ja dpf naj bi imela moja mazda ja ...po vin stevilki ...mi je tu forumas razlozil kako ve?.. je pa 2005 letnik
aja to mores odzagat in zavarit... ok stekam zdej.
ja odstrani se ga z 'lahkoto' in vem kako...samo pravim da nimam dvigala in vse nardim na tleh... in ker je blo na spoju z izpu?no cevjo (tista dva vijaka) tolk zape?eno nism mogu nikakor odvit ker je matica zgoraj... uglavnem sm pol odnehu ker se mi ni dal zezat vec
ima pa zdej 250.000 km.... k hisi je prsla pri 215.000... in ker so vsi strasili da je zihr vse zabito sem snel karter... ma je blo dobesedno kot novo ....
je pa od vsega zacetka turbina cvilila... sepravi ze 30.000 km pa ze prejsnjemu lastniku bog ve koliko casa... ampak avto je sel lepo in nic kadil.... pred dobrim mesecem je pa zacel kadit crno pri pospesevanju in cukat obcasno ko si hotel potegnit.... in zdej po menjavi potegne lepo in nic ne cuka, pokadi pa cist minimalno na vsake tolk pri polnem pospesevanju.. pomoje normalno za tolk star dizl z temi kilometri
dejan kk si pa odstranu dpf? ker to se ne razstavi nic ker je zasvasano kokr sem gledu.... je pa meni mal cudno ker sem samo malo pihnil v cev kjer je turbo nasajen in je ze pihalo iz izpuha...kot da ne bi bilo nic napoti v ceveh.... kot da neb blo katalizatorja oz dpf ...le prazni rori... al je pa res nic zamasen in lepo gre skozi...
uglavnem zato ga nisem nic pucu ...
sem pa hotu spucat ta vijak z mrezco ja... samo nisem mogu pridet do njega ker nism mogu dpf snet... nism mogu losat zape?enih vijakov....ni se mi dal vec zezat...
uglavnem pol ko sem zmonteru turbo...sem avto mal zalaufu....ugasnu ...in odvil malo vijak od mazanja in je spricnil olje ven takoj.. tako da mislim da olje pride ok na turbo in oljna pumpa dela....
tud avto laufa tiho in lepo... tko da mislm da bo se neki cajta ?lo...upam
je pa bil redno na 15.000 olje menjan mi je zatrdil prejsni lastnik, ker je delu v firmi z oljem in ga je imel zastonj...
kokr sm zdej razkopaval avto mu kr vrjamem, ker zgleda res nic zabito...
kaj drugace si imel sito v karterju ti dejan ok al zabasano? mrezica na vijaku je bla zabita??
turbino sem dal obnovit, zmontiru sam, sedaj avto vlece ok in ne tuli cisto nic... edin mogoce bi mogu mal prej potegnit se mi zdi... tam do 2200 obratov je bolj len, ko doseze te obrate pa potegne zelo dobro... je to normaln na 1.6 hdi mazda 3.... ?
bom kar tukaj vprasal.... kaj menite, ce zamenjam turbino katera ima malo lufta in poje... morem obvezno olje menjat? ker je drugace notri mesec dni staro olje in je sigurno kot novo kar se tice mazalnih sposobnostih.... tud turbino imam sneto dol in ni nic drsala oz spuscala kakih vidnih opilkov...
kaj menite, pustim 'staro' al treba spet novo olje ?
men tko piska/tuli v ?etrti prestavi pri golfu.... samo kadar grem 80 kmh... ce dam gas utihne in ce grem pocasneje tudi... pomoje je kaksen lezaj nacet... dokler ne bo hujsi zvok upam da ne bo hudga..
ker mi turbo lepo poje... (drugace avto gre ok vendar ob pospesevanju malo pokadi ).... sem se odlocil da bi obnovil turbino... peljem v Lj na servis turbin in pustim tam avto.... nakar me obvestijo da mi piska zato ker naj bi bila slabo mazana in bo nova spet zacela tulit ce ne bo menjana crpalka olja, spucat komplet spodnji del motorja... vse ?obe ven... prepucat vse cevi itd itd.... in tako bi naneslo precej preko jurja ? stroskov...
je to res treba al je pretiravanje?
ker sem bral da se res lahko zamasi sito v karterju in ne maze dovolj sem danes sam razkopu zadevo in ugotovil da sem delal brez veze...vse je kot novo... mrezica je bila brez ene same smetke... karter brez usedlin.... nevem kaj bi oni prali????
nevem a nj dam drugam rihtat al vozm naprej tako da tuli...? je pa malenkost lufta na sesalni strani, ma ni pa krize da bi drsalo po ohisju itd....
tm k pride gor ta vakum cevka...je ventil z eno zelezno stangico ki odpira zapira.... no ta je zajebaval nekaj.... loh je bla tud kje preglodana cevka ...nevem, reku mi je da je ta ventil stekal....
tocno take ledice kot imas ti sem kupil... samo ne delajo.... sem jih obracal 100x in se vedno ne... ker vem da je vazno kako je obrnjena. sem tud na stropu jih menju in dela lepo....
ugl.tiste 3 ki ne delajo so navadne zarnice z rdeco gumico cez...ena od njih je bila skurjena dve pa cele ... danes bom probu dat nove navadne vse 3 in da vidim....
pomoje je neki skurjeno? ker tam kjer je krog za hitrost ventilatorja sveti zelena lucka, spodaj pa ne kjer je se ena ledica kvadratna... varovalke so vse vidt cele....
sej k prtisne? gumb sveti lucka v njemu... tista mala ?rtica.... sam problem je ko je tema ne vidi? tipke.... ?e je ?rna ..nimam kj menjat, glupo je narjeno da glava pe?e
mene pa moti na mazdi 3 2005 osvetlitev tipk.... ponoci ne vidis kam pritisnit da zbiras kam piha zrak...ne vidis kje je tipka za klimo...itd itd.. nevem kako bi si to osvetliv?
tist k pride cevka gor nasajena...k ma eno stangico .... je reku da ga je menju sam ni videt ker je vidt star ...loh je bla sam cev bla preglodana... nevem, vazn da zdej gre
jutri bom klical pelkota ce bo pripravljen pogledat... drgac bom pa kupu nov maf in upal da bo ok.... sm ga pa dons neki pucu z sprejem za ciscenje olj itd... in ni nic boljse...
je mozno da imam na mazdi 3 1.6 hdi zanic senzor pretoka zraka in zato motor nima prave moci? al to ni mozno? je pa cisto masten saj je turbina slabsa in posledicno mal olja pride do njega... lucka mi pa nobena ne sveti...
zdravo , imam mazdo 3 1.6 hdi letnik 2005... problem je da turbina ze kako leto tuli kot re?ilec... in mastno je na cevi ki gre v zracni filter....
sedaj pa ze kaksen mesec avto zelo slabo vlece kot kaksen bencinar 60 konjski.... pa tudi malo manj se slisi turbino.... je mozno da sploh ne dela? kam najbolje v okolici lj ali kr zapeljat na menjavo? hvala za vsak odg. lp
na mazdi 3 l.2005 mi na pokrovcku pise dot3... ko sem sel v trgovino mi je prodajalec rekel da ni mozno, saj je to stara tekocina za traktorje itd... v knjizici pise da je dot 3 sae ji703 ali dot 4.... in da je isto olje oz. skupno za skopko in zavore.... torej lahko dam dot 4? je kaj drugacen postopek menjave kot obicajno ker ima olje za sklopko isto ?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
hvala za odg.
ja dpf naj bi imela moja mazda ja ...po vin stevilki ...mi je tu forumas razlozil kako ve?.. je pa 2005 letnik
aja to mores odzagat in zavarit... ok stekam zdej.
ja odstrani se ga z 'lahkoto' in vem kako...samo pravim da nimam dvigala in vse nardim na tleh... in ker je blo na spoju z izpu?no cevjo (tista dva vijaka) tolk zape?eno nism mogu nikakor odvit ker je matica zgoraj... uglavnem sm pol odnehu ker se mi ni dal zezat vec
ima pa zdej 250.000 km.... k hisi je prsla pri 215.000... in ker so vsi strasili da je zihr vse zabito sem snel karter... ma je blo dobesedno kot novo ....
je pa od vsega zacetka turbina cvilila... sepravi ze 30.000 km pa ze prejsnjemu lastniku bog ve koliko casa... ampak avto je sel lepo in nic kadil.... pred dobrim mesecem je pa zacel kadit crno pri pospesevanju in cukat obcasno ko si hotel potegnit.... in zdej po menjavi potegne lepo in nic ne cuka, pokadi pa cist minimalno na vsake tolk pri polnem pospesevanju.. pomoje normalno za tolk star dizl z temi kilometri
Povezava za deljenje
Deli na druge strani