Nope sem probal. Recimo v tretji sem imel. Pejlal sem se lih ene 30 ali 40. Je lepo po?asi pospe?eval.
In isto na AC recimo, se peljem 100 v peti, in pospe?ujem na 130. ?e pospe?ujem ro?no oz. no?no se da precej bolj odlo?no, kot pa s tempomatom..jaz bi rekel da je na ene 60% gasa ..s tempomatom.
Pa truga en tolk, pa polno nalo?en avto, itd..pa 150 po AC...pa si hitro na plus 2 litra ja. Pa smo nekej na 8 kar bi blo logi?no. 10 se pa strinjam da je preve?..
Kot zgleda sem re?il problem, zdaj motor ne klenka in ne kadi ve?
Za vse skupaj je bil kriv filter v rezervarju, zaradi smeti se je zapacal in kot zgledsa je prihajalo premalo goriva...od kar sem ??istil sito se ne sli?i ve? klenkanj, avto vle?e dooosti bolj?e in ne kadi ve?
Se pravi, to je prvi filter goriva, ki se nahaja v rezervoarju? A je to zajeban odpret pa spucat?
Pazi, znano je cukanje s tempomatom ?e je malo klanca navzdol. Mora biti ravno prav klanca, da potem malo cukne. Kot da ne bi vedel, al bi al ne bi...
Tisto cukanje o katerem sem pa jaz govoril, je pa malo mo?nej?e, pa pojavi se tudi brez tempomata..Vedno pod 2000 obratov. Nekje okol 1500 - 1700. Saj tako je bilo pri meni.
Po u?enju ?ob je bilo ene 2, 3 tiso? km ok, potem pa spet po starem. Sedaj je ?e skoraj 10 jur?kov km vse ok.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nope sem probal. Recimo v tretji sem imel. Pejlal sem se lih ene 30 ali 40. Je lepo po?asi pospe?eval.
In isto na AC recimo, se peljem 100 v peti, in pospe?ujem na 130. ?e pospe?ujem ro?no oz. no?no se da precej bolj odlo?no, kot pa s tempomatom..jaz bi rekel da je na ene 60% gasa ..s tempomatom.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani