Zadnje ?ase opa?am, da zjutraj ko grem v slu?bo, motor nekaj stoka. To se dogaja, ko naj bi bil prosti tek in cca. 30-60 sekund po v?igu. Potem je ves ok in deluje kot je treba. Pa potem ?ez dan se to ne pojavlja ve?.
?teve? za obrate je v ve?ini primerov pri miru, samo ma?ina pa daje zvoke kot da bi obrati popolnoma padli oz. nihali.
Cena bo kar sitnica na uradnem. Meni so menjali prednje plo??ice in je samo to pri?lo se mi cca. 200? (nimam ra?una pri roki, toda komplet mali servis + plo??ice je bil 450,00 ?).
Mogo?e re?i, da ti samo servis naredijo pa potem pelji avto do pelkota. Bo precej la?je za denarnico. Ali pa kot ?e predlagano, sam dostavi material.
Ko sem sam kupil avto zavore niso cvilile. Ko sem ?el delat 2 servis (takrat ?e na uradnem servisu) so me klicala in mi sporo?ili, da so plo??ice fu? in ?e jih menjajo. Ker pa? imam rad avto tak kot more bit sem rekel ok.
No od te menjave (bila je pri 160k km....sedaj jih mam 227k - se pravi skoraj 70k km) in sprednje bremvze ?e vedno nagrav?no ?kripajo. Ko si v kak?ni parkirni hi?i ko odmeva je noro.
Naslednji mali servis jih bom verjetno menjal. Toda tokrat bo to zrihtal Pelko in upam da ?kripanje izgine.
P.S. Pozna se pa tudi fino na feltnah. Po kakih 2 mesecih so bolj ?rne kot srebrne.
Sem mu jih ?e kar ene par napotil in vsi doslej zadovoljni z opravljeno storitvijo dr. Pelka, pa ?e potro?nja nafte se je krepko zni?ala. Pelko je ma?ek in ve kako se lotit zadeve.
Vem vem.....saj zato bi se direktno nanj obrnil za nasvet. Saj jaz upam, da je lu?ka res pomenila samo nedokon?ano regeneracijo. Sem se v petek cja?il ?ez horjul proti domu za po?asnelami in so vozili ravno toliko, da ni blo za 3 pa ne za 2. Tako, da se je moral spucat. (UPAM!)
?e pa bo res treba stran.....kdo ve ali ga prav fizi?no odstrani, ali ga samo izprazni. Se pravi ali da novo cev gor....ali vzame tega dol, da na pol, sprazni vsebino in da nazaj gor. Plus seveda elektronika.
Na uradnem servisu z precej dodatnim materialom (sonde, senzorji) je res verjetno tam 4k EUR.
Na ebayu so po 500?, pri nas pa ne vem kok jih ima kak strajnar. Samo verjetno bi se sam odlo?il kar za odsranitev (oz. bi pra?al prej Pelkota kaj svetuje).
Da vsko?im v temo. Do sedaj nobenih problemov z DPF.....v?eraj pa punca gre v Koper in se ji na avtocesti pri?ge DPF lu?ka (gori - ne utripa, in samo ta), ki pa po 10 minutah ugasne. Naro?il sem ji, da ko gre nazaj naj vozi bolj v obratih, da se bo DPF res lepo spucal.
No vo?nja nazaj je bila brez te?av in tudi zdaj ni videt kaj narobe. Verjetno DPF po?asi zapu??a ta svet in me zanima ?e ima kdo kaj izku?enj koliko hitro gre tole do konca v onostranstvo? Da vem, kdaj se naj na Pelkota obrnem za odstranitev tega (ne vem ?e se mi ravno spla?a menjat za novega).
Borovnica tole je kar standarden problem ja. Tista matica je tako krhka in zelo zelo rada po?i in potem guma pu??a.
Sam sem ?e 2* menjal ventil?ek iz to?no tega razloga. No drugi? ko sem bil pa mi je po?il filem. Sam g. Majes, mi razlaga kako je on samo te matice zamenjal z enimi bol?imi in sedaj je pri njemu ok, in da se samo to matico zamenja, bla bla bla. Ko re?em ok....mi pa zamenjite samo to kur?evo matico....nop ne gre! treba komplet nov ventil?ek za slabih 100 eur.
Tko kot je Jest napisal, nekako ni opcije resetirat TPMS ali karkoli. Pa? zimske gume so gor, ventil?ki so pa na letnih (jebat ga ne mislim dat 400? za ventil?ke + krhki so za popizdit).
O?itno ?e nih?e ni probal V ponedeljek peljem pa da vidimo. ?e bojo te?il, pa letne gor pa peljem ?e enkrat.
Tole sem ?e do?ivel 2* (enkrat je bilo ravnotako na avtocesti). Kar sem ugotovil je, da ?e zapelje? ravno prav ?ez lu?o/sneg/blato/.... se ti nekako zama?e senzor za ABS in potem svetijo te lu?ke kot napaka na ABS senzorju.
Sam sem ponavadi avto parkiral (naredilo se na poti v slu?bo ali iz nje) in ko sem zopet ?el na pot so lu?ke po cca. 1 minuti ugasnile.
Pusti avto malo na miru da se odte?e oz. uredi in bo verjetno samo izginilo.
Glede 1. sem jaz ponavadi prvo povezal - potem pa +. Delujo?e vozilo je bilo vedno pri?gano. Ko sem pacienta o?ivljal, se je na delujo?em vozilo dalo gas na cca. sredino obratov.
Tako je nekako vedno uspelo tako da.....o?itno je prav (+ v nekih navodilih sem bral, da da? prvo - in potem +)
Lepo prebrat, da si sam re?il zadevo precej ugodno In pa super, da so to delil, sicer upam, da noben tega ne bo rabil toda....?e kdo bo, je fino da se ve.
Glede vpra?anj:
* odstranitev DPF: ?e dela, pol pusti pri miru. ?e pa gre v ve?na lovi??a, bo pa kdo drug dal predlog.
* Sam nekako nisem ljubitelj teh kitajskih zadev. Do sedaj sem sicer videl samo enega montiranega v forda....pa nekako ni to to no. Radio slabo lovi, mape ?voh, ... Sedaj ?e je android ima? to nekako pokrito, samo zopet.....ali bo? lahko nadgradil na novej?i android? A radio ok lovi al ob nek jajc sprejemnik? A bo sploh znosno delal (kitajske tablice so nekatere noro po?asne)?
Da bi pa vgradil recimo nexus7 notr je pa pomoje kar nekaj dela.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zadnje ?ase opa?am, da zjutraj ko grem v slu?bo, motor nekaj stoka. To se dogaja, ko naj bi bil prosti tek in cca. 30-60 sekund po v?igu. Potem je ves ok in deluje kot je treba. Pa potem ?ez dan se to ne pojavlja ve?.
?teve? za obrate je v ve?ini primerov pri miru, samo ma?ina pa daje zvoke kot da bi obrati popolnoma padli oz. nihali.
Sli? se nekako tkole: https://www.dropbox.com/s/3skh0pxwx6d44jy/2015-08-21%2005.38.54.mp4?dl=0 (treba je dat zvok precej naglas pa med 4-10 sekundo se sli?i ma?ino kako stoka).
Se komu sanja kaj bi to lahko bilo narobe?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani