SLX Professional 5W-30 to sinteti?no, var?evalno z energijo motorno olje, zasnovano v sodelovanju z vodilnimi proizvajalci vozil (MB i VW), kot olje za motorje s spremenljivo geometrijo razdeljevalnih sistemov.
•Specifikacije:
- API SL/CF,
- ACEA A3/B3/B4,- MB 229.3,
- VW 502.00/505.00
Ha ha
Empfohlen f?r MAZDA (5er und 6er Diesel), FORD Diesel mit Russpartikelfilter
Forda od kolega ?e vedno re?ujejo...
Standards: ACEA:A5/B5;C1API:SM/CF
A je kj razlike ?e kje, razen v ceni ?
V glavnem ne me narobe razumetn i najbolj?e ne eno in ne drugo je pa razlika v ceni ki ni majhna.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
jaz si kr ne upam, dat tole noter, ker ?e bo slu?ajno kej narobe (ni nujno da v zvezi z oljem) bodo lahko garancijo spodbijali samo zaradi "napa?nega" olja
Cena je pa fenomenalna
Boss da te potola?im to olje(kvaliteto slab?i kot ta ki ga lahko dobim) okupujejo servisi in jih vlivajo v ?vabe in francoze z dpf in noben ?e ni ribnil, lastnik ?tacune ima verjetno edinega renoja 1.9 dci + ?ipanega , kateremu ?e ni zaribala turbina, mislim da je to dovolj, vsaj zame je, pa se me te?ko prepri?a. :ne vem:
Lastnik pa tudi pravi da garantira da zaradi olja ne bo te?av.
Dokler si v garanciji, moras plesat kakor MMS zvizga.... Vsaj jaz bi.
Jaz pa ne, zakaj bi za "slab?o" stvar pla?al 6 X ve? ?
Redna cena tega olje je 18 ?, pa ni nek ostanek iz skladi??a ampak je povsem nova zadeva, tako da tudi kdor ga vzame in ga ima na zalogi doma ima garancijo da se ne "postara" v petih letih, do takrat ga bomo pa ?e valjda porabl.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Potraboval bi nekaj delov za mojo Xedos 9 letnik 1999.
Zadeve niso kriti?ne so pa mote?e, sem se ?e pozanimal koliko ko?tajo original deli pa me je za?ela bolet glava. tkod ai??em kake cenej varjante.
U glavnem, ?e kdo ve kje bi lahko staknil:
-"moto?ek" za odpiranje vratc za dolivanje goriva. Knof spredaj na vratih je OK, motor?ek zadi se je neki pregorel. Zdaj si pa? opiram prla?njik in odpiram na roke.
-na sredinski konzoli je neka plastika, imitacija lesa (okoli radia, prestavne ro?ice). No malo je bila ?e spokana ko sem ga nabavil, zdej pa je vro?ina naredila ?e svoje. Bojda se po uradni poti ne da dobit samo plastike ampak nek komplet, ki pa ko?ta 1600?, tok pa ne dam...
Ebay ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
V?asih so mehaniki tak?ne re?i urejali pribli?no takole:
- ko je bat v prvem cilindru na zgornji mrtvi to?ki ( na motorju je 100% oznaka "faze" motorja ), je prvi cilinder na v?igu ( je?i?ek na rotorju gled na kontakt, ki je priklju?en kabel za prvi cilinder ), ter nato fino nastavitev po u?esu.
danes pa se fina nastavitev nastavi s pomo?jo testerja.
Lep pozdrav
Ja ja itaq, pol si se pa zbudu.
Danes se pa to sploh ne nastavlja, ker je vse fixno privito na motor in potem ta predv?ig nastavlja ra?unalnik od motorja.
Js imam za "starej?e" modele posebno zadevo za v?ig ?telat, tako da ?e te zanima samo sporo? pa ti bom pomagal, tako al tako pa mora to imet vsak avtomehanik.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Poraba olja ni ve? tako huda odkar se ne vozim kot norc, imam zelo dolgo pot (120km dnevno), kar verjetno vpliva na porabo olja. mislim da sem od marca dolil slab liter, verjetno manj. Nato?im pa samo do sredine min/max. V glavnem, ko sem ?ibal 150 po AC je ?lo dosti ve? olja (ve? kot samo liter na pol leta), zdaj se peljem samo ?e do 100 - ?param malo pri bencinu
Sami eno vpra?anje ti dela? servise po koledarju al kilometrih ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Tisti z DPF-ji ?e ne ribajo in upam da tud ne bojo, vsi ostali pa stran od dexelije, tud bencinarji, moja je baje prej ko je noter bla dexelija porabila cca 1 liter olja na servisni interval(besede lastnika), in gusess what, zdej ga ne porabi 3mm na merilni pal?ki na interval, in kaj sem naredu, ?gem ga in ne dajm mu ve? dexelije.
Vsaj zaenkrat.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Sem lastnik Mazde5 (143 TXPlus) cca. tri mesece - prevo?enih 6.000 km. To je v bistvu moja prva Mazda. Po pregledu foruma sem opazil to temo in tudi sam ?el pregledati nivo olja (prvi? od nakupa). Servis na 1000 km ni bi narejen saj je po besedah serviserja nepotreben - nekateri ga pripro?ajo, nekateri pa mislijo da je samo prodajni ?tos. Nivo olja je slab cm nad ?rko F - do X. ALi je to razlog za skrb? Avto se uporablja predvsem za kratke relacije - 3-10 km - vsaki dan, no prej?nji teden je bila narejena relacija 500 km.
Zato rabi? dizla ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V glavnem ta motul je pravi za dpf.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani