Mrbit res sam s plinom si durh na durh na tank ?teli. :ne vem:
Pa dobr, kaj ti nuca. Pol si popolnoma brez prtljaznika. Brez veze.
sej lahko da? dva v avto al pa tri pa je litrov kolikor ho?e?. Sam vseeno pa bi rad avto z uporabnim prtlja?nikom, ne pa da je notri ?e ogromen kestl .
Ne vem ampak je plin vseeno malo neroden na dalj?ih poteh, ker si kar odvisen od tega, da se pozanima? oz. lovi? pumpe kjer to majo.
hja ni ?ist tko, ?e v Italiji ni na vseh pumpah LPG (tudi na avtocestnih ne) pa so kr "plinsko" osve??eni.
Kaj pa Avstrija? Tam imajo samo zemeljski plin, ?e se ne motim? :ne vem:
A ima? lu?o pod avtom, ?e stoji? na mestu z vklopljeno klimo? ?e je nima?, potem ima? zama?en odvod kondenza iz notranjosti, kar povzro?i smard ?ez ?as...
Olje od kompresorja skor 100% ni (malo ga je in dobro zatesnjen) - prej od ma?ine. Kompresor ti ne bo noben majster popravil pa dal garancijo! Nov pa stane ohoho. Najverjetneje si ostal brez plina - kdaj si pa nazadnje servisiral klimo? Naj ti klima majster preveri tesnjenje, ?e je potrebno zrihta pol pa nafila plin in bo ziher delal
Uglavnm dons sm se oglasu na servisu u BTCju in so mi rekli da pride z ddv termostat pa tesnilo 46 ? + ?e delo cca. 1 ura. Sm se pa ustavu ?e pr Motomatu mi je reku pa okrog 20? za termostat delo pa od pou urce do eno urco. Zdj me zanima a se mi ?e spla?a dat originalen termostat na tok star avto al naj raj? kar na Motomatu kupm??
Zdravo! Glede na to, da moj avto ne da iskre in o?itno ima? prav,ker naj bi mi prav odprlo fertajler kapo, me zanima kako je s tvojo zalogo? je naprodaj?
Probaj si od nekoga sposodit v?igalni tuljavi pa sprobaj a ?e cuka. V?igalne z leti oslabijo in dajo manj "mo?no" iskro. Tako se lahko zgodi, da taka iskra ne v?ge me?anice v valju v enem taktu in avto rahlo "kolcne".
Ma pol bi tudi kdaj pri drugih obratih, tu pa cukne le pri 2500 obr. kadar pospe?uje? iz 2. v 3.
To mora bit nekaj drugega...MAF, ECU, al pa nek senzor, ... :ne vem: Mogo?e bo yavar kej vedu.
?la je krmilna elektronika za v?ig - tudi na 1.6 motorjih se to zna zgodit. Tuljava skor ziher ni, ponavadi 'crkne' le elektronika (za razliko od V6 kjer je gre navadno tuljava). Probaj jo dobit na kakem odpadu ali prodajalcu (rabljenih) rezervnih delov. Mogo?e ti za diagnozo napake elektroniko posodi kdo iz foruma. Menjava je dokaj enostavna.
...Ve?krat najdem kaj ugodnega zato sem predlagal, da sam pogleda malo po ebayu...
Se strinjam.
Jaz sem kupil homokineti?ni zglob za MX3 z ABS preko UK ebay-a za 17 + 5 GBP = 32 EUR prednje diske za MX3 za 18+7 GBP = 36 EUR zadnjo lu? za Xedos 6 za 5+5 GBP = 15 EUR
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Povezava za deljenje
Deli na druge strani