To ni problem, mene samo skrbi da bo auto tm napake pa nebojo najdl potem se bojo pa menjale stvari k se ne rabijo
Pri Majesu? Ne, bodi brez skrbi. ?e avto ne dela, bodo napako na?li. Zagotovo. Brez nepotrebnega menjavanja in ugibanja. Majes ve, kaj pomeni pojem "poobla??eni servis" in kako naj bi tak servis delal. In se tega dr?i, pa ?eprav mu g. Bizgec posku?a poru?it vse, kar je Majes naredil. A ta servis vseeno ostaja na nivoju. In brez skrbi, ne bodo ti kos po kos zamenjali pol avta, preden bodo na?li napako.
Te?je je, ?e ti ob?asno nekaj nagaja, ko pride? pa na servis, pa vse dela...
Lahko tudi avto pride do Pelkota ali pa do Majesa. Sploh, ?e si s Primorske. Cena? 50? je najem prikolice za vleko vozil (v Kromberku, ?e ti uspe, jo dobi? ?e ceneje), potem pa rabi? samo ?e nekoga, ki ima BTjko ali kaj podobnega. Tistemu pla?a? 15? za vinjeto (?e je ?e nima) in 12? za 100 km prevo?ene poti (za nafto), pa mogo?e ?e kak?no pivo vozniku in je to to...
Zakaj ne v?ge, ne vem. In nimam nobeme pametne ideje.
Pazi pa pri uporabi start spreja. Zadeva je zelo vnetljiva, zelo eksplozivna in ne prena?a dobro visokih kompresij. Kar pomeni, da pride do klenkanja. Zelo mo?nega klenkanja. Iz izku?enj z gozdarskimi stroji, ki so jih pozimi v?igali na start sprej, vem, da se rado zgodi, da popokajo batni obro?ki. Potem se po?asi za?ne mo?neje kaditi iz izpu?ne cevi, kon?a se tako, da se olje v motorju niti ne menja ve?, ampak se ga samo doliva... Zato previdno s start sprejem pri dizela?ih!
Pa eno vpra?anje: pravi?, da je po start spreju avto ?el na obrate vse do rde?ega polja. Je to samo v "zaletu" takoj po v?igu, ali je na teh obratih delal nekaj ?asa? Ker ?e je predoziral start sprej, je lahko motor nekaj sekund delal na polno, ?eprav lahko sploh ni dobil nafte v motor, zato je te?ko dolo?iti, kaj to?no bi lahko bilo narobe...
Gre se za 300 kubi?ni zra?no hlajeni bencinski agregat za elektriko. Torej gre motor (tudi mrzel) takoj po zagonu "na obrate". Kak?nih 15 do 20 sekund kasneje pa ga tudi obremenimo.
V glavnem ga potrebujem pozimi, ko sneg in ?led potrgata kable. Torej je ve?ina zagonov pri temperaturah okoli 0?C. Agregat pa je postavljen v majhen zidan objekt, ki se ob delovanju hitro segreje. ?e posebej nerodno je speljana izpu?na cev, ki se ob zidu dviga do stropa in nato zavije ven. In ker je dolga in vro?a in ker je agregat zra?no hlajen, se pozimi v desetih minutah prostor segreje na 50?C. ?e pride do izpada elektrike poleti (zaradi udara strele), se prostor segreje tudi preko 60?C (ve? termometer ni imel merilnega obmo?ja..)
Originalna navodila pa sem izgubil. Glede na to, da je agregat ?e malo v letih, se niti ni za ?udit.
Torej, kak?no olje naj nabu?kam noter, da bo podmazovalo mrzel motor pod polnimi obrati in obremenitvijo, da pa bo ?e vedno podmazovalo motor, ko bo krepko segret v prostoru s 50 in ve? ?C?
?akaj malo. 800 ? za kon?nik volana? Mislim, da si nekaj zgre?il. Ali ni govora o kon?niku volana ali pa si zgre?il cifro. Mogo?e je 80? vse skupaj z menjavo in optiko podvozja...
Ali pa misli? na nihajno roko, ki je sicer dra?ja od kon?nika, vseeno pa mislim, da ne bo 800?.
?e pa pokli?e? na Mazdin servis v BTCju in povpra?a? g. Majesa, ti bo cene povedal iz prve roke...
Upam, da se bo razumelo, da je tole hec. Kakorkoli, te?ko je takole preko ekrana povedati, kje in kaj ?kriplje. Mogo?e bi bilo bolje, da se pripelje? kam (npr.: JAP, MPL, Kebab pri Bakiju, vsako prvo nedeljo v BTC,...), pa da se pogleda, poslu?a, po?lata,... Potem bo la?je kaj namigniti...
Da ne odpiram nove teme, bi imel tu eno vpra?anje:
Ali kdo pozna firmo Kuret Kamnik in njihovo kvaliteto?
Izkazalo se je, da so dale? najcenej?i, kar se ti?e peskanja in barvanja aluminijastih plati??, poleg tega ?lanom Mazda kluba omogo?ijo dodaten popust, pa me zanima, kako kvalitetno naredijo. Da ne bo barva "padla dol", ko bomo avto prvi? oprali...
Saj ne re?em, da Pelko ni mojster. Tak ?udodelnik, kot ga tu opevate, pa spet ni...
Glede filtra. ?e ni pravilno odstranjeno (mehansko in programsko), bo slab?e, kot je zdaj.
Jaz sem na?o petko peljal v Novo Mesto in sem bil zelo zadovoljen tako z opravljenim delom kot tudi s ceno. In kolikor sem spremljal, nisem bil edini...
S "?rotom od zavor" jaz z Mazdo 5 vsako leto nekajkrat peljem ?eno, ?tiri otroke in 1300 kg te?ko po?itni?ko prikolico. Po vseh teh spustih. Brez te?av in brez da bi prekomerno uni?il zavore. Zavorni diski so ?e originalni, menjane pa plo??ice. Vedno na poobla??enem servisu in originalne.
Mogo?e ni problem v vozilu, ampak v vozniku. Ker kdor je bil kdaj na MPL ve, kak?ni so tu pogoji vo?nje. In ?e tu zdr?i...
Te pa ni? ne silim. Ti naredi, kot se tebi zdi prav. Pelko? Zakaj pa ne...
Jaz imam na BTjki ?e vedno original zavorni disk, plo??ice bodo pa kmalu druge, ker gredo te po?asi proti koncu. Pa se zavornemu disku ?isto ni? ne pozna, da je rabljen. Je pa res, da jaz ?ivim v hribih na skoraj 1000 metrih nad morjem. Pa ?e precej ovinkasto cesto imam. Zato pa veliko zaviram. Pa tudi to je res, da velikokrat preva?am v kasonu kak?no tono tovora, pa ?e na prikolici kak?nih 500 kg. In prvo, ko krenem od doma, je okoli 5 km spusta z naklonom 12%.
Tako da, ja, saj ve?, Mazda. Ljudje obesijo gor vse sorte ?aro na nepoobla??enem servisu, potem je pa Mazda slaba... Pelji v BTC, poi??i Majesa in bo? videl, da bo narejeno tako, kot je treba. In da tudi cena ne bo zlatarska...
Premi?ljujem, da bi nabavil eno tako re?. ?e sem jaz to prav zra?unal, je to 39?.
Ne vem samo, kako bi naredil zadevo, da bi lahko kamero po potrebi prestavil na prikolico?
Pa povezal bi tako, da mi ves ?as prikazuje dogajanje za prikolico, tudi pri vo?nji naprej. Ne vem samo, ?e bi zadeva zdr?ala neprekinjeno delovanje tudi po nekaj ur?
Seveda da ima . Da jih pa naucis moras pa samo voznikovo steklo spustiti do konca in drzati stikalo ter jih nato dvigniti nazaj gor in isto drzis stikalo par sekund dokler se ne slisi klik. Automatsko je pa samo voznikova sipa.
Zanimivo. Ker na?a petka ima avtomatsko vsa ?tiri stekla. Ki jih ravno tako avtomatsko odpira oz. zapira, ?e dr?i? na daljincu za odklepanje oz. zaklepanje...
No, brez skrbi, zadeva ni tako grozna, kot je videti na prvi pogled. Ima samo servis na 140.000 (olje, filtri, sve?ke), pa za zamenjat oba sprednja kolesna le?aja, pa za zamenjat oba sprednja zavorna diska. Ter malo pregledat, ?e je ?e kje kaj.
Zdaj me pa zanima, kako je s tisto mo?nostjo, da nekdo pride po avto in ga odpelje na servis ter nato pripelje nazaj?
V?asih je imel Zmaj neko firmo, kako je zdaj s to firmo?
In pa pribli?na ocena stro?kov (da sestra pripravi denar)?
Druge lu?i LAHKO vplivajo na vozne lastnosti in posledi?no na voznikov pregled nad (no?no) okolico. In tudi zra?ni filter LAHKO vpliva na mo? motorja in posledi?no na odstopanje od tovarni?kih parametrov. Roll bar pa? ne...
Je pa v tej na?i de?elici precej stvari skregano z zdravo pametjo, a ne bom o tem tukaj, da ne zaidemo iz smeri...
Glede homologacije: ?e ne presega 3% tovarni?ke te?e vozila, ?e ne gleda izven tovarni?kih gabaritov in ?e ne zmanj?uje oz. ovira voznika oz. voznikovega pregleda nad okolico, ni homologacije. Taka re? tehta kve?jemo 100 kg, torej ni prete?ka, in ?e ni opazno nad streho vozila, ne gleda izven tovarni?ko dolo?enih gabaritov. Pregleda nad okolico pa tudi ne zakriva. Torej je zakonsko dovoljeno to re? narediti doma - ?e seveda pri tem ne razmrcvari? avta, preden najde?, kam sploh pritrditi, da bo za kaj ve? kot pa zgolj za muhe nabirat med vo?njo...
Drugo vpra?anje je ?e je dpf izklopljen ali posveti lu?ka za dpf ko da? kontakt, ker meni posveti.
Seveda posveti. In potem ugasne. Tako kot ?e bi DPF imel. Le regeneracije ti ne dela avtomatsko...
Se je pove?ala poraba? Glede na to, da je avto star 8 let, ima gotovo ?e nekaj kilometrov. Lahko je marsikaj: od tega, da ti kak zavorni cilinder malo slab?e dela pa malo dr?i, do kolesnih le?ajev, ki imajo malo ve?je trenje kot neko?, pa napolnjenost in dimenzija pnevmatik (baje za en cm ?ir?e pnevmatike dodajo 5% ve?jo porabo), nepotrebna obremenitev vozila, ?e kak?ni stre?ni nosilci, tudi kak?ne druge komponente v motorju, ki mogo?e napovedujejo, da bodo odpovedale,...
Pa tudi mit Vsemogo?nega Pelkota je malo pretiran... Ja, on ti lahko naredi regeneracijo DPFa, ?eprav ga sploh ni notri, saj je sposoben malo ve? od Chuck Norrisa... Za ostale odgovore pa pojdi v BTC in poi??i g. Majesa in pa mehanika Jureta. ?esar ne vesta, bosta zvedela ?ez nekaj dni. Zagotovo. Seveda govorimo o Mazdah, ne do tem, kje bi na?el kov?ek denarja...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Moj sodelavec se ukvarja s tem, lahko ga malo povpra?am. Je pa, no, torej, malo ?ir?a okolica Ljubljane (100 km) .
Povezava za deljenje
Deli na druge strani