Skoči na vsebino
Kontrolna lu?ka "Check engine + DSC"
Napisano

No pa ?e nekaj - noben ni omenil - preveri gume ce nimas kake prazne :blush:

 

Verjetno bi tole ?e opazil saj mora biti kar precej prazna, da je tolk razlike v vrtenju.

 

AMpak, ker ?e tolk ugibamo bom ?e jaz pristavil lon?ek pa eno neumnost: Kaj pa gume, a so ziher vse enake dimenzije...

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?kripanje armature
Napisano

tud puran nisem napisu ti mislis na stuffed turkey... :bravo:

 

Sej ve?, da ?ivimo v ?asu manipulacij z mediji in potvarjanju in jemanju stvari iz konteksta tako, da sem s tem, ko sem samo eno ?rko zamenjal v bistvu ?e zelo nedol?en... puren - puran, Irak-Iran : what's the difference :ne vem:

:harhar::hohoho:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

CD (DPF) motorji - pove?evanje olja
Napisano

Bravo, vse si napisal, po dveh letih se je pokazalo, da te je strokovnjak z dolgoletnimi izku?njami po domaa?e ''nate...''. Je pa sigurno imel tudi vsa dokazila in ustrezno dokumentacijo, da ti res prodaja kar govori.NI ane!

 

?voh bere? kar ti napi?em al pa nisi ?ist zastopil. Govorim o tem, da ?e produkt obstaja na tr?i??u ?e leta ali celo desetletje potem z njim ni ni? narobe oziroma ima neke lastnosti, ki jih uporabniki prepoznajo kot koristne. Recimo jaz sem jih na?el - pri mrzlem zagonu in pri prvih nekaj sekund delovanja oz. vo?nje, ko klasi?no mazanje ?e ni ustrezno.

 

Ker se najve?ji dele? obrabe zgodi ravno zaradi mrzlega zagona in slabega mazanja takrat se mi to zdi zelo pomemben faktor. Lep primer je tisti motor oz. avto, ki so ga non stop ?tiri leta laufali in naredili 1.600.000km (milijon milj) pa so na koncu ugotovili, da je obraba v mejah normale. Druga?e ni serijskega avta, kjer bi motor zdr?al, brez posegov oz. generalke v motor, tretjino tega. To pa zato, ker ni ga normalnega uporabnika, ki bi non-stop imel pri?gan avtomobil.

 

In tudi splo?no znano je, da motor, ki ima samo kratke vo?nje in veliko hladnih v?igov za sabo bo ?el precej hitreje v fran?e kot motor, ki ima za sabo dolge poti in malo hladnih v?igov.

 

Se pa strinjam s tabo v tem, da bi se dalo to preveriti samo z nekim obse?nim PRAKTI?NIM testom, ki bi dokazal ali ovrgel navedbe. 200.000 prevo?enih km z aditivom proti 200.000km brez z enakim avtomobilom in enakim motrorjem z enako koli?ino hladnih v?igov in enakim re?imom vo?nje. Ker je v praksi to prakti?no nemogo?e zagotoviti se bomo verjetno ?e vedno zana?ali zgolj na teorijo in osebna spoznanja pri uporabi tega. Jaz sem jih spoznal, ko sem videl kaka je razlika ob slabem akumulatorju, ?e je aditiv notri in hladni zagon motorja sploh ni bil problemati?en.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

CD (DPF) motorji - pove?evanje olja
Napisano

Jaz bi takole rekel... ?e tr?i??e prepozna neko zadevo kot nateg jo bo zelo hitro samodejno ukinilo tako, da bodo ljudje nehali kupovati. Na trgu ?e vedno leta in leta vstrajajo taki in druga?ni mazalni aditivi in nekaj mora biti na tem, da jih ljudje ?e vedno zlivajo v amotorje in druge stroje.

 

Mislim, da sem relativno dale? od ovce in da bi po?el samo to kar mi drugi re?ejo in ?e bi ob?util, da je mazalni aditiv eno sranje ga sigurno ne bi kupil ?e enkrat pa spet vlival notri.

 

 

Za kontra navedbo bi mogo?e omenil hit "poletja" z imenom Rust evader, ?e se kdo tega sploh ?e spomni. To je elektronska zadevica, ki jo namonira? v vsakega od zaklju?enih prostorov avtomobila (motorni prostor, kabina, prtlja?nik) in naj bi popolnoma prepre?evala rjavenje.

 

V za?etku devedesetih so tole reklamirali, da je oh in sploh in tudi sam sem nasedel ter dal to v svojega Wartbija in da bi bilo vse OK so mi to tudi zmontirali pri zastopniku z vsemi mogo?imi kabli in me?ikajo?imi lu?kami, spodaj pod avtom pa se je vlekel po tleh kabel podoben unim za razelektritev.

 

Rezultat: po dveh letih se je rja pojavljala na vseh koncih in krajih navkljub temu, da je napravica kao delovala normalno.

 

Mislim, da so do istega zaklju?ka pri?li tudi ostali nategnjeni kupci saj tako hitro kot se je Rust evader pojavil tako hitro je tudi izginil v pozabo.

 

In to je recimo nateg kot recimo tudi tisti ?ude?ni magnetki za zmanj?anje porabe pa ?e kaj bi se na?lo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?kripanje armature
Napisano

No tu pa moram re?i, da je CX-7 zelo kakovosten - izdelava, materiali.

 

Nove ?estke tudi in trojke enako. Pri stari je pa bilo res kar pogosto kak ?uden zvok. Hladni dnevi so bili sploh "pokajo?i" in pa 5. vrata pri sport karoserijski razli?ici so znala najedati ?ivce. Re?itev je bila pobrati plastiko dol pa nalimat peno na vseh stikih in voila - ti?ina :D

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

CD (DPF) motorji - pove?evanje olja
Napisano

@Boss:

 

Pove?anje mo?i nisem opazil kot tudi neke ga zmanj?anja porabe, ?eprav se mi je nekako zdelo, da za kak deci ali pa dva je bila poraba res ni?ja,

Se pravi, ko se motor segreje, olje za?ne mazati in opravljati svojo funkcijo in material se raz?iri, efekta ni ve? toliko.

 

Koliko km si z njim prevozil? Pa ?e: koliko jih je imel avto, ko si ga dal prvi? noter?

 

 

Pri prej?nji M6 mislim, da sem ga dal notri pri 80.000km in nato vozil do 140.000km.

 

Pri tejle je pa ?el pri 20.000 notri, pri naslednjem servisu pa ga bom dolil samo polovico fla?ke.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

CD (DPF) motorji - pove?evanje olja
Napisano

Sem pa mesec dni nazaj na Mazda servisu v Lj spra?eval njihovo mnenje o aditivih in mi je mo?akar lepo potrdil moje prepri?anje, ?e ima? ob?utek da olje v ma?ini zgublja svoje mazalne sposobnosti raje naredi interval menjave olja na polovici predpisanega in bo? sigurno najve? naredil za avto.

 

Ampak, kako pa bo? ugotovil izza volana, da olje zgublja mazalne sposobnosti? A se ti ne zdi, da je to ena bu?a, ki so jo tebi prodali :ne vem:

 

?e pa se slu?ajno res najde nekdo s prefinjenim ob?utkom tud OK, samo 99,99% voznikov avtov tud pribli?no ne bo ugotovilo (tudi jaz sem med njimi) kdaj je olje v motorju izgubilo mazalne sposobnosti :unsure:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Velik servis za Mazdo 6 - diesel
Napisano

Hja ne vem no ?e res. Meni so zaenkrat ?e vsako prito?bo spravili skozi kot garancijo, ?e seveda ni ?lo za o?itno po?kodovanje z moje strani, kar je valda logi?no. Zato sem z Mazdo zadovoljen je pa res, da je vseeno dobro vsaj malo vedeti o delovanju samega vozila, da te ne vozijo ?ejne ?ez potok, ko vidijo da pojma nima?. Ampak to zadnje velja itak za vse stvari in ne samo za avte.

 

Dobro je biti vsaj malo razgledan in v vsaki stvari se pozanimat, da ne izpade? ignoranten bumbar, ker na takih se pa? slu?i - ?al. :(

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

CD (DPF) motorji - pove?evanje olja
Napisano

Evo ?e moje razmi?ljanje, da ne bo zgledalo, da samo Sirius hvali svoje produkte.

 

Sam sem dal Zlatkota v mojo prej?njo M6 in moja opa?anja in najbolj se je videlo recimo pri hladnem zagonu motorja predvsem pozimi.

 

Predno sem da Zlatkota notri je zaganja? dokaj s te?avo obrnil motor in tudi na Mazda servisu, ko sem imel redni servis so rekli, da je skrajni ?as, da zamenjam akumulator. Par dni kasneje sem v avto nalil Zlatkota in od takrat naprej je avto v?igal kot mina navkljub slabemu akumulatorju tako, da ga nato ?e leto nisem menjal in so me na dveh naslednji servisih spet opozarjali, da je za zamenjat.

 

Se pravi, da najpomembnej?i trenutek ko je motor najmanj nama??en Zlatko opravi svojo funkcijo in za??iti motor pred obrabo dokler se ne za?ne motor normalno mazat z oljem.

 

Pove?anje mo?i nisem opazil kot tudi neke ga zmanj?anja porabe, ?eprav se mi je nekako zdelo, da za kak deci ali pa dva je bila poraba res ni?ja, ?eprav je zato lahko kriv tudi kak?en drug faktor (gume, pritisk v gumah, drug re?im vo?nje, nalo?en nov SW,...).

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorna teko?ina
Napisano

mokri diski pa ima? prvih par desetink sekunde da ne bremza in bolj prtisne? pol pa plo??ice zdrsajo vodo dol pa fejst prime. Zato ma? ob?utek, da je pedal trd, ker ne zavira takoj, ko bi ?elu.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorna teko?ina
Napisano

... in pol ti brli rde?a lu?ka za bremze na armaturki pa nima? pojma zakaj... dokler ne pogrunta?, da preve? olja v posodici zaliva kontakte plovca in zaradi prevodnosti olja rahlo gori lu?ka na armaturki... zgubu si pa par ur?asa zaradi tuhtanja kaj je narobe :harhar:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Diesel "ponorel"
Napisano

pa kaj mate tako ?eljo s kurjenjem sklopke... normalnemu uporabniku se bo to zgodilo kve?emu na kaki AC, kjer je avto itak v najvi?ji prestavi in je treba samo zavirat do ustavitve. Nikar se dotikat sklopke pa bo motor ugasnil brez da bi sploh nastali kak?ni stro?ki. ?e najbolj bodo na udaru zavore saj je treba zavirat do ustavitve.

 

Ampak kakorkoli ?e, jaz ?e nisem sli?al, da bi se to zgodilo pri Mazdi tako, da ve? ali manj naj se s tem problemom ukvarjajo lastniki renaultov.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Diesel "ponorel"
Napisano

najvi?ja prestava pa zaviranje bi moralo pomagati... motor tud pribli?no ni tolk mo?an, da bi skuril sklopko v najvi?ji prestavi... jo pa bo, ?e se jo po?asi spu??a, da drsi.

 

Druga? je pa to zadeva, ki zelo rada rata pri Lagunah diesel.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pranje avtomobila
Napisano

Hm,samo vro?a voda in potem mrzla voda=no good za lak. :whatever:

 

Nastanejo mikro razpoke in potem gre po?asi naprej.

 

Bo kr res... prevelke temperaturne razlike ne vplivajo dobro na lak pa ?e kak?na ?ipa zna pri takih manevrih po?it.

 

Po moje je ?e vedno najbolj?a izbira z visokotlala?nim ?istilcem sprati sol in veliko umazanijo, pol pa z ne?no krta?o in mrzlo vodo o?istit do konca, na koncu pa s krpo zbrisat do suhosti.

 

Druga opcija je pa ?e vedno avtomatska pralnica s programom za pranje podvozja.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.