Ja, moja poraba je natanko ista, mislim da tipi malo pretiravajo o nizki porabi... Pa saj ne more? vozit tak stroj s petimi litri ma dejmo no...penzioneri neki...
Ma ti si penzioner, k edin penzionerji ne znajo porabe zni?at
Mal se hecam ampak ni dale? od resnice - po?asna penzionerska pospe?evanja so smrt za ugodno porabo. Najbolje je odlo?no pospe?it do ?eljene hitrosti potem pa enakomerno vstrajat pri tej hitrosti z ustrezno prestavo.
Malo preveri po oblogah na tleh, ?e e kje mokro oziroma fajhtno. V?asih ti lahko te?e notri pa ne ve?. Mo?no je tudi, da ti klima ne deluje in zato ?e toliko bolj rosi po ?ipah.
No sej pol ni panike... ?e nima DPF filtra pol se pokadi zadi. Ampak glede na normalno porabo ni neke panike, da bi blo kej narobe.
Kar se ti?e cvi?ka: osebno ga ne dam notri ampak ppoznam primere, da se vozijo popolnoma normalno. Kvaliteta cvi?ka je danes nekje na ravni kvalitete nafte izpred 5-6 let.
100% biodiesel pa mislim da sploh ne sme? dajati notri - nekje v navodilih to pi?e. Par procentne me?anice z biodieslom pa mislim, da tko al tko ?e dandanes prodajo na pumpah.
js nevem kako vam rata imet tako nizko porabo...js sem najnizjo imel ko sem sel v makedonij in takrat je bilo 6.3l drugac pa nikoli pod 7.0l...trenutno mam 7.4l..morem ocitno na kaksemn tecaj varcne voznje...
Da se pa to ?e vedno ne pomeni vo?nja v stilu starih atejev in babic. Odlo?ni pospe?ki, precej predvidevanja, pravilna varnostna razdalja, da ni treba vsakih 10sekund po bremzi tapkat pa ?e in ?e pa se da vsaj s pol litra manj vozit v povpre?ju. ?e ma? pa ?e kako relacijo in da ne pretirava? z brzino se da pa tud pod 6 litrov peljat. ?e bi Labi peljal v povpre?ju tam nekje 140km/h bi mel porabo z liter ni?jo.
Kaj pa v?igalni tuljavi? Imam ob?utek, da ti ena izmed njih malce pe?a in daje pre?voh iskro, ki potem v dolo?enem trenutku pa? ne v?ge goriva v valju in avto cukne.
Ponavadise to najbolje vidi takrat, ko recimo zavira? z motorjem in nato pritisne? na gas pa avto kolcne predno pospe?i.
Torej je to za M6 normalno, da pokadi, koga po?ene??Vozi ga namre? moja velespo?tovana na relaciji MB-Ptuj avtocesta.Je zelo nezna z pritiskanjen na plin.Ko ga pa jaz dobim pa ga malce po?enem in to opazim, da kadi.... Kak je pa kaj z bio dizlom in cvi?kom??e kdo probal?Te?ave?Al gre brez problemov in ni rizika...Hvala na odgovore tudi za tole!
LP vsem
Sej mrbit je pa to to... Tvoja velespo?tovana ga s tako vo?njo zapaca ti ga pa pol spuca? in se kadi kot zme?an
Zdej pa resni del vpra?anj
A je avto kej chipan al pa ima powerbox montiran? A se ti to dogaja z razli?nimi gorivi? Lahko je problem z merilcem pretoka zraka al pa s kakim drugim senzorjem in fila prebogato me?anico. Kaj pa poraba? A je kej vi?ja, kar bi lahko pomenilo napako na merilcu pretoka zraka.
Labi a si ti pri svojih kilometrih ?e menjal le?aje? Men se zdi ?udno, da bi bilo to splo?no da le?aji crkujejo brez vzrokov sami od sebe po nekaj letih uporabe. Jaz jih pri prej?nji namre? pri 140.000km (?e) nisem menjal.
kupi? jih v avtotrgovini... kupi kvaliteten le?aj, npr. od SKF ali NACHI ali podobno...
kolikor sem gledal na E-bay dobi? le?aj ali pa celo set za menjavo za cca 80 EUR... koliko stane v avtotrgovini, pa ne vem, bom pa v kratkem zvedel, ker moram desnega spredaj menjat... zgleda da crkne vsake tri leta, ker je bil 2007 menjan v garanciji
Morebiti pa crkuje tako pogosto zaradi tega, ker ma? avto zni?an in str?an?
Nategnejo te lahko povsod in pri katerikoli znamki - je dovolj spodbudno
Hecam se, da ne bo? preve? prestra?en. ?al pa je res tako, da lahko naleti? na mino, ki jih na sre?o ni veliko. Zato je dobro, da se popreje dobro pozanima? okrog avta, ki ga kupuje?. Ne mislim samo na forumih ampak tudi tako, da s seboj vzame? nekoga, ki se spozna na avtomobile in da lahko oceni dejansko stanje.
Dobro je tudi preveriti glede narejenih servisov in seveda tudi kak?en merilec debeline laka (za silo je dovolj tudi magnetna nalepka, ki bo hitro "odkrila" kit pod lakom) tudi ni odve?.
Druga?e je pa sre?a v tem, da take zadeve z mazdami so relativno redke, kar se pa ti?e omenjene avtohi?e pa so imeli tudi v preteklosti take "podvige". Pred leti so poskusili neki ?enski prodati malo rabljenega Golfa IV z malo kilometri, izkazalo pa se je, da je bil ta Golf do prodaje Taxi vozilo z ogromno kilometri.
Smola je bila v tem, da je vozilo kupila odvetnica, ki se ni 2x prosila re?i, naj jih to?i. Na koncu so zadevo tako uredili, da je ta ?enska dobila novega Golfa V v zameno odstopa od to?be. Kot vidimo jih pa omenjeni incident iz preteklosti ni odvrnil od tega, da bi takole delali ?e danes.
Do rde?ga polja z dizlom ne pride? ker je upor vetra prevelik. Morda s primorske strani proti nanosu navzdol.
?e bi pri?el do rde?ega polja bi mel ?e 250 na ?tevcu oziroma ?e to ne, ker od 240 naprej ?tevec ni ve? narisan in kazalec bi se zaletel v tisto pal?ko za resetirat dnevne km
Evo dva tanka petrola, zadev je prej ?e slab?a kot bolj?a, trenutno se mi polje cukanja glede na obrate razteguje in se dogaja med 1600 in 2100.
Naslednji teden sem zmenjen na servisu in potem spet ?iv?nost ali bo bolje ali ne. Zdej sem ?e res nervozen, ker bo garancije kmalu konec in si ne predstavljam kako naprej.
Zmeni se, da ti probajo delovanje ?ob ro?no programirat na ustrezne vrednosti. To bo ?e najbolj zaleglo, ker z updejtom programa, kot vem, se same ?obe ne reprogramirajo.
?e nosilcev 4-vratne ne more? uporabiti na 5-vratni in obratno tako,da je nekako logi?no, da je menjava med generacijami modela ?e toliko bolj nemogo?a.
Zna bit Alex, da ma? kar prav. Pri moji prej?nji Mazdi se prakti?no feltne niso ni? mazale od zavornega prahu pa so bili diski na vsakih 40.000km zviti pri tem, da zelo malo bremzam. Pri novi ?estki pa so plati??a skos ?rna od prahu ampak pri 50.000km zavira gladko kot po putr?ku, nobenih sledi o kakih zvitih diskih.
Druga?e pa ?e je komu kej v tola?bo - moj slu?beni Golf VI je mel ?e 2x menjane diske pa avto ?e nima 30.000km pa z njim delam skoraj tako lepo kot z mojo Mazdico.
Franci, ?e te zajebava DPF na relaciji je skoraj sigurno krivda enega izmed senzorjev/sond (to ni lambda sonda, da ne bo? okrog razlagal, ker te bodo samo ?udno gledali), ki merijo razliko v pritisku pred filtrom in za njim. Ko se filter ma?i se pove?uje pritisk pred filtrom in to bele?i senzor, ki v kombinaciji z unim za filtrom dolo?i razliko v pritisku in s tem zama?enost filtra.
Ko je zama?enost 75% se spro?i cikel regeneracije katerega lahko spremlja? tako, da nastavi? BC na trenutno porabo, ki bo kazala od 1,5-4 litre vi?jo kot je takrat, ko regeneracija ne deluje. Ko se regeneracija kon?a se tudi prikaz porabe vrne na obi?ajene vrednosti.
Vzrok, d aima? problem s tem DPF-jem pa je verjetno v teh dveh senzorjih oziroma enem izmed njih, ki napa?no od?itava pritisk in v tvojem primeru verjetno ali prepozno ali pa prezgodaj dolo?i ?istilni ciklus DPF-ja in zmeda in lightshow na armaturki je zagotovljen.
?e se ti bodo te?ave ponavljale se s serviserji pomeni okrog tega in se ne daj odgnati z zgodbicami o vo?nji z visokimi obrati ipd.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
hehe...Mythbuster Jamie Hyneman bi rekal: Well, there's your problem
Povezava za deljenje
Deli na druge strani