Skoči na vsebino
cukanje mazda6 cd 140 lenik 2008
Napisano

Eno pitanje. Kam gre eventuelna umazanija potem? Da ne kon?a potem umazanija iz napeljave ravno pri ?obah?

 

Ne gre za umazanijo, to naj bi polovil filter. Gre za morebitno manj?o koli?ino vode in smolaste sestavine raztopljene v gorivu, ki ne zgorijo. Smolaste sestavine tvorijo usedline na injektorjih, kar ovira njihovo pravilno delovanje. Morebitno manj?o koli?ino vode aditiv ve?e na sebe on jo razpr?i po gorivu ter jo postopno izlo?i skozi ?obe v izpu?ni sistem, smolaste usedline pa postopoma topi, ker pa ima ?e mazalni u?inek, injektorji lep?e delujejo.

Natezanje s softverom, mi nekako nakazuje, da ni v tem problem, saj se zadeva ne bi destabilizarala vsakih 2000km.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

cukanje mazda6 cd 140 lenik 2008
Napisano

Meni "di?i" po te?avah z gorivom. Mogo?e si kdaj natankal slab?o kakovost dizla in sedaj te cel ?as "ja?e".

Poizkusi s kakim aditivom za gorivo, da spravi? ne?elene sestavine sistema. Jaz sicer navijam za Megasel, vendar ni nujno, da uporabi? prav tega. Omenjeni ima nekaj prednosti pred drugimi, ker je ve? komponenten. Vendar se lahko odlo?i? tudi za kako drugo varianto. V kolikor se z aditivom stanje ne izbolj?a, bo? vsaj imel nekoliko bolj jasno sliko, ki bo jasno kazala na slabo delovanje ?ob v kombinaciji z za ra?. programom.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda 6 "kadi"
Napisano

Nevede se Siriusov program zaokro?a, prodaja izjemno naravno vabo za muhe in sedaj zve, da so zaradi njegovega "nftalina" tudi tigrasti komarji ogro?ena vrsta.

 

?e bolj bo pa vesel, bo dobil povratno informacijo od uporabnika, da je njegova draga ponorela :ljubezen: , ko je zavohala skrivnostni "naftalin". :bravo::danzoman::ouje:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda 6 "kadi"
Napisano

Pri obeh ni blo efekta, plus pri STPju je, da ga das takoj noter in je konc. Plus pri Megaselu je da zaradi vonja pa naftalinu, komarji te pustijo pri miru tisto noc :)

 

Torej :D , :D , :D , ima za zadnji le nek u?inek. :bravo:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda 6 "kadi"
Napisano

Mene pa zanima, kaj so ostali pogruntali. Kaj jim je megasel pomagal? Vse se mi zdi je tako relativno. Da nekdo re?e, bolj mirno te?e je zlo relativno. :)

 

Povpra?aj Neya26 on je nekaj pisal o tem.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda 6 "kadi"
Napisano

Postavlja se vpra?anje, kako ve?, da za "kajenje" ni kriva ?oba, ki ropota???

Za tisto kajenje pri naglem dodajanju gasa, ni re?itve, lahko se ga samo omili. Torej Megasel lahko pomaga pri stalnem pove?anem dimljenju, katerega vzrok so saje na sede?ih ventilov, na batnih obro?kih in tudi na zgornji povr?ini bata in nepravilno delovanje ?ob povzro?eno z usedlinami na njih. Aditiv ni magi?na pali?ica, ki bi vse te?ave, nastale po velikem ?tevilu km, re?il v trenutku. V?asih je potrebno nekaj rezervoarjev porabiti s predoziranim aditivom in niti ni magi?na pali?ica, ki bo pomagala v vsaki situaciji. Precej?nje ?tevilo uporabnikov (tudi foruma?ev) je ugotovilo pozitivne u?inke. So pa tudi slu?aji, kot je tudi tvoj, ki niso dali zadovoljive rezultate.

Tako pa? je :hohoho:B)

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda 6 "kadi"
Napisano

sej ves, da sem izpraznil dve flaski pa ni blo nobenega efekta

 

Ti si pri?akoval specifi?ni efekt, odpravo "kladivo efekta" na ?obi. In kako se zgodba s ?obo kon?ala???

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda 6 "kadi"
Napisano

Megasel? :)

ne pomaga niti najmanj

 

Ta trditev me spominja na Regico in njeno nedol?nost.

Pola sela ...trdi, da je nedolo?na

Pola... pa, da ni :bravo:

 

Postavlja se vpra?anje, katerega pola sela ima prav?????

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda 6 "kadi"
Napisano

"Kajenje" ima lahko ve? vzrokov. Po velikem ?tevilu km se pojavi nepravilno delovanje ?ob, ki namesto, da proizvajajo fino meglo dizelskih kalpjic, vbrizgajo bolj ali manj curek goriva. Z velikim ?t km se pojavi tudi nepravilno delovanje batnih obro?kov, ki jih ovirajo saje v utorih. Posledica je zmanj?ana neenakomerna kompresija. Tudi ventilom ne pa?e preve? saj. Poslab?uje se njihovo leganje na "sede?" in tudi to je vzrok za manj?o kompresijo. Tako imamo v izgorevalni komori ve? goriva kot zraka. Del goriva zgori nepopolno in tvori saje.

EGR ventil dozira ustrezno koli?ino dimnih plinov nazaj v izgorevalno komoro. ?e je njegovo delovanje blokirano v odprtem polo?aju, se v komoro izpusti preve? dimnih plinov, posledi?no je manj kisika za izgorevanje in spet se kadi ?rno iz izpu?ne cevi. Elektronika ne more uravnavati teh zadev, ker ni tako pametna, da bi izvajala vzdr?evalna dela pri "izku?enih" motorjih.

Eger ventil je potrebnno ob?asno o?istiti, ?e odpove pa zamenjati. Za dimnikarske storitve in nadbatno mazanje pa obstaja za to primeren aditiv.

 

Kajenje pri priganjanju (naglo dodajanje gasa) pa je pri ma?inah brez DPF normalno. V takih situacijah elektronika ne more zagotoviti pravilnega razmerja gorivo-zrak. Praviloma je zmes bogatej?a in posledica je "kajenje", ki pa ni trajno.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pije olje in hladilno teko?ino
Napisano

pa ja ne bo? rekel, da je normalno da avto popije dobre pol litra olja na 1000km...???

tud ?ez ?as ni normalno!!! vsaj za mene ne! pa ?e spije toliko olja poj je 100% nekaj narobe!

 

bom poro?al kako bo, ko bom zamenjal turbino...?e pa bo ?e tako po?re?en, pa je nekaj narobe...

 

Zakaj prosi? za nasvete, ?e ne misli? nobenega upo?tevati???? Si izgleda ?lovek, ki dela s svojo glavo tudi takrat, ko naleti na problem, ki ga ne zna re?iti sam. Nekatere stvari samo domneva?, od foruma?ev pa zahteva?, da ti tvoje domneve potrdijo. Napisal si, da motor deluje normalno, samo da kadi ?rno in pije olje ter hladilno teko?ino. Ne, motor ni deloval normalno in tudi povlekel ni normalno, le da ti tega nisi mogel zaznati, ker tega motroja najverjetneje ne pozna?.

?e ?eli? ta avtomobil imeti ?e za naprej, ga bo potrebno nekoliko podrobneje pregledati, tudi izmeriti kompresijo in, ko bo? ?e to po?el (?e bo?), bo zelo enostavno zamenjati tudi podlo?ke. Pa zelo priporo?ljivo bi bilo o?istiti EGR ventil, ker ta lahko povzro?a sr....

?elim ti sre?en razplet. :angry:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pije olje in hladilno teko?ino
Napisano

Tudi pri DPF se ma?ijo cedila, samo malo kasneje, pa zato ve?krat crkne zobnik ki poganja oljno ?rpalko. <_<

 

?e je to res, so potem tisti, ki imajo ta sistem moji pacienti. "Zdravilo" pomaga le ?e je pravo?asno "zau?ito" in sicer na na?in, da ko se na?ge lu?ka pritiska olja ne pride do huj?ih posledic. Ko se to zgodi je potrebno nemudoma poklicati "re?evalce" in odpeljati "bolnika" na urgenco (servis). :jupiii:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nastavitev ventilov na Mazdi 3 1.6 TX l 2005
Napisano

Pozdravljeni

 

Najprej bi rad povedal, da ventili pri mazdi 3 becinar niso samonastavljivi in se nastavljajo z razli?nimi debelinami plo??ic in seveda nimajo nobenih hidravlji?nih dro?nikov. To so mi povedali na poobla??enem servisu in to tudi pokazali v katalogu rezervnih delov. Zato Sirius, prepri?aj se, preden ?iri? neresnico po forumu...

Lep pozdrav

 

Imeli smo razpravo o nastavljanju ventilov na motorju mazde 3 1.6. Noben na forumu ni vedel, ali je to res, ali ne. Nekdo je celo napisal, da je podatek o nastavljanju ventilov enakovreden bu?am. Vsi moderni motorji imajo samonastavljive ventile, ker le ti ne potrebujejo vzdr?evanja. Slike, ki sem jih na?el na internetu ka?ejo na to, da so samonastvaljivi.

Ne morem verjeti, da se je mazda odlo?ila za re?itev, ki je skoraj predpotopna. Zadnji avtomobil, katerega sem imel s takimi ventili, je bila zastava 101, leta 1975.

Veselilo bi me, ?e prilepi? kako sliko, ki dokazuje to izjemo med motorji . Preprosto ne morem verjeti, da se je mazda s tako re?itvijo tehnolo?ko vrnila nekaj desetletij nazaj, ki je za tiste ?ase bila seveda napredna v primerjavi z klasi?nimi dro?niki na fi?kotu.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pije olje in hladilno teko?ino
Napisano

sirius, ?e prav razumem bi morala v primeru, da povzro?ajo problem podlo?ke pove?ati se tudi poraba goriva? ker men se zdi, da je tudi malo previsoka...

 

jutri grem v MB, bom se oglasil na mazda servisu, da vidim, ?e imajo podlo?ke na zalogi... po mojem najbolj pametno to zamenjati, nato pa ugotavljati naprej, ?e ne bo kaj bolje...

 

Ja za podlo?ke.

Vendar pa je lahko vzrok za porabo nepravilno delovanje turbine. S pove?anjem obratov se spreminja kot lopatic turbine. Tako se pove?uje u?inkovitost turbine. ?e sistem, ki regulira pravilen kot lopatic turbine ne deluje pravilno, prihaja do zmanj?anja dotoka zraka v cilinder, posledi?no je bogatej?a zmes goriva in zraka. Rezultat je ?rn dim. Torej potrebno je preveriti delovanje pogona lopatic turbine. To bo najverjetneje tista cevka, ki jo YavorYe omenja

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pije olje in hladilno teko?ino
Napisano

Glede teh podlo?k mora biti neka misterija, da zaradi njih motor rabi olje. Podlo?ka je na ?obi in zagotavlja tesnjenjemed notranjostjo cilindra in zunanjim "svetom". Nekako tako kot deluje podlo?ka na v?igalni sve?ki.

Zaradi slabega tesnjenja te podlo?ke bo prej pri?lo do pove?ane porabe goriva in motenj pri izgorevanju zaradi padca kompresije. Tudbina bi lahko bila vzrok, vendar po logiki stari bi olje prej rinilo olje ven v okolico turbine, kot pa v izpu?ni sistem. Turbina ustvarja pritisk ?istega zraka, na eni strani, na drugi, pogonski pa se tudi ustvarja pritisk izpu?nih plinov, ki se na lopaticah pretvarja v kineti?no energijp potrebno za pogon. Torej tudi v tem delu deluje pritisk na v zven. Glede simptomov okvare turbine, jih je zaznati v anemiji motorja na obratih iznad 1500o/min. Krivda je lahko o obrabljenih le?ajih, kar se sli?i kot ro?ljanje, ali v pogonu spremembe kota lopatic (ni odziva motorja - velja za variabilna turbine).

V slu?aju, ki je opisan zgoraj je iskati vzroke v tesnilu glave, teflonskih tesnilih ventilov, ali batnih obro?kih (mogo?e so zape?eni). V najslab?em slu?aju gre za veliko obrabo bata in pove?ano zra?nost.

 

Zdi se mi da je navedeno malo ?tevilo km. Torej mo?nost zape?enih obro?kov je. Ima? mo?nost uporabe aditiva iz Metabondovega programa in se odlo?i? za postopno iskanje vzroka, ali pa razstavi? motor in pregleda? mesta mo?nih vzrokov.

 

Ni? ni navedeno o porabi goriva. ?rn dim ka?e na slabo izgorevanje. Torej bi lahko bile podlo?ke in nekoliko slab?e delovanje ?ob.

Svetujem ti zamenjavo podlo?k (ki so ?e itak hiba teh motorjev) in uporabo aditiva za olje in za gorivo.

To ti je najcenej?a varianta. ?e to ne bo pomagalo pa bo potrebno poiskati vzroke drugje, kar pomeni tudi dolo?en stro?ek. Po prvi varianti je stro?ek podlo?ke+menjava in cca. 59? za aditive.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

'PCV Valve'
Napisano

Kul hvala za razlago. predvidevam da je ventil tam pri tem spojnem delu? Mogo?e ve? kje se to nahaja?

 

?al ne, ker ne poznam mazdinega motorja. To bo vpra?anje za YavorYa.

Poglej pri ulivnem grlu olja, ali pa nekje na pokrovu ventilov, mora biti cev, ki se spaja (ali pa tudi ne) s cevjo iz spodnjega dela motorja, ki nato po skupnem vodu prideta v cev, ki dovaja zrak motorju.

Na yutube ima? kar nekaj filmov o PCV

Enega si lahko ogleda? TU

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

'PCV Valve'
Napisano

PCV je sistem za zmanj?evanja pritiska oljnih par in dimnih plinov iz karterja ter tudi glave motorja, ki jih vra?a sozi sistem dovoda zraka v cilindre na recikla?o. V karterju, ki je prek oljnih kanlov povezan tudi z glavo motorja se ustvarja nadpritisk zaradi izparevanja olja in prodiranja plinov iz cilindrov mimo batnih obro?kov. V fi?otovih ?asih je bila speljana cev od ulivnega grla za olje ob motorju na prosto. Tako se je, ?e posebej pri priganjanju opazilo poleg izpu?nih plinov iz izpu?ne cevi tudi oljni dim ob motorju. Bolj obrabljen je bil bolj se je kadilo.

Ta bolj?i motorji so ?e takrat imeli PCV, ki je vi?ek teh plinov vra?al nazaj v izgorevalne komore.

Problem lahko nastane zaradi tvorjenja neke vrste "masla"(rumene barve) iz oljnih par in vodne pare iz zraka, ki lahko zapre odvod teh par. V motorju se ustvari lahko zelo velik nadpritisk, ki lahko porine olje skozi semeringe in tesnilo pokrova ventilov. Moja izku?nja je povezana z bencinskimi motorji citroema BX. Enkrat je pozimi na -14°C skozi tesnilo pokrova ventilov iztisnilo skoraj celotno koli?ino olja iz motorja. Nekajkrat mi je izmaknilo merilno palico in skozi njeno odprtino izbrizgalo nekaj olja. Bili so ?asi, ko na uradnem servisu niso vedeli za to te?avo. Od tod toliko te?av. Pozneje smo "odkrili" trikraki spojni del, ki je povezoval cevi od ulivnega grla in motornega dela ter jih vodil v uvodnik zraka. Potrebno je bilo "maslo" o?istiti in te?ave z oljem so prenehale. "Maslo" se rado tvori pozimi, pri nizkih temperaturah. V poznej?ih avtomobilih teh te?av nisem zasledil, kar pa ne pomeni, da se ma?enje oddu?nih cevi ne more pripetiti.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MENJALNIK
Napisano

Kolko pa ko?ta tale dodatek? pa a to da? sam zdravilo ali tudi poskrbi? za konzumiranje?

 

27?+PTT dostava. Zdravilo doda? sam, ali pa ti ga nafila mehanik. Rabi? ta veliko 50 ml injekcijo in 20 -30 cm dolgo plasti?no cev, ki se prilaga injekciji. Preveriti je potrebno, ali ni menjalni?ko olje do nalivnega ?epa, ?e je ga z omenjeno "napravo" potegne? ven toliko, kolikor da? aditiva (5%).

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MENJALNIK
Napisano

Ne smemo pozabiti,da ima Mazda 6 menjalni?ko ro?ko povezano z zajlami. :P

 

Sirius ima tudi za zajle "zdravilo". :bravo:

?eprav je glavna bolezen "karies" in obzobno "tkivo", ki skrbi za pravilno prileganje zob. :vesel:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjava teflonov na V6 motorju
Napisano

js tut. pozre mi ga vec kor rx8. niam pa niti casa niti dnarja tega rihtat, rabim ga pa ene 2l na mesec. :bravo:

 

kar se aditivov tice sem slisal susljat da se primejo povsod in da zmanjsajo pretok - myth or truth?

 

mislim da mi je plin ( ker nimam ene 5000km zdej mazanja ventilov (al pa tut brez tega?)) pozrl batne obrocke ker pred plinom pol tok ni kuru kot zdaj. za 2x je slo gor.

 

Metabond prav gotovo ne ma?i oljne kanale, vendar ?e je vzrok v porabi olja pre?gan teflon, potem ne more pomagati, oziroma pomaga bolj malo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pravo vpra?anje je ?e vedno, ali so ventili na motorju mazde 3 1.6TX samo nastavljivi, ali ne???!!

Poglejte slike, ki sem jih prilepil. Na slikah so vidni ventili, vzmeti ventilov in hidravli?ni dro?niki.

Torej, ali ?e vedno velja trditev, da ventili teh mazdinih motorjev niso samo nastavljivi.

 

post-483-1287060989_thumb.jpg

post-483-1287061530_thumb.jpg

post-483-1287061577_thumb.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nimate prav.

Mazda 1.6 ima dve neodvisni odmi?ni gredi, ki variabilno poganjajo ventile preko hidravli?nih dro?nikov, kar pomeni, da je odprtost ventilov pogojena z re?imom delovanja motorja.

post-483-1287038651_thumb.jpg

post-483-1287038635_thumb.jpg

Na modernih motorjih enostavno ni prostora za druga?ne re?itve.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

O?itno so posku?ali iz tebe delati norca. Nisi sicer napisal letnika avtomobila, vendar po km sklepam, da ni glih oldtajmer. Odmmi?na gred krmili ventile preko hidravli?nih dro?nikov, ki skrbijo, da med ventilom in odmi?no gredjo ni zra?nosti. Ne vem kak?ni so taki servisi , ki bi "nastavljali" ?e nastavljene ventile cel dan in pri tem ?e mastno zara?unali.

Povej jim, da naj oni nastavljajo raje bu?e, kot da prodajajo svojo "strokovnost".

Lahko pride sicer do nepravilnega delovanja dro?nikov v sled obrabe, ali tovarni?ke napake, vendar je to sli?no. Bencinci pridobijo dizel prizvok na hladno in tudi, ko je olje zelo vro?e.

 

Preveri raje ti kabla?o in mogo?e ?e kaj okoli razdelilca, ker najverjetneje v tem "grmu" ti?i zajec.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjava teflonov na V6 motorju
Napisano

Ne vem, ?e smo se razumeli?

Osebno priporo?am po 120.000 km menjavo teflonov. Tudi sam sem imel priliko prepri?ati se kako le-ti zgledajo po takem ?t. km. Ko so tefloni vzrok za porabo olja, je ni ma?e, ki bi to popravila. ?e pa je za porabo olja kriv kak drug vzrok (zmerna obraba drsnih povr?in) pa pa omenjeni aditiv pomaga pri zmanj?evanju porabe in bolj?emu delovanju motorja.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjava teflonov na V6 motorju
Napisano

Dobro samo vi imate Mazde, to je normalno. :P Jaz sem v Renoja 4000 km po menjavi olja dolil 2 deci pa ima skreto od Renoja ?e 154.000km. :harhar:

 

Ne resno, tak?na poraba kot jo pijete je res ?e obup. Sirius, onadva imata V6 motorje kar pomeni, da so tefloni dra?ji (jih je ve?) pa ?e delo je bistveno bolj zahtevno. Sicer pa glede na to, da izgubiti nimata kaj bi jaz resno za prvo silo poskusil s kak?nim aditivom. Kot zanimivost, spremljam eno temo kjer ima uporabnik doma dyno (in to unega, ko od?raufa? kolo in pesto pri?raufa? direkt na merilec tako, da ni izgub zaradi trenja in je zelo to?en po ve?ih poskusih in ne glede na gume). Na ?isto navadni Micri 1.0 se je odlo?il, da bo z minimalnimi predelavami in izbiro pravih elementov pri servisu pove?al konje. Ko je kupil avto je izmeril konje, prevodnost kablov za sve?ke in kompersijo. In menjal filtre, sve?ke, kable za sve?ke, olje in kar ho?em povedati, v olje je zlil nek aditiv. In glej ?ude?! celo kompresija se je dejansko izbolj?ala. ?zmeden?

 

Evo to?en link to objave kjer je zlil aditiv in izmeril konje. Nekaj objav ni?e pa je izmeril ?e kompresijo.

Skratka za probat je. ?e bo zaradi tega vsaj malo manj olja popil bo to bolje kot ni?.

 

Bond ima program za efekte, ki si jih opisal. Gold - za zmerne porabnike, special - za te?ke slu?aje. Prav ima?, da bosta najceneje pri?la skozi z aditivom, ker konec koncev za porabo mogo?e niso krivi tefloni.

Menjati teflone in ugotoviti, da se poraba ni spremenila, kar pomeni, da niso bili krivi za pove?ano porabo, pa je relativno drag preizkus. Pri bondu je cena preizkusa 34,50?+ PTT, pri menjavi teflonov pa je cena 3-4 ure dela+ tefloni+tesnilo pokrova ventilov.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.