Sta priklopila vse cevi,cevke pravilno da nista kake vakum cevke zamenjala med sabo ......
Povej kaj ve? o tvoji ugotovitvi da avto dela ''normalno''
Kako pa je avto delal prej s pokvarjeno turbino?
ko vozi? avto, ali se pozna kaj na mo?i, ima? ob?utek da se obrati ne razvijejo-a turbina se sploh ne zavrti kakor si opisal.
Se pravi ?e je turbina nova bi morala delat-vrjetno sta ga pri menjavi nekje pihnila mimo (a sta jo prav obrnila )
?e EGR za?teka (odvisno od polo?aja) na?eloma lahko povzro?i da se turbina ne zavrti -saj v tem primeru ?opa izpuh v sesalni kolektor in posledi?no avto du?i-ta pa nima mo?i.
Za 1x ?e 1x preglejta kar sta menjala ?e ne pa najbolje da zapelje? nekomu ki ve malo ve? kot lokalni mehanik (pa ne podcenjujem tvojega kolega)
20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
samo ?ez razrukano cesto se je sli?alo kot bi nekdo zamolklo tolkel po ?asiji in da bo vsak ?as razpadlo vse skupaj. ?e si vozil po?asi tega ni bilo sli?ati. Kljub pregledom in dvigovanju avta ni obrodilo sadov. Dokler mi brat ni povedal naj zamenjam te stabilizatorje(vedel pa sem da je zvok spredaj) saj tudi ?e avto dvigne? ne more? ugotoviti da je stabilizator zani? pa smo jih pregledovali. Pa? je rekel avto ima tok 1000km cena je 30 ? slab?e ne more bit.
No po menjavi je zadeva utuhnila......da pa je bil stabilizator zani? in kar nekaj lufta si pa videl ?ele ko je bil ?isto odstranjen in brez vpetja
No ne pravim da je to problem samo delim izku?njo.
lp
20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Sem ?e tudi sam razmi?ljal, da bi jih odrezal... Zgodi pa se to zaradi temperaturnih nihanj (zima-poletje-mraz-vro?ina...)... Seveda se to ne zgodi tako hitro v kolikor z dolo?enimi sredstvi te letvice za??iti?, kar pa prvi lastnik o?itno ni nikoli storil...
ha ha kdo pa razmi?lja o tem da bi sedaj pa ?el vsako leto mazat okrasne letvice da jih nebi hudi? vzel
So pa res zanimivi ogrizki kot bi nekdo imel ful ?asa in bi ??ipal s kle??ami
20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Za re?itev z DSC ne morem pomagati,razen da posku?a? poiskati na odpadu kako rabljeno in jo prestavi? v svojo.
Kar se pa ti?e teh letvic, pred leti ko sem si ?e lastil mazdo 3 sem tudi sam opazil to nazob?anje letvic.....kako ali zaradi ?esa to nastane pojma nimam,(ve? ti?)
Jaz sem mislil da je to od kak?ne to?e, da vrana kluje ali celo da je to nekdo namerno po?kodoval.
Te?avo sem pa re?il kar takole-preprosto sem z olfa no?em odrezal na vseh letvicah tisti tanek podalj?ek kateri pu??a grd videz. Jaz ne vidim te?ave in neke koristi oz. ?kode z odstranitvijo tistih nekaj mm
Razmisli ?e se ti spla?a menjat letvice
lp
20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Prosim za pomo?. Pred meseci sem postal lastnik mazde 3, 1,6 diesel, 90 KMl. Avto mi zelo grdo cuka. ?e posebej cuka, ko se motor ogreje in ko stopalko za gas pohodim malo bolj, neglede v kateri prestavi je. Avto nima mo?i, ne gre ve? od 120 km/h, v prostem teku motor crkava. Zamenjal sem ?e filter nafte, upajo? da bo bolje, vendar te?ava s cukanjem ostaja. Lu?ka na armaturi ne sveti nobena. Ima kdo kak?en predlog? Hvala
Kater letnik in ali ima ?e DPF, ?e ga ima se zna problem vrteti okoli tega.
20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Na 5 vratni M6 (letnik 11/2008) mi ne deluje ve? ena od zadnjih lu?k za osvetlitev registrske tablice - tista ki osvetljuje del nad ?rkami. Ali je zamenjava kaj komplicirana, ali lahko naredim sam oziroma ali je potrebno na servis. Se popravilo izvede iz notranje strani ali iz zunanje.
?e si kje iz osrednje slo ti lahko pomagam v kolikor ne uspe?
20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Najverjetneje je kondens kot je napisal yavarye.1x se je to zgodilo na moji 6ki.ampak sembiltok vutrajen da sem posusil s klimo. Potempa zamenjal kabinski filter.temelito prezracil avto ko je bil soncr in od zakrat imam mir.
20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Najprej je fino da proba? priklopit direkt ?e je res ventilator fu?....?e ta dela ob direktnem priklopu je morda kriv kak rele ali slab stik na konektorju....morda celo termo stikalo ki je v hladilniku.(snemi te 2 ?ice in jih stakni skupaj) pa bo? videl ?e ventilator zavrti.
Pol pa naprej
20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Jaz sem menjal na moji mazdi 3gta, dal sem od TRW pa so bili ?isto ok....za ta mlin?ek. Karkoli bo? dal gor bo ok....?e seveda nisi nek racer Do cenovnega razreda 80? po kosu moje mnenje ni razlike.
20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
pa ?e tole sem skopiral pa naj si ?e kdo prebere sem prepri?an da se najde kater ki tega ne ve oz. ni vedel
Odpri novo temo PRAVILNI PRISTOP
in skopiraj tole notri....pa ovekove?i s slikicam iz svoje prakse
Kako s kabli pravilno za?enemo avto?
Pomemben je vrstni red!
O tem, da velja pred pravo zimo temeljito pregledati akumulator (in tudi ostalo mehaniko avtomobila) smo pisali ?e v prej?nji Motoreviji. A kljub temu se pogosto zgodi, da pozimi akumulator odpove, kar lahko potrdijo tudi v AMZS slu?bi za pomo? na cesti, kjer imajo pozimi najve? dela prav z obnemoglimi akumulatorji.
A ?e imamo na voljo drug avto in ?e akumulator ni povsem odpovedal, si lahko pomagamo tudi sami. Na prvi pogled zaganjanje motorja z zagonskimi kabli ni posebej zahtevno opravilo, saj moramo pravilno zvezati le dva kabla. A ?e jih zve?emo narobe, ima to lahko hude posledice za elektri?ni sistem obeh avtomobilov. Zato velja upo?tevati nekaj pravil za pravilno in varno zaganjanje motorja.
Pravi kabli
Niso vsaki zaganjalni kabli primerni za vse avtomobile; pre?ibki kabli oziroma kabli s premajhnim presekom so neprimerni za zaganjanje prostorninsko velikih motorjev. Velja pravilo: povr?ina preseka kablov mora biti za ve?je motorje (prek 2,5 litra prostornine) najmanj 16?mm2, za dizelske motorje pa najmanj 25?mm2. Kabli morajo biti brezhibni, brez po?kodovane izolacijske plasti in z v plastiko odetimi ro?aji kontaktnih kle?? ? neizolirana naj bo le kontaktna povr?ina kle??.
Plus in minus
Minus gre na minus, plus gre na plus! Preprosto pravilo, ki pa ga moramo upo?tevati, saj lahko nepravilno zvezan kabel povzro?i veliko ?kode na avtomobilskem elektri?nem sistemu. Na akumulatorjih sta oba pola ozna?ena, zato do zamenjave ne bi smelo priti, velja pa upo?tevati pomembno pravilo ? na izpraznjenem akumulatorju ne smete priklju?iti kabla na minus pol, ampak na neza??iten kovinski del avtomobila, ki ima vlogo negativnega pola oziroma ozemljitve (mase) ? najbolje v motornem prostoru ali na motornem bloku. Ob izpraznjenem akumulatorju se lahko namre? zaradi iskrenja vname vnetljiv plin, me?anica kisika in vodika. ?e so oznake izbrisane ali nejasne, ne poskusite zagnati motorja, ampak pokli?ite na pomo? strokovnjaka ? napaka vas lahko veliko stane.
Vrstni red
Oba akumulatorja med seboj pove?ete tako, da najprej z rde?im kablom pove?ete oba pozitivna (+) pola ? najprej kabel priklopite na pozitivni pol izpraznjenega akumulatorja, nato ?e na pozitivni pol delujo?ega akumulatorja. Nato na negativni pol delujo?ega akumulatorja priklopite ?rn kabel, zatem pa drugi konec kabla priklopite na neza??iten kovinski del nedelujo?ega avtomobila ? najbolje na motorni blok.
Zagon
Najprej za?enite delujo?i motor avtomobila, ki vam je prisko?il na pomo?, nato pa poskusite zagnati motor nedelujo?ega avtomobila. Pred tem izklopite vse potratne porabnike elektri?ne energije, na primer gretje stekla ali sede?ev ter ?aromete. Ko se motor avtomobila za?ene, pustite oba avtomobila ?e kak?no minuto povezana in ponovno vklopite potratne porabnike elektrike.
Odklop
Kable odklopimo tako, da najprej ugasnemo motor avtomobila, ki vam je prisko?il na pomo?. ?e motor avtomobila v te?avah te?e naprej, kable odstranimo v obratnem vrstnem redu, kot smo jih priklopili: najprej ?rni kabel za minus pol (najprej z okvarjenega avtomobila, nato z delujo?ega), potem rde?i kabel za pozitivni pol (najprej z okvarjenega avtomobila, potem z delujo?ega). V avtu z nedelujo?im akumulatorjem pustite motor te?i oziroma se z avtom peljite ? v hladnih zimah dovolj dolgo (od pol ure do ure), da se akumulator ustrezno napolni. ?e motor ob odklopu kablov ugasne, je z akumulatorjem nepreklicno konec ali pa je okvarjen alternator ? v tem primeru pokli?ite na pomo? AMZS.
20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ste ?e re?ili te?avo?
20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Povezava za deljenje
Deli na druge strani