ne akumulatroja nisem odkljaplal, ?ipe delajo normalno. V gumah pa imam navadne ventil?ke, nimam nadzora tlaka... za EGR ventil tut gorita obe lu?ki? aja, kaj pomeni ?e gre v "stand-by" ? avto sicer rahlo pocuka ?e je skos pri 1200 obratih, ampak res rahlo, in ce dodas samo malo plina neha... sam to je ze prej, ?e preden so gorele lu?ke, ni se pa mi zdelo ni? kriti?nega, kr ne pocuka vedno... no ne morm rect da cuka, ampak rahlo potrese
Standby je da nikamor ne vlece obrati padajo....to cukanje pa je mazdina rak rana. Probaj EGR ali pa na tester prebrat kaj pise
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
hmm zdele sm ?el namotat volan pa lu?ke spet niso gorele
no, volan sm useen namotu pa bom vidu ?e se bodo ?e kdaj pri?gale... druga? grem pa preventivno na servis
To je ?e si odklopil akumulator - centrala izgubi skrajne kote volana in jih je treba spet 'nau?iti', ampak ob tem ti ne bi tudi ?ipe delovale gore dole avtomatsko, in bi jih moral na novo nau?iti.
Ali ima? ti v gumah ventil?ke za nadzor tlaka? Z EGR napako je ponavadi povezano tudi slabo delovanje motorja (cuka, gre v standby...itd) ti pa pravi? da ti dela vse ok. Sicer ne vem ali se ob prenizkem tlaku pri?ge tudi chk engine...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pravkar zamenjal varovalke.. pri motorju 10a varovalko za hupo/stop lo?i, ter pod sovoznikovim predalom 2 7,5a varovalki za zadnje ozna?evalne lu?i. Problem ?e vedno ostaja.
Neumno vprasanje ampak ali imas kljuko in si kaj vozil? Tako je lastnik moje prejsnje skuril BMC jaz pa na moji varovalke luci....verjetno pa potrebujes avtoelektricarja da pregleda se releje
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
pred kratkim mi je na Mazdi 3 1.6 letnik 2004 zasvetila lu?ka "check engine light", sem ?el k svojemu serviserju kjer je na ra?unalniku pokazalo napako P0703 (brake switch), torej stop stikalo. Naro?il stop stikalo, menjal, vendar ?e vedno ne deluje. Prav tako mi ne deluje hupa (zgleda da je oboje povezano - sta na isti varovalki pri motorju). Preveril vse varovalke pri motorju, kakor tudi pri sovoznikovem predalu, vse delujejo normalno. Lu?ka CEL mi sicer ne sveti ve?, vendar ?e vedno ne delujejo niti stop lu?i, niti hupa. Sedaj pa me zanima.. ali je potrebno ?e kaj resetirat? Sem bral na internetu da je potrebno ECU resetirat? Sem ?e poskusil akumulator izklopit za kakih 10min, nato pustil avto 20min pri?gan v leru, pa ni pomagalo.. prosim za pomo?, ?e je mogo?e ?e kdo imel podobno napako.
Lp,
Goran
Se enkrat preglej varovalke - mogoce samo oksidacija
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Eno leto odkar je sestra kupila nov C5 je kapelca 13 let stara bp, res da kot drugi pasji avto ampak dela se kmje, glej si ga no eno leto po nakupu C5ke s famoznim hidravlicnim podvozjem....problemi, pokata sprednja amortizerja (nekaj na rokah) presnji senzorji piskajo med voznjo...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ampak TMC v Sloveniji je kar problem... Zaenkrat ga kolikor vem, podpira samo Garmin... Menda pa je problem z azuronostjo informacij... Na Garminu vem, da dela bolj za ne drek... vsaj kolikor sem sam to probal... Vcasih javlja recimo oviro, ceprav te sploh ni... sem pa tudi ze stal v koloni zaradi nesrece, pa Garmin tud trznil ni ... V tujini pa to dela BP ...
In to kar nudi TomTom... ni povezano z roaming stroski... ker je notri kartica, ki menda deluje v vec ali manj vseh drzavah... nekakopodobno kot Kindle 3G, kjer lahko tudi preko mobilne povezave posodabljas vsebino bralnika ... Hitrosti so nizke in so blokirane samo na to, cemur so namenjene ...
Sicer pa menda drugo leto julija roaming postaja preteklost... vsaj v EU ... Menda naj bi poenotili tarife... in naj bi bile cene enake po celi EU ....
Hmm meni kaze zastoje in nudi obvoz. Ampak kot si rekel sistem je v ku zaradi neazurnih informacij. Vezanonje na promet.si kjer sem zadnjic videl tudi primer zastoj na stajerski, priporocen izvoz Celje. Ampak ura je bila 14:00, cas vnosa pa 06:30
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Navigacija v slo in drugje podpira tmc tudi v slo preko radijskega signala. Sta pa 2 poglavitni razliki, na mobilnih napravah je to podprto preko 3G/wifi v avtomobilih pa preko fm. Meni dela bp ker igo podpira obe varianti ampak poglaviten je Hardwarski sprejem.
Ce pa sama naprava v avtu nima fm podpore ampak zahteva 3G potem si fucked, ker to pomeni vecinoma roaming.
A national TMC-service became available in June 2009. The service is provided by TrafficNav,[15] the Budapest traffic information company and is available on two national FM networks of Radiotelevizija Slovenija, Slovenia's State Radio. The service can be accessed by most Garmin, Navigon and Navo nnavigation devices[23] and will soon be featured in several factory fitted car navigation devices. The service is based on V3.0 of the Slovenia location table.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Imam M6 l.2010 in cca 105 tKM. Menjali so mi 1x plo??ice na 60 tKM in 1x diske na 80 tKM, sedaj pa zopet trese. OBUP, resni?no sem razo?arna nad mazdo. prej sem imel M3 in do 200 tKM nisem imel nobenih te?av (zavore, diski, sede?...). Ponovno bom zahteval reklamacijo in resno razmislil kaj voziti naprej.
Ali imate na ostalih modelih mazde tudi take probleme?
Lp B
Dokler bos dajal tovarniske ploscice bo tako. Diski niso problem, ploscice so pretrde in zvijajo diske. Najprej naj ti zamenjajo diske potem daj pa katerekoli druge ploscice.
Jaz sem jih zamenjal pri 50k so bile kot nove - nic prahu na feltnah. Sedaj po 10k z voking ploscicam treba redno feltne pucat.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Se pravi, tudi ce vse dela ok je fajn sprozit regeneracijo? To lahko naredimo sami doma.
Jures, kako to obremeni akku? Saj motor tece..
.
ne poznam postopka v detajle ampak re?eno mi je bilo. Postopek ni isti kot med vo?njo saj zahteva dolo?eno ?tevilo obratov da se filter segreje na vsaj 600C, medtem ko med vo?njo dela regeneracijo v vseh pogojih.
Pa ta ?lovek, ki se ukvarja le s tem mi je ?e dejal da OBVEZNO po prisilni regeneraciji menjati olje, saj se pregreje in zelo mo?no zme?a z nafto. To zato, ker je to edini na?in da pri prisilni regeneraciji dose?e? ?eljeno temperaturo in tlak DPFja
Mam maj?keno ob?utek, da si se me mal privo??u... ok cool
niti ne. mislil sem predvsem na temperaturo DPFja ki je potrebna. Sam spremljam preko OBD vhodno in izhodno temperaturo, med vo?njo ta niha za 100-200 stopinj v mestu je 250-300, da da? samo malo gas gre na 400, ko spusti? jhitro pade na 300, na avtocesti se giblje okoli 450. Med izvajanjem regeneracije pa gre preko 600C a ima probleme to temperaturo vzdr?evati.
Pri ro?ni regeneraciji je temperatura konstantna
Filtri trdih delcev so sedaj name??eni na skoraj vsa nova dizelska vozila. V filtru izlo?eni sajasti delci izgorijo med rednimi intervali. Optimalna regeneracija filtra trdih delcev zahteva dolo?eno raven temperature izpu?nih plinov. Pri uporabi vozil za kraj?e relacije, se ta raven temperature ve?krat ne dose?e. Posledica: Filter trdih delcev se zama?i, zmogljivost vozila se ob?utno poslab?a. V skrajnem primeru lahko pride do odpovedi delovanja vozila, kar nas privede do tega, da moramo filter zamenjati. To se lahko zgodi ?e po 20.000 prevo?enih kilometrih. Obi?ajno ?ivljenjska doba filtra trdih delcev znatno presega 100.000 kilometrov. Poleg kilometrine, kakovost goriva prav tako igra pomembno vlogo: ni?ja kot je kakovost, hitreje se filter zama?i
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
ne, sej jest se hvalim... sem bil tolk ?iv?en kot pred kakim izpitom na faksu. A bo, al ne bo? Pol pa zelena lu? in se kamen odvali od srce... to so posebni u?itki, k takrat k da? pancarje dol po smu?anju. Imeti francoza je en tak posebn gu?t in lastniki teh avtov s(m)o skor k eni kaskaderji.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?e vedno mi ni ?ist logi?no ampak naj ti bo... zdej pa hipoteti?en primer, a ?e ga dam zdele na ro?no regeneracijo, kaj se bo recimo spremenilo pri meni?
hipoteti?no ti bo ?el akumulator
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ne razumem ?ist ok... kaj je DPF dol snel in ga razstavil ter spucal s tisto teko?ino. Ker druga?e je regeneracija DPF-ja enaka al ti jo naredijo na servisu al se naredi sama med vo?njo ... princip je isti tako, da zdele sem pa malo zmeden.
od za?etka...
avto mu je cukal - brez opozorila o problemih DPFja, po ro?ni regeneraciji pa ne ve?. in ne ni ista, ro?na regeneracija dr?i avto na konstantno potrebnih obratih, medtem ko med vo?njo ti odvzema? gas in ima? dosti drugih obremenitev. To vpliva na temperature tam dol, poleg teg ni 'hlajenja DPFja, ki je prisoten med vo?njo.
Je pa baje adijo za akumulator.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Bom takole napisal....fotrov cinkvecento 1994 je vsako leto hodil cez tehnicnega, tudi letos bi a je (k sreci) razpadel sam na parkplacu. Je mehanik vse zrihtal - brez mazanja vse preko poznanj.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Tebe ocitno zaje...nizkotlacna pumpa oz filter na njej. Ampak da tega servis ne bi uvidel? Ko ne bo vzgala naj nekdo s kladivom tolce (z obcutkom) po dnu tanka ti pa verglaj. V vecini primerov to uspe, da se pumpo zbudi. Sam mojster kot mojster bo moral predvideti da nafta ob vzigu ne pride na motor...
Sodec po slikah jo ima
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ko bom mel naslednji servis (na 180.000 km) bom kar k pelkotu zapeljal (ne da se mi ve? na redni servis) pa mi bo ?e to naredil
Ne vem kako ima mazda ampak tdiji (exeo) je imel del rednega servisa tudi rocno regeneracijo, kar je mal logicno sa na servisni interval poservisiras tudi dpf. Marsikoga bi resil s preventivo
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Preden se zapeljem do Pelkota bi vas prosil za pomo?,?e kateri ve kaj.
In sicer, avto je Mazda 6, 2.0 dizel l.2008, in ob zgretem (samo zgretem,ne pri hladnem) motororju nekje med 1.5 do 2.0k obratov,pa? do vklopa turbine avto cuka ob konstantnem gasu...ob pospe?evanju pa se mi zdi da posledi?no do 2k obratov slab?e potegne, kot da bi ga nekaj du?ilo. Se pa to dogaja ve?inoma v 1.,2.,3. prestavi...
Olja je dosti, hladilne teko?ine tudi, tako da mislim da tesnilo glave ni krivo,vsaj to sem imel prvo na sumu.
Naftni filter?
?e bi kdo kaj vedel, bi prosil za pomo? grem v petek na morje, pa da nebom osivel na poti tja in nazaj
Zna biti kaka soba ali ucenje sob. Pelko ma aparature za to. Vsekakor pa preveri pred potjo
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani