcami zadnje cajte. Kolega ima Ford Mondeo, 2001 ?e novej?i model, itak dizl powah. In se mu je pri?igala kontrlolna lu?ka za sve?ke, avto zgubljal na mo?i in nikamor ?el, obrati dol padal, nakar se ga je ugasnilo in potem je delal normalno. Sem ?ekiral malo po netu glede teh problemov in nekaterim se je potem pojavilo ?e uga?anje avta. No in na koncu je ?el senzor v pedalu za gas, kateri je sporo?al motorju napa?ne podatke in motor ni laufal kot je potrebno, verjetno tudi kaj z dovodom goriva v motor, ne vem mogo?e elektornski gas in je zato ta senzor tam??? ?e dobr da ma bencinc zajlo ...v glavnem, v?eri je porihtal, stro?ek 190 eur z delom, pa celotno stopalko ti zamenjajo ker je senzor zalit z gasom.
Verjetno jih mnogo ne ve da je vebasto vgrajen in poleti ni nobenih problemov pozimi ko se vklopi pa malo sumljivo komu postane ker ne ve kdo je krivec za ta zvok.
Barva se mogo?e ne ujema zaradi tega ker se verjetno druga?e pod kotom odbija od plastike oz. kovine. Npr. poglej cliote kateri imajo plasti?ne prednje blatnike in se pod dolo?enim vidi da se barva ne ujema z vrati oz. havbo, sploh pri kak?ni rde?i barvi se to hitro opazi. Lahko da je bil odbija? barvan samo to ni panike v kolikor ni bilo kaj ve? razsuto, glede vode v lu?i pa kar na servis.
Dobra ideja, ?e se ne motim imajo nekateri avti tole ?e serijsko. Jest pa ?e bolj trzam zaradi pranja lu?i, ker zadeva sko?i ven iz odbija?a, in ?e je ?led oz. od ledu primrzne pokrov na odbija? zna biti ?tala. Ne vem koliko je mo?na zadeva in kaj se zgodi ?e ho?e avtomat ven odriniti ampak nebi ?lo
ja glede tega pa se strinjam!!!! tudi po de?ju je bogi! govorim za xenon kit!
na vipasvkem pa priporo?am avto hi?a Bjax ki ima tehni?ne preglede! mojega prijatelja so spustili mimo ker ni imel ne spojlerja, feltn, pragov homologiranih!
Pri M3 se pa xenon ne pri?gejo avtomatsko jih dam na off predno ugasnem in ko pri?gem dam na on pa je ...druga?e pa tele meglenke me zelo mikajo to mora biti zelo lepo vidno
Jest imam kao zimska alu plati??a. So dvojno lakirana in naj bi bila bolj odporna na tele zimske zadev??ine. Je pa predvsem pri meni pretehtalo tole da so kovinska skoraj toliko denarja kot lite potem s tem da mora? pri jekleni? ?e neke lepe kape dobiti, pa je ?e dra?je vse skupaj kot lite. Druga?e pa mislim da ni ne vem kako hudo da ima? na letnih alu ?e zimske gor. Samo pazi pri ceni, mene je pri?lo vse skupaj cca. 40 eur na komplet dra?je da sem ?el na 16col alu + zimske gume, kot da bi dal na 17 col zimske. Ta razlika se mi bo povrnila v kratkem ?e pri monta?i gum in tudi vsako leto ti ni treba pla?etavi premonta?e, centritanja, vija?enja itd.
Sam men je tole hecen... izbira? med avti, ki so v razli?nih razredih, da ne govorim da so tud v razli?nih cenovnih razredih... BMW 5 je vsaj 10.000? dra?ji od Mazde in Subaruja :ne vem:
Boss, ja tako velja nekako na za?etku, ampak kupci novih BMW-jev se po pa parih letih tol?ejo po glavi zakaj ne kupijo Mazde in to par razredov ni?je, ker bi vsaj ceno dr?ala.
Armaturke se ti po mojem mnenju ne spla?a menjati...oz. ni smisla razen ?e ti je res toliko lep?a da bi jo menjal. Da se pa tako ali tako vse. Klimo se da vgraditi, potrebuje? kompresor + jermen, cevi klime, stikalo za vklop klime + tisto "ki?to" v kateri je filter in pride pod sovoznikov predal, ter rele kateri pride v vtika? pri prvem desnem amortizeju. Vsa elektri?na napeljava pa je ?e v avtu.
...?e je avto dolgo stal pusti klimo vklopljeno nekaj ?asa in preluftaj avto. V kolikor je to kar sem napisal res, bo smrad slej ko prej izginil. Mikrofilter pa menjaj na servisu, ker kot je napisal David je res kar nekaj dela, so pa stru?koti (vsaj na Gami v BTC-ju) in ker to menjajo dnevno zadevo kar hitro uredijo.
Se da montirati, oja?itev na strehi ni, ne vzemaj rabljenega-velika nevarnost da ti bo pu??al, ?e se to dela se pa? kupi novega katerega ti vgradijo in ?e garancijo ima?, vendar tukaj smo spet tam ?e se to spla?a.
Ponavadi ti dajo tudi tisto barvno teko?ino in se vidi kje pu??a ?e pu??a. Pelji ga magari na Gamo v LJ - BTC, pa ti bojo fantje pregledal in zrihtal kot se zagre.
Res poglej tele ?i?ke na ledicah, tudi jest sem mislil da mi je crknila in sem se nekje na forumu razburjal in ptoem se po Uro?evem postu res pogledal tele ?i?ke in je bila premaknjena, ledica spet sveti ?isto lepo zgleda jih res teli kontakti matrajo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Na koliko kilometrov se menja zavorno, mislim da me tole ?aka na servisu. ?e je full vode na cesti (npr. sploh na relacijah na avtocesti) in potem ?elim zabremzati je pedalo kar trdo oz. je potrebno res mo?neje pritisniti. Ne vem no, ob de?evnih dnevih se mi to pojavlja, tudi par dni nazaj se mi je pa je bil avto na de?ju potem v gara?i in ?ez 8 ur tr?e pedalo in slab?e zavira...po kilometru pa je spet ok. Res pa da moram plo??ice ?e pregledati, ?eprav nazadnje ko sem jih je bilo ?e vse ok. Avto ima 50.000km.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani