Am.... Kaj pa je dejansko prednost dnevnih lu?i,ki ti svetijo samo spredaj?
Ok,ce ima? ksenone,nekako razumem; jih malo prisparas ?ez dan,ampak da ti spredaj svetijo ledice, namesto halogenk.... In v vsakem primeru si varnej?i , ?e ti zadaj kaj sveti....
Imam tudi mazdo3 letnik 2005 1.4, poraba 8.5l na istih relacijah kot zgoraj omenjena mazda.?udno se mi zdi da je poraba samo 0.5l majn?a kot pri 14 let stari mazdi.
Zaenkrat je lokacija se AMZS... Hvala! Vmes mi je mehankar, kateremu zelo zaupam, rekel da je najboljsi elektricar na svetu en gospod iz Grosuplja, tako da ko spet vse gre k vragu ta teden, bom kontaktirala Pelkota za vlecno, in sibam v Grosuplje. Sam hocem dijagnozo, resitev problema je zdaj ze science fiction ocitno, ampak me zanima kaj se sploh dogaja, da en cel kup mehankarjev ne zna popravit...
Vem, vem, zato me srce boli! Ce mislite na g. Pelko, sva zdaj ze na vezi, je rekel da on sicer ni elektricar, ampak da ima dobrega... Sam ne vem kako pripeljati avto elektricarju, ne upam ga voziti brez struje... Se upali, no nic drugo ne dela, razen motorja, in luci. Vlecne so noro drage, sem se zdaj dvakrat ze opekla. Ali mogoce veste, da elektricar pogleda, ne da popravi, sam pogleda, kolk to okvirno stane?
Oprosti, ampak tako kot je boss napisal v neki drugi temi gre mazda iz generacijo v generacijo bolj v k... Moj naslednji avto po vsej vrjetnosti nebo mazda. Pa ne zato, ker s trenutnim nebi bil zadovoljen...
@nejc to pa sploh nebom komentiral. To je isto kot da bi jaz racunal pomivanje kroznika/kozarca po obedu...
Ja,ampak zgleda, da to nekateri pocnejo , ce jim prineses svoje olje... pa ni 2x za rect, da ze ob nakupu olja placas razgradnjo le -tega, tako kot je to pri nakupu novih gum....
To je res pokvarjeno :-( . Kako pa imate drugi izkusnje z drugimi znamkami avtomobilov? Mi imamo se toyoto in mercesesa in nikoli ni problem ce imas svoje olje.
Sam sem svojega citroena v garanciji vozil na poobla??enca ; 1x njihovo olje (12eur/l), ko sem naslednje leto vpra?al ?e lahko prinesem svoje olje , so rekli da ni problema.
Zdaj na stara leta (avtomobila) spet obiskujem poobla??enca (ne istega), v?asih prinesem svoje olje,vcasih ne. Ker mi pa? dajo normalno ceno oziroma skompenziramo drugje.
?e bi mi rekel,da moram pla?ati uni?enje olja, bi mu najraje rekel, da naj lepo olje spusti v kanto (ki bi mu jo prinesel) in se bom jaz ukvarjal kako zavre?i staro olje.
Ampak... Z nekom ,ki mi rihta avto, se nebi hotel zapenjati in Bi ga pa? vozil drugam
Ta kos izolacije, ki je kr tako nataknjen na dva zati?a in ma prosti hod pribli?no 1 cm, se je pritiskal na turbino. Ko sem ga vzel ven, je na enem koncu bil ?isto ?rn, tak da sm odrezal ene pol centimetra na tisti strani, kjer se je pritiskalo turba. Sedaj pa po 200 razgibanih kilometrih ?e ni bilo "dodatnih" vonjav, tak da yay.
Ce ne popravis kar avtu manjka, pol bojo ceno bl zbil dol kt je strosek servisa. Isto je bilo ko sem jaz prodajal moj prejsnji avto. Servis strosek je bil 300e, pri mojem cloveku. Kupil je avto mehanik ki je sam reku da bo popravu, pa se v MK je pelov, kjer je isti servis 100e pa drobiz, pa sva na koncu se zmenila za 400mnj kot pa zacetna. Tako da dejansko sem jaz izgubil 100e, ampak, ni se mi pa dal ukvarjat s tem in sm lepo pozrl tistih 100e pa je, nisem pa se nervirov.
Ja,sicer to razumem,ampak tvoj kupec je bil mehanik... Mehanika te?ke nategnes,kot tipi?nega kupca. Jaz vem, da bi se kot kupec spra?eval ?e je res narobe "zgolj" to,kar pi?e v oglasu...
Mi je pa jasno, da ?e avto zrihtas za recimo 500eur, ti ga ne bo ratalo prodati to 500eur dra?je. Kot ?e da? gor feltne za 400eur, to ne pomeni da bos dobil zanj kaj dosti ve?,kot ?e jih sploh nebi bilo..
Ampak,trg je tako zasi?en,sploh z vozili starimi 10let s tako ceno,da se mi zdi res ?udno,da nekdo ne pomisli,kako slabo take opombe vplivajo na potencialnega kupca... Ali sem edini,pri katerem taka opomba vzbudi dvom?
Meni je pa nekaj drugega sumljivo; jasno mi je, da marsikdo ne bo ?el avta v nulo zrihtati pred prodajo. tudi jaz nebi ?el zdaj kupovati novih gum, brisalcev, letne vinjete ipd. ce bi imel namen prodati cez npr 2meseca. Predvidevam, da avta ne prodajamo "na vrat na nos", vsaj vecinoma ne...
Ampak neka vecja okvara, ki pa je hkrati ?e diagnosticirana (v tem primeru DPF); zakaj za vraga lastnik to ne zrihta, recimo da ga pride to 500eur (nevem, ugibam ceno) in potem avto prodaja recimo 300eur drazje kot sedaj in resda izgubi teh 200eur, ampak bo lahko napisal, da je avto na frisno zrihtan kar se tice ene bolj kocljivih zadev in zelo verjetno bo avto lazje/hitreje/ bolje prodal.
Kot primer znanca,ki je kupil avto, kjer je v oglasu pisalo, da klima ne dela in jo je potrebno nafilati. Si je rekel , da tistih 30eur bo pa ze pozrl in je verjel prodajalcu, ki pac "nije imao vremena to sredit"....
No... spomladi je pa imel on nekaj za sredit... ni bila fora v prazni klimi,ampak v fu? kompresorju...
Ne pravim , da je tukaj tako,ampak meni je sumljivo....
?al je ugotovljeno, da Mazdo nima smisla popravljat z avtohi?o sem se dogovoril, da mi vrnejo kupnino in pla?ajo stro?ke servisa. Zanimivo kako so 'fiksirali' pokrov sita oljne ?rpalke pri zadnjem servisu
Bolje receno: NA SRECO je bilo ?e pravi cas to ugotovljeno. Bolje sedaj, kot cez pol leta (in po xy eurih...).
?ola za naprej; ornk pregledat avto pred nakupom in ne kupiti najcenejsega.... pa ?e vedno je rizik. In to ne majhen.... zato sem jaz 10 let nazaj raje kupil nov avto za ceno nekaj let starega avta visjega razreda...
Sicer pa; lepo bi bilo, ce bi napisal katera AH je dejansko tako fer, da je pristala na povracilo stroskov in kupnine.
Skratka, vesel zate, da se je iz?lo ?e cisto ok...
da ?e jst povem svoje mnenje glede tega. Vse lepo in prav da pohvalite Pelkota, to je fajn sli?at. Vendar malce zmoti to ?hvaljenje? brez ra?una. S tem delate temu mojstru ve? ?kode kot koristi ko to omenjate. In nenazdanje ni? dobrega tako sebi kot ostalim, ki pla?ujemo davke. Ne me narobe razumeti, ?e ?e to po?ne brez ra?una (verjetno ne vsem), vsaj ne obe?ajte na zvon po raznih forumih:)
Imam vpra?anje na katerega bi bilo dobro, ?e lahko odgovori kak serviser, lahko pa tudi drugi poznavalci dela mehanika.
Zanima me kak?na je praksa pri menjavi delov avta, ?e mehanik zamenja (prva stvar ki pade na pamet je npr. le?aj na eni strani), re?e da je bil ta del zani? - napaka pa se ?e vedno pojavlja kljub zamenjavi. Zdaj sledi menjava in lep ra?un za delo ?e za drugi le?aj?
Kako bi moral mehanik postopat v takem primeru, ko je o?itno zamenjal nekaj kar sploh ni bilo treba, napaka pa ostaja?
Tukaj jaz vidim krivdo na nesposobnosti mehanika, ker ti napake ni odstranil, samo zara?unal ti je dobro.
Vra?ilo denarja? Brezpla?na menjava ?e drugega le?aja?
Odvisno od servisa,dogovora,serviserja...
Sam sem imel precej specificen problem na xsari in je majster naredil tako,da je najprej zamenjal del,za katerega se je kasneje izkazalo da ni bil krivec za tezavo. Torej je potem v avto vrnil moj stari del in raziskoval naprej,meni pa vrnil denar...
Ampak... za to rabis cas. Ko sem kasneje z opisom tezav ( ko je bil problem ze resen)
za foro bil pri pooblascencu je takoj vedel za kaj se gre. Seveda,ce pa ze 20let sraufa xsare. Mene je takrat izucilo da je za kaksne specificne tezave najboljsa izbira DOBER pooblascenec.
Seveda,koliko ti pomenita cas in zivci; meni dostikrat vec od prisparanih par10eur.
V vsakem primeru pa;dogovori se z mehanikom pred pricetkom dela , kaj in kako.
Ko se v "satovju" v dpf filtru ujame ve? mikroskopskih trdih delcev,ra?unalnik in senzorji to zaznajo, vbrizga se dodatna nafta, da tej delci pri veliki temperaturi la?je zgorijo.To se pri zadnji generaciji mazd dogaja na pribl. 150 - 170km in ponavadi nad 2000/min.Ve? kot je mestne vo?nje, kraj?i postajajo tej intervali, ker se nabira ve? trdih delcev in ponavadi je vo?nja na nizkih obratih.
Med regeneracijo se spremeni zvok iz auspuha - (postane bolj globok), poraba naraste,sistem start-stop ne deluje.
Takrat avta ni dobro uga?ati ampak ga pribl. 10 min terat nad 2000 obrati, da se izvede reg. do konca.
?e ugasne? motor med reg.,se le-ta prekine in neizgorjena nafta spolzi v olje.
S?asoma se pri?ne nivo olja dvigovati in ko dose?e na kontrolni pal?ki olje vi?ino x in se pri?ge opozorilna lu?ka, je potrebna menjava olja (na imetnikove stro?ke-ni uveljavljanja garancije) , ?etudi si prevozil le 10000 km in je do rednega servisa ?e dale?. Izvedejo prisilno regeneracijo.
?e se to dogaja prepogosto, se zna zgoditi, da ne pomaga ve? niti prisilna regeneracija, ker se v satovju naredijo obloge podobne trdemu katramu. Takrat obstajajo mo?nosti:
1.Da se dpf filter sname dol in ga mojstri v "posebnih delavnicah" dajo v pe? na visoko temperaturo, da se ta ?rna "smola" upepeli.
2.Zamenjava dpf filtra z cenej?im aftemarket filtrom, ki pa ponavadi ni tako efikasen kot original.
3.Oropati banko in kupiti originalnega in je potem nekaj ?asa mir.
?e se avto vozi relacijsko pri vi?jih hitrostih ponavadi teh problemov ni.
Ce se ne motim,takrat tudi naraste temperatura motorja? Vsaj tako je na sluzbenih kombijih in bratovi jetti...
Povem,ker marsikdo ne opazi spremenjenega zvoka motorja...
pozdravljeni, ja je alternator, tudi na servisu jim ni jasno kako je uspel crknit, tako da sedaj bo za obnovit alternator in zamenjat jermenico alternatorja, potem bomo pa ?e videli ?e bo potrebna zamenjava akumulatorja.... kar lep stro?ek madona :/
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Am.... Kaj pa je dejansko prednost dnevnih lu?i,ki ti svetijo samo spredaj?
Ok,ce ima? ksenone,nekako razumem; jih malo prisparas ?ez dan,ampak da ti spredaj svetijo ledice, namesto halogenk.... In v vsakem primeru si varnej?i , ?e ti zadaj kaj sveti....
Nevem v ?em je fora...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani