Ne bo dr?alo, identi?n problem je kot pri USB. Najprej ti bo iz iJajca prebiralo vse komade, ?e jih ma? not 1500 (nepomembno ali je to iPod ali iPhone al karkol da? na usb kabl), ra?unaj na vsaki? 1 minuto ti?ine (ko v?itava) in vsaki? (!) ti bo igral prvi komad.
Tudi na tujih forumih s e?e usajajo, tip je vsaki?, ko je pri?gal M6 III ?akal 10 minut, da mu je v?italo iz iPoda 160 vse komade, in vsaki? je moral najprej izbrat playlisto znova, ?e ne mu je igralo prvi komad. To ti govorim, da je problem.
Priznam da nisem probal nove 6ke, a v mislih sem imel AUX iphone kabel kot ga imam sedaj (ne gre preko USBja ampak direktno na AUX)
To prednalaganje komadov pa naj bi bilo zato ker bi druga?e procesor sedel ob uporabi navigacije - torej da je predvajanje ?isto in brez problemov....
jajca skratka
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Nisi razumel poante, applefagi me ne zanimajo. V USB vmesnik bom vtaknil moj USB klju?ek s 16 GB muzke in ho?em izbrat folder, ki sem si ga pripravil na ra?unalniku in ho?em, da ko pridem iz trgovine, radio ?pila naprej komad, tam ko ga je nehal.
Tega nova M6 ne zna in ne po?ne, medtem ko CX-5 na isti napravi to zna. In vsi ostali avtomobili drugih znamk.
Potem jaz tebe ne razumem zakaj meni pravi? da tega ne morem v novi 6ki??? ?ist si za?el, USB klju? in apple nimata veze....apple support je vgrajena, ni? ne bere kot USB klju?, zadeva lavfa v nulo.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Zato, ker je softver zblojen, nisi bral? Vsaki? ti bo iz iPhona prebral vse komade, ne bo ti predvajal folderjev, pa? pa playliste, ?e jih ima?. In kar je najbolj?e, vsaki? ko bo? pri?gal avto, bo vse skupaj delal iz nule, ?e ma? recimo ipoda 160, ti bo fajle prebiralo 10 minut (!) vsaki? (!) in vedno igrali prvi komad, ki ga prebere.
Govorim o M6 III, CX-5 z identi?nim radiem tega problema nima.
aha ti verjetno govori? o original kablu priklopljenem v USB port oz Bluetooth, jaz pa o aftermarket AUX kablu (isti primer imam ?e na 2012 6ki, USB no go, aftermarket kabel GO)
Ampak pazi, stvar dela - o?itno spet z drugim SWom....
Ja, pravkar sem pri?el do ?e enega radikalnega odkritja
Tole je primerjava identi?nega Type B radia, zgoraj CX-5 lani poleti in spodaj M6 III pred 14 dnevi....
O?itno gre za identi?ni radio in sistem, a medtem ko je CX-5 povsem normalen, si zapomni komad in ka?e folderje (to se vidi tud na fotki), pa ima M6 III o?itno neko drugo verzijo softvera, kjer je bil nekdo UBERPAMETN in dodal funkcionalnosti, ki jih v praksi ne rabimo, tisto osnovno pa butnil ven. (?isto spodnja slika iz M6 ka?e, da lahko predvajamo po zadevah, ki nimajo veze s folderji, pa? pa z ID3 tagom, ki mora bit vpisan v sam MP3 fajl)
Me prav zanima, kako lahko to in?enirji pri Mazdi opravi?ijo in ali bo tisti, ki za to odgovarja, letel.
Zna biti tudi glede na raven opreme z gos ali brez? Sta avta enaka na opremi?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
No zanimivo je, da mi je pred ponovnim uparjanjem GSM - Mazda (preko Bluetootha) glasovna navigacija na GSM-u delovala , ker pa se mi je vmes povezava (Bluetooth) enkrat sesula pa mi ta govorni del - glasovna navigacije po ponovni nastavitvi povezave ne deluje ve?.
Sodec po podpisu imas ze novejso varianto
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Verjetno ne bo ?lo. Mazda ta letnik (pred faceliftom) ni podpirala music over BT. Telefon se spari in delajo klici, muske pa ne more? predvajat preko BT-ja. Verjetno iz istega razloga ne gre vodenje preko navigacije.
Tudi to sem pregledal in ob uparitvi imam vse nastavljeno kot mora biti, glasovno vodenje imam vklopljeno tudi v Garmin XT aplikacija Adria Route 4.10 pa je le zemljevid, glasbe pa s telefona ne predvajam v avtu niti ne vem kako se to izvede.
Samo na aux das in play na telefonu. A das na aux oz bt meni - tam kjer je Bt na avtoradiu?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Imam GSM Nokio N82 starej?i model (vgrajen GPS, Garmin XT in AR zadnjo verzijo) katero imam preko Bluetooth povezave uparjeno z M6 (11/2008) in dela brez te?av. Pri uporabi aplikacije Garmin XT pa mi ne deluje glasovno vodenje. Ugotovil sem, da ko je GSM uparjen preko Bluetootha glasovno vodenje ne dela ko pa ni povezave glasovno vodenje dela. Glasovno vodenje mi deluje preko GSM-a. Kako re?iti problem.
Ko je 'uparjen ' si pregledal vse nastavitve zvoka v telefonu IN Garminu, program ima svoje nastavitve zvoka? Muzika drugace dela s telefona na avtu?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Kon?no sem se lotil pogledati zakaj mi ?e kar lep ?as sveti opozorilna lu?ka za zadnji desni pas. Svetila je zeleno ?e se je kdo privezal ali ?e je bil pas odvezan. Na servisu so mi rekli da bi morali zamenjati nekak?en del in mi povedali da bi me to priblji?no stalo 80-90 eur kar se mi je zdelo preve?. Zato sem se zadevo sam lotil popraviti.
Opazil sem da se je pretrgal kabelj. Prilo?il bom slike ?e se mogo?e ?e komu kaj takega naredi da ve kako se popravi.
Upam da vam bo v pomo?
Lepo opisano, zal so sparal in od 2008 naprej teh luck ni vec...pri otrocih ki se sami vezejo to full pogresam...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Samo ugibam, ampak, ?e je res SW iz 2008 potem zna biti velikost klju?kov pomembna, glede na to, da so takrat bili obi?ajni klju?ki nekje med 2 in 4GB. :ne vem:
Nej en sam proba, da vidmo, ?e je res kej na tem - se pa strinjam, da je tole en ogromen kiks nevreden japonske tehnologije.
Ce dam 512mb al pa 8gb dela enako. Zanimivo je tudi to:
Vsi novejsi avti (vkljucno moj japonski swift) z USB podpirajo:
- direktno igranje komadov in playlist z ipod/iphone s PRIKAZOM skladb!!
- direktno igranje mp3jev iz SD kartic v telefonih (usb disk nacin) spet s prikazovanjem skladb in playlist
- za oboje zgornje s podporo komand na volanu in polnjenje telefona
- igranje komadov ter preskakovanje folderjev ( z izpisom komada in imena folderja) z usb kljucka
- vedno si zapomne kje je koncal in tam nadaljuje.
- random dela ali random by folder ali random all
To sem videl sele na swiftu in vsakem renta car avtu
Mazda pa poraz....
- ne delajo folderji
- ne dela prikaz konadov samo un glup AUX je vedno izpisan
- telefonov ne fila
- prekinjen koma bo vesno sel od zacetka
- random NE DELA ce premikas komade sam!!! Se izkljuci
Ima pa se en totalen fail, vkolikor imas vtaknjen usb kljuc in poleg se AUX ali v mojem primeru USB kljuc in iphone kabel ne bo preklapljal sam, podpisa samo en externi medij na enkrat!!!
Da se omenim da s posebnim iphone kablom dela vse a se vedno ni izpisa komadov spet AUX....
Res korak s casom, v Swiftu je na videz popolnoma enak sw (identicen meni za BT, eq....) pa dela vse kar zelis. Lahko je problem tudi v procesorju radij
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Keep dreaming sw je isti od 2008. Usb je neuporaben ker tudi prekinja na momente. Tle je dodatek za iShit nepogresljiv. Prav tako mazdin bluetooth interface prevec ojaca gain glasbe in popaci zvok ko pojacas
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Js moram moje brembote malo povrtat, je rja skoraj zama?ila luknje v disku, zdej se mi skozi ve?krat dogaja da ni bremz ko so mokri diski, prvih nekaj metrov pol pa se vkoplje. Tega prej ni blo, ker so luknje ?e ble cca 5 mm zdej so manj kot 1 mm.
v grabn
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pozdravljeni, danes sem iskal po avtomobilu oznako barve za Mazdo 3, l. 2005, pa je nikjer ne najdem. Na netu sem zasledil, da naj bi bila oznaka 16W (metalik ?rna).
Je kdo ?e kaj naro?al s to oznako, namen imam dati name?ati nekaj barve za popraviti udarce od kamen?kov, pa je v trgovini rekel, da rabi kodo barve.
v stranskem speglu
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Res je, veliko teh sporocilc na ekranu - depolution system failed, brake sensor failed, trenutno blinkanje celotne armature in vcasih tudi mrtva armaturka, passenger airbag lucka...etc je zgolj problem slabe signalizacije.
207 je znan tudi po velikem problemu klecanja akomulatorjev, ki so enako rezultirale v odpovedu elektronike, zato sem te spraseval za economy mode - resitev je bila nov in mocnejsi akomulator.
Been there kot sem omenil z vsem zgornjim
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Kaj si siguren, da je enak motor kot pri miniju. Kaj ni imel mini kompresor namesto turbine?
?e je pripravljen pripeljat avto do Kopra mu ga lahko pogledamo, samo ga bo pustil kak?en dan, ker to ne gre tako hitro....do zdaj smo re?ili ?e vse avte. tako da mi je ta avto izziv
?e mene vpra?a? po vsem na?tetem - turbina, elektrika, elektronika, ogenj...wtf mu ni ve? pomo?i. Ne bom naglas napisal, ampak imel P307 in 406SW....nikoli ve?, ?e nas kot francosko firmo ki je morala imeti te avte je prepri?alo, da se ne izide.????.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
avto je kupil eno leto starega, od starej?ega gospoda pri 27000km. Avto je bil kot nov. Turbino je menjal ker so bile napokane lopatice in ostalo tudi, sem videl na lastne o?i. Ima isti motor kot mini ja, zato je bila potrebna menjava jermena in napenjalcev, ker mu je zamikalo fazo. Sva priklopla na ra?unalnik, ima ve? napak, v glavi imam tole http://www.obd-codes.com/p0352. Sva zbrisala napake, avto dela enako, po treh cilindrih. Se nisem kaj dosti poglabljal ker nisem mehanik, imam pa? tester ELM, in sem za zanimivost priklopil. Smo pa iz Primorske, okolica Nove Gorice.
Kot nov z napokano turbino pri 27k?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Po potrditvi in spremembi danega gesla je portal va?, lahko:
Glede DSR:
Digitalna servisna knji?ica
Z uvedbo Mazdine digitalne servisne knji?ice (DSR) je Mazdin svet vstopil v novo tehnolo?ko areno.
Nakup in vzdr?evanje novega vozila sodita med najve?je nalo?be zasebnika ali podjetnika. Za??ita te nalo?be, ki zagotavlja najvi?jo mo?no vrednost ob prodaji, zahteva izjemno kakovostno vzdr?evanje, ki je potrjeno z varnim in trajnim zapisom vsakega predpisanega obiska servisne delavnice. Doslej je bila ta zgodovina zabele?ena v papirnatih knji?icah, ki jih je hranil uporabnik. Te knji?ice so se pogosto po?kodovale, nekateri uporabniki so jih izgubili, v?asih so bile izpolnjene z la?nimi vnosi. Z uvedbo digitalne servisne knji?ice (DSR) je vse to stvar preteklosti.
Program DSR nudi lastnikom trajno in vedno aktualno zgodovino servisnih vzdr?evanj vozila, ki je ni mogo?e izgubiti. Poleg tega so v celotnem obdobju uporabe vozila zbrani dragoceni podatki o lastniku in o vozilu, ki poobla??enim serviserjem in neodvisnim delavnicam omogo?ajo vpogled v servisno zgodovino vozila. Novi lastnik vozila ima z DSR vedno dober vzrok, da se vrne v prodajno-servisni center. Zgodovina servisov je obenem za??ita pred potvarjanjem vnosov, saj lahko vedno doka?e popoln pregled servisnega vzdr?evanja.
Naslednji opis prikazuje na?in uporabe digitalne servisne knji?ice: Stranka pripelje vozilo na servis k poobla??enemu serviserju / v neodvisno delavnico. Poobla??eni serviser / mehanik v neodvisni delavnici s pomo?jo priro?ne funkcije za iskanje ?tevilke VIN (identifikacijska ?tevilka vozila ali registracijska ?tevilka) v sistemu DSR poi??e zapis za ustrezno vozilo. Pregled zgodovine servisnega vzdr?evanja poka?e, kateri servis je na vrsti. Poobla??eni serviser / mehanik v neodvisni delavnici opravi ustrezni servis, elektronsko posodobi zgodovino servisnega vzdr?evanja in natisne izpis s posodobljeno zgodovino servisnega vzdr?evanja. Stranka ob prevzemu vozila prejme tudi najnovej?i izpis zgodovine servisnega vzdr?evanja za svoj arhiv. Stranko se zaprosi, da pregleda svoje osebne podatke in jih v primeru spremembe posodobi.
Vsi novi Mazdini modeli so od leta 2006 vpisani v centralni sistem z dostopom prek interneta. Kot neodvisna delavnica lahko dostopate do sistema DSR in posodobite zgodovino posameznega vozila z vnosom vsakega opravljenega predpisanega servisnega vzdr?evanja, postavke raz?irjenega servisnega vzdr?evanja in pregleda karoserije.
Za vsako vozilo je potrebno slediti naslednje bistvene dogodke, povezane z vzdr?evanjem:
Servisno vzdr?evanje v skladu z na?rtom vzdr?evanja
Postavke raz?irjenega servisa
Letni pregledi karoserije
Mo?nost dostopa do podatkov DSR strankam in serviserjem zagotavlja naslednje prednosti:
Zapisi o servisiranju v celotnem obdobju uporabe vozila se ne morejo izgubiti
Zapise o servisiranju lahko natisne vsak serviser
Preprosta potrditev zgodovine servisnega vzdr?evanja za uveljavljanje garancije
Uporaba zapisov za potrditev aktualnega potrebnega servisa in za ugotavljanje morebitnih ‘manjkajo?ih’ servisov, neopravljenih postavk raz?irjenega servisa in pregledov karoserije
Dodatna motivacija za lastnike novih in rabljenih vozil, da ostanejo zvesti izku?enim serviserjem in tako pove?ajo vrednost svojega vozila
Pomaga pri prodaji rabljenih Mazdinih vozil, vklju?no z ovrednotenjem ‘staro za novo’
Prepre?uje la?ne vnose
?e ?elite tudi vi imeti prost dostop do sistema DSR, se obrnite na zastopstvo Mazde v va?i dr?avi. Kliknite tukaj.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To prednalaganje komadov pa naj bi bilo zato ker bi druga?e procesor sedel ob uporabi navigacije - torej da je predvajanje ?isto in brez problemov....
jajca skratka
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani