Meni je pokazal pri zadnjem tanku povpre?no porabo 5,6,dejanska pa je
bila 6,4.Kar veliko odstopanje,se mi zdi.
Ampak je pa dobr, k se lahko pred kolegi hvali? kolk mal ti ?re in to dela ve?ina voznikov Das Auta, kjer preverjerno BC la?e od 0,7 do 1 litra seveda v minus, da lep?e zgleda. Tolk o nem?ki natan?nosti
Tisti test pa naredi v 4-5 prestavi pa bo? potem videl kaj se bo zgodilo.
Ampak pravi, da tud brzinomer popizdi. Po moje se meri hitrost nekje na gredi se pravi za menjalnikom in ?e bi sklopka drsela bi brzinomer ?e vedno kazalrealno hitrost. Al se motim? :ne vem:
Elektrika odpira loputo za gas, tako kot imajo navorniki. Jebenti zato so tolk ?parovni kes i vedno dajo ravno tolk gasa kot je ?e ekonomi?no in ne do podna kot mi zajlarji.
Bravo Jure tako lepo si opisal trenutno situacijo, da lep?e skoraj ne bi mogel.
Problem pri nas Slovencih je ta, da smo v izredno kratkem ?asu iz neke uravnilovke zajahali zahodni potro?ni?ki sistem in da smo ga lepo jahali do leta 2007 saj smo iz leta v leto imeli ve? denarja za potro?it.
leta 2007 se nam je nato zgodi Evro, ki je ve?ini odnesel redkim pa bogato prinesel, nato je leta 2008 inflacija naredila nov rez v na?i potro?ni?ki du?i in je takratni predsednik vlade razlagal, da zaradi visoke gospodarske rasti ne bo posegal po ukrepih za zmanj?evanje inflacije zato ga je spet najebal mali folk, velike ribe pa so spet dodatno zaslu?ile.
leta 2009 pa nas je udarila svetovna recesija, ki je bil predvsem po zaslugi neusmiljenega grabljenja velikih rib in ko so za?eli re?evati podjetja so spet takratko potegnili mali ljudje.
In ?e te v treh letih 3x u?ge mi je popolnoma jasno zakaj Mazda 6 combi gleda tako ?rnogledo. ?al pa to ne pomaga k izbolj?anju stanja zato predlagam, da se zgledujemo po Juretovem razmi?ljanju.
Boss pa ne ?tej porabe LPG na 11l ker je jaz ?e ?iv dan nisem mel, pa se NE ?para.
Pa kdo je o teb govoru - Na Labijeve navedbe sem se oglasu, ko ga do konca tera po AC proti Pri?tini in pri povpre?nem plinu 160-180km/h kr verjemi, da bi se tudi ti vozil pri 11 litrih na plin. Ti se po va?ih cestah tud pribli?no ne vozi? s tako povpre?no hitrostjo in tudi odlo?na in kratka pospe?evanja so za porabo bolj ugodna od po?asnih in dolgotrajnih pospe?evanj.
Pa sploh nisem ra?unal, da bi se Labi moral do Pri?tine 2x ali celo 3x ustaviti namesto 1x in da to pomeni vsaki? ?evape je to ?e dodaten stro?ek
Sicer sem svetlobna leta od kemika ampak a ni tako, da ima plin sicer ve?jo kalori?no vrednost od bencina a manj?o energijsko gostoto, kar z drugimi besedami pomeni, da liter plina da manj dela oziroma ga za enako delo porabimo ve?.
Razlika je lahko od nekaj procentov do 10 procentov oz. pri starih sistemih celo 20 % vi?ja poraba. Odvisno je tudi od me?anice butana in propana, ker butan ima sicer ve?jo kalori?no vrednost ampak ?al prehitro zmrze pri izhodu iz posode, tako da pozimi je me?anica bolj v korist propana, ki ima manj?o kalori?no vrednost.
?e 1x pravim, da nisem kemik in tole zdele govorim takole na pamet kolikor se ?e spomnim osnovno?olske ali srednje?olske kemije zato bi po moje bilo najbolje, da se to primerja na dynotu kako se zadeva obna?a klo kuri benz in ko kuri LPG. To bo edino relevanten podatek ?e posebej, ?e se ga enkrat izvede pozimi drugi? pa poleti.
Sol je resni?no najve?ji sovra?nik pleha, ?e posebej ?e je lastnik premalo vesten in po soljenju, ko so ceste ??i??ene, avtomobila ne o?isti in dobro spere podvozja. ?e pa ima tak ?e ogrevano gara?o in od soli umazan avto lepo zapelje vanjo sol lepo nadaljuje z raz?iranjem saj vi?ja ko je temperatura in bolj kot je vla?no bolj negativno "deluje" na pleh.
to je tko kot bi reku da gres na pocitnice na morje, sam vzames sobo 20km stran od morja, ker je cenejs
Hehe, lepa
Pa sej druga? ni nih?e od nas apriori proti bencinarju in plinu, da ne bo nekih napa?nih interpretacij je pa vedno neki "?e", ?e ?lovek dela poseg v originalni avtomobil ?e posebej, ?e je le ta v garanciji. Ker bohnedaj, da se kej zalomi pri samem motorju (recimo po?kodba kakega vitalnega dela) in za?nejo krivdo na servisu zvra?at na kao "nestrokovno" instalacijo plina oz. poseg na motorju.
?e pri ?ipanju, ?e ugotovijo ti lahko serjejo, ker je ?lo za poseg v originalne nastavitve avtomobila.
Je pa res, da ?e je ?lovek ljubitelj bencinarjev, da je to edina re?itev za zmanj?evanje stro?kov, ?e pa si ljubitelj dieslov pa na?eloma ne rabi? nobenih posegov pa si takoj na zelo ugodnih stro?kih.
Raje vzemi 11 litrov kar je bolj realna poraba s plinom, kar pomeni 13.612? +1.500?=15.112? + ?e nekaj bencina pri mrzlih zagonih je razlika 1.760?.
Pa ?e ?e mal po?pekuliram bi zaradi vi?je te?e plinificiranega avtomobila in rahlo slab?ih performansov in da bi bil zadovoljen z avtomobilom moral vzeti vsaj 2,3 ma?ino (tako kot ma Ajvar), kar bi pomenilo vi?ji registracijski razred in v 7 letih uporabe bi to bilo ?e od 420? dodatka, ?e si bil skoz z najve?jim bonusom -50%. Ker je avto pri nakupu bil dra?ji, bi pomenilo tudi vi?jo ceno pri kaskem v isini skoraj 100? na leto oz. 700? v 7 letih.
Se pravi je razlike samo ?e dobrih 600? in ?e Labi ne bi vzel enako ceno diesla in bencina ampak tako kot je v povpre?ju razli?na je to cca 5,5% v teh 7 letih kar pomeni ?e dodatnih 715?.
Edina razlika je na koncu samo ?e v servisih, ki so pa? za diesla nekaj dra?ji oz. precej dra?ji je le servis na 120.000, ko se menja jermen ampak, ?e se ?lovek takrat izogne poobla??encu je cena lahko precej ni?ja.
Da se ne bomo spet okrog tega kregali, ker to ni bil moj namen samo vseeno je zanimivo, dat na papir vse realne faktorje in dejanske stro?ke.
Pa ?e eno vpra?anje, ki ni provokativne narave ampak je ?isto resno vpra?anje - kako naj bi zgledala plinska instalacija po 225.000km in 7 letih uporabe? Kolk je stro?kov z vzdr?evanjem tega - koliko servisov? A je treba kej zamenjat, ipd? ?e kdo ve naj prosim napi?e
Haha, kej tazga, da ti re?ejo, da mora? bremze ogrevat pa sej to ni dirkalnik s kerami?nimi diski.
Sicer pa plo??ice ves ?as malenkostno drsajo po disku tako, da so deloma segrete ves ?as vo?nje.
Najslab?e za diske pa je mo?no zaviranje na AC pol pa zapele? v lu?o in ti voda zalije vro? disk - posledica je zvit disk in tresenje pri zaviranju. Re?itev je edino menjava diskov
(do zdaj sem placal edino za menjalnik in bat, kar je 1800eur, servisi pa bolj ali manj isti mogoce razlika par 100eur), ostane se vedno vec kot 3000 eur pa lepsa voznja
aja, da me ne boste skurcali, to je samo moje mnjenje in velja izkljucno samo za mazdo 6
Pa nikjer ni re?eno, da pri tvojih pogojih vo?nje ne bi menjalnik odletu tud pri bencinarju, da o batih ne govorim - tko da spet je vpra?anje a bi pri bencinarju bil ?isto brez stro?kov, po moje, da ne :ne vem:
Zdej boste nauml, da je mazdin dizl za en k... In naj gremo na TDI ...traktorje
pusti jih, naj u?ivajo v zmagoslavlju in kurcanju dieslov ... va?n da jim je gu?t
p.s. pa naj malo Suicidala vpra?ajo kolk ?asa ga je njegova bencinska M6 zajebavala in mu sploh ni u?igala in bi bil takrat vesel, ?e bi mu samo ob?asno pocukala sam, da bi se lahko peljal. Je tokrat MES klical, da so bli na koncu ?e na ti in se mu sploh ni blo treba predstav saj so ga ?e po glasu poznali
O?itno je nekaj narobe z nastavitvijo injektorjev saj pri zaviranju z motorjem ra?unalnik prekine dotok goriva in ko bi moral ponovno sprostiti to naredi prepozno in motor crkne. zato ko ga za?ene? ponovno lepo v?ge brez te?av.
Mo?no pa da je te?ava tudi na visokotla?nem ventilu.
Evropska cena goriva je obremenjena z ogromno dajatvami zato je edina re?itev za evropejca, ki dela veliko km, da ima avto s ?im ni?jo porabo. Zato je popularnost dieslov pri nas tako velika. Amerikanci imajo tako nizko ceno goriv, da tudi ?e avto porabi 2x toliko kot pri nas je stro?ek enak zato oni sploh ne razmi?ljajo o dieselski alternativi in so v svoji zarukanosti ?e vedno prepri?ani, da je diesel primeren samo za tovornjake.
Jaz imam pa glih kontra izku?nje. Meni je najmanj cukalo na Molu in na Petrolu. Najbolj pa na Agipu kjer sem mislil, da se mi bo zme?alo pa tud OMV je bil kar se tega ti?e precej ?voh.
Zdele sem ve? ali manj samo na Petrolu od kar je Ultimax pa je OK res pa da mi je Majes naredil kar precej podrobno kuro u?enja teh ?ob. Po njegovih besedah se je kar nekaj ?asa "igral", da je najdel prave nastavitve.
?e bi bile ?obe zabasane bi mu v vseh vrtljajih delovalo ?udno tako pa se dogaja samo pri dolo?enih. Mo?no je tudi, da je treba pove?at pritisk na pumpi oz nastaviti, da pri teh obratih malo bolj buta notri. Ponavadi je tako nastavljeno, da je motor ?imbolj var?en in pri relativno nizkih obratih ima ?im manj tlaka in ?im ni?jo porabo.
Druga?e pa se v povezavi s tlakom na razli?nih vtljajih ?tela tudi ?obe in verjetno ne bo ?lo avtomatsko u?enje (to ve?ina servisov zna edino narest) ampak bo treba vsako ?obo nastavljat ro?no preko cele sheme obratov.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ampak je pa dobr, k se lahko pred kolegi hvali? kolk mal ti ?re in to dela ve?ina voznikov Das Auta, kjer preverjerno BC la?e od 0,7 do 1 litra seveda v minus, da lep?e zgleda. Tolk o nem?ki natan?nosti
Povezava za deljenje
Deli na druge strani