No ker je kolega pojamral da je menjal spredaj diske in avto ?e vedno trese in sem se najprej ?el peljat da vidim kaj je problem... In ali je spredaj ali zadaj...
Gre pa se za Audi A6 2001, 1.9 TDI 240.000km
Pa se peljem po hribu in zaviram avto konkretno trese... Po tem sem med vo?njo potegnil ro?no in sem dobil masa?o vibracij v hrbet...
Grem do mehanika in vzamem Brembo plo??ice in Brembo diske ker za 70? na komplet za vse pa? ne bomo ?krtarili... Pridem domov in za?nemo razdirat... Prvo ugotovim da je med drugim most zvit ker je mel malo nesre?o sam dober ni tolk da bi gume jedl... Se pa na volanu mal pozna ker ne gre ?ist ravno...
?eljusti sploh ni problem razdret dva vijaka zgoraj 13mm in 15mm in spodaj enakih dimenzij... Dobi? v kompletu od Brembota dva nova vijaka da zamenja? stare... Pohvalno!!
Ko sem pri?el tak dale? da dol vzamem me je mal stisnal ko sem videl da problem po vsej verjetnosti ni tu na tej strani, ampak stisnal me je ker je ?e tu uni?eno do amena...
No zgleda pa takole novo in staro...
Po tem pa za?nem drugo stran podirat... In ko vzamem disk dol ne vem kak je lahko mehanik NA URADNEM servisu rekel sej so ?e dobri in to 2 MESECA NAZAJ... V dveh mesecih tole ni ratal ker je treslo ?e takrat...
Toliko o tem da ti mehanik re?e sej je ?e dober, se v najhuj?em primeru ubije? potem pa noben za to ne odgovarja... SRAMOTA!!
V glavenm oba naju je pri srcu stisnal ko sma tole vidla...
Jaz imam BT elm327 OBD konektor?ek in Torque PRO nalo?en... Dela ko med... ?e par mesecev skos zraven lavfa ko se furam, ker ni da ni v programu nastavitev... Jz nimam potovalnega ra?unalnika pa mam zdej mo?nost trenutne in povpre?ne porabe... Uporabljam pa Galaxy S z 2.3.7 androidom... ?e kdo rabi lahko po?ljem polno razli?ico Torque PRO na mail... Druga?e je zadeva pla?ljiva...
?e te kej zanima pa na dan z vpra?anji... Definitivno je vredno nakupa... Jz sm ?e enga naro?il za v avtodom ker prek telefona lahk napake motorja pogleda? ?e se ti lu?ka pr?ge za motor... Lahk vidi? al lahko nadaljuje? pot in kak?en je obseg napake / okvare...
Kakor vem pa uporabljava to jaz na Celjskem in Symon na 01 koncu Slovenije... ?e kdo ho?e lahk pride pogledat zadevo
dpicul: ScanMaster ELM si dol potegni oz mi na PM daj mail pa te dodam na Dropbox pa si dol cukne?...
Koker sem jz tole diagnosticiral bi lahko bil katalizator... Samo ne vem ?e ima doti?ni model lambdo pred in za katalizatojem ker je ra?unalnik prijavil da sta signala obeh lambd enaka, kar pomeni da katalizator ne deluje pravilno... Enostavno oba podatka se ne razlikujeta dovolj in ko zaniha zadeva prijavi lu?ko...
Men tole ni najbolj jasno... Javlja pa napako na izpu?nem sistemu... Druga kot to dvoje pa? ne more bit...
In ?e preber? navodila od Mazde 6... Ima? pa ?e "uradni postopek" ki je malo bolj kompliciran...
Note
? A driver side window will not fully close automatically under following the conditions:
? The battery has been disconnected during vehicle maintenance or for other reasons.
? The power window main switch connector, or driver-side power window motor connector has been
disconnected.
? Carry out the following procedure to resume operation:
1. Turn the ignition switch to the ON position.
2. Press the driver side power window main switch and fully open the driver side window.
3. Pull up the driver side power window main switch to manual-up position to fully close the driver side window,
and keep holding the switch up at the position for about 2 seconds to complete initial setting.
TWO-STEP DOWN FUNCTION OPERATIVE/NON-OPERATIVE SWITCHING PROCEDURE
Note
? By following the procedure below, the two-step down function is switched to non-operative when it is
operative, and to operative when it is non-operative.
Turn the Ignition on
Within 5 sec
perform the auto open two times
perform the auto close two times
turn the ignition off and within 40 seconds and repeat the above sequence.
Repeat for all the windows.
In ?e ena teorija...
when you disconnect the battery you need to reset the windows afterwards,switch ignition on hold down drivers window switch untill window down,then hold down switch untill window goes up,do this for each additional window in turn,also if you have a window master switch then make sure this is`nt sticking
BTW: Napi?e? "Mazda 6 window reset" pa najde? ?udo in pol V tem ?asu ko si post napisal sem jaz vse to na?el...
Kakor vem more? okna nau?it ponovno... Sepravi da spusti? vsakega na stikalu tam ne na remote do podna in gor...
?e uporabi? google najde? ?udo in pol...
Clarification: go to each door window switch, lower it a couple inches, then close the window while holding the switch in the UP position until you hear 2 clicks. This resets the windows.
PREVOD: spusti okno do tretjine in nato dr?i stikalo gor dokler ne sli?i? dveh klikov... Ne spusti ga tudi ?e je ?e okno zaprto...
nizkotla?no pumpo pa se testira na zelo kme?ki na?in - medtem ko ti da? kontakt in zavergla? nekdo s kladivom - ?e se da lesenim ali gumi, tol?e po dnu tanka - in ?e avto v?ge diagnoza narejena.
Bosch ima vgrajen kodni register ker ga uporabljajo uradni serviserji... Namenjen je pa temu da mi amaterji not ne gledamo kaj avto pocne... Se pa da obiti to z updateom scanmasterja PRO in posebnim patchem ki te kode vsebuje... No vsaj na Tiburonu in Santafeju je zadeva delala ker imata modela zaklenjen ECU...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No ker je kolega pojamral da je menjal spredaj diske in avto ?e vedno trese in sem se najprej ?el peljat da vidim kaj je problem... In ali je spredaj ali zadaj...
Gre pa se za Audi A6 2001, 1.9 TDI 240.000km
Pa se peljem po hribu in zaviram avto konkretno trese... Po tem sem med vo?njo potegnil ro?no in sem dobil masa?o vibracij v hrbet...
Grem do mehanika in vzamem Brembo plo??ice in Brembo diske ker za 70? na komplet za vse pa? ne bomo ?krtarili... Pridem domov in za?nemo razdirat... Prvo ugotovim da je med drugim most zvit ker je mel malo nesre?o sam dober ni tolk da bi gume jedl... Se pa na volanu mal pozna ker ne gre ?ist ravno...
?eljusti sploh ni problem razdret dva vijaka zgoraj 13mm in 15mm in spodaj enakih dimenzij... Dobi? v kompletu od Brembota dva nova vijaka da zamenja? stare... Pohvalno!!
Ko sem pri?el tak dale? da dol vzamem me je mal stisnal ko sem videl da problem po vsej verjetnosti ni tu na tej strani, ampak stisnal me je ker je ?e tu uni?eno do amena...
No zgleda pa takole novo in staro...
Po tem pa za?nem drugo stran podirat... In ko vzamem disk dol ne vem kak je lahko mehanik NA URADNEM servisu rekel sej so ?e dobri in to 2 MESECA NAZAJ... V dveh mesecih tole ni ratal ker je treslo ?e takrat...
Toliko o tem da ti mehanik re?e sej je ?e dober, se v najhuj?em primeru ubije? potem pa noben za to ne odgovarja... SRAMOTA!!
V glavenm oba naju je pri srcu stisnal ko sma tole vidla...
If in doubt, flat out...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani