Vzvod na zadnji celjusti k upravlja z rocno zarusta in potem rocna nagaja ali pa celjust zasteka, ker jo skos neki spona. Ko zategnes rocno in k jo odtegnes tist vzvod oz. federcek zasteka in ne spusti popolnoma diska in posledicno lahko neenakomerno obrabis ali skuris ploscice, diske... Poleg tega potrebujes tudi novo celjust.
To?no to je proble. ?ele ?etrti?, ko mi je za?tekala sem rekel mojstru (bila je na razli?nih servisih), da pogledajo tudi ro?no(zajlo...)
In res je bila kriva zajla od ro?ne, ki je zarjavela in ni lepo potovala. To je bil tudi glavni vzrok, da sem nabavil novo 6-ko.
Nima veze koliko je avto star in kje je bil servisiran, ce je sploh kje bil. Ce je vpoklic ti ga morajo izvesti popolnoma brezplacno. Mi je pa zanimivo, da si dobil vpoklic za zavorne celjusti glede na to, da je bila to najvecja hiba prve generacije in tega vpoklica ni bilo...
Jaz za prvo 6-ko nisem dobil niti enega samega vpoklica, ?eprav sem kar nekajkrat uveljavljal garancijo.
Mislim, da je res odvisno od servisa do servisa . V Kp avtoplus je polom glede tega. 5
To je, tako kot si napisal, problem vseh zadnjih kamer... da se na njih nabere svinjarija in jih je treba obcasno obrisat... Menda delno pomaga, ce jih namazes s kaksnim premazom, ki odbija vodo... recimo Rain-X ... ali kaj podobnega ... Drugace je pa to pri VW recimo fajn reseno, ko se kamera skrije v logotipu in se odpre le takrat, ko jo potrebujes ...
... ko zataji sistem odpiranja pokrov?ka gre? rikverc po starem...
Jaz start- stop ugasnem takoj, ko pri?gem avto. V?ig z dvema gumboma pa?. Prej?nejmu lastniku je start-stop deloval 9 ur v 17k kilometrih. Na uro bencinar porabi recimo 8 deci x 9 ur = pribli?no 10 EUR prihranka. Hudo. Nov akumulator pa stane XXX EUR. Va?no, da se ?para, pa ni va?no, koliko stane...
Jaz pa ga uporabljam predvsem zato, da ugotovim, kdaj mo dela regeneracijo.Do sedaj sem vedno vedel in nisem uga?al avta.Sicer pa pri nas na obali nimamo semaforjev in se avto pa? ne uga?a pred njimi.
No danes izmerjena napetost akumulatorja, 10.5 V .. torej bistveno manj kot bi moralo biti, pred kako uro sem dal gor polnilec, morda bo ok, verjetno bo potrebna menjava akumulatorja.
Lp jani
.
Zanima me, koliko sploh zdr?ijo te baterije, ?e ima? vklopljen i-stop ves ?as? Ko je hladno vreme imam ?e sedaj ob?utek, da ni glih posko?en v?ig.
En moj sodelavec je isto trdil za C4 in nisem verjel, dokler se z njim nisem peljal na morje. In je res! Avto pije brez problema pod 5L!
Ampak o tem, da se nismo vozli ampak romali (beri: avtocesta <120 km/h, regionalke --> traktorji so blendali)...no tole ni omenil. Sem ?e mislil izstopit iz avta in vzporedno hodit z avtom, da si noge pretegnem....
Pa sej to so tej pacienti, ki delajo kolone in se hvalijo z majhno porabo. Ne vem, kaj imajo od tega mu?enja na cesti.
koliko je realna poraba(ra?unano "na roke" in koliko vam je prikazal BC.
Pa za?nimo,150 hp,ro?ni menjalnik,zadnji tank 100% avtocesta,tempomat na 130/uro, poraba- 5,8l/100.(47 l--- 810 km), BC - 5,8,kar pomeni,da je BC izredno precizen.
A lahko vpra?am, koliko prevozi?, da se opravi regeneracija?
Jaz moram z mojo vozit enih 15 min nad 2000 obratov. Si nastavim na i-loop in ko je "ready" vem, da je konec. Se ?e ustavim in,?e se avto ugasne je to to.
Tole je adapter katerga jest uporabljam: Original Viecar ELM327 Bluetooth 4.0 V1.5 OBD2 Car Diagnostic Tool Viecar 4.0 ELM 327 For ios Android OBDII Scanner Free Shiphttps://s.click.aliexpress.com/e/cnkhqSrm
?e v?asih dela, ob?asno pa ne, je verjetno nekje slab kontakt? Stikalo na lu?i je svedea vedno v ON poziciji. Prepri?an sem bil, da je pregorela ?arnica (nitka je bila sicer cela), a tudi z novo ?arnico ni bilo ni? bolje. Nato je kar naenkrat teden dni normalno delala, sedaj pa ?e nekaj dni ne ve?. ?arnica je OK.
Preglej podno?je ?arnice. Malo po?mirglaj, ker je lahko na kontaktih zeleni volk.
Fajn si to zrihtu A je mogo?e kdo probal kaj narediti na 1. gen. 6 2007 z Bose ozvo?enjem? Pre amp za sub imam v delu,zdaj me zanima kaj bi se dalo ?e narediti. Verjetno bom menjal tudi tweeterje in ?e ene dodal v zadnja vrata. Kaj pa zvo?niki v vratih? V prednjih sem izmeril zvo?nik in je premer 156mm Neka xy mera-verjetno 160mm nebi spravil notri... ?e dam namesto 2 4 ohm-ske zvo?nike bo kaj narobe? Seveda bo vse ?lo preko Bose amp-a.
Ima? visokotonecin 16 cm za prva vrata, pa ?e 2 ohm je.
?e se bo? lotil zamenjave bo? moral malo improvizirat, ker je original bose visokotonec vgrajen v trikotnik-plastiko, kjer se regulira zunanja ogledala.Kretnico pusti? v vratih pod panelom in napelje? samo kable do gor.
Res je. Prav zanimivo, da so podobno narejeni kot za na?e mazde. Razlika je edino v mo?i oja?evalca in pri Porscheju je vgrajen tudi sub. Model 911 Turbo ima recimo 12 zvo?nikov 555 W skupne mo?i...in ?e vedno kartonaste zvo?nike.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kako, ne razumem. Kaj ni Dpf-ja?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani