Skoči na vsebino
Problemi s stranskimi ogledali
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Anita napisal:

Pozdravljeni. Začela sem spremljati vaš forum, sem lastnica Mazde cx5. Ker mi šteka levo ogledalo, sem zasledila, da vas je kar nekaj zamenjalo motorček. Kamorkoli pokličem, pravijo, da je potrebno zamenjati celo ogledalo. Kje bi dobila samo motorček? 

Hvala za pomoč.

Čisto preprosto. Če si vešča-spretna lahko narediš to sama. Nabavi wd40(ali pa ga imaš že kje v kleti). Ogledalo obrneš skrajno v eno smer  tako, da se pojavi odprtina proti voznikovi šipi. Nato dobro posprejaš noter. Lahko posprejaš tudi tam, kjer se ogledalo vrti( obrača). Na, začetku lahko   pomagaš ogledalu malo z roko, pozneje bo šlo samo. 

Sicer pa dobrodošla. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Odmična gred
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Tržičan napisal:

In zdaj se peljem,gledam in ne morem verjet.
Poraba je cca 7l.
Prej ga nisem spravil pod 10l.
Tudi če sem peljal po avtocesti 120 km/h.

Poslano z mojega Pixel 7 z uporabo Tapatalk
 

Še vedno mallce preveč a že blizu realni porabi za dizla. Lepo, da ste rešili problem in si poročal, kaj je bilo narobe. 👍

 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Multimedija
Napisano
pred 11 minutami je Boss napisal:

Ja to zna bit problem, ker pri 40 sekundah zamika lahko zamudiš celotna poročila. :nevem:

V tem času holob lahko dvakrat dvigne ceno goriv. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
pred 4 minutami je Hixxy napisal:

Mogoče kdo ve OEM številko DPFja za Mazda 6 - 2.2d, avtomatik, 2015 letnik, facelift verzija - a je ena od teh:

SH152050AX

SH01182B2

SH0110R31

SH152050XA

 

Hvala že vnaprej.

A boš kupil novi dpf? 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred eno uro je scania napisal:

Imamo kaki info? 

Za nove člane bi bilo fajn članarine uvest, da nebi samo po brezplačne nasvete hodili.

To sem že velikokrat napisal, da so nekateri na forumu le, ko kaj rabijo. 

In malokdo sploh pove, ali so kaj rešili in kako. 🙄

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 45 minutami je Janez007 napisal:

Mazdini dizli imajo srečo v nesreči. V njihovo motorno olje motor meša nafto. Tako da ta mešanica olja in nafte celo prostorninsko narašča in "olja" nikoli ne zmanjka. :)

 

Bencinarji na šibki nimajo oznake X. 

image.png

Ne... Pri moji 6-ki je olje po pol leta še vedno na tisti točki, kot, ko je bilo zamejano z novim. Mogoče celo kak mm nižje. Tako, da je v bistvu najboljša varianta. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 GTA 2008 - (zelo) visoka poraba olja - servis
Napisano (urejeno)
pred 9 urami je Boss napisal:

Fantje no, pa kaki štosi so to? Sej vsi vemo, da se kvarijo samo dizli. Posebej Mazdini. A ni tko?:nevem:

Ne, Mazdini benzinarji so varianta samo  tankaj  in vozi. Aja, pa vmes kaka mala generalka motorja. 😊 Sitnica bi rekli pri Alan Fordu. 😉

 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
pred 9 urami je Janez007 napisal:

Primer M6 CD150 2013, uvožene 2018 iz Belgije, ki je imela prvi servis narejen na 28.000 km.😥

 

Zanimala me je zgodovina, ker v teh dneh po zamenjavi senzorja izpuha avto javlja po 50 napak ... avto pa kao dela OK. 🙃 Napete zgodbe. 

 

Vir: https://mazda6forum.pl/

 

image.png

 

image.png

============1==============
P007B(00) Senzor temperature hladilnika polnilnega zraka (TC), stran 1 - območje tokokroga /zmogljivost
============2===============
P0111(00) Senzor temperature vsesanega zraka (IAT) - težava z obsegom/zmogljivostjo
==== = =======3===============
P0181(00) Senzor temperature goriva A - težava z obsegom/zmogljivostjo
=============4= = ============
P0191(00) Senzor tlaka v vodi za gorivo (FRP) - težava z dosegom/zmogljivostjo
============5======== = =====
P0106(00) Senzor absolutnega tlaka v razdelilniku (MAP)/senzor zračnega tlaka (BARO) - težava z obsegom/zmogljivostjo
===========6======== == ====
P2227(00) Senzor zračnega tlaka (BARO) - težava z obsegom/zmogljivostjo
============7=============
P0101(00) Masni pretok zraka ( MAF ) senzor/senzor prostorninskega pretoka zraka (VAF) - težava z obsegom/zmogljivostjo
============8===============
P0301(00) Cilinder 1 - neuspešen vžig zaznano
============9===============
P0302(00) Cilinder 2 - zaznan neuspel
============= 10 ==============
P0303(00) Cilinder 3 - zaznan neuspešen vžig
=============11============= =
P0304(00) Cilinder 4 - zaznan neuspešen vžig
=============12===============
P1329(00)
========= = ==13==============
P2456(00) Tlačni senzor A filtra trdnih delcev (DPF) - okvara tokokroga
============14=== = ==========
P244A(00) Filter trdnih delcev (DPF) - prenizek diferenčni tlak
============15================
P1260(00) Zaznana KRAJINA, vozilo Imobilizirana
Mazda: Zaznan je signal sistema proti kraji - motor onemogočen
============16===============
P0154(00) Ogrevan senzor za kisik (HO2S) 1 , veja 2 - ni zaznane dejavnosti
============17==============
P1303(00) Napaka kalibracije EGR
========= ===18==============
P2458(00) Filter trdnih delcev (DPF), postopek regeneracije - trajanje napake
=============19=== ===========
P2463(00) Filter trdnih delcev (DPF) - DPF je omejen
============20============== =
P242F(00) Filter trdnih delcev (DPF) - zamašitev/kopičenje pepela
============21===============
P0088(00) Previsok tlak v sistemu za gorivo
============ 22==============
P0087(00) Prenizek tlak v sistemu za gorivo
============23============ ===
P0546(00) Senzor 1 temperature izpušnih plinov (EGT), veja 1 - visok vhod
============24==============
P009B( 00) Sistem za razbremenitev tlaka goriva - odprt krmilni krog
===========25===============
P009F(00) Sistem za razbremenitev tlaka goriva - ventil se je zataknil
== = =========26===============
P2002(00) Lovnik delcev, veja 1 - učinkovitost pod pragom
============= 27 ==============
P0488(00) Sistem za recirkulacijo izpušnih plinov (EGR), nadzor položaja plina - težava z obsegom/zmogljivostjo
============28== = ===========
P0421(00) Ogrevalni katalizator, veja 1 - učinkovitost pod pragom
=============29==============
P0401(00) Recirkulacija izpušnih plinov ( EGR ) sistem - zaznan nezadosten pretok
===========30==============
P0402(00) =======31==== == ========
P0671(00) Žarilna svečka, valj 1 - okvara tokokroga
============32===============
P0672 (00 ) Žarilna svečka, valj 2 - okvara tokokroga
===========33==============
P0673(00) Žarilna svečka, valj 3 - okvara tokokroga
=== =========34==============
P0674(00) Žarilna svečka, valj 4 - okvara tokokroga
=========== =35= =============
P0670(00) Krmilni modul žarilne svečke - okvara vezja
============36========== === =
P0683(00) Napaka v komunikaciji krmilnega modula žarilnih svečk z ECM/PCM
===========37===============
P0684(00) Krmilni modul žarilnih svečk na ECM /PCM komunikacijska napaka - težava z obsegom/zmogljivostjo
============38==============
P0339(00) Senzor položaja ročične gredi (CKP) - tokokrog prekinjen
= ===========39===============
P0299(00) Turbopolnilnik (TC)/kompresor (SC) - nizko ojačitev
======= = ====40===============
P02CB(00) Turbopolnilnik (TC)/kompresor (SC) B - stanje premajhnega polnjenja
=============41 = =============
P0234(00) Turbopolnilnik (TC), pogoj za pospeševanje motorja - meja presežena
=============42======== = =====
P02CA(00)
P2263
P0480
PO481
P0703
PO704
P0850
P0096
P0236
P0116
P0196
P0471
P06DD
P06DE
P253F

 

 

A je na tem avtu sploh kaj, kar dela pravilno? Bi bilo.veliko lažje napisati tistih par stvari, ki delajo. Tega avta najbrž ne spravijo v normalno delovanje nikoli več. 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano (urejeno)
pred 2 minutama je FuManchu napisal:

Kakšen avto pa voziš, da nima funkcije kroženja zraka v kabini?🤣

Res zamivo vprašanje. Nekateri v avtu tudi kadijo, zato imajo vedno na pol priprto šipo. Kaj pa, če ima naš janez to grdo in skrajno nezdravo razvado? 🤔

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

 

V življenju je nasploh lažje tistim, ki se ne poglabljajo v stvari, ki se ne ozirajo na druge, ...ampak to gre žal velikokrat na račun drugih. Danes sem na 20 km poti domov moral 2x spustiti šipe in zluftati smrad iz dizlov pred sabo. 

 

Sicer pa ja, ljudje se človeka zapomnimo po dobrih in tudi slabih dejanjih. :)

 

image.png

Jebat ga, tudi sam sem moral biti v stiku z anticepilci in poslušati njihove neumnosti. In trpeti zaradi njihove brezbrižnosti. Tako je. Enkrat teče zajec, drugič lovec. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
pred 38 minutami je mazda gh napisal:

Sej so bli novi lezaji 😉 

Potem mora bit kaj drugega narobe. Ali pa ni bilo prav sestavljeno. 🤔

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

 

Seveda pogostejša menjava olja ne škodi - tukaj ni dileme. 

 

Kolikor sam razumem je problem, ker ni nekega pravila-logike, kako z njim ravnati, da bi se zanesljivo izognil težavam. Da gre v veliki meri za loterijo (eni brez težav naredijo 300.000 km, drugim odleti turbina ali odpovejo injektorji že pri 70.000 km, pušča tesnilo glave že pri dobrih 100.000 km, ...).

 

Do sedaj edino ugotovljeno pravilo je, da če je Mazda Alexova, potem težav ni. 😁 

Bil je  problemček, nekaj časa smo trpeli, problemček odstranjen=ni problema. 😉

Sicer pa si ne delam skrbi, kaj bo z avtom. Je tu zato da se ga vozi. Imam občutek, da bolj kot drezaš vanj, slabše je. Kajne? Pozna jure Markota. 😉

 

pred 30 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Ej, Aleks, tržna niša. Kupuješ macde, registriraš za en dan in potem prodaš naprej za kakšnega jurja dražje. Folk se bo grebel, verjemi.

Avte kupujem za vozit  15 in več let. Pri meni ni, da kupim avto, da ga ulaufam za druge in prodam. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano (urejeno)
pred 53 minutami je mazda gh napisal:

Sploh ni res to..kolega na mazdi mi je reku da so katastrofa in večina motorjev odprtih..pelko je tudi reku da se kvari tocno to kar sem jst zamenjal + turbino, mazda je imela ogromno tožb za ta vozila, na tujih forumih je velik primerou podobnih mojmu...se na avto.net jih je par z okvarami glave al pa zamenjano..ni treba branit neke znamke..pač so zajebali motor in to je to

Velika..

Pa moja ni uvožena btw

Problemi se pojavljajo, ko se menjava olje na zapovedanih Mazdinih 20000 km in pa  pri prvih modelih 2014. Pozneje je zelo malo teh težav. Pri turbini je pa znana težava štift, ki se odlomi na mali turbini. To bi bilo vsekakor  dobro preventivno zamenjati. In ketno, kot smo ugotovili, pravočasno zamenjati potem  ni problemov. 

Ravno danes sem bil na avtoplus mazda  servisu in sem se malo pogovarjal z dobrim kolegom, ki dela tam o mazda dizlih. Dejal je, da imajo z Mazdinimi dizli še najmanj problemov od vseh znamk, k jih imajo. 

Je nekaj zabitih dpf filtrov in podobno, a nič drastičnega. 

Največ dela imajo  z mercedesi, nato pride  Peugeot. 

Tvoja težava je bolj kot ne smola in ni to pogosta težava pri Mazdinih dizlih. 

Sicer sem pa sam opazil, da mehaniki velikokrat radi malo pretiravajo in napihujejo stvari. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
pred 7 urami je mazda gh napisal:

Ah sm biu pr pelkotu in je reku da je imeu tudi on par takih primerou tku da ni nč čudnega očitno..

Nisem ker je nism mogu prodat za normalno ceno..avtohiše so se noro izogibale mazde..al so mi ponujali drobiz...okol 10.000-11.000€..pa še to če vzamem pri njih druzga, ene avtohiše so me kr odjebale k so rekla da tiste k so imeli niso mogli prodat..še na avtoplusu v kopru so mi rekli da ima preveč kilometrov (160000 😮 ), da bi jo vzeli, ker se pri teh kilometrih začnejo problemi in oni morjo dat garancijo in bla bla bla..uglavnm sm se odloču, da jo zvozm ,ker usaj nekak vem kaj je menjano in kaj imam..no usaj mislu sm da vem

Seveda, da jih je težko prodati, ko pa so avto hiše in preprodajalci zvlekli en kup vprašljivi mazd iz cele Evrope. In to večinoma dizel.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
pred 26 minutami je mazda gh napisal:

Hahaha faking jajca mazdina dizelaska..pa cca 10.000km šla spet ketna v maloro..

Pa kaj ste to čarali? 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 I-ELOOP težave
Napisano
pred 54 minutami je Jest napisal:


 

AMG (Aufrecht Melcher Großaspach) so predelani Mercedesi ;), AGM (Absorbed Glass Mat) pa akumulatorji…

 

 

 

 

Sem napisal zanalašč tako, da vidim, ali me boš popravil. 😊 Si kot ena tovarišica. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 I-ELOOP težave
Napisano (urejeno)

Imamo AGM in AMG+. Kakšna je razlika? Navadni AMG so statejše izvedbe. Taki akomulatorji imajo od 400-600 praznilno - polnilnih ciklov.To je približno enako kot pri EFB akumulatorjih. Novejši AMG+ (te hočemo imeti v naših Mazdah)😊 pa od 800-1200 ciklov. Zato tudi višja cena. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 I-ELOOP težave
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Spodnji akumulator je bil nabavljen za M6 CD175 letnik 2016, poleti 2021, za 130 € (brez težav so v Bartogu dali ceno za avtoelektričarje :)). Akumulator sem zamenjal brez prekinitve napetosti, kljub temu se je v log zapekla "napaka", vidna samo na original Mazda testerju.

 

image.png

image.png

Tudi original Mazdin je EFB. Je pa veliko boljši AGM, a tudi skoraj duplo dražji, kot si ti dal za njega. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 I-ELOOP težave
Napisano
pred 15 urami je MPero napisal:

Zivjo,

pred par dnevi se mi je pojavilo na armaturki sporocilo "battery management system malfunction" in tudi i-stop znak utripa.

Po prej napisanem v tej temi predvidevam, da gre za iztrosen akumulator?

Kje lahko preverim akumulator in ali za mojo mazdo 6, 2.2d 2017 veljajo ista navodila za menjavo akumulatorja, ki jih je nekdo v tej temi ze objavil (pdf)?

Hvala vnaprej za pomoc!

Pazi, ker niso vse baterije za tvoj avto v redu. Vzeti moraš obvezno AGM ali EFB. Ja, so nekaj dražji kot navadni. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prisilna regeneracija DPF
Napisano
pred 2 minutama je godlike napisal:

Ma ja.

Če nimaš dovolj denarja za močnejšo mašino je pač nimaš.

 

Poznam iz uradnega servisa kak so po par letih hodli z A3 nazaj, ker so jih navili, pa je drugo crkovalo.

 

Takšnega rabljenega avta ne kupim nikoli. Za mene je zlorabljan, pa tudi če so 100x menjane stvari preventivno.

Vsi motorji imajo veliko rezerve, tako, da jim povečanje moči ne škodi, če so prav zasnovani. 

Seveda v mejah normale zaradi menjalnika, ki prenese določeno moč oziroma obremenitev. Tejle Mazdini dizli naj bi brez problemov zdržali povečanje moči do 240 konjičev  in nekje do 480 Nm navora. (govorimo za ročni menjalnik) 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.