Skoči na vsebino
DSG (Audi,...)
Napisano
pred 2 urama je mazdaman napisal:

Zanimalo me je za Audi A5 Sportback z DSG in 3.0 diesel motorjem letnik 2015

 

Lahko tudi k Pogačniku v Lesce al pa avtoklinika v Pesnici.

 

Koliko ima to KW 150 ali 160, je 4x4?  Ker ena serija je imela multitronik not, če je 150KW je multitronik 0AW, če je pa 160KW je pa DSG z oznako 0B5, s tem da dsg so bili vsi 4x4, cvt je pa navadni.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 26 minutami je Volume napisal:

Meni se zgodi, k je čisto ustavljen avto. Lažje gre, če dam iz 2. v ler pal 1. Včasih se zatika tudi iz 4. v 3. Med vožnjo seveda....

Prašam zaradi garancije. Ja, prvo k sm najdu ceno je 26€ za slab liter. Kolk pa kaj gre v cx30?? Pa je to pol mir za dolgo časa?

Mislim da je 1,7 litra. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 50 minutami je Volume napisal:

Sem vzel ročnega lih zato, k so tok Mazdini prehvaljeni. Pa se mi zdi, da kar paše na ta bencinski motor  ....

Se mi pa dogaja, da je včasih buttery smooth ,, da je kar veselje, včasih pa se kar nekaj zatika. Največ na semaforju, k je treba v prvo šaltat.

Redline reši zadevo, preverjeno :) 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pravkar je mazdaman napisal:

A so na servisih dovolj usposobljeni za te menjave na AT menjalnikih? Ali imaš koga boljšega (baje je pri vas eden strokovnjak za AT samo ne vem kateri tip AT menjalnikv obvlada).

 

Jaz priporočam v Lescah Pogačnika. Bo narejeno tako kot mora bit.

Pravkar je Bini napisal:

Za ročni menjalnik pri X motojih je bilo kaj rečeno..... 🤔Hvala😊

Ne, nič. Ročni mazdini so tak eni najboljših, nimaš tu kaj, samo vozi ;) . Aja pa olje menjaš z redline tam na enih 100000km :) 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ok, malo kot zanimivost, včeraj sem bil na enem izobraževanju oz. seminarju, kjer se je debatiralo o avtomatskih menjalnikih in prišlo je tudi do pogovora o Aisinovem menjalniku (ki ga uporablja tudi mazda  FW6a-el). Namreč pri skyactive x motorjih (baje samo pri prvih motorjih x180) z avtomatskem menjalniku se je na nekaj primerih pojavila povečana obraba oziroma na magnetu v karterju se je pojavila večja količina kovinskega materiala (obraba). Zanimivo je bilo zakaj glih pri skyactive x, baje bi naj imeli drugačen program kot na G in novejših x  motorjih. V glavnem če se olje ne menjuje redno se počasi obrabljen material nabere na obe razdelilni tlačni stikali, ki več ne dovajata olja pod pravilnim tlakom in posledično pride do drsenja in še povečane obrabe. Kaj se priporoča? da se krmilna plošča odstrani in preveri razdelilni tlačni stikali, če sta polni z usedlinami se menjata, menjalnik se spere in menja se oljni filter. Jaz osebno če že imaš krmilno ploščo veni bi preveril še vse elektromagnetne ventile in jim počistil sitice. 

 

V glavnem menjalnik ima filter in šipko za nivo olja, torej olje se menja obveznooo, doživotnega olja ni. Bolje dat 200€ pa menjat olje na vsakih 60000km (brez spiranja) pa si miren.  Drugih težav koliko je bilo rečeno ni, ob rednem vzdrževanju je ta menjalnik večen.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vztrajnik in sklopka
Napisano

Ne vse v enak koš metat, avti so zmeraj bolj kompleksni, stranke bi imele že včeraj vse narejeno in po možnosti zastonj. Dajte se postavit na drugo stran naprimer primer: dobiš avto ki ne vžge, preučis vse od goriva do vžigalnega sistema vglavnem porabil si že 8ur na njem, potem greš s pomočjo sheme preverjat vse konektorje in napetosti po 3dneh ugotoviš da je težava v enem kablu. Za kabel si dal 5€ in za menjavo si porabil 10min. Kaj boš računal stranki? Da si pogruntal in uredil si porabil 3dni zraven tega si delal popoldan izven delovnega casa da si imel mir. 

Vozila so vedno bolj kompleksna in terjajo dolocen cas za popravilo, ki ga pa vedno vec mehanikov nima. Najhuje je pa servisiranje vseh vozil, ce ze servisiras daj eno znamko in je to to.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
Pred eno uro je mazda gh napisal:

Bo kurc mir..prokleta jajca japonska mazdina..nikoli več nočem tega sranja na svojem dvorišču!!! Po skor celi generalki je po 5000km začelo neki ružit v motorju tku da je spet pri mehaniku in kar je blo delano je vse ok tako da je šlo spet neki druzga u kurac..naj bi šou regulator ventilov al neki tacga..mater ej..najrajš bi jo zakuru

Verjamem da nimas vec zaupanja v avto. Po eni strani si vlozil ogromno zivcev, denarja,casa, in vsega. Po drugi strani pa nimas vec zaupanja v avto. Enako se mi je zgodilo z mercedesom, potem sem raje menjal. Vcasih je to najboljsa opcija. Vse dobro ti zelim.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred eno uro je Aless napisal:

@Biniglede nečistoč je bp, niti ni drugega za pričakovat glede na nov avto z malo prevoženimi.

Glede goriva pa je slabo, in ga zgleda kar precej. 

Zdaj če si uporabil ok papir (navadni 80g papir za tiskalnike), pol se je nabralo kar nekaj goriva v olju. 

Kakšne vožnje si imel?? Kratke razdalje z hladnim motorjem??? 

Olje je Mazda 0w20?? 

No glede na to da imaš zdaj servis, ni panike. 

 

@scaniatale vzorec od Mazde je zdaj čist drugo, nečistoč se vidi da se je že nekaj nabralo,  ampak je ok.

Glede goriva pa jaz po sliki ne vidim skoraj nič goriva. 👍

 

Glede vzorčenja pri tej kapljični analizi, se je fajn držat navodil na prvi strani, ker je pač to bolj groba vizuelna ocena stanja olja in lahko hitro pride do popačenja rezultatov. 

 

Glede stanja olja iz Toyote, pa nas je več takih ki nas zelo zanima v kakem stanju je, mene še posebej ker je 0w8 olje in me res zanima kako deluje  hybridu.

Moramo pa počakat do 20.avgusta ima laboratorij dopust. Je pa @scaniaže pripravil olje za pošiljanje. 👍

Hvala. Razmišljam da bi še poslal en vzorec 100ml novega 0w8 olja, da bi imel za primerjavo. Kaj misliš?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)

Evo se vzorec z mazde g165 prevozenih 97000km 4000km od servisa olje mazda 5w30. Zdaj se mi zdi tudi kar nekaj goriva v olju, hmmmm kaj pa ce imam nek čuden papir? Ker zdaj mi je pa že nekaj sumljivo. Hmmmm

@Aless prosim oceno. Hvala.

 

20220803_174243.jpg

Popravljeno od scania
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

@Aless sem nasel malo opisa toyotinega gpf. 

TOYOTA-CLUB.NET

Euro 6d environmental regulations require D-4 gasoline engines to be equipped with particulate filters

 

Na toyota club ce gledam motor m15-fxe pise da ima posredni vbrizg goriva, ampak meni se zdi da imata obe hybridna in navadna verzija direktni vbrizg. Nemore imet drugace toliko goriva v olju.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 55 minutami je Slivka napisal:

 

Sicer me že malo spomin muči, a se mi zdi, da smo tak interval imeli, ko smo v Zastavo 750 nalivali vrhunsko olje INA Delta 5. Vem, da se boste nekateri norcali iz mene, ampak, ja, sm kmet an s hribu doma, pa se ne spoznam prou preuč na te stvari. Ki je zdej tole na stvari: a so pri razvoju nekje nekaj zasrali ali nekateri mislijo, da bodo z avtom prevozili 2.000.000 km? Ker jaz imam interval nekje med 19.750 in 20.250 km, noter Jure nalije, kar mu ukaže Majes in avto ima preko 330.000 km - brez generalke, brez čiščenja sit in cedil in brez težav. Vsaj zaenkrat...

Ma saj avto bi normalno zdržal 200000km ampak ko ves kako kaj deluje in si picajzlast prevec je to katastrofa oziroma postanes suzenj avtu. Jaz tak sem kdo me pozna se mi smeji ob vzdrzevanju avta, ko ga pa prodajam so pa takoj zraven. Ves kak je vcasih bolje vedet manj in si brez skrbi 😉 .

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Aless napisal:

@scaniapo izgledu glede nečistoč zgleda vredu, glede goriva pa sploh ni vredu. Po sliki sodeč zgleda bencina več kot 2,5%, kar je meja. Več kot 2,5% bencina v olju že konkretno razredči olje in zelo poslabša mazalne sposobnosti olja. 

Sicer to vizualne ocene stanja olja, zato spet poudarjam da je za realno oceno stanja olja potrebno narest laboratorijsko analizo olja(da se ne bo kdo spet upičil!). 

Glede na to da je olje 0w8, in razredčeno z toliko bencina, bi jaz to olje menjal in ne bi čakal na 15kkm. 

Toyotini motorji so načeloma dobro prilagojeni na ta eko redka 0w16, 0w8 olja, ampak kot napisano zgoraj če je preveč razredčeno z bencinom se lahko obraba materiala extremno poveča. 

Zdaj, malo sumljivo mi je to da praviš da je avto zadnjih 4kkm naredo na avtocesti, kjer bi moral bencin tudi malo izhlapeti (mogoče ga je prej bilo še več 🤔). 

Ponavadi bencin v olje pride pri mestni mrzli vožnji. Zdaj glede na to da avto ima tudi GPF filter je možno da je to zaradi regeneracij. Zaenkrat se še nisem detajlno poglabljal v regeneracije GPFa, kolikor sem bral se ponavadi delajo pasivno, ko je avto in izpuh segret, izpuh in GPF bencinskega motorja se že pri normalni vožnji zelo segreje (400-500C), pri kakem pedal to the metal akcijah pa tudi do 800C.

Tako da aktivne regeneracije z vbrizgi načeloma niso potrebni, razen pri mestinih vožnjah.

Nvm pa kako logiko ima Toyota z regeneracijami GPFa. 

 

Hvala ti za napisano. Zadnje 4000km je bil dopust v Belgiji in Nizozemski in to je bla avtocesa 80%. Mene tudi to gorivo v olju malo skrbi. Drugače pa zelo pazim da se zraven teh kratkih vozenj opravi enkrat tedensko tura po avtocesti. Do servisa se bomo ziher naredli 2000km ker je vse polno na servisu za 14dni naprej, moram pa na uradnem naredit zaradi garancije. Vglavnem olje menjam v prvem prostem terminu, potem bom pa delal na 7500km samo olje oljno filter pa naj na servisu govorijo kaj hocejo, ziher je ziher.

Popravljeno od scania
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)

@Aless ekola vzorec od toyote yaris hybrid (ima tudi gpf filter ampak nima direktnega vbrizga), prevoženih 10000km olje je pa 0w8. 10000km smo naredili v 4mesecih, zadnjih 4000 je bilo vecinoma avtocesta. Zdaj preračuni so sledeči.

KWD-1= 0.898

KWD-2=2.2

KMV=0.7

jedro bi označil kot 3

drugi krog kot 2

vode ni

goriva je pa nekaj se mi zdi (drugace avto ima posredni vbrizg in me malo cudi da ga je nekaj). Mislim da bi 15000km šlo s tem oljem, sem pa presenečen da dobro opravlja svoje delo čeprav je v primerjavi z vodo voda gosta, to olje ke res tekoče.

@Aless prosim te za tvojo oceno. Hvala ti.

 

20220801_141313.jpg

20220801_141301.jpg

Popravljeno od scania
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Takšne imam jaz najraje pride na forum ker ima problem mu pomagamo potem pa niti da bi javil ce je resil ali kaj je bilo. Ce kdo kaj rabi od mene mi naj pise v zs, na forumu bom pa odgovoril samo ćlanom ki imajo več kot 100 objav. Vglavnem izkoriščevalci obvoz al pa direkt na servis vprašajte.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Čiščenje kolektorjev
Napisano

Tudi pri bencinarju zaradi direktnega vbrizga, ampak v dosti manjšem obsegu. Ko sem se zanimal je bila cena peskanja okoli 300€. Kolega je na m3 nardil na 250000km in ni blo neke panike, se pa vozi vecinoma po avtocesti v Graz na delo. Skyactiv g serija je samo tankaj vozi 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.