Ne se preve? obremenjevat. Reset ra?unalnika za vse mazde je enak, sname? negativno klemo iz akumulatorja in najmanj 30 sekund dr?i? no?no zavoro, potema samo natakne? klemo nazaj na akumulator in to je to.
no...virage mi je dal malo za mislit....glede na to, da mi zadnje cajte mazdica nekam veliko pije in cudno obnasa, sem razmisljal, ce se da na tem motorju resetirat, ponastavit CPU?!...masina pa je 1.6 SOHC za mx3...66kW
1) torej se da ali se ne da?!
2) kaj bi s tem pridobil ali unicil
3) kako za vraga se to naredi?????
4) imate kaksen drug predlog
tle racunam najbolj na tvoje informacije yavarye, ves zakaj...hehe
torej, pregledal sem vse cevke....in edino ena se mi je zdela malo sumljiva...hmmm....gre pa iz injectiona na pokrov ventilov....ampak nimam pojma cemu sluzi....reciklaza plinov mogoce?
sem zamenjal tudi K&N-a z originalnim filtrom.....se lepo cuti, kako se je navor pomaknil nazaj proti nizkim obratom....bomo vidli porabo....
ponavadi sem z 32 litri naredil okoli 550 km....pol se je zmanjsalo na 480..na zadnje sem tankal spet 32 litrov, na stevcu pa sem imel samo 380 km...kar je obcutno manjsa avtonomija kot prejle...skoraj vedno pa tankam med 31 in 33 litri do polnega...
meni je za?elo zdaj cukati in je stalno bolj ,na koncu ?e pokalo v aspuhu pod obremenitvijo.Krivi so bili v?igalni kabli.Sem jih komaj dobil za ta tip motorja,original so predragi, mam pa aftermarket ?portne kable od powertec(angle?ki).Ti so ?e bili edini za ta motor,so pa iz ?istega silikona notri pa karbonska vlakna.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
to pa je bilo temeljito...bravo! )
Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje
Povezava za deljenje
Deli na druge strani