Da bi se izvajala pasivna regeneracija bi moral verjetno ves čas vozit s 3000-4000 obratov. Tako bi segrel izpušni sistem, do te mere, da bi začelo kuriti saje. Ampak to pomen ves čas imet hitrost med 160 in 200km/h.
Pregrevalo se je pa olje, ja. Na istem mestu z ročnim menjalnikom je lažje in hitreje. Lazje in bolj z občutkom speljuješ in kontroliraš premik vozila.
Po moji logiki imaš z močnejšo baterijo več zagonov motorja.
Primer...zjutraj pri minus 10 zaradi spleta okoliščin veliko vžigov avta, da se ne napolni aku...pa še webasto zraven, pol pa vsake toliko časa daljša vožnja, da se napolni aku. Mislim, da tu pride do izraza tak aku...
Kar se avtomatskih menjalnikov tiče...da pristavim lonček z mojimi izkušnjami brez vetra v hrbet.
Obračanje avtobusa... Ne nekega čungalunga, ampak SETRA, ki je špica v ponudbi in kvaliteti.
Se pravi, obračanje, kjer se je premikalo 10 cm naprej in 10 cm nazaj. Z ročnim menjalnikom tik tak, z avtomatikom pa postanki, ker je bila armaturka v rdečem. Potrebno čakanje, da se je olje hladilo.
Vsaka stvar je za idealne pogoje bp.
Na mazdah, ki jih vozim, so ročni menjalniki. Voznik pač mora nekaj delat.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zabit DPF je POSLEDICA.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani