Skoči na vsebino
Mazda 3 G120 2017 servis
Napisano

Boš pregural. Truga gor in gremo. Pač ne boš mel vez mleka in piva zraven.

 

Meni je šla ABS enota. Je pa to težave te enote, natančno MK60 (če me spomin ne vara).

Pa samo enote z ESP-jem, ki pa so na dvojkah redke.

Večina kupi na odpadu rabljeno, ki seveda ima isto hibo in prej ko slej odleti. Original je draga ko pes, ca. 2000€, pred 5 leti. Jaz sem pa dobil mehanski del enote ATE nachbau.

Obstaja samo za to enoto, že to nekaj pove, če vse ostale dobiš samo na uradnem servisu.

 

Ostalo deli podvozja ali servisi po knjigi (olje menjalnika, hladilna, svečke, filtri,....).

Avtič je super.

 

Hahah, seveda diski spredaj pri 4.5 letih. Zdaj pa Brembo drži v nulo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

CX30: Front radar malfunction
Napisano (urejeno)

A Mazde ne javijo za kamero na šipi?

Ford se joče, da je umazana šipa, naj jo operem.

 

To je po navadi konec zime, ko prviš svinjarija, ki se suši na steklu izredno hitro.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje
Napisano

Jaz sem na 2010 (1.5 bencin) tudi šel na 5w30, dosti bolj paše variabilni jermenici ob hladnem zagonu.

 

Točim pa Ravenol HCL 5w30.

Paše ji dosti boljše kot tovarniško.

 

Žal je že 2 leti težavo v Sloveniji z dobavljivostjo in ga moram na autodoc-u jemat.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Škrtanje pri ročnem menjalniku
Napisano

Upam da bo boljše.

 

Hudič je ta API GL-4.

Večina firm že leta daje v nove avte GL-5. Težava pa je glede sinhronov, ker v GL-4 menjalniku jih z GL-5 pobira.

 

Dosti garažnikov pri tem zamahne z roko, da kompliciram in naj dam GL-4/5 noter. Samo to ko pali na oboje, ni isto.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M3 G120 cuka, nemirna
Napisano

Druklager ne bi rekel.

Meni je pedalo šlo zatikajoče noter. Pogosto pa se sliši ko se sklopka pohodi.

 

Za lajtšov pa ne bi kriv druglagerja, prej keri koli drugi senzor, vžigalni tuljavo, vbrizgalno šobo in podobno => vse kar lahko OBD pove.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 2016 zadnje zavore
Napisano

Kolko je to novo?

 

Večina nas govori o valovitih diskih (warp). To se zgodi lahko ko vroč disk zapelješ v lužo.

Sem pa enkrat enga mojstra zasledil, ki je trdil, da je to larifari in da je to samo slab tovarniški material.

 

Žal v tovarnah več material ne odleži, da bi se silnice v jeklu poravnale. Tak material se potem hitreje zvije.

 

Na 175/65R14 sem čutil pri spustu iz brega, cukasto bremzanje. Ne znam razložit.

Na letnih 195/45R16 pa je volan treslo. To sem tako uspel ponovit, da sem na 90 kh/h prišel in krepko stisnil, še vedno pa majn kot abs. Pri nižjih hitrostih, je ta močan pojemek prehitro izginil, da bi lahko pošteno diagnosticiral.

 

Po menjavi pakn in doskov spredaj je pa 7 let mir.

 

Da se vrnem nazaj. Lahko so tudi novi diski problematični.

Sem pa nazadnjr slišal, da so enmu diske menjali na reklamacijo, na koncu pa je bilo nekaj drugega na podvozju zanič. Se ne spomnim več kaj.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 2016 zadnje zavore
Napisano
pred 2 urama je Steinkauz napisal:

Vendar sedaj po dveh letih je ena stran ponovno fuč, toliko da sem komaj šel čez tehničnega (25% razlike levo/desno).

Hmmmm, za razliko niso krive izrabljene ploščice ali valoviti diski, to more bit krivda na čeljusti ali pa abs/esp enoti.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Odpiranje stekel
Napisano

Isto je bil pri meni auto-lock na Fordu.

Regijsko zaklenjeno.

 

Pa smo s Forscanom vklopli, ker se požvižga na regijske blokade.

A mogoče obstaja kaj takega za Mazdo?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

TUV certifikat
Napisano

Če bo na pokrovčku bil Mazda znak boš 99.999% ziher.

 

Na Getzu smo tak dol spraskali PLW in na servisu kupili original nalepko, ki je gor pasala. Avto je 2005 letnik in ma te felne za letne od novega. Do danes ni blo težave. Pa čeprav so 0.5J preširoke.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

TUV certifikat
Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Točno ta, homologacijske oznake v kartončku veljajo izključno za original platišča. :) 

Zakaj?

 

Če pa piše v homologaciji širino platišca in ne samo dimenzije gum.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Huh. Težko rečem.

Jaz samo težje zadeve dam okoli delat. Uradno pa sploh ne več, kaj ne plača zavarovalnica.

 

Jaz sem menjaval to ene 5 let nazaj, pa letos španer. Ca. 0.5-1h uro dela, za laika na na moji M2. Tako da popoldanc več kot uro, ne sme računat.

Tudi 110€ bi razbil na 60€ del + 1h (50€ na uro). Tak da cena za uradnega je normalna.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.