Mi z dizli skrbimo za ?isto okolje, medtem, ko ga druga stran lepo onesna?uje.Pa vsi mislijo, da je ravno obratno.
Tako skozi prst, pri moji gre v maloro pri regeneracijo 2 dcl nafte.Ampak finta je v tem,da ?e si dovolj brihten in nastavi? lon?ek na vsak auspuh, to nafto lepo ulovi? nazaj in jo, ko se ustavi?, mirno nalije? nazaj v rezervoar.
In mater me jezi da proizvajalci ne dajo kak?ne lu?ke, da ve? da se regeneracija izvaja (vem da je avto bolj zamolkel, vi?ja poraba itd., sam kaj bi jih ko?tala ena lu?ka).
To smo se ?e jezili tu gor glede ene ledice za 50 cent, ki bi se enostavno pri?gala, ko bi pri?ela regeneracija. Med vo?njo pa to druga?e takoj opazi?, ko menja?. Ko dela regeneracijo ob menjavi v vi?jo brzino in dodajanju plina, avto malo "po?epne" in ne potegne takoj. To ti je znak za regen.Ko ob menjavi zopet normalno "prime" gas je kon?ana.
@Alex: Razumem razumem in upam, da ne bo? meu nikol regeneracije na 150 km ali manj, tak k mam jst trenutno, pol se bo? pa mal naveli?al furat naokol xD
Takrat bomo posegli po drasti?ni metodi.
@Alex: Razumem razumem in upam, da ne bo? meu nikol regeneracije na 150 km ali manj, tak k mam jst trenutno, pol se bo? pa mal naveli?al furat naokol xD
Ne, sm pa delu prisilno pri Pelku. Drga? pa, js za?enjam dvomit, da je to DPF, ker da se v roku 20 sekund nabere 0,5 grama delcev, je ?udno, hkrati pa, ko se avto ogreva, pa delci "kao izgorevajo" torej padajo nazaj dol. Ne vem, ?e ne bom raj prej probal ?e kak EGR pucat.
Drga? pa problem pri prekinitvi regeneracije je samo dvigovanje olja, bo pa? drugi? zopet za?el, sj avto si zapomne, da ?e ni kon?al, tak da naslednji?, ko pri?ge? spet za?ne Iz ?esar sledi, da bi bil problem s tem le v primeru, da bi res delal relacije 5-10 km, kjer se regeneracija nikoli nebi kon?ala. ?e pa se vam parkrat prekine pa? ne bo avto zanil?
Seveda ne bo zaribal.Ampak se bo vednonznova za?ela regeneracija, kar ni dobro.Raje odpeljem tistih 10 dodatnih kilometrov po hitri cesti, nastavim e-loop in ko se regeneracija kon?a, secpojavi napis Ready. Takrat poraba pade, zamolklega glasa ni ve?.
In potem se meni smejete, da ko se regeneracija pri?ne, ga peljem "na izlet" malo po obali. Ponavadi ga malo bolj pritisnem, da je ma?ina bolj topla. Nikoli ne ugasnem avta med regeneracijo.?e, ko, se bo prvi? pri?gala kaka lu?ka glede tega v mojem avtu, bo kon?al kariero.
Tukaj mora bit kaj drugega vzrok. Tudi pri mojih avtih ni bilo nikoli takih te?av z obrabo (o.k. normalna obraba od kakega prstana).
Problem pri eko usnju je bolj ta, da rad po?i in se dobesedno "raztrga" in ne toliko, da se razpada oz.obrabi.Razne kreme za usnje pomagajo bolj malo, ker je to usnje izdelano na drugi osnovi.Pravo usnje dan danes dobi? edino v kakih presti?nih-eksoti?nih avtih.
Meni niso hoteli priznati 5letno garancijo za obrabo obro?a.
Ponavadi v tistih dveh dodatnih letih ni ve? krito veliko stvari.
?e bi se mi kakorkoli ogulilo to "usnje", ki to sploh ni, na volanu, bi poiskal kakega res dobrega tapetnika, ki bi mi volan oblekel v pravo usnje, ki je res zelo trpe?no
in ne v to eko usnje, ki z pravim nima veliko veze. Tudi ?e ga ma?ete z raznimi kremami, ne bo veliko pomagalo.
To?no tako. Ko se malo stemni imamo roke, da obrnemo ro"ko na pri?gane lu?i... in smo takoj vidni.Ve? kot je te elektronike v avtu bolj se folk zana?a nanjo in bo ?e veselo, ker kot smo ?e vsi ugotovili, ne deluje vse tako kot bi moralo ali pa smo si mi zamislili. Kar naj trpajo ?e ve? teh pripomo?kov. Jaz zase osebno vem, da nikoli ne bom zaupal samovoze?im avtom. Ne zaupam niti "prevozom" kaj ?ele tehniki.
Meni so vpoklic zrihtali v 15 minutah. Priklop na racunalnik, ugasni porabnike, se akumulator na polnilec, eno flashanje, izpis in vozi misko ...
Sej meni v bistvu tudi... samo 15 min so se pregovarjali mehaniki, kdo se bo lotil zadeve, nato je tisti, ki so ga izbrali moral pokadit cigareto do konca, nato je stvar lagano naredil.
Evo, danes sem re?il vpoklic. Vse skupaj 45 min. Malo sem se pogovoril z mehaniki, malo smo podebatirali o koncertu, popil se kapu?ino in je bilo fertik.
Kak?na bo razlika ?e kupim akumulator z ve?jo zagonsko mo?jo od priporo?ene oz minimalne?
Podobna, kot ?e kupi? 20W oja?evalec za v avto ali pa vzame? 100W. Oboje bo delalo a 20W bo na limitu medtem ko bo 100W igral z lahkoto in imel ?e rezervo. Ali pa, ?e vzame? mazdo benzinarja in se vozi?, z dizlom pa ima? vedno rezervo, ?e je treba na hitro prehiteti.
To ni olje niti na max. Do x ?rtice ti manjka ?e dva cm. Kot sem napisal, meni se je iz?lo z rednim servisom in nisem rabil it prej zamenjati olja. ?e pa bi se mi zgodilo, bi pa? naredil cel servis hkrati. Sigurno ne bi vozil avta dvakrat na servis. Sicer pa sedaj, ko se mi je iztekla garancija-by by uradni servis.
Vem, da ga total fila v kante. zdaj po moje je ravno v tem problem. Vsi vemo, da je dextelia bolj tako-tako olje. Naslednji? obvezno dam druge znamke noter. Letos ga zaradi garancije nisem hotel.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Meni tudi. A je to dizel.
?e je je to to.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani