Zanima me namre? slede?e. Izpu?ni kolektor iz Mazde6 2.0 in 2.3 in ostali izpu?ni sistem pa?e na 1.8 motor,ali gredo kak?ne luknje vijakov kri?em,da ne sede na glavo? Mogo?e kdo ve kak?en je premer cevi od 1.8 , 2.0 in 2.3?
Ko je ravno debata o tem. Tudi sam imam problem z elektri?no nastavitvijo snopa lu?i. Namre? stikalo je,samo ko kole??ek premika? po pozicijah se snop lu?i ne premakne. (motor?ki se ne sli?ijo) . Ali ima to mogo?e posebej kak?no varovalko samo za nastavitev snopa,ali je to povezano na varovalke od lu?i? Mogo?e fu? motor?ki ali stikalo?
Imam eno vpra?anje glede vijakov glave motorja. Ali je potrebno stare vijake nadomestiti z novimi,ko se glava motorja sname z bloka,ali so stari ?e vedno uporabni?
Mogo?e kdo ve,?e pa ne,pa prosim da vpra?anje posreduje? Pelkotu
Nekaj tukaj ne ?tima, tudi 2.0 in 2.3 imata po 5 prestav, predvidevam pa da bi ti rad menjalnik od novej?ega letnika, torej facelifta prestavljal na starej?o. Teoreti?no bi najbr? ?lo, pelko bi bolj to?no povedal, ampak bo v vsakem primeru treba poiskat menjalnik od 1.8 motorja, ker se baje med sabo da menjati samo 2.0 in 2.3.
No tko ja. Rad bi na svojo 6ko 1.8 dal menjalnik z 6 prestavami. Zdaj me pa zanima,ali so si menjalniki iz 1.8,2.0,2.3 komatibilni med seboj? Ali bi kateri od na?tetih pasal na 1.8 letnik 2003?
Ali kdo mogo?e ve,?e se da swap-at menjalnik z 6 prestavami od 2.0 motorja na 1.8 motor? Pa?e vse plug&play ali so potrebne kak?ne predelave? Sklopko in vztrajnik je potrebno menjat s tistim od 2.0 ali ostane od 1.8? Je kdo to mogo?e ?e delal in mi lahko malo razlo?i o tem. Rad bi zamenjal menjalnik,ker mi zelo manjka 6 prestava...
?e bi bilo olje, bi pokadil modro. ?e ?rno pokadi pa izgorevanje zmesi. ?rno lahko pokadi ko loputo odpre? za 80% ali ve?, ker na?eloma naj bi takrat hotel najve?jo mo? in ne ekolo?ke porabe in se o2 senzor izklopi. Ker izgorevanje ni nadzorovano je me?anica prebogata in se pokadi za tabo.
Throthle snap pravijo ameri?ani temu...
To jst dobr vem,da ?e bi olje kurilo,bi se za mano kadilo modro. Problem pa je,ker mi olje zmanjkuje in nikjer ni? ne pu??a.. Tko,da mi ni jasno kam to gre
?e nekaj. ?e se opazi prekomerna poraba olja,je kdo ?e posumil na PCV valve,ker naj bi tam ?ez lahko ?la ve?ja koli?ina olja. Malo sem prebiral po razli?nih forumih jih je dosti pisalo,da so imeli te?ave s tem ventilom. Tudi pri meni sem opazil,da kar precej porablja olje. Avto ima 220k km,ampak zadaj ne kadi ni? plavo. Kompresijo sem meril in mi je na vseh cilindrih pokazalo 270psi. Tko da tudi sam sumim na to zadevo. Res da je precej dela z menjavo,treba je odstraniti sesalca,sam bom vseeno preveril,ker me nic ne atane za teh par evri?ev. Pa z naslednjo menjavo olja bom pre?altal na 10w-40, ker sumim da tudi to olje od Dexelia 5w-30 ni dobro za ta motor.
Pozdravljen. S kolegom bova obnavljala motor na Mazdi 6 1.8 bencinar L8 motor. Zanimajo me oem dimenzije ojni?nih le?ajev in ali so dimenzije batnih obro?kov prave. In sicer: bore: 83mm in layout 1,20mmx1,20mmx2,50mm. Najlepsa hvala.
Napetost mora skakat med 0 in 1v pod ?tandgasom. Ima? mo?nost grafi?nega prikaza?
Aja? Sem mislil,da bolj kot obremeni? motor v vi?je obrate(bolj segreti plini in s tem tudi lambda),da se s tem vi?a tudi napetost. Sem pa meril z le z multimetrom in nimam nobene grafike.
Prvi o2 senzor kontrolira me?anico, drugi o2 kontrolira delovanje katalizatorja. Priklopis obd2 reader in pogledas livedata od prvega o2 ?e se giblje med 0 in 1V.
Lahko pa tudi da je v motorju neprimerno olje iz kak?ne leve trgovine.
V?eraj sem lambdo pomeril in lepo deluje,tja do max. 1V in ni? ne ska?e napetost gor in dol. Ko spusti? gas pade napetost takoj na 0 in z dodajanjem se spet povzpne do 1V. Olje pa je notri Dexelia 5w-30..
Kot je ?e iz naslova razvidno,bi rad prosil z kak?no mnenje,kaj storiti glede ?rnega dima? Nekaj je narobe z izgorevanjem,ker so tudi sve?ke bile ?rne,ko sem jih odvil iz glave. Bile pa so 5k km nazaj zamenjane. S?istil sem ?e senzor za pretok zraka in tudi loputo,ker mi je mal cukalo v nizkih obratih. Kaj bi moral ?e s?istiti oz nastaviti,da bi bilo izgorevanje dobro in da bi s tem tudi dim izginil. Sem pa motor segrel na delovno temp. med vo?njo in potem na mestu pohodil gas do max. Je zadaj potem kar fajn zakadilo... Ali ima ta avto mogo?e tudi kak EGR ventil,ki bi lahko bil vzrok temu? Mogo?e celo lambda sonda,sam potem bi mi verjetno tud check engine lu?ka zagorela,?e bi ?la lambdo ali? Poraba pa je po BC-ju 8.5l.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A noben n? ne ve? Pol pa mogo?e,?e pa?e komplet izpuh iz M6 2.3 GT na M6 1.8? Sem mal razmi?ljal da bi gor zmontiral,da bi se mal la?je zdihala. ?el bi pa iskat tega:
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10658132&show=1&avto=Mazda%20Mazda6%202.3%20gt
Povezava za deljenje
Deli na druge strani