Moja poraba zadnjih 1.000 km : 10,0 litra. M6 krava - van, 120 KM dizl, za tiste k me ne poznajo
Relacija: Litija-Bogen?perk-Bi?-Novo mesto-Metlika-Bosiljevo-Primo?ten-10 dni mestne drkarije 100km-nazaj po isti poti. Tempomat na 145 km/h na prazni AC, dobesedno skoz ista hitrost. dodatna oprema: 2x bicikel 1x ozka truga, 2 odrasla in 2 pam?a. Za moj okus je to ene 4 litre preve?, realno pa vsaj 2 preve?.
Bemti japonca Ampak se ne sekiram. Zdej se sam ?e re?im. Pomagat se itak ne da, ?e grem prodajat, moram skor ?enkat (tolk o tem d M dr?i ceno). Edin ?e za?nem vozit za romunskimi kamionarji v zavetrju. Pa ?e takrat bo zaradi pregrevanja verjetno ?rl 8. Sarkazem off.
No potem sem o?itno osmoljenec leta, k jo spravim te?ko pod 7. ampak sej pravim, pustmo to. Mi pa te trditve delujejo zlo podobno tistim od mojega kolega ki trdi, da je 318D limuzina dovolj velik avto za 4 ?lansko dru?ino z vozi?kom.
jaz mam uro nastimano...trenutne porabe ne gledam...nasploh je BC en BS
Kokrkol, ?e ho?e? majhno porabo kup 1,5 DCi v Cliu (za vzdr?evalne stro?ke ne garantiram)..... Vse ostalo bolj ko ne v tem velikostnem razredu (M6) ?re 7 litrov pa se j**i.
Najla?je kontrolira?, kdaj se regeneracija izvaja, tako, da spremlja? na BC-ju trenutno porabo. ?e je ta nekje 2-3 (pri po?asni vo?nji ?e bistveno ve?) litre vi?ja kot bi bilo normalno se verjetno ravno takrat izvaja regeneracija. Vidi se tudi pri zaviranju z motorjem, kjer bi morala poraba biti 0,0 vendar, ?e traja regeneracija je spet nekje md 2-3 litre saj kuri nafto za se?ig saj v filtru.
Vid?, pr men se to ne opazi, pa ?e se ubijem. Pa mam ves ?as na trenutni oprabi....
ja, to je bil problem, sem slabo prebral, sem kasneje videl da nekdo drug spra?uje za olje Se mi je zdelo ?udno, letnik 2008, nov model brez DPF :ne vem:
Povpra?ujem, ker menjava turbine izven garancije na poobla??enem je tolk k en manj?i rabljen avto. Zaenkrat samo razmi?ljam kaj nardit ?e je slu?ajno res ?la.
Avto v prostem teku deluje normalno, ko da? gas pa mo?no piska in ne potegne. Upam da je ?la sam kak?na cev al kej manj?ega. ?e misel da je ?la mogo?e turbina pa za?ne kr fajnl glava bolet.
Zato spra?ujem, ker ko ga enkrat odpelje? na servis je konec ne more? ve? drugam.
to pa ni res. Ti gre? komot na servis in povpra?a? kaj je ?lo k hudi?u. In ?e je avto res par dni izven kot pi?e?. bi se moralo dat pogoditi. Morda te bojo sprva odpikali, a se komot obrne? na MMS. Tako bi jaz naredu. ?e pa uvidi?, da ti ne preostane drugega kot menjava, gre? pa pa? na lastno pest iskat kose, saj ti garancije itak ne more nih?e pogojevat, ker je ni. Samo pogumno in odlo?no a ne nesramno.
kako pa ti rata oprat podvozje? js pozimi ko sm v makedonij oper svto skoraj vsak dan na rocni. povej mi postopek pranja podvozja.
V nekaterih avtopralnicah imajo opcijo pranja podvozja. Pa? nekaj ?ob ?prica navzgor. Je pa tako, eni pravjo ni? prat pozimi eni ppravjo (o?itno) ja prat... Dokler bojo deli kovinski bodo rjaveli. Sploh v na?em hiperturbo kapitalizmu, kjer je va?en zaslu?ek, ne izdelek.
To so pa? na?e vrle slane avtoceste.... nima? kej na primorskem tega skoraj ni, pri nas, skandinavcih pa skoraj 5 mesecev letno...... Bi se spla?alo ?e ob nakupu imet v postavki dodatna oprema za??ita podvozja. Problem pa je v tem ,da ?e bi taka postavka dejansko ko?tala 200? bi jo dilerji prodajal vsaj za jurja.
Razdrli smo ?eljust, vse zarjaveno, po??etkano z biaxom, nova gumica cilindra, podrejani diski, nove plo??ice, dela. Bemti japonca k je vse tok nesramno prerustano, kar ni pleh karoserije. ?eljuge so en sam spomenik rje, prav tako nosilne roke... mah kaj bi govoru. Menda mam mir encajt.
:-)bo ajvar pogledu oz. povedu. Zihr se da kej spalamudit ..
Ajvar je legenda ampak za tak ga ne bom sekiral. Itak ra?unam na ceno za plo??ice plus pir dva tri za delo, to ni neke panike. Edin ?e bo treba celo ?eljust odpret pa vse pre?istit in preluftat bo pa mal ve? dela.
Najbr? zadnji? Ma jaz jo vsak dan mal po?latam ro?no. Je pa res, da mi ob?asno pri nizkih brzinah mal cvilijo bremze...
Jao, sej sm vse napisu zadnja leva ?eljust mi je v?eraj dr?ala na poti nekih 80 km in dodobra pregrela disk in vse skupaj. Ko sem zve?er podrl zadevo sem videl, da je precej te?ko blo potegnit ?eljust nazaj oziroma bat notr porinit. Sicer vem da je normalno da gre bat te?ko notr sam tok pa tud ne. V soboto grem k mehaniku pa naj pove kaj je. Da mi ne bokje v makarski ?ez teden dni disk za?tekal....
zelo malo. Parkiram vedno na ravnem. Saj sem vzel ven v?er plo??ice pa mal pregledu zadeve, nisem sicer nek expert ampak sem pa opazil ,da je glavni cilinder precej te?ko zlezu notr ko sem ga rinil.
Men je pa v?eraj prav lepo zakuhala zadnja leva ?eljust, ki je vso pot do celja lepo dr?ala disk.... Sicer se ni kadilo, je bil pa po?teno vro?. Kaj lahko nardim? Plo??ice bom menjal, ker jih je samo se cca 2 mm 97000km. Ferodo, Lucas, TRW? kako pa cilinder prelaufat, da mi neha grabit in ali je treba diske podrejat, oz pobrusit?
To bi lahko pomenilo, da kak?en senzor ne ka?e pravilno in avto misli da je mraz zato vklaplja webasto namesto klimo. Poskusi vklopit klimo ro?no ne z avtomatiko.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Moja poraba zadnjih 1.000 km : 10,0 litra. M6 krava - van, 120 KM dizl, za tiste k me ne poznajo
Relacija: Litija-Bogen?perk-Bi?-Novo mesto-Metlika-Bosiljevo-Primo?ten-10 dni mestne drkarije 100km-nazaj po isti poti. Tempomat na 145 km/h na prazni AC, dobesedno skoz ista hitrost. dodatna oprema: 2x bicikel 1x ozka truga, 2 odrasla in 2 pam?a. Za moj okus je to ene 4 litre preve?, realno pa vsaj 2 preve?.
Bemti japonca Ampak se ne sekiram. Zdej se sam ?e re?im. Pomagat se itak ne da, ?e grem prodajat, moram skor ?enkat (tolk o tem d M dr?i ceno). Edin ?e za?nem vozit za romunskimi kamionarji v zavetrju. Pa ?e takrat bo zaradi pregrevanja verjetno ?rl 8. Sarkazem off.
Have a nice and productive day!
Your future depends on it.
Your LIFE… depends on it.
A Klokateer...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani