@Mazda 6 Combi: Bo ?e dr?alo: najprej s prsti, potem pnevmatika in na koncu, ko je avto na tleh ?e moment klju?. Na 16 let stari Astri nisem imel nobenih te?av z vijaki, pa jih nisem nikoli mazal.
Ampak naj strojniki to povejo: ti vijaki naj bi bili samozatezni, se pravi, da se ne more sam od?raufat.
Moj biv?i mehanik, ki je ?raufal mojo prvo lepotico Astro pravi, da Mazdi nima kaj crknit, razen, ?e (nisem siguren) eno tesnilo gre in lahko pride olje v turbino (za navornika). Ampak druga?e ne pozna nobenega drugega primera za Mazdo.
?e malo zra?unam:
500 ? garancija
2 leti 3x servis po 360 ?
Skupaj 1500?. ?e naredim vmes ?e "ta velik", je ?e 1000? ve?.
?e mi kaj crkne brez garancije, ali popravim za 2000?? Po mojem, da.
Zna bet, da je senzor za temperaturo. Bubina ne vem ?e, ker bi ti hladen po mojem ?e toliko te?je v?gal. kaj pa kabli, a so vredi, ?e ne malo s?isti volka, tudi na razdelilni kapi.
evo mam en problem ... namre? grem v petek ve?er proti polski ... pa morm ?e tko kon?nik pa kolesni le?aj zamenat in narest opriko ... no pa ?e 1 ali 2 lu?ke mi v ?tevcih ne delata ... zdej me pa zanima kak?ne so to ?arnice v ?tevcih ... k no?m stvari 2x poderat pa se zajebavat pa ?e kdo ve pa ?e je to ?e menu te ?arice ... sicer mi pa ne sveti pri ?tevcu za bencin in pa temeraturo motorja
Mehanik ti sigurno ne bo ?e lu?k menjaval. Druga?e pa ne vem, vem samo, da je ponavadi treba podret celo konzolo. ?e lahko shaja? brez... :ne vem:
Glede DPF lahko isto potrdim. ?e nikoli se mi ni pri?gala lu?ka, sedaj ima 65 kkm. Dizel je za vozit, ne pa za fr?kanje po mestu. Sicer pa 143 KM 105 kW je lih zadosti, ?e po?ipa? pa bo lih prav.
Poraba pa se mi dr?i pod 7, pa je ne ?param prav veliko.
Glede Wartburga pa se strinjam, da ni oh in sploh: tole je moj sanjski avto! Nebesno moder seveda!
Mogo?e razlika med vo?njo VW in Mazde: VW (1.9 TDI 105 KM) ima res navor med 1500 in 2000 RPM, ampak mu gre ?e nekako do 3000 RPM, potem pa je hin, Mazda (ne?ipana) pa do 2000 komaj kaj vle?e, pri 3000 pa se ji strga. ?e jo ?ipa?, za?ne vle?t ?e pri 1500, pri 3000 pa ti se ti vklaplja lu?ka za DSC, ker enostavno cesta ne prenese takega navora.
Sam sem dal Zlatkota v mojo prej?njo M6 in moja opa?anja in najbolj se je videlo recimo pri hladnem zagonu motorja predvsem pozimi.
Ok, smiselno.
2.
Se pravi, da najpomembnej?i trenutek ko je motor najmanj nama??en Zlatko opravi svojo funkcijo in za??iti motor pred obrabo dokler se ne za?ne motor normalno mazat z oljem.
Dobro, obraba je sigurno najve?ja pri zagonu, ?e posebno pozimi. Olje nato za?ne s svojo mazalno in tudi hladilno ter ?istilno funkcijo, ki je zlatko pa? nima.
3.
Pove?anje mo?i nisem opazil kot tudi neke ga zmanj?anja porabe, ?eprav se mi je nekako zdelo, da za kak deci ali pa dva je bila poraba res ni?ja,
Se pravi, ko se motor segreje, olje za?ne mazati in opravljati svojo funkcijo in material se raz?iri, efekta ni ve? toliko.
Koliko km si z njim prevozil? Pa ?e: koliko jih je imel avto, ko si ga dal prvi? noter?
@Sirius: Hvala za trud. Sku?am zbrati na kup objektivna mnenja, da se ne zgubimo v poplavi brezplodnih prerekanj.
?e sku?am ?e tebe razumeti: se zlatko (napi?em tako, ker mislim varianto gold) ne me?a z oljem ampak gre samo za to, da ga olje nese do povr?in, kjer tam tudi ostane in se po?asi obrablja kot tudi vse ostalo.
Njegovi pozitivni u?inki so bolj opazni pri obrabljenih, kot pri novih strojih, kar pa ne pomeni, da v novih ne deluje.
Sej v lih tem je ke? - opazi? vedno, ko nekaj ni v redu. Ampak je lahko ?e pozno.
Kaj - kupi? avto, drago pla?uje? vse storitve, ki jih mora?, ?e ?eli? obdr?ati garancijo. Pri tem predpostavlja?, da se za dragim pla?ilom skriva tudi kvalitetna usluga, katere nivo naj bi bil povsod enak. In potem izve?, da nekateri blatijo ime, ki si ga je firma ustvarila, ker si jim ga ni bilo treba sami. In da usluga ponekod ni na nivoju, ki ga pri?akuje?, oz. se od proizvajalca verjetno celo zahteva.
Mah, sej sem to ?e do?ivel na Renault in Opel servisu: amaterji - v slabem pomenu besede.
Jaz sem bil jeseni, ker so jih nekaj vpoklicali. Ampak imam motor s 143 konjev. Po reprogramiranju se ne pozna ni?. Do 2000 rpm ne vle?e. Jutri grem po?ipat tako kot je treba.
Bral sem tudi en srbski forum, pa malo primerjam mnenja glede Zlatkota (tam je bil nek drug dodatek), posku?am jih strniti in si posku?am ustvariti objektivno mnenje, ob tem pa se mi postavljajo tudi vpra?anja:
1. Zakaj je zlatko toliko bolj?i od vseh teh sinteti?nih olj, ki so jih na ma?ini preizkusili in zanje garantirajo?
2. Recimo, da je res toliko bolj?i in zelo zmanj?a trenje v motorju: ali obstaja mo?nost, da motor ne deluje ve? pri tako visoki temperaturi, se podhladi in mu to ?kodi?
3. O?itno se spla?a Zlatkota dajati v nov motor in ne ?e zjahan, ker mu takrat bolj ?kodi kot koristi. Imam prav?
4. A daje? fla?ko kar na vrh 5 l olja brez da bi kaj dal ven?
5. Kaj naredi zlatko z oljem, ki je v motoru z DPF filtrom?
6. A je kdo prevozu ?e najmanj 10-20 000 km z zlatkotom?
7. Olje opravlja tudi ?istilno nalogo, to pomeni, da mora postati ?rno. ?e po 10 000km ostaja ?isto, kje je torej caka, ali v tem, da ni smeti, ali da olje ne ?isti?
Tu sem nov, imam mazdico komaj 2 tedna. Notri je CD player za 6 CD-jev. Zanima me ali obstaja kak?na nadgradnja (firmware ali kaj podobnega), da bi mi bral ?e mp3. Gotovo ni notri nobene razlike v cd playerju.
Sam sem pred kratkim postal lastnik 6-ke. Odlo?il sem se za testno vozilo, ker tem italijanskim nisem mogel zaupati. Povsod je bilo kaj narobe. Ali je avto stal ?e eno leto na dvori??u, ali je bil zaleten, ali ni imel nobenega dokumenta, ali je imel 5 let star 51000km!!! ipd.
V glavnem je bila razlika med na?imi in italijanskimi, da so imeli na?i manj opreme. Ponavadi ro?na klima, navadni sede?i, bolj ?voh motor.
Ne vem na kak?en na?in si mislijo ti prodajalci prodajat te avte. Testna vo?nja je par 100m, dokumenti kar nekaj, navodila v italijan??ini. Skratka pristop je popolnoma lai?en.
Ja, AMZS pla?at 100 ? za pregled in resni?no natan?no pregledat avto. To je po moje najbolj?e.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@Mazda 6 Combi: Bo ?e dr?alo: najprej s prsti, potem pnevmatika in na koncu, ko je avto na tleh ?e moment klju?. Na 16 let stari Astri nisem imel nobenih te?av z vijaki, pa jih nisem nikoli mazal.
Ampak naj strojniki to povejo: ti vijaki naj bi bili samozatezni, se pravi, da se ne more sam od?raufat.
Turbinca ma?inca, gremo na vinca!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani