Temperatura se mora med voznjo dvignit do 90 in tam ostat, potem pri npr voznji po hribu navzdol brez gasa malo pade to pomeni za kaksnih 10stopinj definitivno pa ne za 40. To ni normalno, zdaj al je kak s tipalom senzorja temperature.
To gre pocasi ali s prosto oko opazis kako vidno niha?
Jaz nikoli nisem imel tezav glede tega. Kolega dela kot mehanik na mazdi in se samo smeji mojim menjavam in intervalom enkrat je tudi debata nanesla na to temo in mi je samo rekel, če bo meni kaj crknilo nebodo niti gledali pac pa samo menjali pod garancijo ker ce pri takem vzdrzevanju crkne pol pa ke nekaj narobe. Pri Selmarju mi je mehanik prvic rekel kje sem menjaval olje od prejsnjega servisa ker je bakrena podlozka na karterju oni imaju alu. Pa sem mu povedal da sam in da sem menjal tudi v menjalniku, pa da bom si zmeraj na 10000km sam uradni interval pa pridem tja, pa da ko je bila nova da sem na 2000, 8000 in da bi naceloma tudi karter ob 2000 dol potegnil pa scistil sito ampak nisem, odgovor je bil samo pohvalno ce boste kdaj avto prodajali mi javite. Danes je bila prva beseda na servisu kaj zdaj imas to ze 50to menjavo olja pa 10 menjavo sveck in smo se smejali, ko pa sem plan za veliki servis povedal pa je bil odgovor ko bos prodajal obvezno javi.
Jaz ne skrivam pred servisom da sam bolj pogosto menjujem olje in nikoli ni bil problem. Enako pri toyoti sem povedal interval bo sel na 7500km malo so se upirali, ko sem povedal kako in kaj pa da pridem po 0w8olje in original filter k njim vidijo da se vzdrzuje tako kot more ni nobene debate, se bolj radi so. Evo jutri gre glih toyota na vmesni oljni servis 7500km od servisa, sem mislil sam nardit pa sem sel po material pa mi je reko da ce dam pri njij delat bo mi dal popust tako da bo prislo enako na koncu kot da bi vzel olje in filter brez popusta.
Vecji problem z garancijo je za avte ki se ne vzdrzujejo, kot pa za tiste ko se vzdrzujejo prekomerno.
V časih stoenk je veljalo, da se prva menjava olja naredi že kmalu, po nekaj 1.000 km. Verjetno so danes motorji bolj natančno izdelani, pa vseeno bi verjetno koristilo, da se prvi interval pri novem avtu razpolovi???
Moje vtekanje je zgledalo. Na prvih 2000km prva menjava olja, potem naslednja po 8000km torej ko je imel avto 10000km od takrat naprej pa vsakih 10000km.
@scania👍. Jaz pa se ne postavljam v vrsto za tvoj avto, ampak me zanima skoraj nov material, ki ga boš zamenjal z novim. Razen tekočin, pa še to nisem čisto prepričan. Bi namontiral tvoj skoraj nov material, ko se bo na moji šestki obrnilo 200.000 km. 😃
Ni to to, saj ti si tudi skoraj tak kot jaz. To so vse stvari ki so ze nekaj obrabljene in so nekaj dale skoz, za avto in motor bo po menjavi bolje, manj trenja, lazji tek itd. Mika me tudi da sesalni kolektor dol potegnem in pogledam kako je s sajami na sesalnih ventilih, sem omenil kolegu ki dela na mazdi pa me je ze skoraj k psihijatru peljal, tak da to moram na skrivaj nardit. Moj sosed zmeraj ko delam servis na 10000km pride zraven in fehta olje ker to je se super, on rece da je tak lepo olje da bi si solato naredo. No nazadnje je fehtal svecke ko sem jih na 80000km menjal ampak mu nemores razlozit da so svecke namenske za avto. Zdaj bo tak znorel ker te svecke ki so zdaj not bodo samo 25000km.
@Brane imas mogoce izkusnje z meyle vodnimi črpalkami, baje je mayle roba ful dobra, robustna in imajo lastem laboratorij za izboljsave. Za menjalnike so res dobri pri ostali robi pa nimam izkusenj z njimi.
Kdaj se boš odločil za prodajo😉, pohvale za tako vzdrževanje, še posebej, ker večina stvari izvajaš kot preventivo....(upam, da imaš avto namen imeti še zelo dolgo, ker tega ti noben kupec ne bo plačal oz.povrnil....).
Bo se kar nekaj časa pri nas 🙂 . Ko prodajam pa ponavadi ne pride do avtoneta. Meni je to v veselje in hobi, sicer vcasih malo drago je pa fajn ko se brez skrbi peljes .
Malo kot zanimivost, se pripravljam na en VELIKIII servis za mojo mazdo, čez 30km bo obrnila 100000km, 5.1 imam šesti uradni servis oziroma 12 neuradni servis (vmes se je na 10000km oziroma prej menjavalo olje in filter). Konec aprila pa planiram en kar zajeten servis, namreč menjalo se bo sledeč:
Olje (original mazda 5w30)
Oljni filter (original)
Zračni filter (mann)
Klima filter (z dezinfekcijo) (mann)
Olje v menjalniku (redline)
Svečke (denso ali NGK)
Mikro jermen (gates)
Jermen za vodno črpalko (gates)
Napenjalec (gates)
Vodna črpalka (original z Japonske ali SKF)
Hladilna tekočina (ravenol FL22)
Termostat (original z Japonske ali Mahle)
Zavorna tekočina (s spiranjem sistema sklopke) (ATE dot4)
Diski spredaj (Zimmermann z luknjicami)
Diski zadaj (Zimmermann)
Ploščice spredaj (Zimmermann)
Ploščice zadaj (Zimmermann)
Stabilizator štangice komplet spreda in zadaj (Lemford)
Čep za hladilnih hladilne tekočine (original z Japonske ali Herth+Buss)
Praznjenje in polnjenje klime seveda z novim oljem
Material že počasi naročam, vse skupaj če naročim določene dele z Japonske pride 920€, če ne naročim original določenih delov je pa 850€. Na uradnem servisu bi samo za vodno črpalko, termostat, hladilno tekočino, svečke in pokrovček hladilnika dal 560€. Verjetno se bom odločil za kombinacijo določenih delov original z Japonske.
V glavnem, komaj čakam, da se posvetim konec aprila mazdi in ji preventivno podaljšam življenjsko dobo
Eden trdi, da je zadeva zelo zelo trpežna, drugi pa da se najprej pojavijo težave z obrabljeno verigo, puščanjem olja v variomatu, sklopke...
Honda ima neki hibrid in CVT menjalnik ter dvolitrski bencinski motor s 105 kW. In tudi elektromotor ima - se mi zdi... Vsekakor pa nima dveh elektromotorjev...
Kaj je torej na stvari: je zadeva kič na štirih kolesih, ki bo kmalu lastniku izpraznil denarnico ali pa je zadeva neuničljiva?
Hybridna verzija s cvt je ok. Klasicna verzija s samim bencinarjem pa gre do enih 200000km ziher, potem pa se že znajo pojavlat znaki obrabe.
Da ne odpiram nove teme pa glede na to, da je ta že globoko v naftalinu, sem jo potegnil ven in imam eno vprašanje za strokovnjake.
Smo imeli debato, ker se v družini kupuje nov avto in premišljujejo tudi o Hondi. Ki pa ima CVT menjalnik. Kolikor je meni znano, je to v bistvu kot variomat na skuterju, samo ne z jermenom ampak z verigo.
Meni osebno se to ne zdi ravno nekaj hudo trpežno. Vem pa, da je tu na forumu nekaj strokovnakov za avtomatske menjalnike, pa me zanima njihovo mnenje o tej zadevi?
CVT-ja jaz nebi kupoval. Za vožnjo je super, ker je skoz v optimalnih vrtljajih, ampak se najprej pojavijo težave z obrabljeno verigo, puščanjem olja v variomatu, sklopke... Če pa razmišljaš o e-cvt v kombinaciji hybrida je pa to vbistvo planetno gonilo z dvema elektromotorjema, zelooo trpežno, nemoreš uničit, je pa res da je glasen.
Če se zbira za klasičen motor bi jaz izbral tiptronic, je najbolj ziher
Moram kaj od "hardware" menjat slučajno? Ker na mazda servisu tudi niso nič povedali, samo kao dalje mali servis in je to to.
Bral sem o nekih sesalnih kolektorjih, podložkah, vodni črpalki, ketni...
To se nanaša na dizla. Jaz bi na 200000km preveril ketno s testerjem in pa preveril sesalne kanale na glavi zaradi direktnega vbrizga. Vodna črpalka boš pa tako videl ko bo začela spuščat. Tankaj vozi aja pa olje in filter menjas na 10000 - 15000km in mirna Bosna al kak so že včasih rekli.
90% avtov na katerih sem delal ima podobno kot toyota, ko menjas komplet poisces v nastavitvah ali imas posebaj gumb za nastavitev tlaka ali za identificiranje koles. Senzor oddaja signal tudi pri mirovanju saj programiras pozicijo novih ventilčkov v mirovanju.
Sem se pa pozanimal za mazde in aktivni sistem z ventilčki nima gumba, vendar lahko imas 8 gum shranjenih v tpms sistem, torej ko menjaš gume sistem zazna sam menjavo pnevmatik, če pa zazna napako je lahko vzrok nizek tlak ali okvara ventilčka v primeru okvare ventilčka se menja in se s testerjem "spozna" z avtom.
Kateri mazda servis? Škoda da se nisi prej obrnil na naš forum, smo to predebatirali že v veliko temah, prav tako imamo temo o vzdrževanju dizelskih mazda motorjev da bodo dolgo delovali brez težav.
Res mi je žal da berem to katastrofo 😞 razmisli o mazdi bencinarju v bodoče, nebo ti žal. Dizelske mazde so res specifika in rabijo več pozornosti.
Ni res da mora bit na isti lokaciji. Ko menjas komplet gume zimske/letne das pressure setting ali indentification tpms nwm kako ima mazda 90% jih ima tako, potem rabi nekaj časa da zazna ventilčke, bodi pozoren če imaš rezervo z ventilčkom da ne zazna rezerve zato jo daj ven s prtljažnika. Če pa montiraš nove ventilčke ki še niso bile spojene z avtom je pa potrebno programiranje in spoznavanje z avtom.
Če bo kdo kupoval preko spleta s tujine (kitajska, amerika) ventilćke moraji bi 433Mhz za Eu, amerika ima mislim da 344 ali 377Mhz, vglavnem druga frekvenca delovanja.
A ne bi ta "DSG pogovor" dala v ločeno temo, da ne bo še res kdo kaj takega za Skyactive motor ozr. menjalnik naročil?!
Vidim da je že v novi temi, drugače pa da nebomo smetili foruma je pod Klubi ustvarjen Klub na temo Avtomatski menjalniki, kjer se bo odvijala debata o vzdrževanju avtomatskih menjalnikov, nekaj vabil sem že razposlal, če pa kdo želi da ga dodam pa naj javi
Evo od mayle kit je zakon na autodocu pride 167€ pa imas vse nove vijake, nove magnete, zunanji in notranji filter, olje pa še dve šalčki za filter ker sta dve opciji.
Jaz imam tudi Nexen, prej so bile original gor Bridgestone in so Nexen top, v mokrem držijo svetovno medtem ko Bridgestone so bile samomorilske na mokrem.
Glede te barve, samo tega ne gor dat ker je listo mimo, neboš mogel nanesti tako tankega sloja da pride barva do pravega odteka, pretemno bo. Jaz sem hvala bogu probal na skritem mestu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@Alex jaz pridem med 24.2 in 26.2 na obalo pa če želiš ti lahko na motorniholjih v Mariboru olje vzamem in pripeljem.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani