Pri ta novih skyactiv je nekje normalna regeneracija na vsakih 250km, (kak km gor ali dol) in nikakor 400.In to nima veze, ali vozi? skozi po avtocesti ali pa po mestu. ?e jo pogosto prekinja? ti nara??a nivo olja ne vem pa, ?e bi bil to vzrok za zapackanost dpf filtra.
Mislim, da so to kar lepo re?ili pri FL verziji.Jaz sem imel redni servis in po letu dni je bilo olje ?e vedno normalno na max. in niti mm ?ez.
Sej jaz bi tudi dal v ceno moje ure stro?ke mojega ?olanja, pa mojega bivanja, pa stro?ke obleke...tukaj lahko nabija? kar ho?e?. Saj vem, da mehanik je samo zaposlen tam, nekdo je pa lastnik, ki slu?i na raji.
Ampak 80% folka konkupuje avto ne gleda drugega kot kaj bo imel (pa kako bo avto zgledal a ne Alex ) potem pa pride sele streznitev.
Me zanima koliko bo 1. Servis za Suada, nafto ze vraca, po moje bom se 2L olja zraven dubu kr tko.
Sej ni samo pri avtih tako. Na splo?no vsi servisi nategujejo folk.Pokli?em servis za tv in takoj za?ne mojster jamrati, da se popravilo ne izpla?a, da bo 200,300?. Pa nesem k kolegu, ki se s tem bolj kot hobi ukvarja in mi zamenja en upor za 0.50? in mu pla?am pir in je zadevo re?il.Ve? ali manj je ponavadi tako.
Res je... zato ne rabijo ?e razni pacienti, da to izkori??ajo. Ker mora? na uradni servis, dokler je garancija, bi lahko rekli, da je cena servisa 500? in folk bi pla?al. Bi tekli, uf, na mercedesu je 700,?e "poceni" sem ?el skozi. Nateg!
Naj mi nekdo razlo?i, kaj oz. kako so oni na servisu pri?li na 220 ? (brez olja seveda, ki je pri njih dale? najdra?ja postavka).Njihova zlatarska ura je 65?!za la?je ra?unanje.
Alex meni je ?e to sme?no da imajo na istem kraju servis za Mazdo, Hyundai, Citroen, Opel, Fiat in pred kratkim Ford. Imajo isto delavnico , ista orodja, iste mehanike in za vse razli?ne cenike
Da bi zvedli to ?vaboti in japonci jim pustijo za popravljat samo ?e hladilnike
To?no tako... in ko pride do kakega resnega problema, nima kdo to popravit.Res,lepa dru?ba...fiat,opel...
v teoriji so vsi ljudje po?teni v praksi pa nobeden
Sosed je prodajal ?rno 6-ko,avtomatik ful hudo za videt. To je ta, ki sem jo najprej hotel kupit. Pa ga vpra?am, ?e ima vse "in regola" - vse servise in pravi, ja so bili narejeni v Italiji pri enem privat servisu. Opa...imel pa je olu??ene tiste sive feltne kot tri?etrt 6-k.Je rekel, da bo ?e uredil na servisu. Aha, re?i to pa pridi do mene, sem si mislil.
?e dan-danes ni tega re?il ne prodal avta, ker mu niso priznali garancije. Toliko o tem.
Ravnokar s servisa na moji CX-5 (drugi servis, pri cca. 39.000 km) ... Tudi pri meni so menjali zavorno tekocino... Cena kompletnega servisa je bila 212? ... Nic nisem s seboj prinesel ...
?e je tvoje olje ti kao ne upo?tevajo 15% popusta na delo.
Cene so pa? take, kot so, ?al zelo podobne, kot pri premium znamkah. Ampak ?e gre pri avtu kaj narobe, ti po preteku garancije ob izpolnjenem predpogoju servisiranje na poobla??encu pripada kulanca, vsaj do nekje 100k ali celo 150k kilometrov oz. okvirno do starosti 5 let.
Da bi zaradi 100 EUR ve? stro?ka na leto (8 EUR na mesec) pri relativno novem avtu vrednem ca. 20k EUR ?paral v smislu, da bi ga vozil na xy servis, je meni nerazumljivo. Ampak seveda, vsakemu svoje.
Res ?alost, kako ljudje kot slepe kure sledijo trendom oz. kaj jim drugi uturijo. Podobno je trenutno v glasbi, kjer 95% ljudi nima svojega glasbenega okusa ampak poslu?ajo to, kar jim drugi servirajo.
Na ?alost kmalu ne bo ve? lepih avtov ampak same suv grdobe.
Meni tudi pove na servisu koliko bo pri?el servis?..plus popust na delo in material..zadnji je bil 185?..njihov material..vse se da zmenite .Mazda servis ko
Alex pokli?i g.damjana .?.in se zmeni..lp
Je na dopustu...Se bom zmenil takrat, ko pride nazaj.
Sem poklical za redni servis in se zmeniva za datum. Ko pa omenim, da bom prinesel svoje poceni olje pa takoj v luft...da potem ne velja garancija, da lahko zariba ma?ina, da on ne bo odgovarjal... "Po?akaj, ?lovek. Kupil sem original dextelio extra super duper dpf filter +". On pa "Ja, samo vseeno, ni originalno.To moramo zapisati v zapisnik".
"Seveda je original, samo za ceno 7? za liter napram va?im 20+? za liter.
" Ja,potemtakem vam moram zara?unati 15% ve? za delo".
??? - ker kaj? , a ga je te?je napolniti, ne razumem tega stavka.
Iz tega se to?no vidi, da jim je to z oljem glavni zaslu?ek pri rednem servisu.
Bom kar tukaj vpra?al. Katero olje gre v mojo mazdo dizel skyactiv motor? Na kaj moram gledati. Namre? imam redni servis in bi rad prinesel svoje olje.A bo tole v redu?
V zivljenju mi ni na nobenemu avtu treslo speglov. To moa da je trdno, saj to ni yugo sistem na en vijak
Sej v bistvu ne trese dobesedno, bolj so kot neke rahle vibracije. Ugotovil sem, da nekaj pride v resonanco in malo zavibrira ?pegel. Na na?ih avtocestah nisem tega zaznal. In to se dogaja nekje pri 130/uro,pozneje ne ve?. Nad 180 pa itak ne rabi? ve? ogledal.
Danes sem malo kontroliral to ogledalo in ugotovil sem, da vsaj pri meni, to trese, ko je cesta neravna oz. grbinasta. In v Avstriji so take ceste kar v ve?ini. Bom moral kontrolirati ?e na na?ih gladkih cestah.Sicer pa mene to ne moti. Mislim, da je to tudi posledica trdega podvozja 6-k.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pri ta novih skyactiv je nekje normalna regeneracija na vsakih 250km, (kak km gor ali dol) in nikakor 400.In to nima veze, ali vozi? skozi po avtocesti ali pa po mestu. ?e jo pogosto prekinja? ti nara??a nivo olja ne vem pa, ?e bi bil to vzrok za zapackanost dpf filtra.
Mislim, da so to kar lepo re?ili pri FL verziji.Jaz sem imel redni servis in po letu dni je bilo olje ?e vedno normalno na max. in niti mm ?ez.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani