Nazadnje sem spra?eval o zvokih, ki se pojavijo pri pri ogretem motorju pri okoli 2200-2500 obratov od 2. prestave naprej. YavarYe X6V6 je rekel, da krivec verjetno vakumska ?rpalka. Sedaj so se mi je poleg tega zvoka pojavile ?e rahle vibracije, ki jih ?utim predvsem na pedalih in podnu pri nogah. Pri pospe?evanju se mi zdi, da se ?e malenkost pove?ajo. Avto pospe?uje normalno, malenkost kuri olje (na 15000km pride med max in min) in pri pospe?evanju normalno pokadi. Ko je bilo prej?nje dni ornk mraz, teh vibracij ni bilo, zdaj so pa spet. Ali je to povezano z vakumsko ?rpalko ali kaj drugega? Upam, da ne kak?na turbina
Nekje na podvozju ima? luft, mogo?e je potrebno preverit polosovine, lahko so samo slabo centrirana kolesa-narobe zategnjena,...
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ne me narobe razumet, saj jaz vem da ima motor vseeno porabo, ?eprav se spusti? po hribu v prostem teku. Ne razumem pa zakaj v prostem teku ka?e neko porabo pa?, ?e pa se spustim v prestavi dol pa ka?e porabo 0.
Ja glede tega, da stara M6 nima prikaza v l/h sem pa bil kar malo presene?en. Slu?bena ?koda Octavia, letnik 2000 je to ?e imela, tale moja mazdica pa je 3 leta mlaj?a pa nima. No pa saj, itak ne verjamem tisti porabi, ki jo izra?una BC.
Zato ker ?e ima? v prestavi in motor zavira, zavira pa tako da si ne da goriva, zraka in potem je poraba 0, ?e pa da? iz prestave pa ima porabo, ker nekaj mora poganjat motor da na ugasne.
Astra letnik 90 ima porabo v l/h, tolk o napredku, tud nova M6 nima v l/h.
PS.Moja pa ima.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ma kako lahko kar jermen presko?i??? Pa to mi ni jasno no!
Tele mazde so me po?asi za?ele razo?arat....to ni to kar sem jas pri?akoval od Mazde!
Men je zaenkrat crknil samo tale IMV ventil na pumpi.... upam da ne pomeni to za?etek te?av, ker drga? bom samo prodal in bom kupil ?e vedno JAPONCA, ampak nikdar ve? Mazde.... ker tolko napak ki se trenutno pojavlja na Mazdi je malo preve?. Bolj se nagibam k Toyoti.
Zdej si imel sicer sre?o da ti ni cele ma?ine neslo....lahko pa bi ti jo kaj pa pol?? Pa to je avto ki mora biti vreden svojga denarja!
Ne posplo?uj, nabav bencinarja jebesh navor.
Jermen papresko?i ker pa? ni na pravilni strani napet, ko orne? klju?, ?isto simpl.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Majster zakaj lahko poka?e povpre?no porabo 999 l/100km ?
Majster motor rabi gorivo za svoje lastno delovanje, tudi ?e ne vle?e in ker na?e vrle mazde ne znajo preklopit, na displeju, na litre na uro (l/h) ko se ustavimo raje poka?e 0 l/100km, ?e pa se avto ?e vedno premika lahko poka?e prav ne?love?ke ?tevilke, zato ker se kolesa vrtijo, motor tudi.
Probaj pri 100 km/h, avto dat iz prestave in se peljat kak?na je takrat poraba in pusti avto do ustavitve in bo? videl kako poraba nara??a pri ni?anju hitrosti.
Bo dovolj razumljivo, ?e ne je mo?na live predstavitev.
PS.Meni ka?e v l/100km in l/h
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Znancu je crknila M6 l.2005 dpf. Avto je v?gal, se normalno peljal 500m in ustavil. Akumulator je sigurno dober (poskus v?iga na kable - AMZS). Sploh ne zavrti starterja. Ali je mo?no da je ma?ina ribnila?
?e ma?ina ribne se verjetno avto ustavi na mestu??? Kak?na ideja kaj bi lahko bilo narobe?
Koliko kilometrov ima, katero olje ima v motorju, pa ti povem kaj je narobe.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Evo, M6 je ?e v?eraj zve?er priplu?ila na doma?e parkiri??e ozdravljena prehlada... Zahvala in pohvala gre mojstrom na A-Cosmosu v BTC z g. Majesom na ?elu, ki so se maksimalno potrudili, da je avto manjkal pravzaprav samo 2 dni in da za praznike ne bomo pe?.
Sicer pa un Tad?ioki Kacumoto iz Hiro?ime, ki je risal ta motor, je spil en sake preve?. V vsej svoji zgodovini ?e nisem videl ?panerja za jermen, ki ima to "dobro" lastnost, da re?i tudi od?pana (zakaj se potem ne imenuje od?paner?).
Sam tolk tak ?ponar imajo vse mazde V6, navadne pa tudi pa nikol ni ?e nobeni pesko?il jermen ker je bila narobe parkirana, je pa res da ro?na precej bolje prime pri starih kot novih mazdah, ?e imajo diske zadaj, izjema je CX7, ker ima extra bobnaste zavore zadaj.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ne morem se zadr?at, mater ste smotani, pa neki me?ate vitrex pa vodo in pol jamrate da vam zmrzuje, ja jebenti a majo na petrolu "koncentrat" do -37 stopinj ?
Seveda sedaj se bo najdla ena pametna bu?a in bo vpra?ala ?e un koncentrat do -60 tud ni treba z vodo me?at ?
Js sem v davnih ?asih na jugotu mel 1X te?avo z zmrzovanjem od takrat samo petrolov koncentrat in ni? vode in mi ni zmrznilo tudi v?eraj zve?er pri -20 stopinjah, res cela znanost.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
ekola... da dopi?em ?e par opazanj, avto se sicer segreje do 1/3, potem pa, ?e dam ventilacijo na 2, se po?asi hladi, ?e posebej, ?e se po?asi pelje? dlje ?asa....
ko zmanj?am hitrost ventilacije, se dvigne tudi temperatura po ?tevcu
Lej tle ni znanosti, pa? motor ve? energije bencina pretvori v delo kot pa v toploto, zato pa pa? temperatura pade. Je pa zajebano tam pri vas ker je dejansko sama ravnina nobenih vzponov, da se motor matra potem se prej in hitreje segreje. Si ga probal segreti na delovno, potem pa vo?nja po klancu navzdol, ti pade temperatura?
Lahko pa tvoji predlaga?, tako tud sam dostikrat naredim(beri ?e mem cajt), zalaufam avto in po?akam cca 2-3 minute, in potem odpeljem se in se segreje 2X hitreje, kot ?e takoj odpeljem.
Recimo danes sem ?el s suzukom v slu?bo, in ker imam od doma skozi cesto po klancu dol, ni blo nekega segrevanja, potem pa takoj malenkost ravnine in pospe?evanja nato klanec in je kazalec "izstrelilo" na sredino polja.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Auto zalaufej in tipaj spodnjo cev ki gre iz hladilnika, ?e za?ne postajat topla, seveda malenkost hlednej?a kot zgornja, pol je termostat. Seveda pa vmes imej izklopljen ventilator za gretja v kabini, bo? prej opazil razliko temperature.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Zdej so mi ugotovil da je baje crknil ta ventil na visokotla?ni ?., in da ga ni nikjer drgje za dubit kokr v Ptuju nekje , ki se ukvarjajo specialno samo z takimi stvarmi.
Zdej pa baje situacija taka da bi mogu avto dol pelat da mi ta ventil not dajo, pa mi ni jasno zakaj se tega ventila ne da sem dobit pa da ga teli serviserji not dajo???
Ti si reku da si ?u sam dol po njega pa da si ga sam not montiru. Tuki pa pravjo da to nikakor ni mo?no in da moram avto dol pelat pa da tam to nardijo. Avto sicer ni problem dol zapelat ?e bi ga blo mo?no na druga?en na?in kokr da kli?em asistenco....
A se res tega ventila ne da dol dobit al kako bemti?
Mater smo res v kameni dobi, na po?to nej ga dajo pa ga zamena? in je mim, ok mejbi ?e pobri?e? napake in to je to.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
znanan hiba mazde 6 CD prve generacije je, da ?e ga pusti? v prestavi na kak?nem hribu, da se lahko zgodi, da presko??i jermen pri ?tartanju (kako in zakaj ne vem)... in ?al nima nobene zveze s prevo?enimi kilometri, obstajajo govorice, da se je to zgodilo tudi na avtu z manj kot 5k km...
to so potrdili tudi nekateri mehaniki, prebral sem pa to na tujih forumih
Res je.
Gled ciganov pa tako, zgleda da spadate med ljudi ki vse posplo?ujejo, pravtako bi bli krivi japponci ?e bi vam motor zaribal, ke je pokuril olje in ga niste pogledali ?e 15 kkm, pa ?eprav vam v navodilih lepo pi?e. Ne zagovarjam nikogar, samo ?e bi se vi "normalno "pogovarjali z ljudmi na servisu bi vam 100% zrihtali motor da bi deloval tako kot mora, in ker steverjetno bolj vzkipljivi, tako kot jaz, pa? v?asih potem ne gre.
Ne kapiram pa zakaj navor in ne bencin ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
ja je bil led kriv ker v?eraj je pri nas ful sne?ilo pol je sneg zmrznil na notranji strani feltne! sem pred 30min z izvija?em pa kladivom spravil dol led z feltne! in ni? ve? ne trese Hvala vsem za nasvete
sva ?e 2.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Imel sem tak problem na trojki. Pr men se je na?igala lu?ka samo ob slabem vremenu. Napaka je bila v senzorju trka na ?elni strani. Je pa serijska napaka na mazdi 3 sm ne vem do katerga letnika (ni zalit).
?lovk ima mazdo 6.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani