Danes zjutraj pri?gem avto in se odpeljem cca 2km do bankomata. Avto pustim pri?gan, ko se vrnem v avto sem opazil da se mi je pri?gala lu?ka za motor.
Re?em si dobro jo bom pa? odpeljal kar na poobla??en servis. Zadnji je bil narejen 4000km nazaj. Ko ho?em speljati nisem mogel dodati ni? gasa avto je kar sam in delal na 1.5 obratih na minuto ko sem dodal gas se ni ni? spremenilo ker gasa sploh nisem mogel dodati sli?ali so se pa ?udni zvoki, vgasnem avto in ga na novo pri?gem in ista zgodba. V 2 je pa zopet deloval normalno.
Odbeljem ga na servis kjer so mi ga priklopili na instrumente. Rekli so mi da se je zabila neka loputa na motorju in da to pride ali od kondenza ali od kak?ne umazanije ali da se je zapacala. Kar na enkrat je zopet deloval normalno. Mo?akar mi je rekel da pride nova loputa cca 600-700eur.
Rekel sem da bom premislil. Zdaj me pa zanima kaj naj naredim in ali se bo to ponovilo. Je ?e imel kdo tak?no te?avo? 700eur?kov je pa tudi kar nekaj denarja...
Mazda 6, letnik 2005, 1.8 sport TE, limuzina
Spucas prespricas....
Ampak telo servisi se pa popolnoma nic ne trudijo! Samo colajo.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
meni letne 205 tudi ?re ob robovih, medtem ko pa zimskih 195 ne... ne vem, pa sem tudi delal optiko pri treh razli?nih mojstrih in je blo pri vseh ok...
PRI MENI ISTO TA NOVA, MAZDA SINDROM
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Glede olja Mobil ni C1, C1 olje vsebuje ?veplo, mazdini sistemi vbrizgavajo nafto v olje (ali obratno sem ?e pozabil) v pomo? pri izgorevanju delcev, zato je ?veplo pomembno. To ni FAP kjer je dodana dodatna teko?ina. NA pokrovu motorja in povsod v knjigi ima? veliko rumeno nalepko z opozorilom
Ampak da bi se zapackal po 2000km, in ?e je poraba normalna bi vztrajal na tem da VERJETNO ni DPF, saj bi morala regeneracija ciklati
Lahko pa da zaradi olja ni bila uspe?na regeneracija in gre na tej poti
?e eno vpra?anje - poglej ?ibko olja avta pri stoje?em ugasnjenem avtu - kje je olje na min, max pod ali nad X - povej natan?no. Ta X je ravno zaradi tega vbrizgavanja nafte med regeneracijo
?E se ti da do Medvod priti lahko pogledava z mojim instrumentom, in resetirava DPF, Pelko je tudi v Edvodah za nadaljne postopke - OBVEZNO takoj olje zamenjat!!!!
Ne poznam toliko te signalizacije, kaj ti razni "dimni" signali pomenijo. Nekateri avtpmobili imajo napis SERVIS za servis, zato sem pa? napisal tisto, kar sem. ?e je to samo signal za servis, potem ni? hudega. Ni potrebno upo?tevati kar sem napisal.
to je japonc
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
po mojem se ni vklopilo zaradi rednega servisa... tu nekaj drugega smrdi
ravno danes sem imel mazdo pri poobla??encu, ker mi je za?el utripat simbol DPF in pa simbol za motor... seveda je bil krivo to, da je minilo 20k km in se servisni interval ni resetiral pri prej?njem servisu (ker ni bil pri poobla??encu). Kak?ne izgube na mo?i motorja ni bilo!
U glavnem resetiranje traja ca. 10 minut (?e sploh), stane pa 35?.
na stari mazdi je zastonj naredi? sam
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Koliko je od zadnjega servisa km? Ker utripajoca lucka DPF pomeni servisni interval.
Ce je poraba normalna (koliko je?) sta lucki za zdrs in masin verjetno zaradi egr ventila, katerega se resi hitro - blindiranje.
Torej ce je poraba normalna in tudi trenutno porabo kaze ves cas okoli normalne in ne nad 10(kar bi pomenilo da stalno izvaja regeneracijo zaradi zabasanega filtra) bi rekel da z dpfjen ni nic narobe.
Iz kje si ker servisno utripanje dpfja se hitro preveri (izkljuci)
NAJSLAB?I SCENARIJ
Je pa res nekaj SAMO C1 olje Dexelia, OMV ali Motul je za dpf mazde vse ostalo zapacka filter ker to no tak sistem kot v nemcu ali renoju in mobil ga NIMA. Tako da tole:
pred dobrim mesecem mi je znanec naredil "mali" servis - samo zamenjal olje in filtre. Razlog za to, da nisem ?el na uradni servis je preprosto v stro?kih - na uradnem servisu sem pla?eval po 350? za servis, kar je za moje pojme samo za menjavo olja in filtrov nekajkrat preve?... Olje, ki je bilo pri zadnjem servisu nalito je Mobil ESP 5w30, ki je primerno za avtomobile z DPF filtrom
te lahko zelo zelo drago stane, ker je znanec lahko uni?il DPF
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sploh ne. Je pa res, da je to kot sem napisal le ena izmed opcij. Evo en link. Pa saj tega je ful, samo sem samo na hitrco v google vtipkal in prilimal prvega in drugega.
sva?ta, kaj ?ele ko prikolico vle?e?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ne se smejat, tule ima prav. Seveda je prava stvar wideband lambda (zdaj bo uletel YaVarye in omenil, da on to ima serijsko ), ampak vsaj delno je tudi temperatura izpu?nih plinov pokazatelj.
ne vem, zame je preve? vplivnih (zunanjih) faktorjev na auspuhu, da bi lahko o tem govoril - edino ?e se meri res na izhodu motorja (ampak ti merilci so dale? od tam)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Glede na tvoj na?in uporabe avtomobila, je malo ?udno(ali pa rudi ne), da ti se je na?gala lu?ka. Obstaja mo?nost, da se ti bo v bodo?e pogosteje na?igala. DPF pa tudi FAP motijo negorljive vsebine v gorivu, ki se ob regeneraciji ne morejo o?istiti. V nekvalitetnem gorivu jih je seveda ve?. Za to se postopoma v DPF nabira vse ve? teh vsedlin, ki jih je potrebno mehano?no o?isti. Na internetu se omenja izpiranje v neki teko?ini, ki pa naj bi stalo 400?. Moje izku?nje s FAP so, da se da pri za?etnih te?avah filter enostavno sprati. Sedaj pa ko se mi je ?tevec obrnil preko 230.000 km bo pa treba ?e kako ?istilno sredstvo uporabiti. Posku?al bom z acetonom in mogo?e ?e z kako razbla?eno kislino. O?itno samo izpiranje ni dovolj, ker gre za prcej dolge kanale majhnega premera pa vapo ne more o?istiti vseh kanalov.
Glede merjena temperatur FAP pa bi le ta dala zgolj podatek kdaj poteka regeneracija, kar se da opazovati tudi po merjenju porabe goriva. ?e bi imeli ?e temperaturo FAP bi to bil zgolj ?e en podatek o poteku regeneracije, ki bi samo delno vplival na te?ave z DPF, saj bi nam sugeriral, da ne ugasnemo motorja med regeneracijo.
?e enkrat preberi, njegova lu?ka nima nobene veze z DPFjem.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
pomojem bi pomagalo, glede na to da ko se dela regeneracija temperatura naraste na cca 800 stopinj.. je za probat.. ce se najde junak ki ga montira lahko sm js testni zajcek..
ampak va?no kje meriti.....po moje takoj za filtrom, ali celo na samem filtru
Ja, moj je bencinc. Na youtube sem opazil en posnetek, ki prikazuje nadlezen zvenketanje jermena servo pumpe. Meni dela cist enako, bom danes probal z ono metodo, malo vode z sprico poskropit na jermen in naj bi baje nehalo za nekaj trenutkov. Tako baje vidis da je res jermen. Ve kdo kaj nardit v tem primeru da res ta jermen cvili?
lp
Ammm menjati ga? Mikrojermen je to....pa ne sprici z vodo ampak z wd40 s slamco sam na del ki drsi po jermenici. Pa veconoma na mazdi prej gre jermenica kot jermen....
Poglej se koliko je tekocine za servo
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
ali mogoce kdo ve kako lahko razstavim zadnjo polico pri mazdi 6 letnik 2008 4 vratna verzija,moti me predvsem skripanje plasticne police.. ce obstaja kak DIY ali kj podobnega..
lp
ne bi vedel iz glave, vem pa da je v karavanu vpet rolo na 12 mestih!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dobi? popizditis I klasse, itak sem pa polomu en nosil?ek...ker to je neverjetno kar so naredili....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Glede tele klima naprave sem pa prepri?an da vsaj 90 % uporabnikov tega ?i??enja ne opravlja. Zdej mene samo to bega, ?e je potrebno ali ni, ker mo?no da je to spet neka tr?na ni?a in da ho?ejo na (nas) ov?kah zaslu?it, nimam pojma.
Sem pa tlele malo bral glede hi?nih klimatskih naprav;
Tudi jaz sem svoj stroj peljal k temu majstru in ga bom najverjetneje to jesen zopet.
Je rekel majster da je solidno ohranjenja, meni je predlagal da naj se po enem letu zopet oglasim pri njem ...
Moram pa avto definitivno po?teno prepucat, od zunaj, predvsem pa znotraj je brrrr, zarad pomankanja ?asa in tamalga, ki sedi zadej, bo to ?e kar pravi mali podvig
ja a ni to potem za skoz
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ampak telo servisi se pa popolnoma nic ne trudijo! Samo colajo.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani