no...virage mi je dal malo za mislit....glede na to, da mi zadnje cajte mazdica nekam veliko pije in cudno obnasa, sem razmisljal, ce se da na tem motorju resetirat, ponastavit CPU?!...masina pa je 1.6 SOHC za mx3...66kW
1) torej se da ali se ne da?!
2) kaj bi s tem pridobil ali unicil
3) kako za vraga se to naredi?????
4) imate kaksen drug predlog
tle racunam najbolj na tvoje informacije yavarye, ves zakaj...hehe
labi...hehe....me prav zanima kolko je blo realno
torej, pregledal sem vse cevke....in edino ena se mi je zdela malo sumljiva...hmmm....gre pa iz injectiona na pokrov ventilov....ampak nimam pojma cemu sluzi....reciklaza plinov mogoce?
sem zamenjal tudi K&N-a z originalnim filtrom.....se lepo cuti, kako se je navor pomaknil nazaj proti nizkim obratom....bomo vidli porabo....
bom zdej sel pogledat, ce bom sploh kaj opazil....dioptrija pa toMazda mx-3 za tiste cevke sem mislu vse ki pridejo na cel sistem za vbrizgavanje bencina.
Pa meni tud poraba ?e ni nikol padla do 6L, mor? met zlo lahko nogo.

lahko nogo...hmmm....sicer je res da sem ful shujsal...ma.....haha....sej si videl, ko smo se vozili iz velenja...sej si bil ti za mano, ne?
hmm...sem upalu tudi relacijo do LJ ....dirka....in nazaj....normalna voznja....se mi je pac mudilo gor...
ampak v povprecju se mi je poraba dvignila....neglede na to da vecinoma delam relacijo KP-IZ...
marko...na kiro cevko si mislil...prosim ce mi lahko vseeno slikico gor prilepis, bi ti bil zelo hvalezen...
BOSS...ma kaj ti si z obale ???
aja..marko...kerozina si mislu...al prav bencin?
Tko, da relacijsko sem tudi ze poskusil, pa je sevedno nad njenim povprecjem in to kar za precej, sej zato sem malo zaskrbljen kaj bi lahko bilo....
Zadnje cajte ugotavljam, da mi mazdica vedno vec pije....
Je res, da imam vecinoma relacije KP -- IZ ampak se je poraba dvignila s 5.8 l na 8.4 litra....
In ne....ga ne stiskam do konca na vsakem koraku...
Aja najnizjo porabo na tem avtu sem dosegel na poti na Pag in je bla tocno 5 litrov....tko, da nekaj je narobe!
Kaj bi lahko bilo?
Razmisljal sem o filtru zraka....ampak sem ga ocistil in naoljil pred enim mesecem....
Pospeski so normalni...
Avto ne cuka....
Minimum dela normalno...
Olja ne zre...
Skratka nimam pojma kaj pogledat.....
Nekje sem zasledil en pogovor o neki cevki na motorju....in, da naj bi na nekaterih motorjih to predstavljal problem....
No dejte mi svetovat....prosim vas..
LOOOL
poskusi vesna VRLA gelni accu.
jih uporabljajo zato, da ne dajajo takoj kondenzatorjev ko dajo malo mocnejso avtoakustiko noter...
je pa cena se mi zdi nekje 25k SITOV
cena pa je???meni je za?elo zdaj cukati in je stalno bolj ,na koncu ?e pokalo v aspuhu pod obremenitvijo.Krivi so bili v?igalni kabli.Sem jih komaj dobil za ta tip motorja,original so predragi, mam pa aftermarket ?portne kable od powertec(angle?ki).Ti so ?e bili edini za ta motor,so pa iz ?istega silikona notri pa karbonska vlakna.
ma kaj si primorc?!
Imas sportni filter zraka gor namescen?
Ma koji vrag bi se lahko dogajal s tvojo mashino....
Tako ima tudi nas Virage.Sklopka zal ni problem sem ze poskusil z rocno pa tudi motorja ko je na obratik ni slisati kako ropota....
Za letnik se pa opravicujem....
1997 1.5 16v pa 80000km
Kaj pa svecke, filter zraka....ko si meril izpusne pline je blo vse ok?
Ce sem prav rzaumel, ni problem v temu, da ne dosegas visoke hitrosti ampak da avto nima pospeska?!!
Napisano
to pa je bilo temeljito...bravo!
)
Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje

Povezava za deljenje
Deli na druge strani