Pregrevalo se je pa olje, ja. Na istem mestu z ročnim menjalnikom je lažje in hitreje. Lazje in bolj z občutkom speljuješ in kontroliraš premik vozila.
Po moji logiki imaš z močnejšo baterijo več zagonov motorja.
Primer...zjutraj pri minus 10 zaradi spleta okoliščin veliko vžigov avta, da se ne napolni aku...pa še webasto zraven, pol pa vsake toliko časa daljša vožnja, da se napolni aku. Mislim, da tu pride do izraza tak aku...
Kar se avtomatskih menjalnikov tiče...da pristavim lonček z mojimi izkušnjami brez vetra v hrbet.
Obračanje avtobusa... Ne nekega čungalunga, ampak SETRA, ki je špica v ponudbi in kvaliteti.
Se pravi, obračanje, kjer se je premikalo 10 cm naprej in 10 cm nazaj. Z ročnim menjalnikom tik tak, z avtomatikom pa postanki, ker je bila armaturka v rdečem. Potrebno čakanje, da se je olje hladilo.
Vsaka stvar je za idealne pogoje bp.
Na mazdah, ki jih vozim, so ročni menjalniki. Voznik pač mora nekaj delat.
Servis je bil narejen in je pod določenimi obrati še rožljalo. Je mehanik ugotovil. Bil drag del. Pri 280 000 sem zrihtal avto u nulo, zdaj imam pa blizu 330 000 km. Motor teče tiho kot bencinar.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tipične
Povezava za deljenje
Deli na druge strani