Pri avtu v garanciji nima? izbire. Tudi ko je slednja potekla, recimo izgubi? garancijo na prerjavenje ?e avta 1x letno ne zapelje? na uradni servis. Pa lahko to pomeni 3k kilometrov.
Proizvajalec se dobro za??iti. Varstvo potro?nikov pa je...na papirju mogo?e?
Tudi meni je pri 6 benz olje po 13.000 km kazalo samo ?e 10 %. Verjetno je relevanten tudi ?asovno interval in ga nekako vra?una zraven, saj je bilo to ca. 1 mesec in pol pred servisom. Res je, da sem delal precej kratke vo?nje, a pri bencinarju to ne bi smelo biti nek hud problem.
Neverjetno, da tega ne uredijo. OEM roba je o?itno ?e vedno sranje, sam ne poznam nobene druge znamke, ki bi imela toliko te?av z zavorami. Morda bo pri novi 3 kaj bolje, tam so plo??ice ATE, upam da so tudi diski.
Avtorju teme: katero stopnjo opreme ima?? Jaz sem na svoji attraction z LED opa?al, da ob preklopu na dolg snop diode za kratke svetijo enako, o?itno pa se dodatno pri?ge ?e nekaj diod za dolg snop. Ta snop seveda sveti dlje, a opazno ?ibkeje. Na cesti??u se je zelo o?itno videla razlika do kod se?e kratek snop, od neke to?ke naprej je bil dolg snop, svetloba pa recimo vsaj 1/3 ?ibkej?a.
Glede opreme spra?ujem zato, ker ima revolution oz. izvedenke za nem?ki trg, ki temeljijo na sports line opremi (na? revolution) adaptiven LED, tam morda tega problema ni, saj je tudi skupno ?tevilo diod ve?je.
Alex: si ti morda testiral oz. zaznal to, kar sem pisal zgoraj, tvoja verjetno ima adaptiven LED?
Pri 3. gen 2013 letniku s xenon to ni bilo zaznavno, so pa seveda xenon kratke svetile malce ?ibkeje, zato pa se je ob preklopu na dolge naredil dan, snop pa je bil enakomeren, saj se je le?a samo obrnila. Drug princip delovanja torej...
Tudi jaz bom vsekakor poro?al, kako se bo iz?lo. V?eraj na polno bremzal iz 130 na 70 po klancu navzdol... saj zavore res odli?no primejo, a konkretno tresejo. Za foro sem ?el z moment klju?em preverjati, ?e so vijaki plati?? sploh dobro zategnjeni in so seveda bili.
Zavore so res ve?ni problem mazd o?itno. Meni pri 2,5 leta starem avtu tresejo ob agresivem zaviranju (recimo iz 140 na 100). Prej?nji lastnik jih je dal menjati komplet zadaj pod garancijo, ker mu je prijela ro?na in se je na eni strani pregrel disk in posledi?no je treslo pri zaviranju - pri 30k kilometrih. Sedaj pri 50k ponovno trese, stavim na sprednje. Diski sicer izgledajo kot novi, prej?nji lastnik se je po?asi vozil po AC in hitri cesti s povpre?no porabo 5,9. Potem se ve, koliko je uporabljal zavore, o?itno ni?.
Resnici na ljubo za mlaj?e avte ne bi ravno sklepal tako, da so v smislu nezvi?evanja olja OK. Takih avtov je pri nas malo, ?e pa pogleda? recimo nem?ke forume, je ta pojav ?e vedno prisoten. Tudi pri 2016+ avtih. Pravzaprav gre za feature, ne todej napako, ki se zgodi, ?e je ve? neuspe?nih regeneracij zapored. Ni prav dosti lastnikov, ki bi delali dodatnih xy kilometrov na ac ali regionalki samo zato, da bi se regeneracija kon?ala. Sam vem da se ne bi ?el tega, saj je moj ?as preve? dragocen, ravno zato sem vzel bencinarja, ?eprav zato s pol manj navora.
Koliko stanejo ?tifti na servisu, kdo ve mogo?e? Tudi sam se bom lotil podobnega projekta, a je ?e relativno hladno in se bojim da bo kak?en ?el v maloro.
Itak so novi avti narejeni tako, da ga v ?asu garancije mora? voziti na uradni servis.
Konkretno: v prvih petih letih ti crkne recimo ena ali celo ve? izmed poljubnih slede?ih stvari: led ?aromet, turbina, menjalnik. Vse to so zadeve, ki stanejo okvirno po zgoraj navedenem zaporedju ca. 1000, 1500, 2000 in 5000 EUR. Raje pla?a? tistih nekaj 10 EUR ve? za redni servis, pa z uveljavljanjem garancije ne bo problema. Ko pa je avto izven garancije pa itak obstajajo ugodnej?e in kvalitetnej?e opcije.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Od 2013 in ?e vedno, dr?i.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani