Sam tak odgovor ti bom dal: Avto te stane ve? kot 12k? menjava olja pa cca 100?, ?e gre? na poobla??enca ali bistveno ceneje h kak?nemu popoldancu.
Mislim, da tukaj ni dileme, a se to spla?a to narest pa kljub temu, da ni tako nujno potrebno. Se pa? malo la?je spi, sploh pri novem avtu.
Potrebno ali nepotrebno je stvar debate in ?isto enostavno jo re?i? tako, da zamenja? olje pa je re?eno.
Se pravi edini argument proti je cena te menjave in ni? drugega.
Argumenti za pa: sigurn si, da slu?ajno ni notri kak?en kos umazanije, opilek ipd, ?e bo pri?lo do kake okvare na motorju bo? lahko takoj rekel, da si naredil vse za preventivo in ne bo? razmi?ljal ali bi bilo kaj druga?e, ?e bi olje menjal na 1000km.
Jaz osebno menjam vedno pri novem avtu saj ga mislim imeti vsaj 5 in ve? let razen, ?e se vame ne zabije kak kreten. In za tako obdobje se spla?a narest maksimum ?e ?isto pri novem avtomobilu pa ne glede, da to ni nujno potrebno.
A na tehni?nem merijo koli?ino sajastih delcev? ?e merijo karkoli drugega ne bo nikoli ugotovil ali ima? DPF al si ga ven odrezal. CO2 je enak, ostali plini tudi.
Zdej pa moj fribec: vsaka ?oba ima dovod za vodo in zraven dovod za ?trom, ni mi jasen dovod za ?trom. Zakaj? Sm mislim da to ena pumpica porine vodo in to je to... zakaj vsaka ?oba svoj ?trom :S
Sej je zihre silly vpra?anje... ampak vseeno men ni jasn..
Verjetno ma? ogrevane ?obe, da ti pozimi ne zmrznejo.
To je dale? najpametnej?i nakup, sploh ?e je motor 90 ali 110 Km, ker deluje tud brez te?av na "alternativna" goriva za razliko od na?ih draguljarskih mazdur ki verjetn crkne ?e ?e parkira? preblizu napa?ne pipe
Tukaj pa ne bo ?ist dr?alo... vem za eno novo ?estko z dieslom 2.2, ki ?e kar nekaj ?asa lepo vozi na cvi?ek pa se ni? ne prito?uje, lastnik pa ?e manj.
Mo?nih je precej zadev od merilca pretoka zraka LMM, motor?ek za prosti tek, do raznoraznih cevk, elektrika (kabli na sve?kah, v?igalne tuljave, sve?ke ali npa?en razmak na diodi sve?ke) pa verjetno bi se ?e kaj na?lo.
Saj ve? kako to gre... lahko, da ne bo ni?, tudi ?e se takole ?e vedno vozi? nekaj ?asa lahko gre pa hudi? na kup srat pa se ti recimo okvarjen obro?ek do konca zlomi in ga potegne med cilinder in bat. Pa ma? lahko dodatne stro?ke, ki jih recimo druga?e ne bi bilo.
Na?eloma za drug primer bi moral resni?no imeti smolo ampak glede na to, da je ?e vedno opcija menjava motorja ...
Tole kar pi?e?, ka?e na verjetno te?avo z batnim obro?kom za kompresijo. Mo?e so sicer ?e te?ave, da ma? kje kako rajso na cilindru ali pa da je celo po?il. Tudi prepihan al pa po?en bat ni izklju?ena mo?nost. Brez, da bi vse dol pobral verjetno ne bo? uspel popravit zadeve. Sam ?e se tega loti? se pol spla?a ?e generalno narest al pa zamenjat cel motor.
Seveda pa je mo?no, da je problem z ventilom ampak kot pravim, brez razdiranja ne bo ?lo.
Zdravo ... mam eno vpra?anje in sicer ... danes me je prijateljica spra?evala ?e je pri mazdi 2 ( 1.3i motor ) mogo?e da je poraba 8 - 9 litrov na 100 km ... vozi pa jo njena mami pa ?e to bl malo je pa res da je avto 2009 letnik pruipeljan direktno iz salona ... prodajalec je reku da naj bi avto prvih par 1000 km imel malo ve?jo porabo potem pa naj bi se ta spustila na 4,5 - 5,5 litrov na 100 km.
a je mo?no da je kak?na napaka na motorju ali kaj podobnega ker sedaj naj bi mel avto za sabo ?e 15000 km in ima ?e zmeraj tako porabo
joj, pa ne vsega verjet prodajalcem. Tolk mal ti ?e diesel ne kuri razen na prospektu.
Realen podatek je kombinirana poraba iz prospekta plus liter do liter in pol. Se pravi, da bi morala biti poraba te Mazde cca 6,2 do 6,7 ampak le ob pogojih dalj?ih vo?enj. ?e ima ve?ino kratkih vo?enj dolgih manj kot 10km pri?tej ?e liter, ?e so pa to povrhu ?e mestne pa ?e enga zraven in voila je to poraba Mazde2 od te mame.
Tole ni kriv material al pa znamka, ker bi se ti omenjeno lahko zgodilo pri katerikoli znamki.
Prva mo?nost zakaj je ?la sklopka pri ?tevcu, ki ka?e 120.000km je ta, da kilometri niso realni in da jih je bistveno ve?.
Druga, bolj verjetna mo?nost pa je, da je avto tele kilometre naklepal po mestu al pa po cestah, kjer je treba veliko prestavljat. ?e pa prej?nji lastnik ni znal ?altat in je bila "drse?" sklopka njegov za??itni znak je to pa? normalna posledica.
Za zaklju?ek pa mogo?e ?e ta podatek v razmislek - ?tevilo prevo?enih km je slab indikator stanja samega avtomobila. Avto z 200.000 relacijskimi kilometri je bolje ohranjen kot tisti, ki jih je naredil 70.000 po mestu ali na cestah z veliko pospe?evanja in zaviranja.
Ja,v Slo so pa sami po?tenjaki.Je videt na vsakem koraku.
To ne, bo? pa vseeno la?je zgodovino preveru - ?e pa direktno kupuje? od prodajalca, ki jo je sam vozu nekaj let lahko z dobro postavljenimi vpra?anji marsikaj izve?, ki jih od preprodajalca italijanskih lizing najemov nikoli ne bo?.
Imel sem to?no tak motor v prej?njem Golfu in je kar lepo odziven v nizkih obratih (mislim, da je ?e 8 ventilc ?rpalka-?oba) ampak ima relativno malo navora za diesla, kar se mu posebej pozna, ?e je avto nalo?en in je treba it v kak klanec. Se ga pa da dober ?ipat.
Minus ?tevilka dva pri tem motorju je glasnost saj to je res pravi traktor in se kaj dosti ne sti?a tudi takrat, ko je motor ?e ogret na delovno temperaturo.
Glede avta pa le to, da sem podobno ?kodo imel na kraj?em testu pa me je malce razo?arala lega, ?e je avto nalo?en saj dolgi previsi preko koles pomenijo kar nekaj neza?elenega vzdol?nega nihanja.
Take stvari preveri pred nakupom, da so amortizerji v redu oz. ra?unaj na to, da bi bilo dobro jih malo str?at.
Kar se pa samega avta ti?e pa bo? moral it sam pogledat je pa nekaj res, da s ?kodo ne more? kej dosti falit, sam motor je pa itak VW-jev in je kar trpe?ne sorte.
Nekaj me zanima, ali si v prekr?ku, ?e ima? na vozilu montirano vle?no kljuko in je ne uporablja?? Ali jo mora? dati v takem primeru dol? Ve kdo, ?e policaji te?ijo zaradi tega?
brez skrbi... to ni ve? potrebno. Nekaj ?asa je res veljalo, da mora biti kljuka snemljiva zdaj pa ?e par let ni ve? ta predpis.
mo?no, ?eprav dvomim, da so tolk podiral, da bi bil vzrok na kakih spojih... Prej bi rekel, da so kake lu?i slabo zmontiral in te?e notri prav tam. Po?asi zlivaj vodo pa ?ekiri, kje bo not priteklo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A nam ?e? razlo?it kako se ti je to zgodilo... DPF ni kot katalizator za bencinarje, da se kr skup sesede :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani