Avto je bil kupljen nov, velikokrat je bil opran, tudi po podvozju.
V glavnem, trditi da mazde rjavijo ker lastniki za njih ne skrbijo je neumno, se posebej ko je splosno znano, da rjavijo kot stari opli. Da nisi ti slucajno zaposlen na mazdi in delas reklamo, da prihajas ven s takimi butastimi?
Point je, da je, razen za ocitno par izbranih ljudi tukaj, ki so na TI s serviserji, 12 letna garancija na prerjavenje pesek v oci. Ko je avto star 3 leta, ti govorijo da je garancija na PRERJAVENJE. Ko je star 7 let, pa najdejo en drug izgovor.
Se strinjam da ne morejo popraviti kar vsakega avta, se posebej za kaksne cudne uvoze. Iz tega verjetno tudi izhaja vsa ta birokracija. Ampak da si pa lastnik DVEH mazd in ti na servisu niso pripravljeni postimat zadeve, ker ga 2x nisi peljal na uredni servis mi je pa res malo smesno.
Eno je da VSI avti rjavijo, drugo je pa tak odnos (+ v prejsnih postih v tej temi so opisani se ostali).
Verjetno zmerja? mene in ?e se tako obna?a? tudi na servisih ?ist razumem zakaj ti ne gredo na roke. Najprej se nau?i normalnega komuniciranja in bo? presene?en kaj vse se da dogovorit z normalno komunikacijo. In ne nisem zaposlen na Mazdi in tudi z njimi nimam ni? se pa znam z njimi pogovarjat na kulturnem nivoju.
Druga?e je pa tako, da ravno tako kot ti trdi?, da Mazde rjavijo, ravno tako jaz trdim, da ob vestnem vzdr?evanju ne rjavijo. Resno me zanima, jo vedno opere?, ko je umazana od soli? A od soli umazan in moker avto ostane zunaj ali ga parkira? v toplo slabo prezra?evano gara?o?
Razumem, da vedno ni ?asa samo to je tako kot z zobni. ?e jih zanemarja?, ne ?isti? redno ti slej kot prej propadejo in z avti je isto.
Aja pa ?e to, beri drobni tisk oz splo?ne pogoje, vedno in povsod in ?e 2x nisi imel avto na uradnem servisu si se s tem zavestno odpovedal garanciji in nikar se potem ne ?udit, da ti reklamacije ne priznajo. Razmisli malo zakaj je tako in zakaj nekateri redno vozimo avto na poobla??en servis - verjetno ne zato, ker nam je cool pla?evat dra?jo storitev ampak zato, ker s tem obdr?imo tako garancijo na mehaniko kot garancijo na pleh.
No tam pri vas imate itak ogromno starih avtov pa brez pikice rje ker ne vidijo snega in soli. Ok izjema so uni v Piranu, tam ob vsaki poplavi avti vidijo kar dosti soli.
@Boss vse lepo in prav ampak tudi druge znamke kupijo ljudje, ki jih (po tvojem) ne perejo pogosto ampak vseeno ne zarjavijo tako hitro. Glede na to, da Mazda zastonj popravlja tak?ne zadeve je torej nekako logi?no, da se te napake zavedajo. Sam ve? kako znajo zakomplicirati za vsako malenkost, ?e imajo vsaj 5% ?ans, da lahko prevalijo krivdo na lastnika.
S prvim odstavkom si vse povedal - sol je najve?ji sovra?nik pleha zato na primorskem avti bistveno manj rjavijo kot tam, kjer solijo ceste. Zato pa? moramo v takih primerih avtomobile redno prat. Pri meni ob kriti?nih vremenskih situacijah pomeni tudi 2x do 3x na teden.
Kar se ti?e Mazde ima? na?eloma point ampak (vedno sledi ta ampak ), kako naj Mazda doka?e, da je to napaka lastnika oziroma kako naj ga okrivi za nastalo situacija. Verjemi, ?e bi lahko ugotovili nepravilno vzdr?evanje in to tudi dokazali, da bi to storili. Samo pravno ni? ne morejo, ker bodo na sodi??u potegnili takratko in zarjaveli avtomobili na cesti tudi niso glih reklama za firmo.
Se pa strinjam, da dandanes se je te?ko sprijaznit z dejstvom, da avto rjavi - je pa to dostikrat problem tudi v ekololo?kih zahtevah in recimo Mazda se ?e nekaj ?asa (od sredine 90-ih) ubada z barvami na vodni osnovi in ?isto mo?no je da ob su?enju barva ni ustrezno "posu?ena". Letos mislim, da bodo dali v proces barvanja nov sistem ?e bolj u?inkovitega odstrajevanja vode iz laka in s tem bolj?o kvaliteto laka. Bomo videli ?ez par let ali je kaj zaleglo.
Kar se pa ti?e ostalih znamk je pa zgodba dokaj podobna, ker rjavijo Fordi, Opli, Honde, celo Volvoti, Fiati, in celo premium znamke kot je Mercedes. Spet govorim o posameznih avtomobilih ne o splo?nem dogajanju kar velja tudi za Mazdo.
Tudi sam ga pozimi vozim najmanj na 2 tedna v avtopralnico, ?e pa dosti posipajo pa ?e pogosteje. Tako da sva tu na istem.
Verjem, ?e bi bil jezen bi te nekam poslal, tako sem pa ?isto lepo napisal.
Lej ga no, pa sej nisem rekel, da si jezen name... sam rekel sem, da si skoz na neki jezen, zdej na nove Mazde k rjavijo, pa na politike pa na une, k pluvajo ?ez ?umija Relex man, take a break.
Druga?a je pa mogo?e ravno to vzrok, da lepo skrbi? za svoj avto pa zato ne rjavi. Sicer je pa Xedos spadal v bolj presti?ni segment mazdine palete in je bil temu primerno drag in kvalitetno izdelan.
Zato,avte iz gara?e ven.Narejeni so za bit na prostem in da se na zraku posu?ijo.
To?no tako
Topla in po mo?nosti ogrevana gara?a je smrt za avto. Jaz nisem nikoli imel gara?e in mi ni rjavel niti Pugi niti Wartbi, ne Kia in ne Mazdi.
Sicer ima fotr svojo Mazdo skoz v gara?i samo s to razliko, da ko so ceste soljene avto ne gre na cesto.
Tud js sem bi ltisti norc ki je za avtopralnice dnar zapravljal in avto gara?e nikoli videl ni...pa da so samo robovi rjavi me ?e nebi motlo...da so bili rjavi vsi nosilci okol motorja..hauba na notranji strani pri motorju pa ni bil avto udarjen...
Spet "ne tuli? z volkovi", ker pa? nisi v njihovi ko?i. ?e bi bil sam v njihovem polo?aju, bi bil verjetno najbolj glasen.
Ponovno iz tebe bruha neka jeza - le kaj te vedno tako iritira :ne vem:
Po tvoje torej se pravi se moram strinjat, da kupec in uporabnik ni nikoli kriv pa ne glede kaj po?ne z avtom oziroma ?e raje kaj je z avtom po?el tisti, ki ga je imel pred njim.
Ne vem ampak kako lahko nekdo pri?akuje, da bo z avtom vse OK, a ne skrbi vsaj zato, da je opran in o?i??eno podvozje, sploh pozimi.
?e se ne motim so/ste imeli opravka z rjo ve?inoma tisti, ki sta kupili rabljen avto tako, da ne morete vedeti kaj so z njim po?eli prej. ?e je pa kdo kupil nov avto in skrbel za njega tako kot sem napisal pa se je rja vseeno pojavila pa vzamem vse nazaj in priznam, da delamo vsi napako ker kupujemo Mazdo namesto Honde.
Ja jebat ga, jaz sem pa? neumen, ker pozimi non stop zapravljam denar za avtopralnice
No da ?e js napi?em mojo izku?njo z rjo na tri leta stari mazdi 6, ko sem pri Selmarju vpra?al kak je to mogo?e sem dobil odgovor da sej nisem Volvota kupo...HALO za ceno kak?no je imela nova mazda bi ga res lahko pa ?e precej drugih problemov bi se re?o....Skratka zdaj je prodana in Mazde ?e pogledam ne ve? kaj ?ele da bi jo kupil
zakaj pa jih nisi vpra?al kolk jim pa Volvoti nazaj hodijo zaradi napak... slu?ajno vem da bisveno ve? kot Mazde. Zarad mal rje ?e ne ostane? na cesti
Druga? pa samo tole... avte je treba vzdr?evat in redno ?istit. Sploh pozimi, ?e je soljeno jih je treba redno prat, ?e vsak teden pa vsak teden, pa od soli in brozge umazanega avtra nikar v toplo gara?o parkirat, ipd. Meni namre? prej?nja 4 leta stara ?estka ni imela niti trohice rje, ravno tako je nima fotrova, ki je zdele ?e v ?estem letu ?ivljenja.
Za vse tiste z Igo8, imam vse zadnje zemljevide vklju?no s Slovenijo (odcep celov?ke v tunel ?entvid, mariborska obvoznica, rondo toma?evo itd. Konec meseca se pri?akuje ?e dolenjka.
Vrisane so vse hi?e, deluje 3D povsod.
Tudi Hrva?ka je popolna (Slovenija je 27MB)
Mape so naslednje
A to ma? za IGO 8.0 al za 8.3? Sem pa priporo?am za tele mape
Ko sem avto kupil so mi rekli, da ?e se le da naj se izogibam Petrola, najbolj pa priporo?ajo Agip. Tako da ?e se da tankam na Agipu ali OMV. Zdej po zadnjem ?telanju pa sem tanku ve?ino OMV paje enako, tako da te?ko re?em da je kak?na razlika pri cukanju med enim in drugim gorivom.
Kdo te je pa to nafopal... OMV je imel celo pred kake dobre pol leta veliko te?av s premalo "mastno" nafto in razne bolj ob?utljive visokotla?ne pumpe so tudi zaribale zaradi tega.
Agip je meni redno cukal (zdaj ga ne tankam ve?) napram recimo MOLu in Petrolu, kjer cukanja ni.
Moj predlog, ?e se ?e boji? Petrola pa pojdi 1x na MOL in probaj, kaj se bo dogajalo. Tko bo? najla?je eleminiral mo?nost goriva oziroma jo potrdil. Zavedati se je pa? treba, da v dobrobit ?im manj?e porebe postavljajo delovanje motorja skoraj ?isto na rob optimalnosti. samo malo je treba pa gre zadeva ?ez ta rob pa ima? cukanje ipd.
To se daogaja pri veliko avtomobilih. Pri meni revimo pri prej?nji 6-ki dokaj pogosto (recimo vsaki? deseti?), pri tejle 1x na par mesecev. Ravno tak pri Golfu VI pa neko? na Clarusu pa na Wartbiju, pa na Peugeotu.
Postopek je natan?no tak kot ga opisuje? - dati mora? v ler, spustit sklopko pa ?e 1x probat.
Ne vem sicer kako pogosto se to tebi dogaja samo tolk, da ve?, da tvoj ni osamljen primer in da tukaj neke re?itve po moje ni razen, ?e se ti to dnevno dogaja, kar pa je preve?.
Poskusi ugotoviti v akterih primerih se ti to zgodi - recimo avto stoji na klancu, ga ne ustavi? ?isto ko da? v rikverc, da? v rikverc brez da bi do konca pritisnil sklopko pol pa ko se zatakne pa ne gre ve? tud, ?e sklopko stisne? do konca... itd itd.
hmmm sej mre?a je pod kotom tako da se mo?nost prodora komponent zman?a
odvisno od velikosti sile vetra na gibajo?e se telo (to?o) na katero ?e deluje sila gravitacije zmanj?ana za silo upora zraka. Od tega je nato odvisen kot padanja to?e in nato sole?ni kot udarca v oviro (avtomobilski pleh). ?e je kot dovolj majhen oziroma manj?i od 45 stopinj se zna zgoditi, da po?kodb kljub temu ne bo neglede a to?o nese pod kotom mimo ovire.
?e pa se kot pove?uje proti 90 stopinj potem pa lahko samo upa? na najbolj?e.
Samo levo desno... ampak mora? pazit, ?e guma nima to?no dolo?ene smeri vrtenja. ?e ne sme? obra?at smer vrtenja pa menjaj samo naprej nazaj. Tud to bo pomagalo pri odpravljanju stopni?avosti.
Gume definitivno ... jaz sem lih v?eri kolesa premetal in obrnil smer vrtenja, ker mi je tudi ?e ru?ilo. Zdaj je pa ti?ina in u?itek, kot bi se peljal na novih gumah.
Zdravo, naj mi nekdo pove kaj se zgodi, ?e enostavno izklopim webasto, ker mi para ?ivce. Skoz greje, beli dim, ve?ja poraba......
Ali je kaj narobe, ?e se izklopi in kaj je pozimi oz. kaj je, ?e ga odmontiram (ali se to da prodati).
Hvala
?e se ti pri?iga pri temperaturah nad 10°C je o?itno nekaj narobe s senzorjem za temperaturo na webastu. Poleti se ne sme pri?gati, druga? pa tudi pozimi samo za kake pol ure razen, ?e je zelo hladno lahko rahlo dogreva ?e kar nekaj ?asa.
To je pa ?ist odvisno kako vozi?. ?e se zaletava? od semaforja do semaforja in vozi? na premajhni razdalji ali pa po hribu navzdol zavira? samo z zavorami bodo trajale zelo malo.
Meni osebno sigurno preko 80kkm. Zadnje plo??ice sem sam kupil in menjal daljnega leta 1994 na Peugeotu. Vse ostale so bile menjane v garanciji pa ne zarad obrabe ampak zaradi garancijskih menjav zvitih diskov. Na Clarusu recimo so po 80kkm imele ?e skoraj polovico mesa.
?e je kamen?ek ga pa? samo nekaj ?asa ignorira? in ga samo po?asi zbrusi in ven odnese. Lahko pa da? kolo dol pa pregleda? kompletno ?eljust, diske in plo??ice, ?e je kje zataknjen.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Verjetno zmerja? mene in ?e se tako obna?a? tudi na servisih ?ist razumem zakaj ti ne gredo na roke. Najprej se nau?i normalnega komuniciranja in bo? presene?en kaj vse se da dogovorit z normalno komunikacijo. In ne nisem zaposlen na Mazdi in tudi z njimi nimam ni? se pa znam z njimi pogovarjat na kulturnem nivoju.
Druga?e je pa tako, da ravno tako kot ti trdi?, da Mazde rjavijo, ravno tako jaz trdim, da ob vestnem vzdr?evanju ne rjavijo. Resno me zanima, jo vedno opere?, ko je umazana od soli? A od soli umazan in moker avto ostane zunaj ali ga parkira? v toplo slabo prezra?evano gara?o?
Razumem, da vedno ni ?asa samo to je tako kot z zobni. ?e jih zanemarja?, ne ?isti? redno ti slej kot prej propadejo in z avti je isto.
Aja pa ?e to, beri drobni tisk oz splo?ne pogoje, vedno in povsod in ?e 2x nisi imel avto na uradnem servisu si se s tem zavestno odpovedal garanciji in nikar se potem ne ?udit, da ti reklamacije ne priznajo. Razmisli malo zakaj je tako in zakaj nekateri redno vozimo avto na poobla??en servis - verjetno ne zato, ker nam je cool pla?evat dra?jo storitev ampak zato, ker s tem obdr?imo tako garancijo na mehaniko kot garancijo na pleh.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani