|
ELRING Tesnilni obroc, cep za izpust olja Številka izdelka: 115.100 20 Izdelki x 0,20 EUR |
Na zalogi 4,00 EUR |
|
ATE Komplet zavornih oblog, ploscne (kolutne) zavore Številka izdelka: 13.0460-2628.2 1 Izdelki x 40,23 EUR |
Na zalogi 40,23 EUR |
|
Številka izdelka: 94124 8 Izdelki x 19,18 EUR |
Na zalogi 153,44 EUR |
|
|
|
|
Številka izdelka: 03.9901-6202.2 2 Izdelki x 14,59 EUR |
Na zalogi 29,18 EUR |
pred 21 urami je m42d4 napisal:Lep pozdrav vsem!
Sem nov na forumu, moj prvi post!
Na mazdi 3 hatch (l.2016, 2.0, 120hp, bencin) ročni menjalnik, bom zamenjal olje menjalnika.
Naročil iz tujine, v Slo atm nedobavljiv:
Zanima me kako je s filtrom olja v menjalniku in s tesnilom?
Kaj ni tako da imajo menjalniki filter/strainer? Na tej strani z deli, filtra ne vidim :<
click:
Just a moment...
PARTSOUQ.COM
In pa glede tesnila; ali se lahko dobi že izdelano tesnilo? Ali to ne obstaja? Sem obrnil že pol interneta na glavo, pa ne najdem konkretnih infos oz. delov da bi jih naročil. Silikon se mi ne zdi posrečena rešitev, le-ta se namreč med montažo izrine navzven? Zaradi tega in lažje montaže bi se raje odločil za klasičnu dihtungo če obstaja.
Mi lahko kdo pomaga z linki za naročanje filtra in tesnila? Hvala!
Mene pa zanima, kje si konkretno nabavil? Imam že 3 mesece naročenega v SLO, pa še nič...
Ne se sekirat, ti Mazdini zasloni (novoletna jelka) kažejo približno. Tudi na 6-ki je podobno. Sam se bolj sekiram, ko je kazalec za gorivo v drugem skrajnem položaju. 😃
pred 2 urama je scania napisal:Zavorno bi vzel 2000 vendar bi jo vseeno menjaval na 2 leti. Ce ni ate bi vzel zimmermanove.
Verjetno si mislil ATE typ 200?
Pri Zimmermann ploščicah pa ne zasledim informacije, ali so za električno zavoro ali ne (pri ATE gre za 2 različna modela, en je za električno zavoro, drug za ročno))???
https://www.autodoc.si/zimmermann/9393374
Popravljeno od Janez007
Nabavljam zadnje ploščice za M6 in M3 (za na še prve originalne Mazda diske), pa zavorno tekočino. Spremljam cene in pred kratkim so na Autodoc močno navili cene, danes pa oglašujejo 35% popust. Klasična trgovska fora.
Nameraval sem kupiti vse ATE:
03.9901-6202.2 ATE DOT 4 706202 Zavorna tekocina 1l ▷ AUTODOC cena in mnenja
@scania bo vedel, ali je tekočina ATE TYP 200 OK (privlači me daljši čas menjave)? Katero alternativo bi vzel namesto nedobavljivih ATE zadnjih ploščic za M3? Za spredaj že imam nabavljene ATE.
pred 37 minutami je Hixxy napisal:Mah ta Slolvenija je itak postala nateg.
Gledam za Motul 8100, od 50€ do celo 70€ (Bartog) + poštnina
Nemčija - 35€ + poštnina
Bolano v kakšni državi živimo, sam da se nateguje folk
Popravljeno od Janez007
pred 1 uro je Gregster napisal:Kakšna pa je razlika med tem oljem in onim na mimovrste?
1,2 € pri litru. 😃
pred 10 urami je Gregster napisal:Jaz pa končujem servis na pooblaščencu, bom sam servisiral pa me zanima katero olje je primerno za mazdo 3 bencinar. Mazdino original seveda.
Je tole ok?
MAZDA Dexelia Ultra 5W-30, priporočeno olje za Mazda RX-8
pred 2 urama je amusic napisal:Moram danes ali jutri peljati in izmeriti akumulator. Ampak cudno mi je, da teh napak ne prikaze takoj ob zagonu ampak sele kako minuto kasneje, ali ni takrat ze vse bolj kot ne preko alternatorja?
To bo pa verjetno res - sem se vozil s slabim akumulatorjem CD175, da je komaj vžgal, pa samo lučka za akumulator.
Popravljeno od Janez007Ker govorimo o servisiranju Mazd, linki do dostopnih Mazda servisnih navodil:
https://mazdamanuals.com.au/manuals/
https://mazdamanuals.com.au/wsm-secure/WSM/D9G6-1A-21B_Ver17/
pred 2 minutama je amusic napisal:Na Passatu sem jaz menjal olje vsakih 60.000km in je bil strošek cca 300 eur - ampak jaz to razumem kot redni servis, pri 220.000 sem menjal jermena in vodno pumpo pred tem samo redni servisi na 30.000km oz. 1x letno in potrošni material 1x diski in ploščice. Čiščenje sesalnega kolektorja pri 130.000 pa se mi zdi nekaj izrednega...
Ampak saj bomo videli kaj sploh je pri mojem vozilu, danes zjutraj ko sem ga prižgal in šel na delo ni kazal nobenih napak, včeraj je mehanik vse zbrisal in rekel naj pridem okoli, ko se spet pokaže. Najhuje je, ker s takšnim avtom ne morem nikamor na pot, napake trenutno ne kaže lahko jo pa spet vrže ven kadarkoli...
Ni, da avto nima moči, avto dela normalno samo, ko se je pokazala napaka je šel avto v varni način in je bil brez moči pa šaltal je zelo grobo (gre za avtomatika). Ko ni napake avto deluje povsem normalno pa tudi vleče OK.
Na CD175 l.2016 je bilo prvič vse zabasano že pri 65.000 km. Na pooblaščenem servisu so takrat (4 leta nazaj) naredili servis za 400€ (peskanje z orehovimi lušinami, podložke injektorjev, izpiranje motorja, ...). Kazalo je, da se bo enaka potreba zgodila pri cca. 120.000 km, torej drugič. Zame to ni normalno in je posledica nekega drugega nepravilnega delovanja motorja, recimo injektorjev in ima ponavadi še druge posledice, recimo puščanje antifriza na tesnilu glave motorja, ker prepogoste regeneracije (pregrevanje) uničuje glavo motorja. Za servise pa je to normalno in pravijo, da je posledica kratkih voženj.
Pred dnevi sem si v celoti še enkrat ogledal tale odličen prispevek (v 2 delih), ki daje marsikateri odgovor:
Zanimivo, meni pa so pri pri Selmarju rekli, da škoda, ker ni več v garanciji ... ker so pod garancijo zamenjali že kar nekaj injektorjev.... skratka, nikoli ni prav. 😀
Popravljeno od Janez007Visoka poraba je lahko tudi posledica nepravilnega delovanja injektorjev.
Popravljeno od Janez007@TeoMi, kolk pa tako popravilo okvirno stane (kje)?
Napisano
Je bilo že večkrat omenjeno, da je to obvestilo lahko samo posledica drugih motornih težav, ki povzročajo prekomerno polnjenje DPF. Včasih so razlog s sajami zabasani kanali (sesalni kolektor, EGR, ...), temu pa so včasih razlog nepravilno delovanje injektorjev, ki ima za posledico nepravilno izgorevanje in prekomerne saje.
Brez servisa, ki pozna to tematiko, ne bo šlo, s poskušanjem pa je lahko še bistveno dražje (recimo čiščenje DPF, ki sploh ni izvorna težava).
Povezava za deljenje
Deli na druge strani