No ko smo pri gumah, cakam da se ta set obrabi in potem sem koncal z nakupom letnih/zimskih. Bojo kar celoletne skoz.
To da furam neke super zimske gume in celih 6 mesecev pa samo enkrat pade par snezink je pa res zguba denarja in pa tiste brezvezne puding voznje na 16col zimskih.
Ja, če res ne rabiš iti ob vseh mogočih razmerah na pot/cesto, potem za naše zime res ne rabiš zimskih gum. Pač tiste par kritičnih dni v letu dokler ne splužijo cest, počakaš doma na toplem.
@mazda gh: Praviš, da si ga pred par meseci kupil rabljenega. Je bil "super ugoden nakup"? Kdaj si pa opazil prve težave? Mogoče so ti jih prikrili ...
Za dizle [ne zgolj Mazdine] že sicer velja, da ne tolerirajo delovanja brez hladilne tekočine in da se v tem primeru [pregrevanja motorja] rada poškoduje glava motorja (poči, se zvije ...).
No, no ... Izginjanje antifriza ni nekaj, kar lahko "ignoriraš". Če pušča pri glavi, se dela škoda. Če pušča pri grelcu kabine in se posuši v kabini, potniki to vdihavajo ... Take stvari je treba pač rešiti in jaz dam avtorju teme prav, da pride stvari čim prej do dna.
A je tezko montirat, kako povezes oz. kam skrijes kable od havbe do armaturke:)
Ni tezko, le cajt gre, ker je priporocljivo delati pocasi, da cesa ne potrgas. Lahko das kabel s signalom v tapeto pod strop, jaz sem se sicer odlocil peljati pod plastiko pod vrati in potem po prednjem stebricku do stropa in do ogledala.
Elektricno napajanje vezes na luc za vzvratno voznjo (da se takrat kamera vklopi) in to je to.
pred 19 urami je robz napisal:
idealno bi bilo, da se kamera poveze na vgrajen ekran, ce je to sploh mozno...
Je mozno, samo prej preveri, da sta zadevi zdruzljivi. Pri avtomatikih je to lazje, ker je zelo verjetno, da je ze tovarnisko tako programiran radio, da gre pogledat video vhod, ce je tam signal.
Jaz sem pred leti v Saaba 9-3 montiral kamero in sliko povezal na novo vzvratno ogledalo z integriranim LCD-jem. Ena boljših pogruntavščin. Materiala je bilo za manj kot 50 evrov s Kitajske.
Je pa res, da če si vajen piskanja, potem raje senzorje. Čeprav večina "aftermarket" senzorjev ni prav blazno natančnih.
Sicer pa ima kar veliko japonskih vozil zadnjih let le kamero za rikverc (brez senzorjev) - sploh na "ne-EU" trgih.
Na mojih avtih so Dunlop, Michelin in Bridgestone, edino starodobnik, ki letno naredi počasnih 300 km samo v sončnem vremenu in po suhi cesti ima Nankang (ampak tam pa razen Michelina sploh ni alternative, saj ni ustrezne dimenzije).
Ne vem no, če lahko da človek 5-mestno cifro evrčkov za avtomobil, potem težko razumem, zakaj je problem dati 200 evrov več za komplet dobrih pnevmatik?!
Vzameš Dunlop, Michelin, Goodyear ali Bridgestone in si miren.
Pa gledam malo cene za tole 225/55/R19 dimenzijo - raje kot 100 evrčkov za Nexen, daj 110 za Uniroyal Rainsport 5 pa se boš po mokrem peljal kot po suhem. So fantastične gume, le obraba je nadpovprečna. Ampak, saj s trdo gumo, ki se počasi obrablja, si ne moreš veliko pomagati.
Za 130 evrov po kosu imaš pa že Bridgestone in Goodyear - torej je za 4 gume razlika enega stotaka. Vsaka praska na avtu stane več ...
Meni se tole "varčevanje" z gumami še nikoli ni obneslo. Nexen, Kumho, Sava ... saj za povprečno zahtevnega voznika so čisto v redu, samo ko pa pride do kritične situacije, je pa fanj imeti "pošteno" gumo. Je edini stik avta s podlago, ergo ...
Nimam SUV, zato težko svetujem glede modelov, ampak glede na to, da na Mazdi 6 karavan ni prav močno različna dimenzija (225/45/R19), bi za letne predlagal kakšne Dunlop.
A pa kdo ve kje bi lahko videl katero vrsto menjalnika ima avto. Ker Pelko in na turbine.si sta mi povedala da je potrebno videti kateri menjalnik je in ce se menja filter - no Pelko je ze po telefonu rekel da se ne menja pri mojem...
Menjalnik 100 % ima filter. In ja, ce mislis imeti avto dlje casa, potem ga zamenjaj. Sicer pa se ne obremenjuj z njim.
Poglej kje po prometni ali pa s kaksnim OBD, kaksna je oznaka motorja.
Ce je SHA12 (torej nekaj podobnega kot bi pri racunalnikih rekel verzija 1.2), si lahko miren.
2013 so bile SHA10
2014 pa SHA11
2015 pa ze SHA12
Pol so sele z AdBlue sistemom ratale SHA20 (2018, ce se ne motim).
Ampak, ker je lahko kak avto stal kje v skladiscu ali pri prodajalcu, ne mores slepo zaupati datumu prve registracije. Lahko tudi pozen 2015 letnik dobis SHA11 ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, ali pa pritisneš na shranjene naprave in potem še "delete" ali "forget" - ne vem več na pamet, ni pa noben bav-bav.
Za povezovanje nove naprave bo pa lažje, če najprej s telefonom poiščeš "Mazda" in ne obratno ...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani