Luči so na auto, ker to sem takoj preveril. Opazil sem pa potem zvečer ob desetih, ko sem šel iz službe in prižgem avto in mi je vse svetlo na polno da me je kr zableščalo.
Tista palcka pri stevcih je za regulacijo jakosti osvetlitve… in ce je v skarnjem polozaju (najbolj sveti) ne dela avtomatika… vsaj tako se mi zd, da je bilo pri moji prejsnji sestici… V tunelu ali ponoci zmanjsaj s tisto palcko in bi moralo delovati… Ce pa si to ze probal, pa nazaj na servis, naj pogledajo…
Sem temo pridruzil ze eni obsotjeci, kjer je tudi govora o tem… Tam je tudi slika, kje se nahaja AFS modul (za sovoznikovem predalom)… prelistaj stara sporocila v tej temi…
Hmmm... sam se na nobeni Mazdi nisem opazil, da bi bile zavore slabe... Tudi na poligonu na Vranskem, kjer se res veliko zavira "na polno", nisem obcutil tega, da bi bile zavore slabe... Bolj je problem, ce so namescene slabe gume ...
Tam, kjer se wireless filajo telefoni... recimo to bi bla opcija.
Tega pri Mazdi se ni... oz. samo v redkih zadnjih modelih (se mi zdi, da je recimo MX-30) ... Ampak resno... ali je problem enkrat letno zamenjat baterijo? Brezsticno polnjenje je fajn za naparave, kimjih je treab vsakodnevno polnit... ne pa v napravah, kjer moramo to poceti zelo redko...
Po moje, če hočeš pravi vintage občutek, mora bit original avto radio noter. 🤗
Nič ni lepšega in za živce bolj sproščujočega, ko ti navije trak v avto radiu in potem vzameš navaden svinčnik in lepo počasi vrtiš kolešček, dokler ne spraviš vsega traku nazaj v kaseto. 😊
Ce ti uspe kaseto dobiti ven in da je trak se kolikor toliko cel ... Pri avtoradijih je to vcasih lahko malo bolj kom0pliciran poseg, kot pri navadni kasetarjih
Ampak to je bilo treba delat samo takrat, ko je zvok postal zanic... Ce pa so mehanizmi fuč, ja pa treba razdret, pa gumice za pogon pomenjat, ker preparijo po toliko letih...
Ja in kaj ima veze tehnicni oz. registracija s servisom in vpoklicom ? Pac nardits tehnici in potem peljes na servis in vpoklic. Ali obratno. Tudi jaz imam ta vpoklic se odprt in ga nebom opravil dokler je avto v mojemu lastnistvu.
Verjetno sprasuje zato, ker je lani februarja stopil v veljavo zakon, kjer te lahko na tehnicnem zavrnejo, ce nimas urejenih vpoklicev...
Ce ti je Mazda3 premali avto, potem nikar ne glej CX-3, ker je se manjsi ... Narejena je na osnovi Mazde 2 ... Je pa res, da je visja od trojke ... Ce ze Mazda, potem CX-30 ali CX-5 ...
Nevem... jaz vedno dobim opranega ... Enkrat, ko sem kar tam pocakal, da naredijo servis... me je celo vprasal, ce bom se pocakal, da ga operejo ... ...
A zdaj bos pa rekel, da ko pride iz pralnice, da ni spucan? Nimamo vsi volje, casa in denarja, da bi pleh božali. glancali, polirali samo zato, da se bo malo bolj svetil ... Eno je, ce je avto res umazan in ves pobuskan... drugo pa je, ce je opran... Tisto, da je se na lak naneseno cel kup kemije, kozmetike, kremic,... je enako kot pri zenskah, ki se morajo mazati, zato, da mislijo, da so potem lepe ... Ceprav je mariskatera lepsa, ce je "natur"
Se pa strinjam, da je lepo pogledati spoliran avto... Ampak kaj ko je to samo kratek cas... oz. le dokler stoji doma na dvoriscu pod streho ...
Nevem... drugacni normativi ocitno... Takrat so delali isti serviserji... res pa je to bilo se v casih, ko so bili se tolarji ... verjetno sedaj ni nic drugace.. tudi BMW ali Mercedes ima verjetno drugacne postavke kot cenejsi avtomobili...
Ja, to sm čakal, da še nekdo s tem pride. A zato ker je nakupna cena avta dražja, to pomeni, da moraš met pa tudi REDNO vzdrževanje 2x dražje zanj, kljub temu, da se na tem servisu ne nardi čisto nič drugače kot za kakšen "cenejši" avto? In to potem pomeni, da če kupiš staro limuzino, da boš mel vzdrževanje primerno nabavni ceni, nebi reku. Ne vem ... men pride tale politika razmišljanja čist mim ... seveda pa ima vsak svoje mnenje, hvala bogu.
Zal je realnost taka... Pred precej leti, ko sem imel se Kio, sem jomservisiral v Kranju... Servis je bil za Kio in se mi zdi, da Chrysler... Ko sem cakal, sem gledal cenik... in je bila ena postavka za servisno uro za Kio xx€, druga postavka za servisno uro Chrysler pa yy€ ... Zdaj nimam pojma, koliko je takrat bilo... je bila pa cena za Chrysler uro skoraj dvakratnik cene za Kia uro ...
Podobno je bilo tudi mnenje na servisu v BTCju, ko sem spraseval glede olja v avtomatskem menjalniku... Jure je rekel, da on bi to olje menjal pri cca. 120 K km ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tista palcka pri stevcih je za regulacijo jakosti osvetlitve… in ce je v skarnjem polozaju (najbolj sveti) ne dela avtomatika… vsaj tako se mi zd, da je bilo pri moji prejsnji sestici… V tunelu ali ponoci zmanjsaj s tisto palcko in bi moralo delovati… Ce pa si to ze probal, pa nazaj na servis, naj pogledajo…
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani