Ko bo? ?e imel avto v zraku, preden odvije? vijake, poskusi gumo "pogujsat" gor in dol. ?e je le?aj, lahko za?uti? zra?nost - kot bi bilo preslabo privito.
Nazadnje je en vulkanizer rekel ja, da naj bi prednje desno kolo kao melo malo lufta. Nisem potem gledal...Se pravi, ?e je to res in luft dejansko obstaja, je fu? le?aj?
Ne dolgo nazaj sem imel tak plan, pa me je potem de? prehitel. Sem samo zadaj zamenjal, pa je bilo malenkost bolje ja. Ampak takrat tega malenkostnega tuljenja ni bilo, samo tresenje.
1. Danes bom najprej ?e enkrat preveril, ?e se katero kolo bolj greje od drugih
2. Potem mogo?e tlak, da ni pomotoma kaj preve? napumpano (?eprav pomoje to ni razlog)
3. Potem se pa po?asi lotim spet preme??anja gum ...mam bridgestone turanza t001. Pomoje tukaj ni ozna?ene smeri vrtenja.
Ma fora je v tem, da takoj ko sem pre?altal na letne gume in feltne, mi je malenkost treslo. Sem ?el centrirat, je bilo ?e slab?e :-) Naslednji dan sem ?el nazaj, so rekl da je guma fu?...jaj?asta.
Grem tja kjer sem jih kupil (v lj, gume-pnevmatike), gledajo in gledajo, ugotovijo, da je ena feltna mal zvita. To sem sicer ?e vedel, ker so mi to?no tam ob monta?i novih gum rekli, da so eno feltno komaj scentrirali. Ampak tisto sezono je bilo ok.
Ok si re?em, gremo popravit feltno. Jo peljem h Jermanu v delapo vas, tipo zrihta u nulo, zmontiramo isto sranje. Pri vuklanizerju sem bil v enem tednu 5x. Kar imam od tega je ponovno en zjeban navoj za kolo na zadnjem pestu.. Ampak, to ?e ni take sile.
Skratka, gledali smo gume in dejansko ni nikjer o?itnega odstopanja. Rekli so mi, da se grem lahko ?e bunit direktno k uvozniku, oni kar lahko naredijo je, da gume po?ljejo v Nem?ijo (bridgestone)...Potem sem malce obupal, ker sem jih mel poln k****.
Sedaj pa se mi je en ?uden zvok pojavil, pa ?tudiram ?e bi eventuelno lahko bil le?aj. Pri cliu sem menjal oba zadnja, vem kako je to ko orenk tuli. Tukaj ni ma ni? tuljenja na AC, edino ?e je v kaki za?etni fazi, pa da se bo ?e kaj pokazalo...
Meni je tako treslo in je bila kriva ?eljust, ki ni delovala pravilno in mi je zadnje kolo stalno malo bremzalo.
Na avtocesti mi je treslo kot noro.Krivi so bili batki, ki so bili malo ovalni in so ?tekali v cilindr?ku.
Naredi en krog in preveri diske, ?e se ti kateri nenormalno greje.
Zaradi le?aja pa ti ne more tresti kve?jemu ti za?ne tulit kot reaktivec.
Sem sumil na to, ampak zadnji? ko sem preverjal ni bilo ni? pregrevanja. Ok, bom danes ?e zadaj preveril, takrat sem samo spredaj. Pred tem sem bil pri Pelkotu mi je menjal zavorno olje in spredaj namazaj ?eljusti itd...Dobro leto nazaj so bile menjane vse gumice tako ,da mislim da to ne bi smel bit problem.
A je mo?no, da bi zaradi le?aja kej avto treslo? Jaz sicer na AC ne sli?im ni?, mi pa malo trese okoli 120. Se pa en ?uden zvok kot vebastu..vuuuu sli?i tam okoli 60. Lahko da so gume, ?eprav jih mam drugo seznono, skoraj ni? rabljene.
Zanimivo. Tudi sam sem ?e ve?krat opazil nek ?uden zvok ?e je motor nekaj ?asa tekel na mestu, pa do sedaj nisem imel pojma kaj bi to bilo.
Ob?asno pa opazim tudi da motor malo cuka med vo?njo pri pospe?evanju in sicer nekje okrog 1800 -2200 vrtljajev. To se dogaja le ob?asno, zgleda se res ?obe potem same po?timajo.
To?no to se meni dogaja. Zdej pa bogsigavedi kdaj bo pretekl tistih 10000km, da se u?enje spet aktivira
hm, ja sem prebral, o?itno ga ne razumem prav to?no, me moti beseda "every". Pa tudi, sem sli?im absolutno pogosteje to "u?enje :ne vem: "
Se pravi do 6000km se aktivira vsakih 1500km, potem pa na 10000. Skoda k ne mores vidt kolk se manjka do teh internih 10000. Mogo?e v kakem skritem meniju.
Se pravi na vsakih 3000km se tole aktivira, potem pa ?e so pogoji izpolnjeni se spro?i. ?e niso se ?aka na naslednji?. Bi bilo pa zanimivo zvedet, ?e je to res enako kot je se na WDSu naredi.
Mene pa zanima, ?e je kdo ?e opazil, da se mu tole izvaja. Gre za FL ?estko, dizelca. V manualu pi?e:
Injection Amount Learning Function
• The injection amount learning function has been modified. As a result, the PCM carries
out the injection amount learning function every 150 km within the first 1,500 km and
after that every 3,000 km, when all of the following conditions are met:
? Engine is idling
? Shift lever is in Neutral position
? Vehicle speed is 0 km/h
? Engine coolant temperature is between 65…95 °C
? A/C is not operating
? Accelerator pedal is not depressed
? DPF regeneration is not performed
• If any of these conditions change while carrying out the injection amount learning
function, the process will be suspended until the conditions are once again met. In
addition, the injection amount learning function has to be carried out at specified service
intervals (refer to the workshop manual).
Gre se za to, da mi spet malce cukne na AC ko se nekaj ?asa peljem s konstantnim gasom, potem ga pa narahlo pohodi?. To sicer ni prvi?, vedno pa to uredi za par 10.000 km, u?enje ?ob na testerju.
?e tole prav razumem, ima mazda vgrajeno avtomatsko u?enje, ki se izvaja ob zgoraj izpolnjenih pogojih, ampak nisem ?e opazi. Kaj naj, pustim laufat doma na ?tantgasu, pa da vidmo kaj bo :-)
Od zadnji? ko sva zdrla ?eljust in namazal zavorni bat, je tresenje skoraj v celoti izginilo. Bom pa vseeno peljal k Pelkotu, da se res preveri kako in kaj. Mogo?e sem prehitro ?ez diske pljuval
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nazadnje je en vulkanizer rekel ja, da naj bi prednje desno kolo kao melo malo lufta. Nisem potem gledal...Se pravi, ?e je to res in luft dejansko obstaja, je fu? le?aj?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani