Jaz jih pa drugje pogrejem, tako da jih med vo?njo moram hladit.
?e bo pa kriza mi pa ?e vedno ostaja gretje v avtu.
Mojstri za test, sem dobil predlog da na dlan?nik nalo?im program z analizatorjem zvoka in potem probamo z istim v obeh avtih, a bo ql, referenca bo itaq ista(isti dlan?nik pa to), zdej edino decibeli lahko ne bodo realni ampak za primerjavo pa bo ?e vedno 100% ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Tudi tole glede EGR je zanimivo. Eni trdijo, da se to ne menja, ampak ?isti, drugi da se ?istit ne spla?a...Na cliu vem, da sem ga enkrat pucal, pa je blo potem ok, ampak sem ga kmalu prodal...
Bo treba kakega iz ebay-a potegnit...
Js sem ?e spucal par teh ventilov in ?e nobenmu se ni pri?gala lu?ka, pa je ?e ve? kot 5 mesecev od zadnjega, od ostalih pa ve? kot 1 leto, pa vsi delajo BP.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
me prav zanima, ker zgleda, da ima 2.3 nizjo porabo od dizla
sicer pa moje povrecje po 211.000km je cca. 7.5l/100km
recimo pri povprecni 133km/h po navigaciji (kar je okoli 140 po stevcu), po prevozenih 414km je 7.8l/100km
Pri 250 je trenutna med 25 in 28 litri.
Lej finta je v na?inu vo?nje, tako kot je bilo pri testu CX-7, gas do daske potem samo tolk da vzdr?uje hitrost, pa nogo z gasa takoj ko se poka?ejo kake rde?e lampe lap pa semafor in to je vsa znanost. Ne pa do semaforja po gasu tam bremza pol pa spet do naslednjega gas, to ni ql.
Do avstrijske meje smo imeli povpre?no hitrost(od pumpe malo ven iz friderichshaffna) 178 km/h, ko pa smo pri?li skozi karavanke pa je bila ?e vedno 138 km/h.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
?lovk to je iz prakse, ni to kar iz glave pa na u?. ?e te pa moti najni?ja poraba pa imam vsaj 3 pri?e ki so skozi bile poleg, Res pa da sem tankal na Shell-u nek njihov super 5 100 racing, najdra?ji benz na pumpi.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
dizel nabija pri nizjih frekvencah, ki so usesu bolj ugodne
sicer pa za mazde 6, testi obstajajo, pobrskaj auto motor und sport in je kar razlika v prid dizelasu
aja se to: kot sem povedal, jaz sem bencinske mazde testiral in nisem napamet govoril, da je tam dretje motorja pri visokih obratih motece....
Ok bom probal najt nekoga ki bo posodil ne samo decibel meter ampak cel analizator zvoka po frekvencah, pa bomo pol vidl, kako bo, je pa ogoj da imamo 2 enaki mazdi, z enekim ?tevilom vrat, enako dimezijo gum, ...
Druga? ni to to, ker vsi vemo da ?e gume same vplivajo na "ropot" v avtu.
Od kje naprej so VISOKI obrati, 2000, 5000, 7000 rpm ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Mogo?e ena neumesna. Danes zjutraj ?tartam avto, in gorita lu?ki za motor in DSC (avto z vijugami). N? jasno. V?eraj ko sem parkiral je bilo vse ok. Takoj sem pomislil, da sem kaj pobrbljal, ko sem nastavljal toleranco na potovalnem ra?unalniku.
Do Ljubljane to ni izginilo, zato sem ga med slu?bo peljal na celov?ko. Zapisana napaka je bila ta, da olje kao ni ve? dobro..oz. naj ne bi bilo. Servis sem delal 2000 km nazaj, mazda dexelia + Metabond Gold.
A je mo?no, da Zlatko kaj serje??
?eprav, potem sem se spomnil, da ko sem zve?er pri?el domov, sem v bistvu prekinil regeneracijo. Mogo?e zna bit to razlog?
Egr te jebe, standard napaka.
Tisto o olju je pa khm... nateg.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Se pa strinjam z Labijem, da ni?ja poraba pri dieslih je zelo mo?an argument vendar ?e zdale? pa ni edini. Kakorkoli vzamemo turbo dela svoje in zaradi navora v nizkih obratih se lahko motor tudi pri vi?jih hitrostih vrti, za u?esa, ?e vedno znosnih obratih in ne proizvaja neza?elenega tru??a.
Ok bom probal zrihtat decibel meter, pa bom imeli spet en test, ste za stvar ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Mislim, da je problem ?ivljenska doba motorjev, ki kurijo najve? plin;
nekatere znamke namre? predelavo odsvetujejo....
Recimo
Druga?e je pa res da je plin pusta zadeva in ?e pri vgradnji plina v avto ?krtarimo in si poleg ne vzamemo ?e "flashlube", pl zna bit neko? kaka te?ava z ventili, ki bi lahko zaribali, samo to si je kriv dejansko vsak sam, pri monta?i vedno svetujejo vgradnjo le tega, ni pa to nevem kak stro?ek.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
no sam mal te bom dopolnil mazda ima to od takrat ko so naredili 1.8 2.0 in 2.5 litrski V6 motor, kar pa milim da je ve? kot desetletje nazaj, tako da ...
Samo tako za lasten firbec te vpra?am,?e ti je pa nepomembna debata zakaj se pol sploh vme?ava? ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ke? je v tem da sloven?ki ne razmi?ljajo z denarnico ampak z glavo.
?e bi recimo nekomu ponudili novega dizla in pa novega bencinarja tovarni?ko na plin za pribli?no enako ceno bi VSI raje vzeli dizla ker "malo" pokuri, noben ne bo gledal da je tisto ve? v litrih dejansko manj na ra?unu.
Noben ne bo razmi?ljal kolk so servisi in karkol ?e pa?e zraven, ekologija za to se jim jeb...
Jaz se rade volje na vsake 14 cca, zapelem do krana in nazaj(10km skupaj v obe smeri ) in nateram lpg in se vozim dalje, sicer grem v?asih tud vmes v kranj al pa lublano pa ga takram malo nakonektam na pumpo pa je. Sicer pa zgleda da bomo v loki do novega leta dobil vsaj eno, ?e ne dve LPG pumpi.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
sej lahko da? dva v avto al pa tri pa je litrov kolikor ho?e?. Sam vseeno pa bi rad avto z uporabnim prtlja?nikom, ne pa da je notri ?e ogromen kestl.
Tko verjetno kaj ve? kot s 60 litrskim, ki ga napolni? 80% (ve? ni priporo?ljivo) pomeni 48 litrov, pa? v ve?ini ne bomo operirali. Pri Juresovi porabi CX7 s trugo na strehi tam nekje pri 14 litrih je to borih 350km dometa. Se pravi si v treh urah spet na pumpi razen, ?e izkori??a? ?e bencinski rezervoar sam pol pa spet ni poceni.
Ne vem ampak je plin vseeno malo neroden na dalj?ih poteh, ker si kar odvisen od tega, da se pozanima? oz. lovi? pumpe kjer to majo. Je pa poceni, ni? ne re?em
Boss CX je za moje pojme nek extrem, js tankam cca 58 litrov, in naredim od 600 - 650, na pumpi sem bolj poredko, ozirom skoraj enko kot na benz.
?e pa pa? LPG ne more? tankat pa se na benz lahko pelje? jaz z kombinacijo naredim cca 1200+ kilometrov.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Alfa mi je po?rla 2 ?rtici olja v zadnjih 20kkm... to je cca pol litra po mojem... zdej ga pa morem dolit do vrha in hudi?a ne vem kako olje dal noter.... glede na to da so o?itno za DPF posebna olja... :ne vem:
Ajvar pomagej....
LP D
Pokli? pa vpra? ktero olje ti je dal noter in je stvar re?ena.
Sicer je pa ?udno da ti kuri olje ?????
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Sploh ni res sem nov lastnik Mazde MPV 2.0 d letnik 2005. Kupljena je bila iz Italije.
Glede vozila tako. To je moja prva Mazda in verjetno zadnja . Samo vozilo je odli?no, super se vozi, poraba pri meni je med 7.8 in 8.3 litrov na 100 km. Je pa problem, ki se ga Te?ko odpravi, to so porodne te?ave Mazde in njenega dizla (enormno ?retje olja), ki je po moje za ta avto malo pre?voh (te?a dela svoje).
Edino problemi so servisi( pojma nimajo, se opravi?ujem ?e bom koga u?alil), rezervni deli (precej dragi..)
Katero olje ima? noter ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Pozdravljeni je kdo imel kaj te?av z mazdo 6 ker sem pred nedavnim pregledom avtomobila ugotovil da imam po?eno ma?eto na voznikovi strani na vrhu montizerja in se mi sli?i ?kripanje ko se vozim po kakih luknah. Me zanima ?e je kdo ?e imel kako podobno te?avo?
?e je tisti za??itni meh po?en ne bi smelo ni? ?kripat, ?kripanje prihaja od drugje, no pa ok ?e je tisto po?eno ker voda in svinjarija la?je pride do amortizerja.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Sklopka je naredila svoje. Lahko pa da je za?ela ?tekati hidravlika sklopke (cilinder na sklopki ali pa pedalu), ?e je to potem ?imprej zrihtat, ker druga?e bo stro?ek menjave sklopke prevelik.
Verjetno potem tudi smrdi okrog avta ko se ustavi? ?
Pa vedno gre do enakih obratov, ko ga "pohodi?" ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
podvozje in ostala tehnika je bolj od 626 kot od M6, tako so tudi bencinski motorji katerega ima tudi na? ?lan naliM kateri ti lahko, da podatke iz prve roke( njegova je tudi na plin).
Dizelski so pa isti kot v M6 in sicer 136 KM brez PDF, in z vsemi tipi?nimi problemi kot jih CD motor v M6 koli?ina olja.
Sicer pa pazi ve?ina na avto netu jih je iz tujine kar pa ponavadi pomeni neznano ?tevilo km in s tem stanje avta. (Koliko sem jaz videl M6 iz italije ali od drugod so vse imele precej ve? kot dejansko na ?tevcu).
sam avto je pa prostoren in tipi?no Mazda vzdr?ljiv. Poraba testnega se je gibala med 8 in 10 litri dizla.
PDF = Adobe
DPF = Mazda
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ti ko gre? v bano, z vro?o vodo, doma le?at , pusti? cekr?ek zunaj ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani