To?no tako. Ko se malo stemni imamo roke, da obrnemo ro"ko na pri?gane lu?i... in smo takoj vidni.Ve? kot je te elektronike v avtu bolj se folk zana?a nanjo in bo ?e veselo, ker kot smo ?e vsi ugotovili, ne deluje vse tako kot bi moralo ali pa smo si mi zamislili. Kar naj trpajo ?e ve? teh pripomo?kov. Jaz zase osebno vem, da nikoli ne bom zaupal samovoze?im avtom. Ne zaupam niti "prevozom" kaj ?ele tehniki.
Meni so vpoklic zrihtali v 15 minutah. Priklop na racunalnik, ugasni porabnike, se akumulator na polnilec, eno flashanje, izpis in vozi misko ...
Sej meni v bistvu tudi... samo 15 min so se pregovarjali mehaniki, kdo se bo lotil zadeve, nato je tisti, ki so ga izbrali moral pokadit cigareto do konca, nato je stvar lagano naredil.
Evo, danes sem re?il vpoklic. Vse skupaj 45 min. Malo sem se pogovoril z mehaniki, malo smo podebatirali o koncertu, popil se kapu?ino in je bilo fertik.
Kak?na bo razlika ?e kupim akumulator z ve?jo zagonsko mo?jo od priporo?ene oz minimalne?
Podobna, kot ?e kupi? 20W oja?evalec za v avto ali pa vzame? 100W. Oboje bo delalo a 20W bo na limitu medtem ko bo 100W igral z lahkoto in imel ?e rezervo. Ali pa, ?e vzame? mazdo benzinarja in se vozi?, z dizlom pa ima? vedno rezervo, ?e je treba na hitro prehiteti.
To ni olje niti na max. Do x ?rtice ti manjka ?e dva cm. Kot sem napisal, meni se je iz?lo z rednim servisom in nisem rabil it prej zamenjati olja. ?e pa bi se mi zgodilo, bi pa? naredil cel servis hkrati. Sigurno ne bi vozil avta dvakrat na servis. Sicer pa sedaj, ko se mi je iztekla garancija-by by uradni servis.
Vem, da ga total fila v kante. zdaj po moje je ravno v tem problem. Vsi vemo, da je dextelia bolj tako-tako olje. Naslednji? obvezno dam druge znamke noter. Letos ga zaradi garancije nisem hotel.
Ugrabljam temo, ker ima taprav naslov v tapravi kategoriji.
Samo preverjam... servisni interval za doti?no mazdo je 20kkm, olje se pa iztro?i po 15kkm? Vsaj tako me opozarja indikator za menjavo olja.
Kako se drugi odpravljate na servise? Naredite redni servis toliko prej in imate zaradi tega vi?jo frekvenco rednih servisov ali pripeljete dvakrat v dveh mesecih na servis?
Meni se je nekako poklopilo 0% olje z rednim servisom. Mogo?e mi je kak teden gorela opozorilna lu?ka za servis.
Ampak to ni ni? takega. Mislim pa, da je dobro it na servis tudi prej, ?e pa? olje izgubi svojo kakovost in se pojavi 0%.
Vse, kar je vec od minimalne zahteve, bo bolje - vsaj na dolgi rok. Zdaj za vsak evro nima smisla sparati pri zadevi, kot je akumulator ...
Pri teh stvareh ni za ?parat... kakor tudi ne na gumah. Denar boste lahko pri?parali na salamah in pivu...manj hrane bolje je. Pri teh stvareh pa nima? kaj-kupi naj stane kolikor pa? stane.
?e se nasproti pelje in prehiteva v ?karje, ga vidim brez, da ima lu?i, al pa ?e ima reflektorje...in bom ustrezno re?eval problem...samo tem pacientom ne pomagajo led dnevne lu?i spredaj...niso zato...
Ob slabi vidljivosti so zadnje pomembnej?e...vsaj zame...
Sej to smo tudi povedali, da bi moral vsak ob slab?i vidljivosti(de?, sneg, megla) ro?no pri?gati lu?i.
So pa neprizgane zadnje luci problem ob dezju ali slabsi vidljivosti, ko je dovolj svewtlo, da senzorji ne zaznajo pomanjkanje svetlobe ... Pa se nekateri (predvsem Renault) so imeli do nedavnega tako, da pri najbolj prodajanih paketih opreme ni bilo zraven senzorja za svetlobo... in je bilo potrebno posebej doplacati nek minimalni znesek ... ce se prav spomnim okoli 50? ... Vecina itak ni doplacala zato pa je najvec, ki imajo zvecer prizgane samo prednje LED dnevne luci ravno Renaultov
Ok... tu se pogovarjamo o resnih firmah. Res je, renolti vozijo v tunelih brez lu?i zadaj. Take bi treba kaznovati, ker je res nevarno.Ali pa prepovedati prodajo brez avtomatskih lu?i.
Jaz sem tudi mnenja, da pa? ima? pri?gane dnevne(spredaj) in ?e se poobla?i ali je nenadoma manj svetlobe, pa? ro?no pri?gem lu?i in svetijo vse. Kot je napisal ?e Boss, kako le smo vsi pre?iveli brez pri?ganih lu?i?
Da so dnevne pri?gane pride prav predvsem takrat, ko vozi? in je sonce za tabo.Druga?e je pa brez veze. V tunelu se itak avtomatsko vse pri?gejo.
Premijum znamke imajo po mojih osebnih izku?njah zaenk. suport svojih strank. Vsaj z mazdo je bilo tako. Sedaj ko nisem ve? na premijum znamki, je odnos druga?en.
Odvisno, kam si jo vozil. Verjetno niso vsi servisi enako dobri. Recimo pravijo, da je koprski servis, za tvoj avto zelo neprofesionalen in slab.
A ima ?e kdo te?avo z ob?asnim pokom ?ez le?e?e policaje ali kako ve?jo udrtino itd. Opazi se, ?e gre? po?asi, sicer poka ni, pa ?e to ne vedno?? 2017 letnik 6ka.
Da, premium znamke lepo poskrbijo za svoje zveste stranke s tem, da ti pravo?asno pregledajo avto in ti zastonj nadgradijo softwer z bolj?im.
To je pravi odnos do strank. Te bokj low budget firme pa tega ne storijo in je, ko se stvar pokvari to tvoj problem. Ve?inoma niti ne priznajo serijske napake.
Dej pelji pred mano pa povej kolk ?asa so ti delal, da vem kdaj peljat avto(pa ?e se kej bol? pelje seveda),.. ker majo ?utast urnik in moram zmeraj med delovnim ?asom peljat. Peljem pa zmeraj v Koper.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To?no tako. Ko se malo stemni imamo roke, da obrnemo ro"ko na pri?gane lu?i... in smo takoj vidni.Ve? kot je te elektronike v avtu bolj se folk zana?a nanjo in bo ?e veselo, ker kot smo ?e vsi ugotovili, ne deluje vse tako kot bi moralo ali pa smo si mi zamislili. Kar naj trpajo ?e ve? teh pripomo?kov. Jaz zase osebno vem, da nikoli ne bom zaupal samovoze?im avtom. Ne zaupam niti "prevozom" kaj ?ele tehniki.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani