Ta zadeva se menja enkrat na 300.000 ali vec km. Ali enkrat na 10-15 let. Tudi ce sedaj kupis novo na servisu bo to na letni ravni manj kot 10 EUR stroska. Naslednjih 15 let gotovo ne bos menjal.
Ce si kupil rabljen avto, je zelo velika verjetnost da je bl kam udarjen (kolo ob plocnik) in je pokvarilo lezaj. Ponavadi je kolesni lezaj zadnja stvar, ki crkne.
Ta cev je na mojem avtu crknila pred priblizno 9 leti. Zamenjal sem jo z originalno in se sedaj dela brez tezav. Izgleda da je prva vgradnja slabsa od nadomestnega dela.
Kdor nima denarja na pretek ne kupuje rabljenega avta z 2.0 motorjem, ki je stal takratnih 70.000DEM, dandasnja cena novega upostevajoc inflacijo bi bila prek 30.000EUR.
Cena za rezervni del je v primerjavi z denarjem, ki gre (recimo) za gorivo zanemarljiva. Ali pa za obvezno zavarovanje prek 100KW avtomobila.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tocno zato so se spomnili montirat kompresorje, turbine in ce ne drugace kar V6 in V8 motoje v MX-5. More power.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani