Evo dobil pismo po po?ti za vpoklic zaradi vbrizgalnih ?ob. Kako so kaj de?ki dol v Kopru? A po?timajo stvari vredu? (30minut reprogramiranja bojda samo)
V vednost, avto sem sestavil pri?gal in se mi lu?ka za pritisk olja ne pri?iga ve?. Tako, da sem siguren da je glavni krivec bil zama?eno cedilo. Kok km bo pa Mazda ?e zdr?ala bo pa samo ?as povedal .
Pa bakrene podlo?ke na injektorjih obvezno zamenjaj!!
Fantje, vse kar je ve? kot 5 let je ?enkano.Ko prvi? malo zaka?lja ni tukaj kaj modrovat-v trgovino ali na servis in nov akomulator v avto. To je pa? potro?ni matrijal.
Ali je bolj?e, da gre? na pot in se domov pripelje? kot sovoznik v kamionetu vle?ne slu?be?
Ja.No,lahko vseeno pokli?e? na avtoplus in vpra?a?, ?e je tvoj avto vpisan v sistem. Moj je bil, so imeli vse podatke vne?ene in tudi garancijo upo?tevajo, ?e jo avto ima.
Na moji mazda 6 skyactiv 2,2 se delajo regeneracije to?no na 250km.?e so tej procenti, ki jih poka?e ra?unalnik za olje, je pri meni na 80%.. Nivo olja je normalen na max.
Evo info. iz prve roke, sem bil pravkar na servisu, kako stvari potekajo.
V glavnem gre stvar takole:?e je vpoklic nujen in resen,da so lahko resne po?kodbe (motor, zavore...) po?ljejo vpoklic vsem, ki se jih vpoklic ti?e in so v sistemu .Ta je rde? vpoklic. Ampak ne po?ljejo vpoklica vsem naenkrat, ampak kakor dobijo iz mati?ne tovarne ?t. ?asije.To je zato, da ni gne?e na servisih.
Za manj pomembne vpoklice (tipa se lahko zgodi, a je tega zelo malo in ni ?ivljensko pomembno) se zadevo re?uje ob naslednjem rednem servisu (seveda, kdor pripelje avto na uradni servis).Tretja skupina je taka, da so v njej vpoklici za stvari, ki sumijo, da se lahko pokvarijo a so te okvare zelo redke(tipo moje ogledalo, mehanizem za avtomatski preklop). So pa tudi stvari, ki se kar pogosto kvarijo a za njih ni vpoklica.
Tak primer je bil recimo 1 gen. m6, dizel, bakrene podlo?ke-posledi?no kar nekaj zaribanih motorjev. Za to niso nikoli imeli vpoklica.
Tast ne vozi toyote na toyotin servis. Pa so ga obvestili za airbage. Tako da to je mogo?e ena vrsta izogibanja stro?kom iz strani mazde...
Po mojem je to. Itak se ne bo vsem stvar, ki je sporna in je bil vpoklic, pokvarila. Tudi ?e se, lastnik ne ve, da je bil vpoklic in krije pa? stro?ke sam.
Hah, danes sem se oglasil pri kolegu na mazda servisu... in glej ga zlomka, ugotovil je, da je bil vpoklic za mojo mazdo za zamenjavo mehanizma za elektri?ni sklop stranskih ogledal.Naro?il je materijal in za v ?etrtek sem naro?en, da to zamenjajo. Pojavile so se pa te napake, da je motor?ek, ko je sklopil ogledalo ?e naprej delal in posledi?no je skurlo varovalko... ?e ni ?e prej pojedlo zobov na plasti?nem zobniku. Baje bodo meni vgradili sedaj kovinske.
A kdo mogo?e ve za kak?no mazdo ki je v kosih. Tega ne najdem niti na bolhi niti na letgo. So ve?inoma samo brez bose, kar pa preverjeno ne deluje. Je pa zagotovo defekten radio, ker sem odklopil oja?evalec in je isto, samo da ne piska ve?.
Vzvod na zadnji celjusti k upravlja z rocno zarusta in potem rocna nagaja ali pa celjust zasteka, ker jo skos neki spona. Ko zategnes rocno in k jo odtegnes tist vzvod oz. federcek zasteka in ne spusti popolnoma diska in posledicno lahko neenakomerno obrabis ali skuris ploscice, diske... Poleg tega potrebujes tudi novo celjust.
To?no to je proble. ?ele ?etrti?, ko mi je za?tekala sem rekel mojstru (bila je na razli?nih servisih), da pogledajo tudi ro?no(zajlo...)
In res je bila kriva zajla od ro?ne, ki je zarjavela in ni lepo potovala. To je bil tudi glavni vzrok, da sem nabavil novo 6-ko.
Nima veze koliko je avto star in kje je bil servisiran, ce je sploh kje bil. Ce je vpoklic ti ga morajo izvesti popolnoma brezplacno. Mi je pa zanimivo, da si dobil vpoklic za zavorne celjusti glede na to, da je bila to najvecja hiba prve generacije in tega vpoklica ni bilo...
Jaz za prvo 6-ko nisem dobil niti enega samega vpoklica, ?eprav sem kar nekajkrat uveljavljal garancijo.
Mislim, da je res odvisno od servisa do servisa . V Kp avtoplus je polom glede tega. 5
To je, tako kot si napisal, problem vseh zadnjih kamer... da se na njih nabere svinjarija in jih je treba obcasno obrisat... Menda delno pomaga, ce jih namazes s kaksnim premazom, ki odbija vodo... recimo Rain-X ... ali kaj podobnega ... Drugace je pa to pri VW recimo fajn reseno, ko se kamera skrije v logotipu in se odpre le takrat, ko jo potrebujes ...
... ko zataji sistem odpiranja pokrov?ka gre? rikverc po starem...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
So v redu.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani