Kokr se spomnm, je zgoraj med ?ipo in streho pri sovozniku malo ?pranje zarad stare gume. Po drugi strani pa je mogo?e tud mal vpra?ljiva in?talacija (streha vklju?no s celotnim okvirjem je namre? od NB serije in ravno na sovoznikovi strani se malo te?je zapne-lahko da je bla mal postran montirana :ne vem: )
Mene na?eloma ni motil, ker je itak avto bil ve?ino ?asa topless al pa parkeran pod streho, tko da se nism preve? poglablu..rokyju pa verjamem da bo uspel spedenat to u nulo
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Takle, od v?eraj imam ?e nove sprednje in zadnje diske + plo??ice ... Razlika v zaviranju in samem pedalu ve? kot o?itna
Zej me zanima pa ?e nekaj:
1. ko je avto hladen se v prvo in drugo ?alta ful trdo, ko je topel bolj mehko, ?eprau tud ne ?isto na mehko, poleg se mi je ?e 2x zgodilo da na semaforju nism mogu dat v prvo ... Naj menjam olje? Po servisni knjigi vidim da je blo menjano na 100.000 km, 3 in pol leta nazaj (70.000 km nazaj).
2. pri vsakem prestavlanju v vi?jo prestavo se za trenutek sli?i nek zvok, ki izgine v sekundi ... meni se sli?i, kot da bi nekaj zaro?ljalo (prrrrrrrr) ... kot da nekaj ne bi bilo dosti pri?vr??eno
3. v 2 tednih kar ga mam sem nardil 1500 km, od za?etka so si regeneracije DPF-ja sledile na cca 40 km (tolk mam do slu?be in regeneracijo je delal enkrat v vsako smer) poleg tega je regeneracija trajala cca 20 min, zdej na cca 100 - 120 km dela regeneracije in to po cca 10 min ... je to ok? je bil filter zabasan oz. je ?e? prej?nji lastnik se je vozil ve?ino kratke relacije, dosti po mestu. Olje sem ?e menjal, staro je blo zani? in oznaka je ?e bla na x, zdej je ?ist mal nad F.
4. v?asih se prtlja?nik no?e zapret, ro?ka za odpiranje se no?e pomaknit nazaj v prvotni polo?aj, jo morem sam mal pritisnit da sko?i nazaj ... se da podmazat?
Sej vem da je avto star 6 let in ima dost km ampak js ho?em da je tak kot mora bit zato bi rad zrihtal vse kot mora bit
Kar se 1. to?ke ti?e bi priporo?al Metabond GT Imam ga v 22 let stari miati in se kljub obrabljenemu menjalniku prestavlja teko?e tudi v mrazu..
2. vztrajnik je bil ?e menjan?
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Pa sm za probo tut js na vragu dvignil tlak iz 2.2/2.4 na 2.6/2.8,?eprov pri tako starih zimskih gumah najbr? niti ni pomembn, ker je blo ?e prej lu?tn, zdj zna bit pa ?e ve?je veselje
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Tko nekak ja, tut men je na bencin pri viperju pokazalo 'samo' 106.62hp, ampak v primerjavi s pavlovi?evo manj navora. V planu je preverjanje kompresije, mo?no pa je tudi da je za to kriva predelava na plin ali posebne LPG sve?ke :ne vem:
Aja pa ?e nekaj rde?ega se je merilo.. (zarad predelanga odbija?a se ni dalo fiksirat, tko da je bla edina varjanta odstranitev)
Dans bil pri Veli?u in so dobro zrihtal,?eprav je mogo?e mal trajal..
Sm pa zato lahko izkoristu ?lanski popust
Labi,lahko da ti je delal kak?en od mlaj?ih 'mojstrov', ker dans so se z rde?im vragom na koncu kar ?tirje ukvarjal,da se je po?timal u nulo. Najstarej?i in predvidevam da tut z najve? kilometrine pri optiki je pri?el seveda zadnji in preostalim pokazal hudi?a
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No tole je pa ?e taprav Alfasamec mobil
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani