Evo zadeva stoji takole. Zavornega olja je dovolj. Opazil sem da je problem predvsem zjutraj, ko je vlazno in megleno, takrat prakticno ne gre v nobeno prestavo. Izgleda kot da vlaga nekje vstopi v menjalnik oz sistem, ker sem tudi okoli rocne zjutraj opazil nekaj kondenza. Kaj svetujete razen hruske in strika
Predvsem dost močan štrik, da si ne polomiš kolkov ko se vtrga. Jaz bi šel do mehanika. Lahko pa tudi hruško izbereš
Deli so kupljeni pri firmi ki paravtako dostavlja mehanikom materjal tako da mislim da ni problem v materjalu....in pa ker je težava ista kot pred menjavo se mi zdi da je problem res v egrju oz nekje tam...ampak me zanina če se gdo sooča oz se je soočal z takšno ali precej podobno težavo
Ja drugače pa je bilo menjano komplet sklopka z ležajem in pa vstrajnik
Pred menjavo kompleta sklopke pa je avto normalno deloval?
Saj bo kmalu naslednji servis, čez ene 10.000 km, ko lahko narediš na mašini še kaj več. 😉
Zanimivo, meni je Pelko rekel, da bo menjavo male verige oljne pumpe naredil takoj na naslednjem servisu po 150.000 km. Na pooblaščenem servisu so rekli, da jo bodo zamenjali med 150 - 200.000 km. Borut na Selmarju je priporočil še varjenje lopute turbine. Tako se lahko z nekaj 100 € stroška izogneš 10 x večjemu strošku.
Svež primer: Temu modelu s Poljske je odtrgalo malo ketnico oljne črpalke pri 208.000 km, pa še loputa turbine je bila že čisto zrahljana. Na srečo se je takoj ob rdeči lučki ustavil in poklical avtovleko. Mehanik mu je potem to zrihtal za sprejemljivo ceno in avto spet dela normalno. 🙂
Tisti tapravi, vredni Mercedesi nimajo AdBlue zadev... In delajo skoraj na vse: nafto, jedilno olje, kurilno olje, staro olje iz frotez,... Eee, to so bili avti, kot zdaj jih več ni...
Ga še najdeš kje. Pri nas ga ima en možakar. Kadar se za njim vozim lačen ratam, ker diši po krompirčku zadaj .
Jaz bi vsem lastnikom priporočal temeljito čiščenje motorja (npr. med 120.000 in 150.000 km) in prepolovitev intervala menjave olja (na 10.000 km), saj mu boste s tem praktično podvojili življenjsko dobo. Pa ne bojte se ga (vsaj občasno) pritisniti na obrate ...
To zadnje velja za vse avte nasploh. Sploh pa za tiste, kateri imajo turbino.
Jaz svojega nič ne šparam. Tud ne gledam ali je vroč ali mrzel (pri ugašanju in tiskanju) in zgleda mu že paše tako.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sem ti poslal na privat.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani