Skoči na vsebino
PRERJAVENJE MAZDA BT 50
Napisano

Eno je rjavenje, drugo prerjavenje. Take te?ave so s Kiami, ker nimajo pocinkanega pleha. V praksi to pomeni, da ko bo dobesedno luknja v plehu, takrat ti bojo to po?timali. Dokler bo rja povr?inska ti ne bodo pomagali in bi po?trihali kve?jemu, ?e bi pisalo 5 let na rjavenje. Ne na prerjavenje. Ker je BT50 "delovni stroj" ima mogo?e zato na rjavenje le 3 leta garancije in je zdaj ?e ven? :unsure:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Razlika v barvi odbija?a Mazde 6
Napisano

Picajzli. :P Ne se sekirati to je popolnoma normalno. To se dogaja pri vseh znamkah zakaj je tako so Vam pa ?e povedali. Zdaj pa pomislite kako bi izgledalo, da bi imeli ?e blatnike plasti?ne potem ima? pa lahko 3 odtenke spredaj (odbija?, blatnik, hauba). :P

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sklopka
Napisano

?e niti pod razno ne gre v prestavo je nemogo?e, da bi bilo krivo olje. Lahko gre kve?jemu malo te?je, ?e je pregosto, da pa ne bi ?lo je pa malo bosa.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

bencinska ?rpalka za mx5
Napisano

Ne me jebat!!! ?zmeden??zmeden? Oprosti ker nisem prej videl tele teme. Mo?nej?e aftermarket bencinske pumpe te pridejo 5x ceneje. Evo koliko te pride s tem, da je tale ?e mo?nej?a kot original.

 

Pa ?e ebay.

 

Za 701? jaz takemu mehaniku pregriznem vrat. :angry: Je pa seveda ?isto mo?no, da original pumpa ko?ta toliko. Jebali te originalni nadomestni deli, ?e ko?tajo tolikokrat dra?je za manj?i pretok. :whatever:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poplava v prostoru za rezervno kolo
Napisano

A to se Japoncem ?e vedno dogaja al kaj? ?zmeden?:P

 

Druga?e pa pri enem drugemu Japoncu se dogaja isto in spu??a pri lu?i. Pomaga pa edino to, da vzame? lu? ven, zasilikonira? k norc pa fiksira? lu? nazaj, da dobro tesni. :)

 

Od Jan?e, ups Janeza ideja se mi zdi pa zanimiva. ?zmeden?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

zategovalnik
Napisano

Tud to je lahko vzrok, pri novih je tudi zadaj mo?no da pol to jeb...

 

?eprav ko je bil gapson v Accordu ne pripet avto ni piskal. :hohoho: Ima neko toleranco, do ene 45 kg ampak to je najbr? odvisno od proizvajalca. Sem pa ?e bral teste in nekateri avti piskajo ?e, ?e vr?e? nekaj malenkosti na sede?. Vse za eno to?ko pri NCAP ve?. <_<
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Privijanje vijakov - moment
Napisano

P.S. V torek so imeli v Hoferju na Viru ?e nekaj teh klju?ev.

 

Sicer pa pomoje isti klju? z druga?nimi nalepkami prodajajo v Interdiskontu. Nisem pa prepri?an kako zelo natan?en je. Generalke ne bi ?el delat z njim. :P
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Servisiranje doma....
Napisano

Fanta, ki dela dopoldne na uradnem servisu jaz ne bi sploh omenjal javno ker tega ne sme delati. ?e za vse servise za katere vem vem, da uradno ne smejo mehankarji doma fu?ati na isti znamki avta. Za ostalo se ?e pogleda preko prsta, da bo pa doma isto znamko na fu? popravljal pa delodajalcu kradel stranke, to se pa ne tolerira.

In ja eni popoldanci so na nivoju. Tudi moj bratranec ima popoldansko obrt pa se da marsikaj zmeniti. ;)

 

Jures se pa strinjam, da je zadnja varianta najve?krat najbolj zanesljiva. ?alostno ampak resni?no. :zvizga:

Aja in ?tampiljka marsikomu dosti pomeni. Tudi sam imam Klijota po?templjanega od za?etka in marsikdo mi je rekel, da sem dobro kupil tudi zaradi tega. In iz istega razloga bom tokrat na redni servis (olje & filtri) peljal na uradni servis. Ker vem, da bo marsikdo raje kupil avto. Je pa to odvisno od tipa avta in potencialnih kupcev. Za 10 let staro Mazdo 323 bo kdo samo vpra?al kdaj je bil nazadnje servis, za kak novej?i avto vi?jega razreda je pa tudi potencialni kupec ?isto drug ?lovek.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Servisiranje doma....
Napisano

Sej govora je o predragih storitvah na uradnih servisih.Pa to ni samo Mazdin,da se razumemo.

Kako more bit razlika 600-700? za velik servis na uradnem servisu napram "navadnim" mehanikom?

Zakaj imajo tako drage ure?Ali so mogo?e kirurgi?

 

Fora je v tem, da poobla??enec ima naprimer 15 mehanikov, 5 ?tromarjev, ki so ob?asno tudi mehaniki, 3 kleparje, 3 li?arje, 4 prodajalce, 2 tajnice, sne?ilko pa ?e kaj bi se na?lo, kak popoldanc je pa sam. Oziroma, ?e je pa? neka gara?a s 5 zaposlenimi ima ?e vedno lahko ni?jo urno postavko pa imajo mehaniki isto pla?o. Medtem, ko imajo poobla??enci nek standard koliko ljudi mora imeti. Saj izra?un je logi?en. A ti popoldanc en dan ?raufa tvoj avto in ta dan pokasira 100? za delo le na tvojem avtu ali pa na uradnem servisu kjer bodo na koncu meseca pla?ali ?e unega, ki te je sprejel, kleparje, li?arje, uno tajnico itd.. ;)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Diesel "ponorel"
Napisano

Ja to je bil Renaultov Megane 1.9D; samo ?udi me, da se to lahko zgodi razmeroma novem dizlu,ki ima vse mogo?e senzorje za bolj?e delovanje,varovala ki bi zaprl dotok zraka in s tem "zadu?il" norenje motorja pa ne!? :ne vem: Mogo?e pa Mazde imajo kaj takega..... :unsure:

 

?e je pa Reno. Pa ?e dizel. :P Sem bil pa ziher, da je govora o Toyoti, dokler nisem prebral, da je avto ugasnil, motor pa ?e kar laufal. ?zmeden?

 

Glede na to, da je motor itak ?e v iberturah in najbr? do konca pregret je vseeno, ?e cunjo zabije? in zapre? dovod zraka. Motor je najbr? v vsakem primeru za stran. :zvizga:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6 turbina pu??a
Napisano

Ne vem, ?e se spla?a nabaviti, ?e ne ve? ?e je sploh turbina v okvari? :zvizga: So ti prav napisali, da je bolj verjetno, da pu??a kak?na cev. Sploh, ?e avto ni? ne kadi in vle?e normalno. ?e pa nikjer ne pu??a, zna biti pa problem. Za turbino se pa prime za vetrnico pa preveri, ?e ima kaj lufta. Se pa dogaja tudi, da nima lufta ampak ima le preplozana tesnila. Ampak, ko je meni ?la pri (ok sicer bencinarju sramezljiv ) kar opazno kadilo. Raje pelji k Yavaryetu pa naj ti pregleda avto ker ne poznam nikogar, ki bi se bemtil ?ez njegov servis. ;)

@Sirius: Vodno hlajen oljni hladilnik ima ve?ina znamk. Ampak za ?e bolj?e in predvsem bolj zanesljivo hlajenje ter posledi?no dalj?o dobo je prava stvar zra?no hlajen. ?e ga naprimer dlje ?asa tera? (AC v Nem?iji kjer ni omejitve, dirkali??e, avtoslalom) se konec lahko segrejeta voda in olje in ne hladi dovolj, kve?jemu drug drugega grejeta. :) Zato ve?ina tunerjev daje oreng zra?no hlajen oljni hladilnik. Da se olje normalno segreje pa pomaga termostat, ?e ne bi avto rabil dlje ?asa, da se segreje. :zvizga: Kot zanimivost.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

zavorna ?eljust
Napisano

Po mojem so oboji v redu.Dobra kombinacija naj bi bila Brembo gladki diski +Ferodo plo??ice. :ne vem:

 

Ja tudi ja. Predsvem za plo??ice pa vem, da vsi pravijo, da ko so ?li enkrat na Ferodo so ugotovili, da so EBC slab?e. Govorim za redstuff, greenstuff in Feodo DS2500, torej malo agresivnej?e. :blush:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

H4 LED ?arnice
Napisano

Samo res ste eni idioti, da javno pi?ete kje vas spu??ajo ?ez. Ko bodo enkrat to odkrili boste pa lahko ?li vsi v jok pa na drevo. :whatever: Od prijatelja fotr dela na homologaciji in je ?e rekel, da je samo vpra?anje ?asa kdaj bodo spet kak?ne tehni?ne poj****i in, da so ?e nabavili kombije, ki bodo prirejeni za tehni?ni pregled na terenu. ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

H4 LED ?arnice
Napisano

Sicer pa mam 323f BJ model ki nima le?! Na ?alost! in xenon kit mam ?e montiran samo sem zelo razo?aran nad njim ker mi zelo ?udno razpr?i svetlobo pa ?e 2 senci je videt tko da i??em najbol?o re?itev! najbr? bom dal xenon kit ven pa notr kake bolj?e ?arnice!

 

To bo pomoje zato ker nima? le?. Najbr? ve?, da te tisti, ki ti peljejo nasproti preklinjajo kot Rusi nas po fuzbalu. :P

 

Te dnevne lu?i ob v?igu na mazdi so ubijalske za xenon....vzigam s parkirnimi sam se velikokrat na dan ustavljam in so skoz on off na kratkih poteh

 

Ja to je nadle?no, sam isto najprej dam pozicijske, potem pri?gem avto nato pa ?ele ksenonke ker ?e ne utripne kar pa itak ni dobro zanje. :whatever: Une pozicijske, ki si jih nalimal pa izgledajo hudo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 323F BA 2.0 V6
Napisano
?zmeden? Samo z motorjem bo? pa prekleto malo naredil. Poleg ?e na?tetega ti bodo prav pri?le ?e bremze, v bistvu celo podvozje od 323F GT. Na koncu bo? pa dojel to kar smo nekateri ?e zdavnaj. Prodat pa kupiti ?e v ?tartu mo?nej?i avto ker razlika pri zavarovanju ne bo tolik?na kot bi ti vrgel v tale swap, da ne omenjam morebitnih te?av s policijo/LPPjem/tehni?nim itd... :whatever:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

323 FBA 1.5 16v
Napisano

Pa dobr a to res vsem 1,5 Mazdam dela? :unsure: Moji je to delalo, ko sem jo kupil. Potem sem zamenjal kable in je bilo (za nekaj ?asa) dobro. Potem se je zgodba ponovila in so bili spet kabli.

 

Offtopic: A na 1,5 si dal plin? To bo pa kr neki km preteklo, da se bo investicija povrnila. ?zmeden?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zunanja temperatura
Napisano

Gre? v Conrad ali kak?no podobno trgovino, kupi? tisti komplet za te fore in namontira?. :P ?isto nobena umetnost.

 

Dvomim, da ima? ?e v avtu senzor za temperaturo in napeljavo. ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.