imam dizla. Sicer preberem navodila, ampak kak?no stvar ?e raj?i vpra?am, da sm malo bolj zihr. Nastavek sem dobil, hvala za nasvet in je sedaj precej la?je.
Mogo?e samo ?e eno podvpra?anje, potem pa mislim, da drugih stvari nisem potem ve? opazil sedaj po enmu mesecu.
Ker sem pa? glede avtov res laik, me samo zanima ali je normalno, da avto v leru al pa pri nizkih obratih, da se sli?i ropot motora, kot recimo delovanje traktorja, ni nekega kontinuirnega delovanja. V spominu nimam da bi blo ?e od samega za?etka tkao, res je da se to ne sli?i ko je recimo radio vklopljen, ampak pri vi?jih obratih se sli?i tak zvezen zvok delovanja, ko pa je motor pri?gan pa kot en tak mini ropot...
sem drugi lastnik avtomobila, pa potem kak?en tak detajl bolj opazim
A ve? kako pravijo dizlom na tem forumu benzinarji? Traktorji.Zakaj? Ker se jih sli?i kot traktorje, tako, da je tak?no delovanje v redu. Kaj bi ?ele rekel, ?e bi imel kak?nega opla ali fiata(enak dizel motor obeh omenjenih)?, tam bi se ?ele tresel v kabini na minimumu.
Se strinjam alex, da je tale bose katastrofa. Bog ne daj da kaj crkne, ker je cela znanost, ce bi hotu kaksen aftermarket notri dat...
Pa tale nova 6-ka ima cel kup zvo?nikov noter, raztresenih kot lego kocke po vseh koncih, a da bi pa visokotonce prav obrnili proti potnikom to je pa ?e preve?.
Pa uni 8 cm tweedler? Wtf je to? Ne ti? ne mi?. Ni ne srednji ne visokotonec.Pa ?e sub-a ni ve? v prtlja?niku.?e ho?e? kolikor toliko popravit zvok mora? kot prvo dat noter ene pametne silk visokotonce in kot drugo vsaj 10" sub +fer?terker na mesto rezervnega kolesa.
Kot je sedaj je za poslu?at poro?ila in kak?ne Modrijane. Za kaj resnega pa? ne.
Lastnik sem samo dober teden dni. Je pa avto stal preden sem ga kupil na parkingu ca. 2 meseca.
Predlaga? da preventivno zamenjam olje, ?eprav je bil menjam ?ele pred kratkim (pred 8000km) ?
p.s.
v avte vgrajujejo vse mo?ne igra?ke, da bi pa dodali eno lu?ko za PDF pa ne :@
?e posebej v tem primeru, ?e si lastnik ?ele en teden.?kodit ne more lahko samo koristi motorju. Res da je to olje namenjeno temu, da se me?a diesel z njim a
vseeno. Ni tako poceni. Hkrati bi ga lahko priklopili na ra?unalnik in eventualno nadgradili softwer. V?asih pomaga za dpf, ?e dela prepogosto regeneracije.
Sem opazil, da se meni regeneracija DPF izvaja pre-pogosto! (se sli?i donenje, ve?ja poraba, izguba mo?i)
Opazil sem, da je nivo olja visok - skoraj do X!
Malce se sli?i turbina!
1x mi je ?e igubil mo?, ni me spustil preko 50kmh, a po ponovnem zagonu je deloval. DPF?
Peljal sem ga Mo?niku v Kranj, ker niso ugotovili ni?. Priklopili so ga na tester, vozili smo se naokoli a ni pokazalo ni?. Avto naj bi bil brezhiben...
Ali je mo?no da imam nevarnost okvare premi?ne gredi, kar je nevarnost modelov 2013 Skyactive ?!
Kako to ugotoviti in dokazati servisu?
Kateri servis je to ?e opravljal/ugotavljal in to kupcu v dobro? (avto je v garanciji!)
Seveda, da se izvaja regeneracija tudi v mestu. In takrat ne sme? ugasniti avta ampak ga nateraj nad 2000 obratov, dokler se ne dokon?a. Vi?ina olja blizu x pomeni, da ob kratkih mestnih vo?njah ugasne? vozilo na pol regeneracije in to je rezultat tega.
Lani maja sem kupil Mazdo 6, 2014 letnik, CD175 Avtomatik.
Ob nakupu avtomobila je bil akomulator slab in ga je pridajalec zamenjal. Od nakupa avtomobila in do danes imam porabo povpre?no 8,56 L/100 km (14.327 km)
Glede na to kak?no porabo imate ostali mislim da nekaj ni vredu z mojo 6-tko
Res da imam v glavnem mestno vo?njo.
Zanima me ?e imam sploh pravi akomulator?
Probal sem tudi priu?it i-stop sistem, po navodilih iz foruma in se mi na 7. to?ki ustavi, ko avto pri?gem zelena lu?ka 3x utripne in se pri?ge oran?na, ki samo gori in ne ugasne.
Hvala za pomo?.
Glede porabe bo kar dr?alo, ?e jo vozi? izklju?no po mestu-pa? konjenica +avtomatski menjalnik prineseta svoje.
Sem jo imel na testiranju in izpod 7 l/100 je nisem spravil in to me?ani cikel.
Po mestu pa je poraba hitro nara??ala.
Razlika med ro?nim in avtomatskim menjalnikom je nekje 1 do 1,5 l/100,kot sem lahko prebral od uporabnikov.
Tudi, ?e gre? na sprintmonitor. de bo? opazil, da avtomatik pridejo na vrsto bolj zadaj.
Pazi, da ne bo? zapackal dpf filtra. Pazi na regeneracije!
Zvok je meni osebno bil OK... in nisem nic pogresal wooferja... v bistvu ni bilo nic slabse, kot pri prejsnji sestici, ki je imela woofer ali pri sedanji CX-5, ki ima spet woofer v prtljazniku...
Samo problem je, da lahko stla?i? tudi 30 cm velik zvo?nik v vrata in ve? kot toliko nizko ne bo ?lo brez suba. Tako, da je to nek umetno napumpan mid bas zvok.Je pa zanimivo, da ?e da? noter v vrata kak?en res dober aftermarket, tudi 2 ohm zvo?nik izgubi? ?e dodatno na basih, ker so Bose oja?evalec in zvo?niki tako ugla?eni, da poudarijo base, srednji so porezani in neki mid visoki, kjer so ?pice spet porezane.Skratka,vsak star Alpine 4x40 W radio brez oja?evalca na polno pohodi Bose sistem, tako zvokovno kot z mo?jo.
Sem malo preveril po internetu... in kaj sem ugotovil? Da naj bi bili v vratih teh novih mazd skayactiv ne 2 ohm ampak celo samo 1 ohm. Ni? ne bo z izbolj?avami...
Naredi najprej tako kot pravi Alex. Sicer pa je upornost zvo?nikov pri Bose od 2013 naprej 4 Ohm-e.
V prednjih vratih sta "woofer-ja" velikosti 9" oz. 23cm. ?e bo? menjal z druga?nimi zvo?niki pazi na globino zvo?nika, ker gre ravno ob zvo?niku pal?ka za odpiranje vrat in ?e je preglobok zvo?nik, bo pal?ka udarjala vanj....
8
To pa je dobra novica. Lahko vsaj nadgradi? z normalnimi zvo?niki 4 ohm.(16.5 cm). Kje so na?li te 9"zvo?nike?
To najla?je preveri? tako, da sname? vratna panela dol in zamenja? delujo?i zvo?nik z hre??e?im.?e je isto je kriv zvo?nik, ?e pa ne je kriv oja?evalec.
Lahko tudi sam zamenjas ni nobena znanost. Odklopi akumulator za vsak slucaj in imas cez kolotek vec kot dovolj prostora za menjavo . So pa nightbreaker dobra izbira.
Jap, enostavno odklopi? amomulator, dvigne? prednji del avta, odvija?i? kolo, sname? notranjo plasti?no oblogo in ?e si zdraven. Pazi?, da ne prime? ?arnice z golo roko.Staro ven, novo noter in po obratnem vrstnem redu nazaj. Pol urce nima? kaj za delat.
zadnjih 14 dni sem novi lastnik Mazda 6 l. 2017 skyactive karavan. Nad avtom sem precej navdu?en, ampak ker je to moja prva mazda mi dolo?ene stvari ?e niso jasne. Po 10 dnevni uporabi sem opazil, da ob v?igu motorja (start/stop keyless sistem), ob?asno obrati narastejo na precej vi?je vrednosti (2500) kot ponavadi (cca 1200). A je to normalno ali je treba preventivno kaj preveriti?
Pa mogo?e samo ?e manj?e podvpra?anje, a ima kdo izku?nje kako bolj enostavno namontirati otro?ki sede? (isofix). NAmre? na sede?ih ima sicer lepo ozna?eno kje se kovinski del nahaja, samo vendar preden stla?im "zaklopk" med blago sede?ev kar traja, poleg tega ne bi ga rad po?kodoval..
Lep pozdrav
Najprej ?estitke za avto in dobrodp?el na forumu. To je normalno za te avte , da malo nabijajo obrate, ti samo vozi in u?ivaj..Sede? lahko pripne? enostavno z varnostnim pasom. Jaz sem v stari 1.gen tako uspe?no vedno pripel otr.sede? in uspe?no prepeljal oba otroka povsod po Evropi.
Skoraj ni va?no kak?no relacijo dela?. Glavno je, da taktar ne prekinja? regeneracije.
Po mestu po?asi, na nizkih obratih... edino, ?e vozi? kot moj tast v drugi in tretji maximalno na 2500+obratov.On nima nikoli problemov z dpf. Pa po 5x na dan pali in ugasne avto. Pa vsakokrat prevozi 1km.
Kakom pa izgleda tale regeneracija o kateri je govora tukaj ?
Ko se v "satovju" v dpf filtru ujame ve? mikroskopskih trdih delcev,ra?unalnik in senzorji to zaznajo, vbrizga se dodatna nafta, da tej delci pri veliki temperaturi la?je zgorijo.To se pri zadnji generaciji mazd dogaja na pribl. 150 - 170km in ponavadi nad 2000/min.Ve? kot je mestne vo?nje, kraj?i postajajo tej intervali, ker se nabira ve? trdih delcev in ponavadi je vo?nja na nizkih obratih.
Med regeneracijo se spremeni zvok iz auspuha - (postane bolj globok), poraba naraste,sistem start-stop ne deluje.
Takrat avta ni dobro uga?ati ampak ga pribl. 10 min terat nad 2000 obrati, da se izvede reg. do konca.
?e ugasne? motor med reg.,se le-ta prekine in neizgorjena nafta spolzi v olje.
S?asoma se pri?ne nivo olja dvigovati in ko dose?e na kontrolni pal?ki olje vi?ino x in se pri?ge opozorilna lu?ka, je potrebna menjava olja (na imetnikove stro?ke-ni uveljavljanja garancije) , ?etudi si prevozil le 10000 km in je do rednega servisa ?e dale?. Izvedejo prisilno regeneracijo.
?e se to dogaja prepogosto, se zna zgoditi, da ne pomaga ve? niti prisilna regeneracija, ker se v satovju naredijo obloge podobne trdemu katramu. Takrat obstajajo mo?nosti:
1.Da se dpf filter sname dol in ga mojstri v "posebnih delavnicah" dajo v pe? na visoko temperaturo, da se ta ?rna "smola" upepeli.
2.Zamenjava dpf filtra z cenej?im aftemarket filtrom, ki pa ponavadi ni tako efikasen kot original.
3.Oropati banko in kupiti originalnega in je potem nekaj ?asa mir.
?e se avto vozi relacijsko pri vi?jih hitrostih ponavadi teh problemov ni.
Takih ?ans je malo, jaz vedno i??em kaj takega, ker itak potem sproti rihta? avto. Pogledal bi samo na tvojem mestu, ali so vsa stekla original, isti letnik (mislim da se to vidi gor) itd, da vidi? ali je bil res samo pobunkan, ali pa so delali ?e kaj, oziroma je blo ve? kot to?a. isto za lu?i - nisem ziher samo kaka letnica se pa vidi
Zanimivo je to, da se sploh prodaja, pa da se to ve...ker ?e bi ga popravli u nulo, so ponavadi tiho.....a je na avto netu? Link?
Jaz sem lani za 19? Nexenke dal okoli 460? s premontazo vred... Gume so bile cisto OK... edino kot sem ze napisal, sem opazil, da je bila poraba malce visja... Za kaksne bolj ?brand? bos dal pa hitro blizu 200? za gumo...
Glede poskodb od toce.... ce je dobro popravljeno, nima kaj biti... sploh je to pozitivno, da je prodajalec to povedal... Verjetno nima namena kaj skrivati, ce je to omenil...
Hm, se pravi bi moral iz prve dati enih 600-800?za gume, pa vinjeta...
Avtu ne manjkani? ?e je res narejeno kot mora - ?e so vakumsko popravljali. ?e je bilo pa kitano in farbano pa je lahko na dolo?en rok rizi?no, ker je sigurno bilo delano v smislu da se proda naprej.
Pod dobro lu? in pregledati iz vseh kotov, pa merilec laka, da vidi? ali je na vseh predelih enaka debelina. Druga?e pa pleh kot pleh, vsak se popravlja, in to ne vpliva na lastnosti avta. ?e bi ljudje vedeli, da saloni barvajo cca 50% novih avtov pred prodajo.....(pri transportu pride do zelo, zelo veliko po?kodb.
Si bom sposodil kar to temo. Zanima me va?e mnenje.Klical sem za eno Mazdo 6,letnik 2016,a sem izvedel, da je bila nekoliko po?kodovana od to?e a naj bi bila popravljena v nulo-naj se ne bi poznalo ?isto ni?.Ali bi vi vzeli tak?en avto, ?e je cena ugodna?
Drugo je pa to, da ima gume "spiljene do daske". Koliko pridejo stati 19" kak?na malo bolj "normalna" znamka?
Vsakega sistema se navadis. Je pa zgleda v mazdi kak klik vec treba. Bottom line pa je tole uporabno ce delas relacije in AC
Kako si sam predstavljam naslednjo generacijo 6-ke.
Pribli?am se avtu...klik...vrata se mi odprejo...sede? in volan ter temperatura v avtu na 30" monitorju se nastavijo na zabele?ene parametre.
Vsedem se v ?e ogrete sede?e. "Dober dan Alex", se oglasi prijeten robotiziran ?enski glas. "Kam sva namenjena ?"
"V slu?bo"...odgovorim.
" Prosim za to?en naslov" odgovori deklica robot.
"Pa dobro, kot ponavadi, sej ?e ve? naslov!!"
"V va?em tonu je zaslediti napetost.Tudi tlak vam je nevarno narasel...pulz je tudi zaskkbljujo?.Na ?alost se morate umiriti preden speljeva" odgovori ne ve? tako prijazen robotiziran ?enski glas-
"Ok.,ok.Sem ?e skuliran"
"Dobro, lahko nadaljujeva. Kak?no glasbo bi si gospod danes ?elel? Mogo?e lahkotne One Direction?"
"Wtf, koji ti je k..c?.Rad bi poslu?al Gunse ali Metallico!!"
"?al evergreen vintage muzike nimam danes v repertoarju. Ali bi mogo?e kak?no prijetno radijsko oddajo?"
"Ni?.?tartaj ?e enkrat!!"
"Temperatura okolice je 6,8?C. Potrebne so zimske gume. Prosim, da vtipkate naslov najbli?je vulkanizerske delavnice."
"Je..te elektronika!!...kaj bo? ?e enkrat ?tertal ali ne??"
"?al va? na?in komunikacije nakazuje na va?e neprimerno stanje za varno vo?njo.Prosim iztopite iz avta!"
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Bog ve, kaj vse delate na teh sede?ih... ?e bi se samo vozili kot mi, starej?i ob?ani, ne bi ni? ?kripalo(ve).
Kaj ne Boss?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani