Se strinjam. Ne poznam detajlov izvedbe mazanja turbine, meni je mehankar takrat rekel, da pa? turbina o?itno spu??a par kapljic olja v tiste cevi. In tisto v ceveh vsekakor je bilo motorno olje.
Tole bi Iwar verjetno najbolje razlo?il ampak kakor je meni znano naj bi bil oljni oddu?ek speljan preko sesalnega dela turbine. Ko se te oljne pare ohladijo se skondenzirajo in nekako nabirajo v intercoolerju tako, da je ta vedno masten in ?e na kaki objemki malo pu??a to pol tud zamasti na tem mestu.
Ko pa je turbina ?e malo bolj zmahana ve? tega olja pride v IC, ?e pa ?e kje po?i pa to olje pronica tudi v kapljah iz njega in takrat je na tleh lahko tudi lu?ica.
Hladilnik olja??? Intercooler je hladilnik vstopnega zraka in ne olja. Intercooler v Mazdi je tipa zrak-zrak in na?eloma ne sme notri bit nobenega olja razen ?e ga kje buta skozi turbino ampak to bi moralo biti komaj opazno ne pa da ima celo lu?o spodaj. :ne vem:
OK...to sem dal zamenjat z rahlo rabljenim(+servis avta-filtri,olje 440?) a kljub temu ?e vedno ?vi?ga. pri ni?ji hitrosti cca 60km/h.
V kateri prestavi ima? oziroma kolk obratov je na obratomeru pri tej hitrosti. Ker ?e ti ?vi?ga samo pri dolo?enih obratih bi prej rekel, da ti ?vi?ga kak alternator, pumpa, kaka jermenica oziroma kateri od le?ajev. Mo?no dvomim, da je to ?vi?ganje turbine. :ne vem:
Glede na to, da si dolgoproga? tudi z DPF-jem ne bi smel imeti te?av saj se bo regeneriral to?no tako kot je predvideno. Z izbolj?anim SW-jem so ve?ino otro?kih te?av DPF-ja odpravili so pa te?ave ostale pri vseh, ki imajo DPF za kratke vo?nje.
Aja, pa brez skrbi lahko debatiramo tudi o drugih znamkah saj je na forumu kar nekaj ?lanov, ki si (ni? ve?) ne lastijo Mazde.
Va?no je da je debata konstruktivna in da ne pride do takih izjav kot recimo "Wartburg je full najbolj?i in oh in sploh, Mazda je pa ?it"
A si probal sklopko pri kak?ni drugi ?estki pa primerjat s tvojo. ?e je o?itna razlika potem je verjetno nekaj narobe je pa res, da pri M6 pedal sklopke nikoli ni bil prav mehek, kar meni osebno zelo ustreza.
Njemu so manjkal 4je vijaki, logi?no da pol kolo odpade.
Ampak bi pa bla ideja... da naredijo nova pesta na recimo pet vijakov pa da smejo samo z dvema pnevmatskima pi?tolama ?raufat na konc pa morajo vzet ?e moment klju? in zategnit po pravilih, ?e ne so diskvalificirani.
A predlagam tole Berniju - po moje bi se kr zagrel sej zadnje ?ase je navdu?en na najbolj bebastimi idejami tko, da sem prepri?an, da bi znalo past na plodna tla.
Druga? pa take fore z nekimi pravili menjave koles na dirkah niso ni? novega. Recimo pri Nascarju je zanimivo, da ima? lahko samo sedem ljudi (ponavadi ?tirje na kolesih in trije na tankanju) okrog avta v pit stopu in samo dve pnevmatski pi?toli pa jim rata zadevo zamenjat in natankat v cca 15 sekundah.
OK, spet smo malo za?li lahko pa nadaljujemo v temi o F1.
Zakaj pa to ne, men s eni ?e noben sam od sebe od?raufal, sem pa ?e zlomil kak klju? na vijakih ki so bli priviti na suho.
Dr?i
?e je bil privit po pravilih se vijak sam od sebe ne bo nikoli odvil. ?e pa se je komu slu?ajno to zgodilo je pa vpra?anje bolj v smeri "da mu kdo ni pomagal" - ljudje so zmo?ni vsega in znajo, zaradi zamere, tud vijake nekomu odtegnit.
Men je bil pa ta stil notri pomaknjenih krakov v?asih sila v?e? zdej mi je pa vseeno sam da lepo zgledajo. Bi blo pa tole za videt v ?ivo, ker imam ob?utek, da tale slika malce vara.
?e je problem samo v umazaniji potem se ga da s?istiti. ?e ga pa kej drugega okvarjeno (recimo zvita loputa, al pa celo odlomljena ipd) potem pa ti ?i??enje ne bo pomagalo. Aja, da ne pozabim, lahko ga seklja tudi elektri?ni del, ki odpira in zapira loputo v EGR-ju.
EGR je na izpu?nem sistemu, da vra?a neizgorele pline nazaj v motor. Lok bi mu rekli "kao" ekolo?ki ventil ima pa ?e nekaj funkcij in sicer vzdr?evanje dovolj ustrezno visoke temperature v motorju in pa naj bi zmanj?al porabo.
Da te pa zajebava najbolj vidi?, ko avto pocukava med 1000-2000 obratih in se ti zadaj nenormalno mo?no kadi. ?e je ta krivec lahko zadevo tudi blindira? s plo??ico. Nekateri to naredijo za stalno jaz osebno bi pa to blindiral samo za test, da vidi? a je to to.
IMV ventil pa je ventil na visokotla?ni ?rpalki, ki uravnava pritisk goriva. ?e ne deluje ustrezno ima? lahko tudi cukanja in nenadzorovana uga?anja motorja v prostem teku oziroma pri zaviranju z motorjem brez pritisnjene stopalke za plin.
Najprej naj ti nadgradijo SW ter na novo "nau?ijo" ?obe potem pa dajaj v vsak tank en zama?ek tistega ?istila za ?obe. Preveri tudi s kak?nim gorivom drugega distributerja goriva. V Slo naj bi bil MOL najbolj?i saj imajo najbolj moderno refinerijo.
Da ti diski tolk opletajo, da med vo?njo ?uti? tresenje? Kaj pa gume pa centriranje le teh? A ma? ?e letne al si ?e na zimakih?
Kdaj pa se je to zgodilo - ponavadi disk zvije, ?e je recimo kako hudio bremzanje recimo na AC in ravno takrat zapelje? v lu?o tako, da na hitro ohladi disk, ki ostane zvit.
Pri moji prej?nji ?estki je trajalo cca 40.000km, da so se za?eli tresti nato pa do 140.000km nisem imel ve? te?av.
?aki mal... ta podatek pa ?ist ni? ne pove, da si za 10? tanku zdej ma? pa prazen tank.
Prvi? kot prvi? za tako majhna tankanja bo? te?ko prera?unal porabo. Natankaj polno (ko vr?e ro?ko ven), resetiraj ?tevec dnevnih kilometrov in se vozi recimo vsaj 200km, da se izni?i napaka. Nato spet na pumpo pa ponovno natankaj polno in preveri koliko litrov si porabil ter si prera?unaj porabo.
?e pa si po ob?utku ugotovil, da je poraba prevelika pa verjetno gre za to, da ti je v teh 9 litrih potekala regneracija DPF filtra, ki trenutno porabo dvigne za 2-3 litre. ?e si imel kratke vo?nje pa da si vozil z nizkimi obrati (pod 2.000) se ?as regeneracije podalj?a in temu primerno ima? na koncu vi?jo porabo kot sicer. Na?eloma je to normalno ?eprav je zelo priporo?ljivo, da naredi? tudi kako dalj?o razdaljo oziroma takrat ko se dela regeneracija odvozi? ?e toliko ve?, da se le ta zaklju?i.
Da bo? pa ziher a je to al ni pa se resni?no dr?i predloga, da naredi kako dalj?o turo in preveri kak?no je stanje glede porabe.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tole bi Iwar verjetno najbolje razlo?il ampak kakor je meni znano naj bi bil oljni oddu?ek speljan preko sesalnega dela turbine. Ko se te oljne pare ohladijo se skondenzirajo in nekako nabirajo v intercoolerju tako, da je ta vedno masten in ?e na kaki objemki malo pu??a to pol tud zamasti na tem mestu.
Ko pa je turbina ?e malo bolj zmahana ve? tega olja pride v IC, ?e pa ?e kje po?i pa to olje pronica tudi v kapljah iz njega in takrat je na tleh lahko tudi lu?ica.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani