ker je to britanska anglescina, re?ti mora? tau za 2 in ov za 0 rata vedno
Mi bo? demonstriral, ker mam o?itno tolk hud slovanski naglas, da mi tud prbli?no ne rata. Jest za nulo re?em zero pa je OK sam dvojke mi pa ?e ni ratal "pravilno" izgovorit
To smo ?e imeli debato pa so padali raznorazni predlogi samo meni nikakor ne uspe dvojke "pravilno" povedat, da bi jo program zaznal pravilno. Prodajalec Luka iz Game v BTC-ju se je pohvalil, da njemu pa rata vedno a ?al se mi je vedno tako mudilo, da bi mi zadevo demonstriral.
Predvsem pri dodatkih, ki jih oziroma jih ne me?ajo zraven.
Lp
zna bit ja... predvsem pa je precej odvisno tudi od samega stanja rezervoarjev, kjer shranjujejo goriva. Verjetno je najbolje, da ?e je mo?no se tanka to?no na tisti pumpi, kjer so izku?nje najbolj?e.
(je mozna povezava z ultimaxom ?? LAni nisem videl toliko primerov tukaj, pa je bil se bolj mraz)
Letos je po nekaj zaporednih zimah (mislim, da kar od zime2004/2005 je spet dalj?e obdobje full mraz cel dan in temperatura ne zleze nad ni?lo. Sem skoraj prepri?an, da ko bodo temperature bile spet na vrednostih nekaj stopinj nad ni?lo, da ve?ina ne bo imela ve? teh te?av. Mislim, pa da je za pove?ano ?tevil teh pa? krivo to, da o?itno ta ventil z leti postane problemati?en in da verjetno nima glih neke veze s kvaliteto goriva, ali pa? :ne vem:
Ker mu je tolkrat ugasnu, ga je pol moral tudi tolikokrat pr?gat in je ?ist mo?no, da je bolj spraznu akumolator kot ga je alternator uspel vmes napolnit. Za?ni z ventilom pol pa ?ele aku.
Narobe zastopi?... saj gre lepo samo nima? na voljo tistega brutalnega pospe?ka kot takrat, ko je motor normalno ogret. Se pa pozna ta manjko samo pri obratih ni?jih od 2.000 pri vi?jih je pa vse v redu. Z ogrevanjem pa se mo? in navor lepo vra?ata v ni?je obrate.
Verjetno ti tega ne opazi?, ker vozi? pri malo vi?jih obratih oz. nad 2.000. :ne vem:
To je neka za??ita, da ne bi preteral hladnega motorja. To se tud men dogaja, dokler motor kak?en km ali dva ni ?e ?isto segret. Sploh ni mo?i oziroma je ?ele v obratih nad 2.500 potem pa bolj kot se motor ogreva ni?ajo se obrati, ko za?ne vle?i. Hladneje, ko je bolj se to pozna.
Eko.. ta vikend bla Alfa na servisu pri "dr. Alfa" Zega v Komnu....
Glede na to da imam za sabo ?e kar lepo ?tevilo servisov na razli?nih avtih, me je ta servis malo presenetil, predvsem s ceno ki je zna?ala slabih 350 EUR s klubskim popustom, redna cena bi zatorej bila cca 400eur. So bile pa zamenjane ?e v?igalne sve?ke
Stari, ?e so ti "menjali" v?igalne sve?ke na dieselci potem se naslednji? na ?iroko ogni takemu servisu.
?e so ti pa menjali grelne sve?ke pa je dobro vpra?anje zakaj? A je mel avto probleme pri mrzlem ?tartu - ni v?gal, si moral ve?krat kresnit, je zalaufal obotavljajo?a al kaj? :ne vem: ker ?e ni blo ni? od tega me resno zanima zakaj so to menjali razen, da zato, da ti zakasirajo nepotreben poseg.
Sej ne da bi ti pamet solil ampak predno se gre? nekih drasti?nih destruktivnih ukrepov se obrni na kak poobla??eni Mazda servis, ker sigurno imajo najve? izku?enj kako odpreti taka vrata brez, da jih uni?i?.
Glede ekologije pa je ta re?itev nekak?na brca v temo.
Podatki o izpustih CO2 prej?nje generacije dizlov z DPF so prav gotovo druga?ni od prikazanih. Napaka je o?itno v tem, da ra?unalnik nima pojma kaj narediti, ko se regeneracija prekine. Najverjetneje bi bila re?itev v spremembi programa regeneracije, ta bi se morala po prekinitvi (ugasnjen motor) nadaljevati takoj ko se motor ponovno ogreje na delovno temperaturo. Tako pa se ne nadaljuje in po?asi pride filter v fazo, ko se ne more ve? sam regenerirati. Navodola strokovnjakov, kako postopati, ko se to zgodi pa so TU
Po moje se moti?, ker ?e prekine? regeneracijo se ta nadaljuje takrat, ko se spet pelje?. je pa vseeno mali problem, da z nadaljevanjem regeneracije ?aka, da se motor ogreje. Se pravi, da ?e ma? ve? takih zaporednih kratkih vo?enj od prve nedokon?ane ali pa komaj za?ete in prekinjene regeneracije lahko naredi? problem.
To kar pi?e na tem linku pa mislim, da ne velja popolnoma za sistem v Mazdi saj se regeneracija ?isto lepo za?ne ?etudi se vozi? v mestnem ciklu.
Traktorji z DPFjem lahko re?ete, da je preve? nafte ubrizgal v olje, ko je zmankalo nafte
Vi? k nima? pojma - mi s to nafto samo ?istimo motorno olje in nafta je prav primerna za tako po?etje. Menjave na 20.000 se izvajajo samo zato, ker mamo o?i??enega olja preve? in ga nato prodamo naprej bencinarjem notri pa nalijemo umazano olje in ga v naslednjih 20.000km spet s?istimo. No kdo je zdej tu ekolo?ki?
**to je zajebancija, da ne bo slu?ajno kdo resno mislu
Garancija je na ime in se pri prodaji prenese na drugo osebo, tako da v kolikor pride do prodaje v roku pet let zadevo tudi la?je/bolje proda?.
Verjetno si mislil, da je garancija na avto in ne na ime, kar je v kon?ni fazi logi?no. Saj gre garancija skupaj z avtom k novem lastniku, ker stari je itak pol brez tega avta in si s to garancijo res nima kej pomagat.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jao Jures... 3min lifa si me stal, k sem tole gledal pa ?akal, kdaj re?e 2
Povezava za deljenje
Deli na druge strani