Ne bit sedaj se ti kot alex . Ni edina, definitivno pa izstopa.
Sej je res. Mogo?e ne toliko kot pri mazdi ampak vseeno se dogaja. Pri nekaterih nizkocenovnikih je tega ?e ve?.
Pri meni na mk1 mi je tudi blokirala ?eljust in sem se z tem zafrkaval, dokler ni en pravi model od mehanika ugotovil, da je problem z zajlo od ro?ne, ki ?teka. Ko smo to re?ili je bil mir...
Ma ne bom barval cele feltne, rad bi malo pobrusil, pokital pa pobarval.
Prvia slisim za napravo za merjenje barve. A to imajo v prodajalnah barv, al kako naj mu dopovem kako barvo naj mi zmesa.
?e bo? barval samo po?kodovana mesta bo grdo za videt.Ta barva felten je specifi?na. Osnova je ?rna barva, ?ez pobarvano z prosojno metalic gray gun metal in na koncu ?e prozoren lak.
To?no tako. Meni jo zme?ajo v prodajalni barv za avte.Tam dobi? vse profesionalne izdelke, ki jih uporabljajo tudi pitorji. Najbolj je va?na priprava na barvanje.To lahko naredi? tudi sam, ?e ima? vsaj malo smisla za te stvari.Jaz sem si pobarval ?e trojne feltne in pri nobenih ni bilo nikoli problema z kakim odstopanjem barve.Bo pa treba verjetno pobarvati vse ?tiri, ker bo vseeno te?ko zadeti isto barvo. ?e posebej to hyper silver mazdino barvo za feltne.
No mene pa zanima ali morajo te mojstri celo feltno peskat in barvat ali lahko samo dolo?en del feltne popravijo.
Spra?ujem zato, ker imam dve feltni 19"col popraskani od robnikov pa se mi nekej ne zdi glih potrebno da mi peskajo celo feltno.
Kdo to dela v Kranju ali Dom?alah z okolico, kak?en bi bil to denar?
?e so samo podrsana plati??a jih ne rabi? sploh peskati. Samo dobro zbrusit, na fino pokitat, zbrusit, ?pric kit in osnovno barvo. To ti lahko naredi vsak pitor.Imajo tudi specialni clear lak, ki je tr?i in je odporen proti praskam.Cena pa ne vem, kaka bi bila za vse ?tiri.
Pridi pogledat moje sede?e v mk1 ki so popokali(se natrgali) in je zadaj kot nek skaj. Pravo usnje bi se znucalo, zbledelo, ostalo brez barve nikakor se pa ne bi natrgalo.
S temi ma?ami je pa takole. ?e ne boste ni? mazali bo zdr?alo 7 let, ?e boste dajali te ?avbe gor pa okoli 7 let.Bo pa vsaj vonj lep?i, ker te ?avbe dajo vonj po pravem usnju.
@DannyDJ: ?e dajo gor tvojega, naj ga prosim raznesejo, in preverijo stanje zati?a na loputi med veliko in malo turbino. Na tejle sliki: http://www.mazda-si.net/uploads/monthly_06_2019/post-10697-0-07219200-1561403086_thumb.jpg del ?ist na levo v sredini. Tam notr je loputa, ki je zgoraj levo na sliki in ?e bi ?lo, nej preverjo ta zati?, ki ga seveda na moji sliki ni, kar se smatra kot problem turba pri teh mazdah.
Tukaj zopet govorimo o letniku 2013, kjer je to znan problem. Zato so ob vpoklicu za odmi?ne gredi(slaba kvaliteta) ponavadi zamenjali tudi obe turbini.
Tole se bere kot kaka grozljivka, upam da se vse dobro re?i in da se znebi? avta. Te pa popolnoma razumem da si izgubil zaupanje v znamko meni se je podobno zgodilo z Citroenom in sem tud rekel nikol ve? citronka.
Ampak da se kaj takega lahko zgodi taki "premium" znamki kot je Mazda...Alex???? sorry moral sem
To je bolj kot ne osamljen primer in ?e to se dogaja na vozilih, ki so pri?la prva na tr?i??e.Take porodne te?ave imajo ve? ali manj vse znamke. Saj je podobno pri vseh znamkah samo razlika je ta, da je tega pri ostalih (tudi premium) znamkah veliko ve?.Za primerjavo, ferrariji se kvarijo bolj kot kaki renoji ali citroeni. Tudu z lamborginiji je kar nekaj te?av, ko radi zagorijo in zgorijo do tal. Za primer, ne?aku je ?el na bmw x5 avtomatski menjalnik v maloro pri 180000 km. Popravilo oz. nabava drugega ga je stala skoraj 3 jur?ke. In tako naprej...Pri vsaki znamki se dogajajo te stvari. Na ?alost.
Zakaj bi se znebil avta, ko ga popravi, ?e bo po poravilu motor kot nov.Sigurno se ne more zgodit ista ali podobna stvar ?e enkrat.
Kaj to?no zamenjajo za preventivo doti?nega problema? Lahko kontakt servisa, ki ga omenja?. Se tudi na motorju l. 2015 ta napaka pojavlja?
Lahko se pozanima? na servisu a po moje to velja za prve letnike 2013 in nekaj mesecev za?etka 2014.To so bile porodne te?ave na teh dizlih.Mislim, kolikor sem bral, da so pozneje to odpravili. Z FL tudi ni ve? pretiranega dvigovanja nivoja olja.
tud enga ni... vrhunsko je sestavljen... z razliko od prejsnjih generacij kje so bili cricki in so nadlezni ja...da mors zamenjat avto, ker se jih ne losa?
?e nisi povedal, kako garo vozi?. Samo nekaj pametuje? a verjetno si na golfu 3
Vsekakor je nekje nekaj napeto in se drgne. Nekaj po moje ni prav sestavljeno, kak zati? ni noter ali kaj podobnega. V mojem ni ?ri?kov niti kobilic, res je vse na svojem mestu. Tudi v stari mk1 ?e vedno po 15 letih ni? ne poka ne ?kripa.
Po moje je lastnik pred tabo ali pa so na servisu kaj razstavljali armaturko in ni sedlo prav nazaj.
Dr?i. Ne mojem linku iz te teme so nemcu na mazdi povrnili 50 %, a je bilo govora o 1.900 soudele?be, saj tam motor o?itno ni zaribal.
Ne zariba, ?e pogleda? enkrat na vsaka dva tedna ali tri nivo olja. ?e zaradi tega, da ni nivo previsok zaradi pogostih prekinitev regeneracije. ?e pa opazi?, da se nivo olja drasti?no zni?uje je to alarm, da je oz. bo nekaj hudo narobe.Takrat ?e lahko re?i? motor pred po?kodbo.Ko se enkrat pri?ge rde?a lu? stop in znak za olje, je ponavadi ?e prepozno. Zato pravim, raje poglejte nivo olja bolj pogosto, kot pa niti enkrat med intervaloma rednega servisa. Veliko ljudi misli, da je dovolj, da vsako leto enkrat peljejo avto k mehaniku, ko zasveti lu?ka za redni servis in to je to. Da bi vrgli eno oko na posodico z zavorno teko?ino, pa pogledali nivo hladilne teko?ine to je pa ?e preve?. Marsikatero te?avo in stro?ek si prihrani? s tem. Avto je treba tudi poslu?ati in se vsakr?ni spremembi v zvoku ali obna?anju posvetiti. A kaj, ko je ve?ina voznikov taka, da samo pali in vozi. Pa tudi, ?e gre z napol prazno pnevmatiko naprej.
Nekaterim modelom gori samo ena lu? in tega sami ne opazijo lahko tudi mesec dni... dokler jih kdo ne opozori.
Sem pre?ekiral malo forume in ugotovil sem, da je to bil problem ve? ali manj pri prvem etniku 2013.Pozneje nisem ve? zasledil tega problema. To naj bi se zgodilo predvsem zaradi tega, ker so bile prve serije odmi?nih slabe kvalitete(kar vemo ?e od prej),kovinski delci in ostala nesnaga se nalagajo na sito olja,ta se zama?i, pumpa ne ?rpa ve? olja, gre nekaj ?asa na "suho", zariba in posledi?no naj bi se utrgala veriga pumpe. .Kot jaz razumem jecto samo posledica in ne vzrok okvare motorja, ki itak se ve, da ne more delovat na suho.
Podobno se je dogajalo pri 1.generaciji Mazd 6 dizel,ko je zmanjkovalo olja zaradi prekurjenih bakrenih podlo?k in kdor ni kontroliral vsaj enkrat na 14. dni olja in ugotovil, da manjka liter olja na 1000 km, je ?la ma?ina, po doma?e je zaribala. Bilo je ne?tero primerov.
Res da ni tega v tabelah, zdaj po enih teorijah, si js razlagam, da gre veriga zato k vragu, ker se zadela tist "oil seeker" (tam kjer se srka olje v pumpo) in je naenkrat ve?ji upor na pumpi in bam. Zadelala bi se pa naj zato, ker se pri podlo?kah injektorjev nabirajo saje pa drek in to za?ne uhajat v motor, posledi?no enkrat pride na podn, kjer ta seeker to pobira in se enostavno zadela.
In ja tole je o?itno kr problem teh motorjev, vedno ve? tega najdem in sli?im, vsaj pri za?etnih letnikih. Nimam pa pojma, ?e so kej re?l po FL, 2014 letnikih ter z 2018 verzijo o.O
Se pravi, da bo potrebno zamenjati bakrene podlo?ke kot pri prvi seriji(mk1).Kot je meni znano je to z odmi?nimi in zaribanimi motorji bolj problem pri za?etni seriji(do 2014).Pozneje naj bi bilo to odpravljeno.
Tukaj je nekaj napisano o te?avah prvih skyactiv dizlov.
Glede na podatke iz njegovega opisa je to dizel prve ali druge generacije, kjer ni i-loop. Druga?e pa pri moji nisem zaznal, da je kaj bolj done? zvok pa tudi glede pospe?kov ni bilo ni? kaj razli?no ali se regeneracija izvaja ali ne. Ne re?em, da pri zadnji generaciji pa je mogo?e res tako.
Ja, to pri zadnji generaciji je kar izrazito.Ne more? spregledati enega od teh pokazateljev.
?e se ti to dogaja na vsakih par 100km in traja recimo 15 minut ali 20km je to regeneracija DPF in se obna?a tako kot opisuje?. To je tudi edini na?in, da ve?, da se regeneracija ravno izvaja in sicer, da po klancu navzdol ni poraba 0,0 in da se po ravnem dvigne kar za nekaj litrov od obi?ajne.
Kako edini?... kaj pa done? zvok auspuha?... pa, ko menjava? navzgor, ko avto ne potegne takoj?... pa i-eloop non ready?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pri meni na mk1 mi je tudi blokirala ?eljust in sem se z tem zafrkaval, dokler ni en pravi model od mehanika ugotovil, da je problem z zajlo od ro?ne, ki ?teka. Ko smo to re?ili je bil mir...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani