Ce ti odklepa in ti noce zaklenit, je nekaj narobe z tipko na kljucu, priovaj ga odpret in poglej kaj je notri. Mogoce je kdaj prisla vlaga v njega in ima zdaj slab spoj. Drugo ne more bit v tem primeru
Nekej me zanima... A je smiselno preventivno ?i??enje EGR ventila? Imam M3, 1.6D, l.08 s prevo?enimi 140k km. Te?av ni nobenih, avto pa je bil ve?inoma vo?en na dolge relacije.
Je preventivno ?i??enje smiselno ali naj se raje ravnam po na?elu 'ne diraj lava dok spava'?
Ne diraj lava dok spava....ti bo ze sam avto povedal, kdaj ga je treba cistit...
Zanima me ali ste obnovili ?eljusti (cilindr), ali ste kupili original mazda. Kak?en nasvet.
lp Dii
Jaz sem pred enim tednom menjal zadnjo celjust na moji mazdi. Narocila sva z Alex-om v angliji in sva za par "leva in desna" placala z postnino 150 eurov...za ta denar mislim da se jih ne splaca obnavljati...
Zanimiv, ampak ne vem kako povezavo ima masa in mirni tek motorja? :
Na tisti plo??ici, je vezana tudi masa, ki gre na injektorje, plus pa dobijo iz centrale.. In ?e imajo injektorji slabo napetost, ne delujejo pravilno...vsaj pri meni je bilo tako. Opazil sem tudi razliko na levi lu?i, prej je xenon-ka ob?asno utripala zdaj je za enkrat mirna.
Kon?no re?il problem, delno je bil kriv injektor na drugem cilindru. Smo priklopili lon?ke na povratke injektorjev in vsi so se napolnili enakomerno razen drugega cilindra...
Po menjavi injektorja je avto vleku dosti bolj?e ampak je ?e vedno kadil. Po prebiraju italijanskega foruma sem na?el ?e eno napako na na?ih ?estkah, pod filtrom od zraka je plo??ica na kateri so skupaj vezane mase avtomobila, med ostalim masa od injektorjev. Na tej plo??ici se z leti nabere rja in oksidacija in posledica je slaba masa na injektorih in ?katli od varovalk. Vse skupaj sem razstavil in pobrusil, na koncu po?prical ?e kontakt spray in sestavil nazaj...motor dela bolj mirno in avto vle?e zdaj dosti bolj mirno in ne kadi ve?
Vsem lastnikom ?estk, svetujem da si to re?ijo na svojih avtomobilih. Vse skupaj porabimo 20 minut, stro?kov pa ni nobenih...
To se je meni zgodilo ene 2-3 krat preden sem ga dal na software update na Mazdin servis. V?asih sem naglo pospe?il, potem npr. pretaknil v 4-to prestavo in pri?el do kak?ne 120km/h, nakar ni ?lo naprej, dokler nisem spustil gasa in ga znova dodal. Malo neugodno, ?e se ravno spravi? prehitevat. Sedaj sem naredil ?e 20.000km od takrat pa ni bilo te?av (tok, tok, tok). :ne vem:
Danes gre avto normalno in ne kadi, zgleda da bo problem na kaksnem senzorju...
Imam problem na moji mazdi diesel 136 km...in sicer avto gre normalno ?e pohodi? gas do polovice, ko ga pohodi? do konca kadi in ne vle?e,tak ob?utek kot da nebi dobival dovolj zraka.. Na testerju ni napak, egr je blindiran, ena od mo?nosti na katero sem takoj pomislil je senzor za pretok zraka. Cevi od intercoolerja sem pregeldal in so ok...kaj obstaja mo?nost da se ne odpirajo lopute v sesalnem kolektorju?
hehe. v soboto dopoldne koncno menjal EGR, popoldne ze imel nazaj lucke. sem jo hotu kr v ?karpo zapeljat, tok mi grejo na zivce. 360? za 50km brez luck, jst sm pomoje obupou. in se prodajam jo, ker se ne vozm vec tok z njo in mi je skoda da stoji pred bajto - kako bos tako prodal?
ugljavnm, kar sm hotu povedat: ni egr, tut ce prav da je.
Ma kaksno napako ti sploh pokace tester? kaj si menjal samo egr ali tudi senzor, ki je na njem?
Hm...a bi blo mozno mogoce da je to od petrolovega dizla? Ker sem v pon prvic tankal na petrolu polno in od takrat se mi to pojavlja:/ p.s. se zmer nevem ce je uredu da blindiram egr ventil, tam kjer pride drugace tesnilo? Lp
egr blindiras tam kjer je z dvemi vijaki privijacen na motor. Provaj pogledat filter v rezervarju, da ni tisti zamasen...petrol ima boljso nafto od omw-ja, saj po mojih izkusnjah.
Zdravo mam en problem in sicer gre za mazdo 6 (2007 , 143km) gre pa za tresenje pri nizkih obrati 1000-1500 potem tresenje izgine pojavla pa se pri rahlem pospesevanju. Torej zanima me vzrok tresenja ali je mogoce povezano s kaksnim nosilcem motorja,egr ventilom,sobe,vztrajnik-to je samo moje ugibanje. Za odgovore se vam ze vnaprej zahvaljujem
ali vztrajnik ali ?obe. kolko kilometrov ima avto?
V levem ?arometu se mi je nekako zamaknila le?a ?arometa. To na cesti sicer ni mote?e. Tudi snop je normalen. Pa vendar me moti da se vidi da je le?a zamaknjena. Je ?e kdo imel tak problem in kak?na je najhitrej?a re?itev preden se lotim razdiranja okoli lu?i.
razstavi lu? dol iz avta, mislim da se bo dalo poravnati le?o z zadnje strani lu?i tam kjer se ?arnico zamenja.
Sicer ne vem kako je narejeno, ampak morda je crknilo stikalo, ki se se aktivira ob odpiranju/zapiranju vrat.
Ce ti bi crknilo stikalo, se bi lucka prizigala ko odpres ostala vrata in ce ti bi res crknilo stikalo, se nebi prizigale niti lucke na vratih, ker so vezane skupaj.
Vse ka?e, da je res problem s klju?em, ampak ?e pa ne najdem tistega, ki sem ga uporabljal prej.
Kaj splohlahko naredim, da overrajdam imobilizator? naj naro?im novi originalni klju?? Na rezervnem imam plo??ico s ?ifro original klju?ev, vendar ali bo to delovalo?
Tudi dummy klju? je identi?ne oblike oz. z identi?nim gumi dr?alom kot tisti, ki sem ga prej uporabljal...
OK, saj imam ?e en avto, ampak zadevo moram nekako re?iti.
Jutri preme?em celo hi?o zarad tega klju?a...
Bo?tjan
Najdi nekoga iz tvojega konca da ti naredi immo off na centrali in imas resen problem za vedno z kodami in kljuci
?ena ima Mazdo 6 1,8 TE (bencinar), letnik 2006. Sesul se je le?aj kompresorja klime. Serviser pravi, da bo treba menjati celoten kompresor klime skupaj z jermenico. Je pa ta re? precej draga.
Zanima me, kjer bi dobil bodisi nov neoriginalen del ali pa rabljen del, ker je cena novega originalnega kosa cca pol prodajne cene na?ega avta.
Hvala za pomo?.
LP, Toma?
Jaz imam doma kompresor z novim le?ajem za mazdo6 2004 letnik diesel. Pozanimaj se ce je enak kompresor kot pri bencincu, pa se lahko zmeniva...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Stikalo lahko preveris z navadnim instrumentom, ki ima merjenje upornosti. Tako bos lahko sigurno dolocil kje je problem.
www.gistel.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani