Kaj to folk stran dnar me?e, bru?enje-stru?enje je en kurac, prvi? ko jih bo? orng pogrel ti bodo za?eli trest in pol bo? stokal kako je to dragi in zani? in ne vem kaj ?e, seveda sledi menjava diskov in plp??ic ?e 1x.
Upam da se ti ?imkasneje to zgodi,?e bolj pa upam da se ti sploh ne bo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Nikoli ne crkne na mestu! V?iga normalno! Hladen motor deluje onormalno. Po recimo cca 20km na avtocesti ko se motor dobro ogreje pa ob zmanj?evanju hitrosti ko doda? malo gasa pocuka in to kar konkretno! In nato cuka konstantno pri 1500 do 2000 al pa ?e mal ?ez obratov, tud v mestu al pa na regionalki, pa ?e stanje se spotoma poslab?uje. In to dokler se avto popolnoma ne ohladi. Probaval ?e marsikaj. Menjava olja, filter olja, nafte, menjava SW 2x (takoj po menjavi sw stanje bolj?e po cca 200 km pa spet isto),razli?ni servisi pa ni?! Tko da ?e kdo zna pomagat welcome!
Naj te potola?im NI famozni klin?ev ventil v visokotla?ni ?rpalki.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ojla! V okolici ?k. Loke menda ?ivi mehanik ki se spozna na mazde! (In pri tem uporablja tudi svojo glavo, namre? ve?ina "mehanikov" zna na ?alost zamenjati le olje, filtre... Ko pa pride do te?ave pa le ?e po?iljajo ra?. izpiske v "AVSTRIJO...") MENDA SODELUJE TUDI NA TEM FORUMU ALI GA KDO POZNA???!Pri mazdi6 imam problem s cukanjem pri okoli 2000 ali malo manj obratov!Vedno bolj mote?e! Peljal na GAMO v LJ, kjer so mi nalo?ili nov SW in ?e nekaj stvari, pa je bilo ?e dvakrat takoj po menjavi sw-ja tem v redu, po cca. 200km pa spet cuka! Preden menjam ?obe ali pa ?e kak?no zelooo drago zadevo, ali ima ?e kdo kak?no idejo!
Alo, kaj te matra, v?iga normalno, kdaj crkne na mestu ?
Kdo te je nalagal ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Zadnji? sem kupil tale aditiv za disle da ne zmrzne nafta. Ko sem to kupoval, se mi zdi da sem to kupil v bauhausu, sem videl na polici ?e mnogo drugih aditivov, eden izmed teh je tudi aditiv ki ga doda? v gorivo za injektorje. Za dalj?e ?ivljensko dobo....itd, itd... pa me zanima je kaj na tem ali se to spla?a dat avtu v gorivo ali je to en sam larifari, sej veste propaganda, samo da prodajo k ve?jemu bi ?e pa na kaki na?in ?kodoval avtu. Skratka zanima me priporo?ate ta aditiv ali ne?
Me drugimi so tut aditivi za izbolj?anje mo?i avta....itd., ampak ti me ne zanimajo.
Nekje je ?e tema o tem, molo uporabi search.
Druga?e pa povpra?aj uporabnika z imenom sirius, pa ti po povedal, se spozna na dodatke.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Stara M6 si ne bele?i pri kakih obratih in temperaturi se je pri?gala "engine check", bele?i po koloko kilometrov in koliko ?asa si se vozil od takrat, pa zakaj se je pri?gala.
?e te zanima prlet v lublano v nedelo pa bomo pogledal.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Majster poznavanje in delovanje motorja ti ni nekam dobro znano, ker olje ste?e v karter v vsakem primeru in ne samo pri -15, tako da je samo od olja odvisno koliko ga ostane na vitalnih delih do zagona, da takoj ma?e drsne povr?ine, ko se motor obrne, tako ali tako pa motor ?e po 1 ali 2 obratih motorja dobi novo sve?o porcijo olj pod tlakom iz oljne ?rpalke. To je tudi vzrok da je treba nektere avte dlje "kot nekatere", ker je to namenoma narejeno da se najprej ustvari tlak olja in otem motor ?ele ste?e.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Js po?akam ,samo takret ko se na?a ne prigunca ven iz bajte, druga?e pa samo sedem obrnem klju? in oddrvim. Je pa razlika, ?e po?akam samo minutko, mi preklopi na plin cca 3 km prej.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Da barva na odbija?ih in karoseriji ne ?tima ?e pri novih se lahko sam prepri?a? v najbli?jem mazda salonu, tako da najve?krat tisti ki so bili po?kodovani ali menjani manj ali pa sploh ne falijo barve.
Kar se pa vlage ti?e pejd na servis, pa naj ti zamenajo in bo mir, verjetno nisi edini s to te?avo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Smo sli malo na obisk na dolenjsko... ampak je zal mazda ostala v garazi... in smo sli s 15 let staro Cordobo
Amater, prlet jutr dopoldne v loko, pa lahk na hitr nardiva diagnozo, pa mejbi ?e neki predelava, za test, al pa dokon?ava experiment, za imenom pizdarijasvetovna?migalska.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Hm, do ene ure nazaj sem samo hvalil svojo Mazdico, zdaj jo moram pa tud malo pograjat
Prevozil sem normalno cca. 130 km ve?inoma po avtocesti, nato iz avtoceste na regionalno cesto ?e kak?nih 5 km nato pa ?ok sli?i se zvok kot da bi v trenutku nekaj odzra?il. Pritisnem stopalko za gas ni ne gre ?ez 1800 obratov. Do doma sem imel ?e kak?en kilometer, kjer sem se vozil kot po jajcih. Avto pa nima nikakr?ne mo?i.
Sam sumim, da je ?la rakom ?vi?gat turbina
Kak?no bi bilo va?e mnenje, ker drugo v avtu deluje OK, samo mo?i avta ni nikjer.
Za Va?a mnenja ?e vnaprej hvala.
LP
Andrej
Ni panike turbine ne crkavajo kar tako, tebi je spustila kaka cev kmed turbino in sesalnim kolektorjem, lahko pa je izdahnil intercooler.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Imam problem pri odpiranju stekel in sicer na stikalih na voznikovih vratih. ?e pritisnem tipko za pomik stekel na voznikovi strani za odpiranje voznikovega stekla dela vse OK, ?e pa pritisnem za pomk sovoznikovega ali katerega koli drugega stekla ta ne deluje!!!! ?e pa pritisnem na posameznih vratih, deluje vse OK! Torej, stikala ne delujejo samo na voznikovi strani. Pa tista tipka s katero izklju?i? mo?nost premikanja stekel ni vklju?ena.
Kaj svetujete??? Po moji presoji motor?ek ni v okvari, saj kot sem ?e prej opisal na posameznih vratih stikala normalno delujejo!
Hvala za odgovore in pomo?,
lp Uro?
Na vsakih vratih posebej mora? ro?no odpret okno do konca in po?akat sekundo-dve in zapret in po?akat 1-2 sekundi, to pomeni da ti??i? stikalo v tisto smer, tudi ko je okno odprto ali zaprto, potem ti bo delaovale vse.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e dogaja .
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani