Skoči na vsebino
Vztrajnik in sklopka
Napisano
pred 4 minutami je robz napisal:

Evo zadeva stoji takole. Zavornega olja je dovolj. Opazil sem da je problem predvsem zjutraj, ko je vlazno in megleno, takrat prakticno ne gre v nobeno prestavo. Izgleda kot da vlaga nekje vstopi v menjalnik oz sistem, ker sem tudi okoli rocne zjutraj opazil nekaj kondenza. Kaj svetujete razen hruske in strika :D

Predvsem dost močan štrik, da si ne polomiš kolkov ko se vtrga. Jaz bi šel do mehanika. Lahko pa tudi hruško izbereš:lol:

N7rRRL1.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 19 minutami je Volume napisal:

Meni se zgodi, k je čisto ustavljen avto. Lažje gre, če dam iz 2. v ler pal 1. Včasih se zatika tudi iz 4. v 3. Med vožnjo seveda....

Prašam zaradi garancije. Ja, prvo k sm najdu ceno je 26€ za slab liter. Kolk pa kaj gre v cx30?? Pa je to pol mir za dolgo časa?

Ne vem, če je to glih normalno za nov avto:blink:

N7rRRL1.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vztrajnik in sklopka
Napisano
pred 1 uro je Loli napisal:

Deli so kupljeni pri firmi ki paravtako dostavlja mehanikom materjal tako da mislim da ni problem v materjalu....in pa ker je težava ista kot pred menjavo se mi zdi da je problem res v egrju oz nekje tam...ampak me zanina če se gdo sooča oz se je soočal z takšno ali precej podobno težavo

Ja drugače pa je bilo menjano komplet sklopka z ležajem in pa vstrajnik

Pred menjavo kompleta sklopke pa je avto normalno deloval?

N7rRRL1.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF inspection required
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Saj bo kmalu naslednji servis, čez ene 10.000 km, ko lahko narediš na mašini še kaj več. 😉 

 

Zanimivo, meni je Pelko rekel, da bo menjavo male verige oljne pumpe naredil takoj na naslednjem servisu po 150.000 km. Na pooblaščenem servisu so rekli, da jo bodo zamenjali med 150 - 200.000 km. Borut na Selmarju je priporočil še varjenje lopute turbine. Tako se lahko z nekaj 100 € stroška izogneš 10 x večjemu strošku.

 

Svež primer: Temu modelu s Poljske je odtrgalo malo ketnico oljne črpalke pri 208.000 km, pa še loputa turbine je bila že čisto zrahljana. Na srečo se je takoj ob rdeči lučki ustavil in poklical avtovleko. Mehanik mu je potem to zrihtal za sprejemljivo ceno in avto spet dela normalno. 🙂

 

https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=65&t=2222&start=5430

 

299555864_780260669833836_3261460034853647953_n_2.jpg

 

299441776_3456143938005501_4337562816873810633_n_2.jpg

 

299343872_811207293381481_3050667222822287009_n_2.jpg

Vidim da dizla mazde ni glih za kupit. Žal:(

N7rRRL1.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF inspection required
Napisano
Pred eno uro je Enos napisal:

Pozdravljeni

 

danes se mi je na AC prizgalo opozorilo "dpf inspection required" na Mazdi CX5 2014(166000km)

Bi znal kdo povedati je to hud problem oz. ali se lahko vozim z tem opozorilom? 

Lp 

Ne vem kako ima rešeno mazda sicer, ampak jaz sem na saabu drug dan šel do tunerca in je rešil zadevo.

 

Pomoje ti v najboljšem primeru vrže v safe mode avtu.

N7rRRL1.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
Pred eno uro je Slivka napisal:

 

Aha, ja, seveda. Jaz sem pa Tunizijska princesa. Ne verjameš? Nič hudega, tudi jaz tebi ne...

 

Za njim se čisto nič ne voha ne po krompirčku ne po ribah ne po pohančkih ne po nobeni hrani. Vem iz prve roke. No, iz prvega nosu...

 

Ampak to je čisto druga tema...

Torej pozdravljena princesa Tunizije 🤣

N7rRRL1.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je Slivka napisal:

 

Tisti tapravi, vredni Mercedesi nimajo AdBlue zadev... In delajo skoraj na vse: nafto, jedilno olje, kurilno olje, staro olje iz frotez,... Eee, to so bili avti, kot zdaj jih več ni...

Ga še najdeš kje. Pri nas ga ima en možakar. Kadar se za njim vozim lačen ratam, ker diši po krompirčku zadaj .

Popravljeno od FuManchu

N7rRRL1.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano

Poznam veliko primerov (različne znamke), ko je bilo v avtu zmetanega ogromno denarja in potem so avto prodali od vsega hudega. 

 

Naslednji lastnik pa je naklepal 100kkm za hec brez okvar. Žal tako je.

 

N7rRRL1.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Tale podatek je pa pravi obliž na rane Mazdinega 2.2 disel motorja... 🤗👌

Ja tudi mene je presenetilo, kar je povedal. Mi je dal kar kanček upanja:D

 

N7rRRL1.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
pred 30 minutami je dvorjan napisal:

Motor 2.2 Skyactiv-D je najpogosteje žrtev:

- kratkih voženj

- neustreznega intervala menjave olja (20.000 km je ob povprečnem olju predolgo)

- voženj z nizkimi obrati

- prekinjenih regeneracij

- slabše kakovosti goriva

- pomanjkljivega vzdrževanja (brez menjave podložk, peskanja kolektorja, čiščenja EGR ...)

 

Jaz bi vsem lastnikom priporočal temeljito čiščenje motorja (npr. med 120.000 in 150.000 km) in prepolovitev intervala menjave olja (na 10.000 km), saj mu boste s tem praktično podvojili življenjsko dobo. Pa ne bojte se ga (vsaj občasno) pritisniti na obrate ...

 

 

 

To zadnje velja za vse avte nasploh. Sploh pa za tiste, kateri imajo turbino.

Jaz svojega nič ne šparam. Tud ne gledam ali je vroč ali mrzel (pri ugašanju in tiskanju) in zgleda mu že paše tako.

 

N7rRRL1.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.